מלונות מומלצים באיה נאפה || איפה לישון באיה נאפה 2024

איה נאפה, קפריסין

מלונות מומלצים באיה נאפה || איפה לישון באיה נאפה 2024

איה נאפה שבקפריסין היא יעד קייצי אהוב מאוד על ישראלים, ויש לזה סיבה טובה: יש באיה נאפה חופים מדהימים וחיי לילה סוערים, לצד אתרים היסטוריים, טיולים בטבע וספורט ימי. מגוון האפשרויות לבילוי וטיול באיה נאפה הופך אותה למתאימה לכולם, לצעירים, לזוגות ולמשפחות. ובכתבה שלנו על המלונות המומלצים באיה נאפה תוכלו למצוא מקומות לינה לכל הרכב ולכל כיס, ממלונות בוטיק רומנטיים ועד מלונות הכול כלול לחופשה עם הילדים. אז לא חשוב מי אתם, אם אתם מחפשים איפה לישון באיה נאפה, הגעתם למקום הנכון! ריכזנו עבורכם רשימה של מלונות מומלצים באיה נאפה.

איה נאפה, קפריסין

מה בכתבה

מלונות מומלצים על קצה המזלג

לצורך הכנת הכתבה עיינתי במאות רשימות של מלונות כדי למצוא את הטובים והמומלצים ביותר. בכתבה יש הרבה אפשרויות למלונות, אבל אם אין לכם סבלנות או זמן לקרוא הכל, הנה שני המלונות המומלצים ביותר לדעתי. רק הקפידו להזמין אותם מראש, על מנת לשריין מקום ומחיר טוב.

מלון אליון (Alion Beach Hotel)

לפינוק האולטימטיבי, זה המלוןהמומלץ שלנו. יש ממנו גישה ישירה לחוף חולי ומקסים, ובמסעדה המשובחת שלו תוכלו לצפות בהופעות בישול וליהנות מערבי נושא. יש בו גם ספא שכולל טיפולי שוקולד(!), חדרים יוקרתיים ובריכה כמובן. כמו כן, ניתן לבחור בלינה על בסיס ארחה אחת, שתיים, או שלוש ביום.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון ניסי-בלו ביץ' (NissiBlu Beach Resort)

מומלץ מאוד למחפשים חופשת הכל כלול. זה מלון 5 כוכבים שאמנם מרוחק כמה דקות נסיעה מהעיר, אך נמצא ליד החוף הכי פופולרי באזור, חוף ניסי. המלון חדש וחדיש, עם חדרים מרווחים ונקיים, גם למשפחות. האוכל משובח והשירות יגרום לכם להרגיש ממש כמו VIP.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

היכרות קצרה עם איה נאפה

איה נאפה, השוכנת בקצה החוף הדרום מזרחי של קפריסין, היא אתר הנופש הגדול ביותר בקפריסין! במקור היה זה כפר דייגים קטן, אך כבר כמה עשרות שנים שמדובר בעיירת נופש תוססת, עם חופים יפיפיים וחיי לילה משובחים. עם זאת, גם למי שחיי הלילה הם לא כוס התה שלהם, יש באיה נאפה הרבה מה לשעות – ספורט ימי, טיולי אקשן באזור ואטרקציות מגוונות.

באיה נאפה גרים רק כ-3000 תושבים. והעיר קטנה יחסית, כך שקל להתמצא בה, ולעבור מבילוי על החוף, לישיבה בפאב או מסעדה, ולביקור במוזיאון. מרכז העיר שוקק פעילות ביום ובלילה, עם מבוך של רחובות עמוסי חנויות, מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים. כאן גם נמצאים מנזר איה נאפה והמוזיאון העירוני. בשולי העיר תוכלו למצוא את פארק המים המקומי ובצד המזרחי שלה את שמורת הטבע קאבו גרקו (Cavo Greco).

יש באיה נאפה אתרי נופש יוקרתיים על חוף הים, לצד מלונות פשוטים במחירים נוחים, מלונות הכול כלול ודירות ידידותיות למשפחות. לבליינים שרוצים להיות במרכז המסיבות ולא אכפת להם מרעש, מומלץ לישון במרכז העיר. אם אתם רוצים אווירה שלווה יותר, התרחקו לכיוון החופים, שם תוכלו ליהנות מבטן-גב במשך היום ועדיין לקחת חלק בחיי הלילה. ואם אתם ממש רוצים להתנתק, כדאי לכם לישון באזורים הסמוכים לעיר.

איה נאפה, קפריסין

מלונות מומלצים במרכז איה נאפה

במרכז העיר, ליד מוקדי הבילוי, אפשר למצוא מקומות לינה לבליינים, שממש שומעים מהם את כל הבלגן בלילה, אבל אפשר גם להתרחק כמה דקות הליכה ולמצוא מקומות שלווים יותר, שעדיין קרובים מאוד לאקשן.

מלון דירות כרמלה (Caramela Luxury Apts)

המלון נמצא ממש במרכז העיר, אז אל תצפו פה לשקט… ביחידות האירוח יש מטבחונים מאובזרים ומרפסות, פינת ישיבה ואינטרנט אלחוטי. למלון חניה חינם, בריכה, ומרכז ספא. המלון קרוב להכל – מועדונים, מסעדות וחנויות, ובמחיר משתלם.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון נאפה סנטרל סוויטס (Napa Centrale Suites)

זה מלון 3 כוכבים עם יחידות אירוח ודירות גדולות שמתאימות למשפחות. בכל יחידה יש טרסה, מטבח מאובזר במלואו, פינת ישיבה ומכונת כביסה. וכל זה במיקום נוח, אם כי יכול להיות מעט רועש, במרכז העיר.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

בלאג'יו נאפה סוויטס (Bellagio Napa Suites)

המלון הזה הוא אופציה מעולה למשפחות, עם חדרים מאובזרים במטבחון, במיקום מרכזי אך בשכונה שקטה, ובמחיר נוח.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דירות מומלץ נוסף במרכז העיר הוא Maria Zintili Apartments שמציע דירות נקיות והבעלים שלו יוצאים מגדרם עבור האורחים.

מלונות מומלצים בקרבת מרכז העיר

אם אתם רוצים מלון שקט, אבל עדיין במרחק הליכה קלילה למרכז העניינים, הנה המומלצים שלנו:

מלון דירות יורו-נאפה (Euronapa Hotel Apartments)

מלון 3 כוכבים נעים, שנמצא קרוב למרכז העיר, חצי קילומטר מחוף הים, ומציע בריכה וסאונה, ויחידות אירוח ממוזגות עם מטבחון, פינת ישיבה ופינת אוכל. יש גם יחידות למשפחות. במקום מגוון מתקנים לשימושכם, כמו מגרש ספורט ושולחן ביליארד. בקרבת המלון חנויות ומסעדות, ואפשר ללכת כרבע שעה ברגל עד לחוף ניסי המפורסם.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון הבוטיק אוקיאנוס ביץ' (Okeanos Beach Boutique Hotel)

המלון בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על חוף מרהיב ממש בתוך איה נאפה, ומציע בריכה, חדר כושר וסאונה. ויש ירידה ישירה לחוף מהבריכה. מגוון רחב של ענפי ספורט מים זמינים על החוף. החדרים כוללים מרפסת ומשקיפים לים, וגם פה ניתן לבחור באירוח על בסיס ארוחת בוקר, ארוחת בוקר וערב, או הכל כלול, לפי העדפתכם.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון נאפה מרמייד (Napa Mermaid Design Hotel & Suites)

ממוקם בצד המזרחי של איה נאפה, זה מלון עם אופציה להכל כלול, אם רוצים. ויש לו חוף צמוד, סוויטות יפיפיות ושירות נפלא.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון פמגוסטה (New Famagusta Hotel & Suites)

זה מלון 3 כוכבים שמציע ריחוק קל מהמרכז, קירבה לחוף, ויחידות אירוח נעימות, גם למשפחות, במחיר מעולה. והכי חשוב – שירות מכל הלב.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון פארוס (Faros Hotel Ayia Napa)

מלון שפשוט יש בו הכל! מיקום נוח במרחק הליכה ממרכז איה נאפה, ליד הנמל וליד חוף ציורי. יש במלון בריכה עם בר, חדרים שטובלים בגן טרופי, מופעי בידור בערב ומסעדה משובחת. ארוחת הבוקר נהדרת והצוות אדיב.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים רחוק ממרכז העיר

למי שלא חשוב להם לישון ליד מוקדי הבילוי, כאן תמצאו מלונות שמתאימים יותר לחופשת בטן-גב רגועה, או מלונות הכל כלול בקרבת החופים.

אתר הנופש אולימפיק לגון (Olympic Lagoon Resort Ayia Napa)

זה ריזורט 5 כוכבים הכל כלול, שממוקם 150 מטרים מהחולות הזהובים של חוף לנדה. הוא מציע 5 בריכות מוקפות בגנים מטופחים, מרכז ספא עם סאונה, בריכה מקורה וחמאם, 8 מסעדות ומועדון לילדים. מתקנים נוספים באתר כוללים חדר כושר, מגלשות מים, מגרש טניס וחדר משחקים. בכל יחידות האירוח יש מיזוג אוויר ומכונת קפה. וכולן נפתחות למרפסת או לטרסה. יש במלון מסעדות מעולות, צוות בידור שלא נח לרגע, ושירות מכל הלב.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אטלנטיקה מארה וילג' (Atlantica Mare Village Ayia Napa)

אם מתרחקים ממש מהעיר, מוצאים את אתר הנופש הזה, שנמצא במיקום מעולה מול החוף בין איה נאפה (Ayia Napa) לשמורת קאבו גרקו. המקום מושלם לחופשה משפחתית הכל כלול, עם פארק מים לילדים, חוף פרטי ואוכל מעולה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אתר הנופש גרישיאן פארק (Grecian Park)

אם אתם ממש רוצים להרגיש את הטבע, אתר הנופש הזה, בדרגת 5 כוכבים, הוא המקום בשבילכם. הוא נמצא מעל מפרץ קונוס, ליד שמורת קאבו גרקו היפיפייה. אפשר לבחור בשהייה על בסיס הכל כלול, ויש חדרים מרהיבים עם מרפסות שנפתחות אל הנוף. יש גם חדרים למשפחות. יש בריכה גדולה ואמנם החוף דורש קצת הליכה, אבל יש אופציה להסעה אליו בכל שעה. והנוף שווה הכל!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים באזור חוף ניסי

זה החוף הכי פופולרי באיה נאפה, ויש בקרבתו אתרי נופש נהדרים למשפחות, אבל לא רק.

מלון וספא אדמס ביץ' (Adams Beach Hotel & Spa)

מלון 5 כוכבים בחוף ניסי, עם יחידות אירוח מרווחות ומפוארות, חוף אחד לרביצה וחוף אחד עם אקשן, ספא מפנק, מספר בריכות וחדר כושר. כמו כן יש במקום מסעדות מצוינות ואפשר לשהות על בסיס הכל כלול, אם רוצים. בקיצור – כל מה שצריך לחופשת חוף נהדרת.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אתר הנופש ניסי ביץ' (Nissi Beach Resort)

זה ריזורט בדרגת 4 כוכבים ששוכן על רצועת חוף פרטית ומציע 3 בריכות שחיה, גנים טרופיים, ומרכז ספא עם סאונה. כל חדרי האירוח כוללים מרפסת או טרסה עם נופים של הלגונה במפרץ ניסי. יש במלון 3 מסעדות שונות, 5 קיוסקים על החוף, מגוון פעילויות ספורט ימי, ועבור הילדים בריכת מים רדודים, 2 גני שעשועים ומועדון ילדים. גם כאן תוכלו לבחור את כמות הארוחות היומית, מאחת ועד הכל כלול.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות למבוגרים בלבד

לחופשה זוגית רומנטית כדאי לבחור באחד מהמלונות האלה.

מלון סאן-פריים (Sunprime Ayia Napa Suites)

אם אתם מחפשים היכן להתבודד, במלון הזה, שמיועד למבוגרים בלבד, תוכלו ליהנות מיחידות נופש מאובזרות במטבח, עם בריכה גדולה ופסטורלית בחצר. המלון מרוחק כרבע שעת הליכה ממרכז העיר, ולכן תוכלו למצוא בו שקט ושלווה יחסיים. וגם המחיר מצוין.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון אמאנטי (Amanti, MadeForTwo Hotels)

זה מלון 5 כוכבים שמיועד לחופשה זוגית רומנטית בלבד! הוא נמצא במזרח העיר, והצוות שלו יעשה הכל כדי שתרגישו שהגעתם אל עולם אחר, שכולו ים, שמש, ופינוקים. הוא מציע סוויטות יוקרתיות, בריכה, ובידור מדי ערב. האוכל משובח, וניתן לבחור בשהות הכוללת בין ארוחה אחת לשלוש ארוחות ביום.  

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון נאפה סוויטס (Hotel Napa Suites)

גם זה מלון 5 כוכבים, בו תוכלו למצוא סוויטות עם בריכה פרטית או עם ג'קוזי, חדרים חכמים, בריכת אינסוף, בר על הגג וארוחות מעולות. רק שימו לב שהמלון נמצא בחלק הצפוני של העיר, כך שצריך ללכת לא מעט, או לנסוע, אל הים.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אנחנו מקווים שמצאתם את המלון המושלם שלכם באיה נאפה, אז יאללה, צאו לחופשה המפנקת שלכם, ואל תשכחו לחזור לספר לנו בתגובות איך היה!

למדריך לחופשה מושלמת באיה נאפה לחצו כאן.

לכתבות נוספות למטיילים בקפריסין לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן