דירות מומלצות בפריז לזוגות ומשפחות

נהר הסן בפריז

דירות מומלצות בפריז לזוגות ומשפחות

כשנתכנן לראשונה טיול לפריז, כנראה שנדמיין את עצמנו לוגמים קפה (עם קרואסון ליד, כמובן) במרפסת פריזאית קטנה של מלון בוטיק שצופה אל עבר האייפל. יכול להיות שמלון בוטיק עם מרפסת הפונה לאייפל, לא בהכרח יעמוד בתקציב שלנו. אחת הדרכים לחסוך בעלויות הלינה היא לבחור דירה במקום בית מלון. בכל מקרה בטיול בפריז המטרה היא לחקור את העיר, ולא להישאר בחדר. צוות האתר ריכז עבורכם דירות מומלצות במרכז פריז.

קחו בחשבון שרוב הדירות במרכז פריז הן קטנות ולרוב מינימליות מבחינת הציוד בהן.

לובר פריז
צילום: נעה רוס

דירות זולות בפריז

למצוא מקום לינה זול ומומלץ בפריז זה לא משימה פשוטה. מקומות הלינה הממולצים במרכז פריז מתחילים ב-250$ ללילה ואף יותר. דירות יכולות לחסוך בעלויות הטיול. ריכזנו עבורכם מספר דירות במרכז פריז במחיר זול (ביחס לפריז).

  • The Pearl of Marais: הדירה ממוקמת במרכז פריז, דקות הליכה מתחנת מטרו.
  • מלון הדירות אדג'יו האוסמן: שוכן בבית מגורים במרכז פריז, במרחק של כ-10 דקות הליכה בלבד משדרת שאנז אליזה. כל הדירות ויחידות הסטודיו מצוידות בטלוויזיה, חדרי רחצה פרטיים ומטבח עם מתקני בישול, מיקרוגל ומדיח כלים.
  • French typical apartment: הדירה נמצאת ברובע ה-2 בפריז. דירה קטנה (17 מ"ר) עם חדר שינה, מקרר, מכונת כביסה, טלוויזיה, מיקרוגל ומכונת קפה.
  • Edwin Suites: יחידת האירוח כוללת טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל, וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער. יש גם מקרר, כיריים, טוסטר, קומקום ומכונת קפה.
  • Best Stay Jeuneurs: דירות בסט סטיי ג'ניר (Best Stay Jeuneurs) נמצאות במרכז פריז. כל יחידות האירוח ממוזגות וכוללות מיקרוגל, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. בחלק מהיחידות יש גם מטבח מצויד בטוסטר ובכיריים.
  • Maison le Bac Paris: מקום האירוח נמצא במרכז פריז. יחידות האירוח כוללות רצפת פרקט, מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל, פינת אוכל, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת וכפכפים. יש גם מקרר, תנור, כיריים, קומקום ומכונת קפה.

דירות לזוגות בפריז

אם אתם חושקים בחופשה זוגית עם דירה מפנקת שמתאימה לזוגות, הרשימה להלן היא בשבילכם.

  • Magic suite in Saint Germain des Près: דירה מרווחת וממוזגת עם חדר שינה.
  • Joro Living: דירה קטנה אך מלאה בסטייל. בדירה מטבח פרטי, מיזוג אוויר, פינת ישיבה ושירותים מקלחת.
  • 1 Bedroom Louvre Saint Honoré: 'דירה יוקרתית עם חדר שינה אחד – לובר סנט הונורה' נמצאת במרכז פריז, במרחק של 600 מ' בלבד ממוזיאון הלובר בדירה יש חדר שינה, טלוויזיה , מטבח מאובזר עם מיקרוגל ומקרר, מכונת כביסה, חדר רחצה עם מקלחת, וכן מגבות ומצעים.
    שימו לב, אין מיזוג בדירה (רק חימום).
  • Bail mobilité appartement Louvre Palais Royal: דירה יוקרתי, גדולה וממוזגת כוללת חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד עם מקלחת ומייבש שיער. האירוח כולל מצעים ומגבות.
  • דירת סוויט אפולונייר: נמצאת באזור מרכזי של פריז במרחק קצר ממוזיאון אורסיי. בדירה יש חדר שינה, מטבחון עם מיקרוגל ומקרר, טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה וחדר רחצה עם מקלחת. בנוסף, יש מגבות ומצעים.

דירות למשפחות בפריז

HIGHSTAY – Pont-Neuf: מקום האירוח נמצא במרכז פריז, ברובע ה-1 ומציע שתי דירות. בכל יחידות האירוח הממוזגות יש סלון עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מטבח עם מדיח כלים ומיקרוגל, מכונת כביסה, כספת וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח בחינם. 

  • דירה עם חדר שינה אחד (מתאים עד ל-4 אורחים), בגודל 45 מ"ר.
  • דירה עם שני חדרי שינה (מתאים עד ל-6 אורחים), בגודל 65 מ"ר.

יש אפשרות להוסיף עריסה לתינוק וכיסא גבוה לילדים.
לחצו כאן לפרטים נוספים ומחירים

HIGHSTAY – Louvre: מקום האירוח ממוקם בלב פריז, כ-500 מטר מהלובר. בכל יחידות האירוח הממוזגות יש סלון עם טלוויזיה, מטבח עם מדיח כלים ומיקרוגל, מגהץ, מכונת כביסה, מכונת קפה, כספת וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח בחינם. 

  • דירה עם חדר שינה אחד (מתאים עד ל-4 אורחים), בגודל 45 מ"ר.
  • דירה עם שני חדרי שינה (מתאים עד ל-6 אורחים) ומרפסת, בגודל 100 מ"ר.
  • דירה עם שני חדרי שינה (מתאים עד ל-6 אורחים) ומרפסת, בגודל 115 מ"ר.

יש אפשרות להוסיף עריסה לתינוק וכיסא גבוה לילדים.
לחצו כאן לפרטים נוספים ומחירים

HIGHSTAY – Champs-Elysées: דירות הייסטיי – שאנז אליזה הממוזגות נמצאות במרכז פריז. בכל יחידות האירוח יש מטבח עם מקרר ותנור, כספת, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מתקני גיהוץ, מכונת קפה, ארון בגדים ופינת ישיבה עם מיטת ספה. בכל יחידת אירוח תמצאו חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח בחינם ומייבש שיער.

  • דירה עם שני חדרי שינה (מתאים עד ל-6 אורחים) ו-2 חדרי רחצה, בגודל 70 מ"ר.
  • דירה עם שלושה חדרי שינה (מתאים עד ל-6 אורחים) ו-3 חדרי רחצה, בגודל 90 מ"ר.

יש אפשרות להוסיף עריסה לתינוק וכיסא גבוה לילדים.
לחצו כאן לפרטים נוספים ומחירים

SUITE RAPHAEL Tour Eiffel

דירה סמוכה למגדל האייפל, מחוץ לדירה בתי קפה ומסעדות. הדירה היא שני חדרי שינה וסלון, בכל חדר שינה מיטה זוגית ובסלון מיטת ספה. קחו בחשבון שהדירה לא ממוזגת (יש רק חימום). המטבח בדירה קטן מאוד וכולל מיקרו, מכונת קפה ומקרר קטן.

לחצו כאן לפרטים נוספים ומחירים

MARAIS Luxury

הדירה ממוקמת בלב של פריז, ברובע ה-3, קרוב לאטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית. הדירה עם 3 חדרי שינה וחדר מגורים. מתאימה לעד-9 מבוגרים. הדירה מרווחת וממוזגת ויש בה מטבח מאובזר, חדר שירותים ומקלחת עם מוצרי טיפוח חינם, מכונת קפה, מכונה ומייבש כביסה. היחידה נגישה.

לחצו כאן לפרטים נוספים ומחירים

Résidence Charles Floquet

מקום האירוח רזידנס שארל פלוקה (Résidence Charles Floquet) ממוקם בלב פריז, במרחק של 50 מטרים ממגדל אייפל. מקום האירוח שוכן בבניין משופץ והיסטורי, ומציע יחידות אירוח גדולות בשירות עצמי, עם נוף למגדל אייפל. דירות האירוח מעוצבות בסגנון אלגנטי וכוללות מרפסות, תקרות גבוהות ואחים.

הדירות מצוידות במלואן ומאפשרות לכל אורח להיות עצמאי לחלוטין. המטבחים המאובזרים כוללים מדיח כלים, מכונת קפה וטוסטר.

לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות

דירות נוספות עם 3 חדרי שינה בפריז

בעקבות הביקוש לדירות המתאימות למשפחות בפריז, ריכזתי עבורכם אופציות נוספות לדירות עם 3 חדרי שינה במרכז העיר.

רוצים לקרוא על הרובעים השונים בפריז? לחצו כאן לכתבה איפה לישון בפריז.

התארחתם בדירה מומלצת בפריז? נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות. מוזמנים לשאול כל מה שתרצו על מקומות לינה בפריז בתגובות וצוות האתר ינסה לעזור לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן