מלונות עם פארק מים בפאפוס מעודכן ל-2024

פארקי מים בפאפוס

מלונות עם פארק מים בפאפוס מעודכן ל-2024

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא יעד פופולרי למטיילים המעוניינים להירגע וליהנות בשמש. אם אתם מתכננים טיול לפאפוס ומחפשים מלון עם פארק מים, יש כמה מלונות שיוכלו לשרת אתכם. בכתבה תוכלו למצוא את המלונות המומלצים ביותר בפאפוס אשר יש בהם פארק מים.

מלון אליסיום פאפוס

Atlantica Mare Village Paphos

אתר הנופש אטלנטיקה מארה וילג' פאפוס (Atlantica Mare Village Paphos) נמצא בפאפוס סיטי. אתר הנופש בדירוג של 5 כוכבים ויש בו בר, מגרש טניס, בריכה מקורה, בידור בערבים ובריכת שחייה חיצונית עונתית ומרכז כושר.

המלון מתאים מאד למשפחות צעירות, ומציע המון אטרקציות לילדים. הוא מציע בריכות שחייה חיצוניות לגדולים ולקטנים, פארק מים מאתגר לכל המשפחה. בנוסף, בריכה פנימית מחוממת, ספא נהדר וחוף ים מדהים צמוד למלון.

האירוח הוא על בסיס: ארוחת בוקר, חצי פנסיון או הכל כלול.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Leonardo Laura Beach and Splash Resort

אתר הנופש לאונרדו לאורה ביץ' (Leonardo Laura Beach & Splash Resort) בדירוג 4 כוכבים, נמצא מול הים, ליד קברי המלכים המפורסמים. במלון פארק מים עם 6 בריכות, 7 מגלשות ו-5 מסעדות. יש במקום גם מספרה, חדר כושר, סאונה, חדר אדים וספא עם תפריט מגוון לכל סוגי העיסויים והטיפולים בתוספת תשלום.

המלון משתרע על שטח של 20,000 מ"ר, וכולל חדרי אירוח לזוגות או משפחות, סוויטות מפוארות, גנים מטופחים. גולת הכותרת של המלון היא פארק מים מרהיב ואנרגטי עם 6 בריכות ו-7 מגלשות. עוד תוכלו ליהנות כאן מקולנוע חדשני, חדר משחקים, מועדון מיוחד עבור בני נוער, מועדון ילדים, חדרי בריחה והופעות חיות.

המלון אהוב מאוד על הישראלים. לכן אם אתם מגיעים לביקור בעונה, קחו בחשבון שסיכוי גבוה שתשמעו הרבה עברית סביבכם.

האירוח במלון הוא על בסיס הכל כלול.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Louis Phaethon Beach – מלון הכל כלול בפאפוס

מלון Louis Phaethon Beach בפאפוס הינו מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם על חוף פאפוס ליד הנמל הציורי ורק 10 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של פאפוס. מלון זה כולל בריכה חיצונית גדולה עם מגלשות מים, כמו גם בריכת ילדים ומשטח התזה. במלון יש גם ספא, מרכז כושר ומגוון אפשרויות לארוחות.

הביקורות ברשת על המלון חיוביות. מתואר מבחר עשיר של מאכלים, מיקום נוח וצוות אדיב.

לחצו כאן למחירים והזמנות

בפאפוס מספר מלונות עם פארקי מים לבחירה, כך שבטוח תמצא אחד שעונה על הצרכים שלך. אם אתם לא צריכים פארק מים במלון, תוכלו למצוא אופציות נוספות. לחצו כאן לרשימה של מקומות לינה מומלצים בפאפוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן