הודו למפונקים: בתי מלון יוקרתיים בהודו

מלונות יוקרה בהודו

הודו למפונקים: בתי מלון יוקרתיים בהודו

הודו, בהיותה המדינה השביעית בגודלה בעולם, מציעה שפע של מגוון ויופי למטיילים בכל הגילאים. כאן, אנו מביאים לכם רשימה של בתי מלון יוקרתיים בהודו, המציגים לראווה את העושר של המדינה שלעתים קרובות מתעלמים ממנו.

תוכן עניינים

מלונות יוקרה בדלהי

בירת הודו, דלהי, היא המקום בו מטיילים רבים מתחילים את מסעם, והיא עיר של ניגודים עזים, ניחוחות, טעמים, גוונים ומהומה. לצד כל הבלאגן תוכלו למצוא כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר בהודו.

מלון אימפריאל (The Imperial)

מלון אימפריאל, מלון היוקרה הראשון של דלהי שהוקם בשנת 1931, זכה לשבחים רבים וממוקם באזור המפואר והפופולרי של קונוט פלייס (Connaught Place), המועדף על ידי רוב המבקרים בעיר.

בעוד העיצוב חולק כבוד להיסטוריה שלו, הוא גם משדר תחושה עכשווית ומפוארת. המלון מספק מבחר של למעלה מ-8 חדרים וסוויטות, כולם מעוצבים בסגנון קולוניאלי וינטג' ומעוטרים בריהוט אותנטי בעבודת יד.

תוכלו להתפנק עם מאכלים בינלאומיים המוגשים במסעדות המרובות של המלון, לרבות מנות אסיאתיות ופירות ים מעולות. חובבי הבריאות יכולים לעשות שימוש בחדר הכושר, בספא ובסלון היופי של המתקן, המציעים טיפולים ושיעורים שונים כגון טיפולי פנים, עיסויים, יוגה, מדיטציה ותרופות איורוודיות.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

The Leela Palace New Delhi

בסביבה הדיפלומטית של ניו דלהי, ארמון לילה המפואר הושק בשנת 2011, ונמצא במרחק של חצי שעה נסיעה משדה התעופה. המלון כולל 254 מקומות לינה, ארבע מסעדות, בריכת גג מחוממת עם טמפרטורה עקבית של 26 מעלות צלזיוס, וספא עם סאונה יבשה וסאונת אדים.

חדרי הסטנדרט של המלון  גדולים ביותר בעיר והם אחד מהסימני היכר של המלון, ומעוטרים בעבודות יד הודיות, אלמנטים עתיקים ייחודיים, כמו גם עיצוב מערבי מודרני. בנוסף, המלון מתגאה ב-4 מסעדות המגישות מאכלים מהמטבח העולמי, החל ממאכלים הודיים מסורתיים ועד איטלקיים וסושי.

מקום האירוח פופולרי בקרב ידוענים בינלאומיים, כגון טום קרוז וולדימיר פוטין, הפוקדים אותו לעתים קרובות.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות יוקרה במומבאי

The Oberoi

מלון אוברוי מומבאי (The Oberoi Mumbai) נהנה ממיקום מרכזי ברובע העסקים של מומבאי, בסמוך לאזורי הקניות והבידור של דרום מומבאי. המלון מציע פאר ונוחות עם בריכה חיצונית מחוממת, ושירותי ספא, חדר כושר וקונסיירז' המסופקים 24 שעות ביממה. יש במלון גם 5 אפשרויות מגוונות לסעודה ולמשקאות. 

חדרי המלון האלגנטיים כוללים רצפות עץ, חלונות גדולים המציעים נוף יפה, וחדר רחצה צמוד המופרד על ידי לוח זכוכית עם תריסים אלקטרוניים. החדרים מצוידים בטלוויזיית LCD, באמצעים להכנת תה/קפה ובתחנת עגינה לאייפוד.

מסעדת Fenix מציעה תפריט הכולל התמחויות אירופאיות, אסייתיות והודיות, לצד מעדנים יפניים מסורתיים. מסעדת Vetro מגישה מנות איטלקיות, ומנות הודיות מוגשות במסעדת Ziya. הבר Eau משקיף לים הערבי ומציע תזמורת ג'אז חיה. טרקלין Champagne Lounge מגיש מבחר רחב של שמפניות ותה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

The Taj Mahal Palace

מלון ארמון טאג' מהאל הוא בית מלון בדרגה של חמישה כוכבים בעיר מומבאי שבהודו. המלון, מהידועים ביותר בעיר, שוכן לחוף הים הערבי בדרום־מזרח העיר בסמוך למונומנט השער להודו. מלון זה בקטגוריה של 5 כוכבים ומתפאר ב-9 מסעדות, במכון כושר חדיש ומאובזר היטב ובספא המציע מגוון טיפולים עיסוי הודיים מסורתיים.

בעיצוב אלגנטי המשלב אומנות ואדריכלות השפעות הודיות, החדרים מציעים נופים מדהימים של הים, העיר או הבריכה. כל חדר כולל טלוויזיה שטוחה בגודל 32 אינץ', מיניבר מאובזר, אינטרנט אלחוטי חינמי וחדר רחצה יוקרתי.

האורחים יכולים ליהנות משירות המשרת האישי 24 שעות ביממה. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

סמוך למלון תמצאו את מלון טאג מאהל טאוור, מאותה רשת מלונות, המציע עושר ופינוק במחירים נמוכים יותר.

מלון הטאג מאהל מומבאי

מלונות יוקרה בצפון הודו

אם אתם רוצים לשלב את הטבע המטורף של הרי ההימלאיה עם מלון יוקרתי, הרשימה הבאה היא בשבילכם.

The Westin Resort & Spa Himalayas – רישיקש

אתר הנופש דה ווסטין אנד ספא הימלאיה ממוקם ברישיקש , ומציע יחידות אירוח עם בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית ללא תשלום, גינה וטרסה, שירות חדרים, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה והמרת מט"ח לאורחים.

בריכת האינסוף של המלון היא מהטובות ביותר עם נוף להרי ההימלאיה.

ארוחת הבוקר מציעה אפשרויות קונטיננטליות או אנגלית/אירית. במקום האירוח תמצאו מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח האמריקאי, ההודי והאיטלקי. ניתן לבקש גם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Wildflower Hall – שימלה

מלון וויילדפלאוור הול שימלה (Wildflower Hall Shimla) מציע חדרים מפוארים עם נוף לגן או להרים הסובבים, וכן בריכות שחייה מחוממות – מקורות וחיצוניות. המקום כולל מתקני פנאי נוספים כגון ספא אוברוי (Oberoi Spa) ומרכז כושר.

החדרים הממוזגים כוללים חלונות מפרץ רחבים עם נוף לגן או להרים, טלוויזיה בלווין, נגן DVD ומיני בר. בחדר הארונות הנפרד נמצאת כספת אלקטרונית. שירות משרת אישי הינו זמין במשך 24 שעות ביממה.

תוכלו ליהנות ממנות פאן-אסיאתיות ואירופאיות במסעדת המלון, המכילה טרסה באוויר פתוח עם נוף פנורמי מעבר להרים. מסעדת לוטיינס (Lutyens) מגישה מאכלים הודיים, ואילו הקופי שופ (The Coffee Shop) מציע תפריט בינלאומי. מגוון רחב של יינות ומשקאות חריפים הינם זמינים בקאואלרי בר (The Cavalry Bar).

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות יוקרה בראגסטאן

בתי מלון יוקרתיים בראגסטאן, הלא היא מדינת המלכים.

The Leela Palace – אודייפור

מלון דה לילה פאלאס (The Leela Palace Udaipur) השוכן על גדות אגם פיצ'ולה השליו, מדגים את הארכיטקטורה של הייחודית של רג'סטאן ואת הפאר של המורשת העשירה והמלכותית של אודייפור.

החדרים מעוצבים בגווני זהב ואדום חמימים, וכוללים יצירות אמנות מקומיות ושטיחים הודיים איכותיים. החדרים המציעים נופים מהממים של הסיטי פאלאס (City Palace) או של אגם פיצ'ולה (Pichola). בכל חדר, חדר רחצה משיש הכולל אמבטיה ומוצרי טיפוח יוקרתיים. 

הבריכה החיצונית הגדולה מוקפת בכסאות נוח וכוללת אמבט hot tub צמוד. לחלופין, ניתן ליהנות מרגעים שקטים בבר הספרייה (Library Bar), או לצאת לטיול יום המאורגן על ידי דלפק הנסיעות. במסעדת שיש מאהאל (Sheesh Mahal), בריזה קלה ונוף שמי הכוכבים מהווים רקע למנות הודיות איכותיות. האורחים יכולים ליהנות מחוויית סעודה בינלאומית בחדר האוכל במלון.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון דה לילה פאלאס (The Leela Palace Udaipur) אודייפור

Six Senses Fort Barwara

מלון Six Senses Fort Barwara, הממוקם ב-Swāi Mādhopur, הוא מבצר מהמאה ה-14 אשר נשמר והפך לאתר נופש. אתר הנופש כולל ספא ומרכז כושר Six Senses, ביתן יוגה אווירי, אזור הידרותרפיה ובריכת שחייה חיצונית. הוא משלב גם שני ארמונות מקוריים ושני מקדשים בתוך המבצר.

מקום האירוח מציע מספר חוויות אוכל. עם אוכל לאורך כל היום, Cortile מגישה קרודו ים תיכוני, פאן-אסיאתי, אוכל מנחם הודי, סלטים בריאים ועוד. The Rajawat Room הוא בר טרקלין בו מוגשים קוקטיילים קלאסיים ומשקאות חריפים.

הסוויטות מעוצבות בסגנון רג'סטאני עכשווי עם אמנות שחוואטי על הקירות. הם כוללים סריג, ריהוט רקום, ריצוף עץ, טכנולוגיה חדישה, מזרנים בעבודת יד, אמבטיות וחללי מגורים גדולים עם אפשרות לגינות פנימיות, מרפסות פרטיות ומרפסת עם ג'קוזי או בריכה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Taj Rambagh Palace – ג'איפור

מלון טאג' רמבאג פאלאס (Taj Rambagh Palace) היוקרתי שימש בעבר כמקום מגוריו של המהרג'ה של ג'איפור. כיום הוא מלון מפואר, הכולל בריכה מקורה ובריכה חיצונית, כמו גם שירותי ספא מלאים. תוכלו ליהנות מעיסויים מרגיעים בספא ה-Jiva Grande. ניתן גם להשתתף בתרגילי יוגה עם גורואים מנוסים או להתאמן בחדר הכושר.

החדרים ממוזגים ומרווחים, ומעוצבים עם טקסטורות עשירות, שטיחים אלגנטיים ומוטיבים של צבע בעבודת יד על הקיר. כל החדרים כוללים טלוויזיה, כספת אישית ומיני בר. חדרי הרחצה המודרניים כוללים מקלחון ואמבטיה נפרדת.

ארוחות בוקר וארוחות קלות מוגשות בחדר ה-Rajput, וב-Verandah תוכלו ליהנות מתה מנחה מסורתי, שמפניה וקוקטיילים לפני ארוחת הערב. כמו כן, עומדות לרשותכם אפשרויות נוספות לסעודה, כגון מטבח הודי ב-Suvarna Mahal, וארוחות בלתי פורמליות ומשקאות באוויר הפתוח ב-Polo Bar.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Hotel Rawla Narlai

מלון ראוולה נארלאי (Hotel Rawla Narlai) שוכן בנארלאי (Nārlāi) שבאזור ראג'סטאן. המלון מציע בריכה עונתית חיצונית ונוף הררי. 

המלון שוכן ב"אחוזת הקאנטרי" מהמאה ה-17, ששוחזרה בקפידה לפאר המקורי שלה ופונה לקהל לקוחות אקסקלוסיבי. 

החדרים במלון שמורים ושוחזרו בקפידה, עם מגע של עיצוב ונוחות מודרנית, מציעים חווית מורשת שלמה במהלך שהותכם במלון ראולה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות יוקרה בדרום הודו

Forte Kochi – קוצי

מקום האירוח פורט קוצ'י (Forte Kochi) הוא מלון מורשת יוקרתי המציע אירוח 5 כוכבים; הוא ממוקם ברחוב פרינסס (Princess Street) שבפורט קוצ'י. המלון ממוקם שלושה ק"מ מרחוב מפורסם, רחוב היהודים (Jew Street) כמו גם מבית הכנסת ומהארמון ההולנדי. 

יחידות המלון מצוידות בטלוויזיה בעלת מסך שטוח. חדרי האירוח במלון כוללים חדר רחצה פרטי וגישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי. במרכז החצר המרכזית ישנו מקווה יהודי עתיק.

ארוחת בוקר א-לה-קארט מוגשת באתר מדי יום. בין האפשרויות בתפריט: מאכלים מקומיים אותנטיים אופייניים למדינת קרלה (Kerala), מאכלים אופייניים לכלל הודו, מאכלים אופייניים לכלל אירופה, מאכלים בריטיים אהובים ומבחר ייחודי של מעדני פירות ים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Taj Exotica Resort & Spa – איי אנדמן

מלון טאג' אקזוטיקה ריזורט אנד ספא, אנדאמנס, משתרע על פני 46 דונם על חוף ראדהנאגר המפורסם באי האבלוק, וכולל בריכת שחייה אולימפית חיצונית, מרכז כושר וגן באי האבלוק. בין המתקנים של נכס זה יש מסעדה, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה וטרקלין משותף. 

מקום האירוח מציע טרסת שמש. תוכלו לשחק טניס שולחן, ביליארד ומיני גולף באתר הנופש והספא Taj Exotica, Andamans, והשכרת רכב. פעילויות אחרות כוללות קטיף מנגו, תפוחי בוץ ותות עץ במטעים, טיולי ג'ונגל, פיקניקים על החוף, צלילה מפוקחת, שנורקלינג, קיאקים לילי ושיעורי יצירה במרכז הפנאי.

לחצו כאן למחירים והזמנות

ITC Grand Goa

אתר הנופש והספא ITC Grand Goa שוכן בתוך 45 דונם של גנים מעוצבים עם דרכי מים ולגונות נוצצות לאורך חוף ארוסים הבתולי. הוא מציע 246 חדרים וסוויטות, בריכת שחייה חיצונית המשקיפה על הים הערבי, 6 אפשרויות לסעודה, 9 מתקני נשפים מותאמים אישית פנימיים וחיצונים וספא.

החדרים והסוויטות המאובזרים היטב משקיפים אל הגנים הטרופיים, הלגונות וגופי המים. כל החדרים והסוויטות כוללים חללים חיצוניים אישיים בצורה של מרפסת או פטיו, כאשר חלק מהחדרים כוללים גם מקלחות גשם חיצוניות וגנים סודיים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מחפשים איפה לישון בהודו?

אם המלונות בכתבה לא מתאימים לתוכניות טיול שלכם, אתם יכולים לשלוח לנו בטופס הבא פרטים על המסלול ותאריכים, וצוות האתר ינסה לעזור לכם למצוא איפה לישון בהודו. 
כתבו לנו מידע רב ככל הניתן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן