שייט על הדנובה בבודפשט

שייט על הדנובה בבודפשט

שייט בבודפשט על נהר הדנובה הוא אטרקציה תיירותית פופולרית ביותר בבירת הונגריה. שייט הינה חוויה מומלצת לכל סוגי התיירים בין אם מדובר בחופשה זוגית או חופשה בבודפשט עם ילדים. אז אילו סוגי שייט תוכלו למצוא? האם אפשר לשלב חוויות נוספות כמו שייט וארוחת ערב? כמה זה עולה? ואיך מזמינים? תוכלו למצוא את כל ההסברים בכתבה.

שייט על הדנובה בבודפשט

קצת על הדנובה

הנהר שחוצה את העיר בודפשט לשני חלקים – בודה ופשט, נחשב לאחת מאטרקציות התיירים הפופולריות ביותר לא רק בהונגריה, אלא גם בכל אירופה. נהר הדנובה הוא הנהר השני באורכו באירופה והוא עובר ב-10 מדינות: גרמניה, אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, קרואטיה, סרביה, בולגריה, מולדובה, רומניה ואוקראינה. בסופו הוא מתנקז לים השחור.

שייט על הדנובה

ישנם לא מעט סוגי שייט שונים ומגוונים. החל משייט פשוט וקצר ועד שייט רומנטי עם ארוחות ואפילו אוטובוס מיוחד שנוסע ממש אל תוך הנהר. חברות שונות מציעות מגוון מסלולי שייט בדנובה בבודפשט, בהם שיט רומנטי לילי עם ארוחת ערב, שיט תצפית יום, שיט תצפיות ערב, ואפילו שיט מסיבות ואירועים. לאורך השייט תראו על שפת הדנובה אתרים חשובים רבים כמו בניין הפרלמנט, כנסיית מתיאס, מצודת הדגים ועוד.

כמעט כל שייט שתבחרו עובר מתחת לגשרים המרשימים של בודפשט: גשר מרגיט, גשר השלשלאות, גשר אליזבת וגשר החירות.

טווח המחירים לשייט הוא די מגוון ונע בין 10 יורו ועד לכ-60 יורו לאדם. ניתן לרכוש כרטיס המשלב שייט, סיור רגלי וסיור מודרך באוטובוס – לחצו כאן להזמנה כרטיס לאוטובוס התיירים הכולל קרוז וסיור רגלי.

חוויה אישית של שייט על הדנובה

אנחנו יצאנו לשייט עם חברת SilverLine. השייט יוצא מרציף 11, ממש סמוך לגשר אליזבת (מהצד של פשט). במהלך השייט, עברנו מתחת לכמה מהגשרים הידועים ביותר של בודפשט: גשר השלשלאות עם האריות השומרים שלו, גשר אליזבת וגשר החירות, המפורסם בחיבור בין היכל השוק המרכזי לספא גלרט.

בכניסה לשייט תקבלו אסימון, אותו ניתן להחליף למשקה קל, חם או אלכוהולי.

יצאתי לשייט עם פעוט בן שנתיים שהראה המון עניין לאורך השייט בשחפים, בנופיו ובארטיקים שבחנות על הסירה. פעוטות לא משלמים על השייט. ניתן להגיע עם עגלה, אך יש לקחת בחשבון שהעלייה לסירה אינה מונגשת.

בחודשי החורף יש הנחה דרך האתר.

חנות על הסיפון בשייט בדנובה

לחצו כאן להזמנת שייט עם חברת SilverLine – ניתן לבטל עד 24 שעות מראש.

עוד על בודפשט באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טסים לבודפשט

רוצים סיור מודרך?

כנסו לפורטל למציאת סיור בעברית שישדרג לכם את החופשה בבודפשט!

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן