אשינוקו הנאורי – ריוקן מפנק עם בריכת אינסוף ונוף מטורף

בריכת אינסוף בהאקונה אשינוקו הנאורי

אשינוקו הנאורי – ריוקן מפנק עם בריכת אינסוף ונוף מטורף

אשינוקו הנאורי (Hakone Ashinoko Hanaori) הינו ריוקן יוקרה הממוקם ביעד הפופולרי האקונה. מקום אירוח זה מוקף בנופים ציוריים של הר פוג'י ושל המים השלווים של אגם אשינוקו, ומציע לאורחים מפלט שליו ושלווה מהמולת חיי העיר.

מה זה ריוקן? בית הארחה יפני מסורתי. כל פרט בו החל מאיך שהחדר נראה ועד מה אוכלים הוא יפני, במלוא מובן המילה. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

אשינוקו הנאורי מלון עם בריכת אינסוף בהאקונה
צילום: מתן סבג

חדרי הריוקן אשינוקו הנאורי

חדרי אירוח מרוהטים באלגנטיות עם רצפות מחצלת טאטאמי ודלתות שוג'י הזזה. כל חדר מציע נופים עוצרי נשימה של הנוף שמסביב. לחדרים רבים יש מרפסות פרטיות שבהן האורחים יכולים להירגע ולהיכנס לאוויר ההרים הצח.

חדרי האירוח ממוזגים ומרווחים. בכל החדרים חדר רחצה פרטי עם בידה, כפכפים, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תוספת תשלום.

מיקום הריוקן

הריוקן ממוקם במיקום מעולה בעיר האקונה. ממוקם במרחק של שתי דקות הליכה מתחנת טוגנדאי (Togendai) של רכבל האקונה רופוויי (Hakone Ropeway). בנוסף, בקרבת מקום האירוח תמצאו אטרקציות פופולריות כמו המוזיאון הפתוח של האקונה ומקדש האקונה.

האקונה היא עיר קטנה מאוד שמכילה רק כ-13,000 תושבים בסה"כ, הממוקמת בפרפקטור קאנאגאווה. היא מהווה יעד תיירותי פופולרי בזכות כמות המעיינות החמים (ה-Onsen) הרבים שקיימים בסביבתה, אגם אשי הגדול שלמרגלותיה וקרבתה להר פוג'י שניתן לחזות בו מפסגת הר האקונה.

שירותים נוספים של מקום האירוח

בנוסף לחדרי האירוח הנוחים שלו, הריוקן מציע גם מגוון שירותים כדי להפוך את שהות האורחים למהנה עוד יותר. אלה כוללים מרחצאות מעיינות חמים חיצוניים גדולים, מרכז כושר וספא המציע מגוון טיפולים. אורחי אשינוקו הנאורי יכולים ליהנות גם מארוחות טעימות במסעדת המלון, המגישה מגוון מנות יפניות העשויות מחומרי גלם טריים ומקומיים. בערב, האורחים יכולים להירגע בטרקלין הנעים של המלון וליהנות ממשקאות תוך כדי התבוננות מהנופים המדהימים של האגם וההרים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

המלון הוא אופציה מושלמת לחופשה מפנקת. עם חדרי האירוח הנוחים שלו, השירותים המצוינים והמיקום הנוח שלו, מלון זה מציע לאורחים את הטוב משני העולמות: השלווה של מפלט הררי והנוחות של מלון מודרני.

התארחתם במקום האירוח אשינוקו הנאורי? מוזמנים להוסיף את חוות דעתכם על האירוח בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן