מדריך למטייל באיה נאפה

איה נאפה, קפריסין

מדריך למטייל באיה נאפה

איה נאפה, השוכנת בקצה החוף הדרום מזרחי של קפריסין, היא אתר הנופש הגדול ביותר במדינה! זה אחד היעדים הפופולריים בקרב ישראלים, ויש לזה סיבה טובה: יש באיה נאפה חופים מדהימים וחיי לילה סוערים, לצד אתרים היסטוריים, טיולים בטבע וספורט ימי. בקיצור, איה נאפה היא מקום מושלם להתמקם בו למי שמחפשים חופשה נהדרת בים התיכון. במדריך למטייל באיה נאפה שלפניכם, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על העיר, כולל אתרים ואטרקציות, פעילויות שוות ומלונות מומלצים. אז בואו נצא לדרך!

איה נאפה, קפריסין

מה בכתבה

מידע חשוב לנופשים באיה נאפה

פה תמצאו את כל מה שצריך לדעת כדי להחליט מתי לבקר באיה נאפה, איך מומלץ להגיע אליה, איך להתנייד בה ומה לעשות בכל הנוגע לכסף במהלך הטיול.

היכרות עם איה נאפה

איה נאפה היתה במקור כפר דייגים קטן, אך כבר כמה עשרות שנים שמדובר בעיירת נופש תוססת, עם חופים יפיפיים וחיי לילה משובחים. עם זאת, גם למי שחיי הלילה הם לא כוס התה שלהם, יש באיה נאפה הרבה מה לשעות – ספורט ימי, טיולי אקשן באזור ואטרקציות מגוונות.

משמעות שמה של העיר היא "הקדושה של היער". השם נובע מסיפור מקומי על צייד שמצא פסל של מרים הקדושה, אימו של ישו, במערה נטושה. השילוב בין איה נאפה שהיא מוקד לבילויים, לבין קדושת האזור לנוצרים האורתודוקסים הוא אחד מהמאפיינים הייחודיים של איה נאפה. לראיה, מנזר איה נאפה השתמר להפליא מהתקופה הוונציאנית, ומהווה את אחת האטרקציות באזור, לצד אינספור מועדוני הלילה!

בנוסף, איה נאפה מציעה למבקרים פסטיבלים מגוונים לאורך השנה, כולל פסטיבלים של הופעות מוזיקליות, פסטיבל התרבות השנתי בספטמבר, פסטיבל ימי הביניים באוקטובר, ועוד. לכן תמיד כדאי לברר מה מתרחש בעיר לפני הגעתכם.

באיה נאפה גרים רק כ-3000 תושבים. והעיר קטנה יחסית, כך שקל להתמצא בה, ולעבור מבילוי על החוף, לישיבה בפאב או מסעדה, ולביקור במוזיאון. מרכז העיר שוקק פעילות ביום ובלילה, עם מבוך של רחובות עמוסי חנויות, מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים. כאן גם נמצאים מנזר איה נאפה והמוזיאון העירוני. בשולי העיר תוכלו למצוא את פארק המים המקומי ובצד המזרחי שלה את שמורת הטבע קאבו גרקו (Cavo Greco). וכמובן, תמיד אפשר להרחיב את הביקור בעיר עם שייט לאתרים בסביבה, או לצאת לטייל ברחבי קפריסין.

מתי כדאי לבקר באיה נאפה?

האקלים באיה נאפה, כמו בכל קפריסין, הוא כמובן ים תיכוני, כמו אצלנו. עונת השיא של התיירות באיה נאפה היא בחודשי יוני עד אוגוסט, אז הטמפרטורות הממוצעות מרקיעות שחקים. כיף לרבוץ על החופים ויש מגוון פעילויות וחנויות פתוחות, וכמובן חיי לילה סוערים. עם זאת, אז גם יש עומס תיירים ומחירים גבוהים. באפריל-מאי ובספטמבר-אוקטובר אפשר עדיין ליהנות ממזג אוויר נעים, מבילוי בים ומטיולים, אבל בלי להזיע יותר מדי. עדיין תמצאו שפע של מסעדות, ברים וחנויות פתוחות, וסביר להניח שיהיו פחות תורים לאטרקציות ומחירים נמוכים יותר.

בין נובמבר למרץ קריר יותר, אין הרבה תיירים באזור, וחלק ניכר מהעסקים התיירותיים נסגרים. מזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי, עם גשמים מדי פעם, וכמובן שלא ניתן לרחוץ בים. עם זאת, למי שבוחרים להגיע דווקא בזמן הזה, מובטחים מחירים נוחים וחוויה שלווה יותר, בלי עומס תיירים.

אז אם אתם רוצים לטייל בלי עומסי חום ועומסי מטיילים, ועדיים ליהנות מהחופים ומהאטרקציות, ההמלצה שלנו היא להגיע בעונות המעבר – האביב והסתיו. כדי ליהנות מרחצה בים כדאי להגיע החל ממאי ועד אוקטובר. אם כי כדי להבטיח ים נעים, אין מנוס אלא להגיע יחד עם ההמונים, בשיא הקיץ.

חתול מנמנם, איה נאפה, קפריסין

אמצעי תשלום

המטבע בקפריסין הינו יורו. ניתן לשלם ברוב המקומות באיה נאפה באמצעות כרטיסי אשראי, אך כדאי להגיע גם עם מזומן, כי חנויות קטנות, מוכרים בדוכנים ובחוף וגם נהגי מוניות לא תמיד יסכימו לקבל אשראי. הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לקנות יורו לטיול היא דרך Fly Money. פשוט מזמינים את הכסף מראש באינטרנט ואוספים אותו לפני הטיסה בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג. ניתן לקנות גם בתשלומים.

להזמנה לחצו כאן.

דרכי הגעה והתניידות באיה נאפה

כדי להגיע לאיה נאפה מישראל, אפשר לטוס אל לרנקה, מרחק שעה טיסה בלבד! לרנקה נמצאת כ-40 דקות נסיעה מערבית אל איה נאפה. משם תוכלו לקחת אוטובוס אל איה נאפה. או, אם אתם רוצים לנסוע בסטייל ולהימנע מהצפיפות, ומוכנים לשלם על זה קצת יותר (אם כי לא בהכרח יותר מעלות מונית), אפשר להזמין הסעה פרטית שעולה כ-340 ₪ לעד שלושה אנשים. זה מפתה במיוחד משום שאין אוטובוס ישיר בין שדה התעופה של לרנקה לאיה נאפה. צריך לקחת אוטובוס משדה התעופה לתחנה המרכזית של לרנקה, ומשם לקחת את האוטובוס לאיה נאפה (קווים 36, 43, או 711). הנסיעה אורכת כשעה ועולה כ-2 עד 5 יורו. אוטובוסים יוצאים מדי שעה, אך לא בשעות הלילה.

ניתן לנסוע גם במונית משדה התעופה בלרנקה אל איה נאפה. העלות היא בין 50-100 יורו, בהתאם לשעה ביום.

אופציה אחרת להגיע אל איה נאפה היא לטוס לפאפוס. שנמצאת בדיוק בצד השני של קפריסין, במרחק נסיעה של שעתיים מאיה נאפה. עם זאת, הטיסות לפאפוס יכולות להיות זולות יותר מהטיסות ללרנקה, כך שכדאי לעשות את החישוב שלכם מבחינת עלויות וזמנים.

באיה נאפה יש מערכת אוטובוסים מצוינת, עם אוטובוסים ממוזגים שמגיעים לכל קצווי העיר ולחופים. בנוסף, במקרה הצורך, אפשר להתנייד בקלות עם מוניות. כך שאם אתם מתכננים להישאר רק באיה נאפה, אין צורך לשכור רכב. לעומת זאת, אם אתם מתכננים טיול ברחבי האי הקפריסאי, הדרך המומלצת לעשות זאת היא באמצעות רכב שכור, שאיתו תוכלו להגיע לכל פינה באי. מומלץ להזמין את הרכב מראש כדי לחסוך התעסקות בטיול בהשוואת מחירים ובחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. וגם כי אם לא מזמינים מראש בחודשי הקיץ, מסתכנים בלהישאר בלי רכב!  באופן אישי אני מעדיפה לחפש רכבים להשכרה באתר פאפם-פאפם. זה מנוע חיפוש ישראלי שעל כל היתרונות שלו כתבתי כאן.

כנסייה, איה נאפה, קפריסין

חופים מומלצים באיה נאפה

חופיה של איה נאפה הם כמובן אחת הסיבות המרכזיות להגעה לעיר. כל אחד מהחופים שבסביבת העיר מציע סגנון נופש אחר, החל מאקשן ומסיבות וכלה בגן עדן מבודד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את החוף שהכי מתאים לכם!

חוף לימנקי (Limanaki Beach)

זה חוף שנמצא ממש בתוך העיר, ליד הנמל, ומציע אווירה רגועה וידידותית למשפחות, חול רך ומים רגועים וצלולים שמאפשרים גם שנירקול. יש כסאות ושמשיות להשכרה והודות לקרבתו לעיר, לא חסרות מסעדות וחנויות באזור.

חוף ניסי (Nissi Beach)

חוף ניסי הוא הלב הפועם של איה נאפה. הוא נמצא כ-10 דקות נסיעה מערבית לעיר. ויש בו חול לבן, מי טורקיז, ואקשן אינסופי: החל מפעילויות ספורטיביות כמו סירות בננה ומצנחי רחיפה, ועד ברים שמשמיעים מוזיקה ומוכרי אוכל ומזכרות שמטיילים על החוף. כמובן שיש פה גם כסאות נוח ושמשיות כדי להשלים את התמונה. ויש גם בונוס: אי קטנטן שבזמן השפל מתחבר אל החוף בשביל חולי צר ומהווה הזדמנות ייחודית לצילום תמונות נהדרות. אם אתם מחפשים אווירת מסיבות, כיף, שמש וים, זה החוף בשבילכם! רק אל תשכחו שבשיא הקיץ נעשה כאן צפוף מאוד. ואם אתם מגיעים ברכב שכור, כדאי להגיע מוקדם כדי לתפוס חניה.

חוף מאקרוניסוס (Makronissos Beach)

נמצא מעט מערבית לחוף ניסי, ומהווה מקלט מהשכן הסואן, במיוחד למשפחות עם ילדים. זה חוף ציורי עם מים רדודים ורגועים, כסאות ושמשיות זמינים, וספורט ימי כמו סירות פדלים ובננה. בנוסף, יש מספר טברנות ומסעדות לאורך החוף, שסוגרות את הפינה של האוכל. על חצי האי הקטן שמצא דרומית לחוף מאקרוניסוס, יש אתר ארכיאולוגי עם קברים עתיקים ונקודת תצפית יפה על הים, שמהווים מקום נחמד לטייל אליו אם אתם מרגישים צורך לחלץ קצת עצמות מכל הרביצה על החוף. שימו לב שגם חוף מאקרוניסוס יכול להיעשות עמוס בשיא העונה.

חוף לנדה (Landa Beach)

החוף הזה נמצא ממש באמצע בין חוף ניסי לחוף מאקרוניסוס, ויש בו חולות זהובים, מים צלולים ואווירה נינוחה ושלווה. הוא עמוס פחות מחוף ניסי, ולצידו חורשה עם אזור פיקניק מוצל פופולרי. בחוף יש שמשיות וכסאות ואפשרויות לספורט ימי וגם מזנון חטיפים. אך מסעדות של ממש אין פה, אז אולי כדאי לארוז פיקניק משלכם לפני שאתם באים. אם תרצו, אפשר לצעוד בין חוף ניסי לחוף לנדה, בשביל לצד החוף. ההליכה לוקחת כרבע שעה.

חוף איה ת'קלה (Ayia Thekla Beach)

כאן כבר מדובר על גן עדן מבודד, במפרץ ציורי סמוך למרינה של איה נאפה. שנמצאת מערבית לחוף מאקרוניסוס. המים הרדודים והגלים השלווים הופכים אותו לאידיאלי עבור משפחות עם ילדים ובכלל מי שמעדיפים חווית שחייה רגועה יותר. כמו כן יש פה בדרך כלל פחות אנשים בהשוואה לחופים הקרובים יותר למרכז העיר. יש גם מסעדה או שתיים ליד החוף, ומערה שבעבר הרחוק שימשה כנראה ככנסיה, שאפשר לחקור. בנוסף יש כנסיה יפה שעומדת ממש על החוף, שגם בה אפשר לבקר. והיא זו שנתנה לחוף את שמו.

חוף קונוס (Konnos Bay)

החוף הזה נמצא ממש בקצה הדרום-מזרחי של קפריסין, ליד שמורת קאבו גרקו. במרחק נסיעה של כרבע שעה מאיה נאפה. יש בו חולות לבנים ומים צלולים בצבע תכלת מהמם, לצד גבעות מיוערות. בנוסף, ניתן לצעוד בשביל לאורך החוף לכיוון מזרח, ולחקור מספר מערות ומפרצונים.

שייט, איה נאפה, קפריסין

אתרים ואטרקציות באיה נאפה והסביבה

חוץ מלרבוץ על החוף, יש באיה נאפה עוד כמה דברים שכדאי לראות ולעשות. ואם מיציתם את העיר, יש אפשרות לצאת לחקור גם את האזורים הסמוכים, כולל כפרים קפריסאים אותנטיים ושמורת טבע נפלאה.

מנזר איה נאפה

המנזר הוא מבנה יפהפה והיסטורי הממוקם ליד מרכז איה נאפה. במרחק הליכה קצרצרה ממנו תמצאו גם את המונומנט "I LOVE AYIA NAPA" שמפוסל באבן ומצטלם נהדר. אבל נחזור למנזר: הוא נבנה בסביבות המאה ה-16, ומשמש דוגמה לאדריכלות ימי הביניים שהשתמרה באזור. כיום שוכן במנזר מוזיאון עם פריטים שהתגלו בחפירות ארכיאולוגיות באיה נאפה, ביניהם כלי חרס, ופסלונים דתיים, וגם ציורי קיר מרשימים. בנוסף יש במקום עץ עתיק, בן כמה מאות שנים! הכניסה חופשית, אבל נכון לשנת 2024 המקום סגור למבקרים עקב שיפוצים. כדאי להתעדכן לגבי הפתיחה המחודשת. ובכל מקרה, כדאי להגיע גם כדי להסתכל על המנזר היפה מבחוץ. ואם זכיתם להיכנס פנימה, זכרו להגיע בלבוש שמכסה את הברכיים והכתפיים. הכתובת: Ayia Napa 5330, Cyprus.

המוזיאון העירוני ת'אלסה (Municipal Museum Thalassa)

המוזיאון נמצא במרכז העיר, ליד המנזר. הוא מוקדש לים, ולקשר של קפריסין עם הים לאורך ההיסטוריה. כפי שמרמז שמו, שמשמעותו ביוונית היא "ים". התערוכה מציגה פריטים מגוונים, כולל דגמי ספינות, מאובנים, וחפצים היסטוריים שונים. אמצעי התצוגה מגוונים ומעניינים, כולל ויטרינות שצופים בהן מלמעלה ומוצגים התלויים מהתקרה. גולת הכותרת של המוזיאון היא העתק בגודל טבעי של ספינת המסחר היוונית המפורסמת מהמאה הרביעית לפני הספירה, הקרינייה 2. בנוסף המקום מארח תערוכות אומנות משתנות. יש במקום בית קפה וחנות מזכרות. הכניסה עולה כ-4 יורו, לילדים יש הנחה. שעות הפתיחה הן משלישי עד שישי בין 9:00 ל-17:00, בימי שני ושבת עד 14:00 וביום ראשון סגור.
הכתובת: Ayia napa, Kryou Nerou 14, Ayia Napa 5330, Cyprus.

פארק הפסלים ופארק הקקטוסים של איה נאפה

פארק הפסלים עמוס בפסלים במגוון סגנונות, ונמצא בצד המזרחי של איה נאפה, קצת צפונית לחוף. גם אם אתם לא חובבי אומנות מושבעים, הפארק הוא מקום נחמד לטייל בו. לאחר שהתרשמתם מהפסלים, כדאי לעבור על הגשר הקטן אל הפארק הסמוך, פארק הקקטוסים, ולהתרשם מהצמחים הדוקרניים. הכניסה לשני הפארקים חופשית.

איה נאפה, קפריסין

שמורת הטבע קאבו גרקו (או Cape Greco)

זהו פארק טבעי גדול, בקצה הדרום מזרחי של קפריסין. מרחק נסיעה קצרה מאיה נאפה. יש בו צוקים נישאים ודרמטיים, קשת סלעית מעל הים, לגונה כחולה ופסטורלית, וחופים מבודדים. מדובר בגן עדן לצלמים, עם ים כחול וצוקים לבנים. וגם באזור מעולה לטיולים ברגל או באופניים, עם נקודות תצפית על הנוף, סיכוי לפגוש בעלי חיים כמו חמורי בר, ומקומות לפיקניק.

הפארק ממוקם כ-8 קילומטרים דרומית מזרחית למרכז איה נאפה. הוא נגיש בקלות ברכב, באופניים או באוטובוס. יש במקום מרכז מבקרים עם תערוכה מצוינת על הטבע באזור, בית קפה קטן ועובדים שישמחו לתת לכם הרבה מידע על טיולים בטבע. הכניסה עולה כ-2 יורו בלבד.

יש מקומות בפארק שנוח יותר להגיע אליהם בשייט, כמו למשל הלגונה הכחולה. אם אתם רוצים לחקור את קו החוף של הפארק מקרוב, ולהגיע לכל המקומות המרכזיים בו, כדאי להצטרף לשייט הזה, שאורך כ-4.5 שעות וכולל עצירות לשנירקול, שחייה עם צבים ודגים, וקוקטיילים ובירות על הסיפון.

להזמנת מקומות בשייט לחצו כאן.

לחלופין, אפשר לעשות מסלול דומה דווקא בסאפארי שטח, באמצעות ג'יפים. גם כאן תבקרו במערות מבודדות ובגשרי סלע יפים, ותשחו במי הטורקיז. הטיול אורך כ-4.5 שעות, ונעשה בלנדרוברים שאינם ממוזגים, אך כוללים את כל אמצעי הבטיחות!

להזמנת מקומות לחצו כאן.

ואם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות לצלילת היכרות מתחת למים הצלולים של איה נאפה, לחצו כאן.

קייפ גרקו, איה נאפה, קפריסין

טיול טעימות בכפרים של קפריסין

בטיול המודרך הזה תזכו להרחיב את נקודת מבטכם על האזור, ולבקר במספר כפרים קפריסאיים אותנטיים. הטיול יוצא מאיה נאפה אל הכפרים שבאזור הרי הטרודוס, בהם תפגשו את המקומיים שמייצרים יין, גבינות, דבש, שמן זית, ממתקים מסורתיים ועוד. הטיול אורך כ-8.5 שעות וכולל גם ארוחת צהריים.

לפרטים והזמנת מקומות לחצו כאן.

למשפחות: פארק המים WaterWorld ופארקי שעשועים באיה נאפה

למקרה שהגעתם לאיה נאפה עם ילדים, אנחנו ממליצים לבקר בפארק המים הכייפי ווטר-וורלד. שנמצא ליד המרינה. הוא כולל לא פחות מ-35 מתקנים בנושא האי האגדי אטלנטיס. ומגוון מסעדות, לבילוי יום נפלא עם הילדים. וממש בסמוך אליו יש גם מסלול מכוניות קארטינג. המקום פתוח בחודשי הקיץ, בין 10:00-17:00 בכל יום.
הכתובת: 18, Ayia Thekla Road, Agia Napa (Ayia Napa) 5345, Cyprus.

אם אתם מחפשים איך עוד להעסיק את הילדים, יש באיה נאפה גם שני פארקי שעשועים נחמדים:
Parko Paliatso Luna Park ו-Dolfin's Luna Park. הם מציעים מגוון מתקנים, לילדים בכל הגילאים.

חיי הלילה באיה נאפה

אם אתם חיות לילה, הגעתם למקום הנכון! מוקד חיי הלילה היא כיכר איה נאפה המרכזית, שעמוסה בברים ובמועדונים שמתחרים על תשומת לבם של המבלים. יש פה הרבה אורות ומוזיקה שנשפכת החוצה לרחובות. מכיוון שרוב המקומות ממוקמים בכיכר או לידה, אין בעיות ניידות ואין צורך לנסוע רחוק! עם זאת, גם בחוף ניסי שנמצא במרחק נסיעה קצרה שווה לבקר. וליהנות מהברים שלאורכו שמציעים גם נוף נפלא. לחלופין, לבילוי רגוע יותר תוכלו לקפוץ לנמל, שם יש מבחר בתי קפה, פאבים ומסעדות.

Castle Club הוא המועדון הגדול ביותר בקפריסין כולה! הוא יכול להכיל לא פחות מ-4000 מבלים! ויש בו חמישה חללים שונים שבכל אחד מהם אפשר לרקוד לצלילי מוזיקה אחרת. כמו כן, המועדון ידוע במופעי האורות שלו. גם ה- Titanic Clubהוא מועדון גדול עם מוזיקה טובה ואווירה ידידותית. ולחובבי מוזיקה משנות ה-80 וה-90, כדאי לבחון את CarWash Disco.

בסצנת הברים, מומלצים ה-Square Bar שמציע מוזיקה חיה וערבי נושא. ושילוב מעניין של בליינים מקומיים ותיירים. ו-Senior Frog שהוא בר עם רחבת ריקודים ועיצוב ייחודי שכולל כל מה שקשור לצפרדעים. שיש בו גם ערבי קראוקה וסטנד-אפ. ויש עוד כמה ברים שסובבים סביב נושא מרכזי. כמו Bedrock Inn הפרה-היסטורי ו- Jungle Bar שכולל נדנדות!

איה נאפה, קפריסין

מלונות מומלצים באיה נאפה

יש באיה נאפה אתרי נופש יוקרתיים על חוף הים, לצד מלונות פשוטים במחירים נוחים, מלונות הכול כלול ודירות ידידותיות למשפחות. לבליינים שרוצים להיות במרכז המסיבות ולא אכפת להם מרעש, מומלץ לישון במרכז העיר. אם אתם רוצים אווירה שלווה יותר, התרחקו לכיוון החופים. שם תוכלו ליהנות מבטן-גב במשך היום ועדיין לקחת חלק בחיי הלילה. ואם אתם ממש רוצים להתנתק, כדאי לכם לישון באזורים הסמוכים לעיר. הנה המלונות המומלצים שלנו בכל קטגוריה:

מלון אליון (Alion Beach Hotel)

לפינוק האולטימטיבי, זה המלוןהמומלץ שלנו. יש ממנו גישה ישירה לחוף חולי ומקסים. ובמסעדה המשובחת שלו תוכלו לצפות בהופעות בישול וליהנות מערבי נושא. יש בו גם ספא שכולל טיפולי שוקולד(!), חדרים יוקרתיים ובריכה כמובן. כמו כן, ניתן לבחור בלינה על בסיס ארחה אחת, שתיים, או שלוש ביום.

מלון הבוטיק אוקיאנוס ביץ' (Okeanos Beach Boutique Hotel)

המלון בדירוג 4 כוכבים וממוקם על חוף מרהיב ממש בתוך איה נאפה. ומציע בריכה, חדר כושר וסאונה. ויש ירידה ישירה לחוף מהבריכה. מגוון רחב של ענפי ספורט מים זמינים על החוף. החדרים כוללים מרפסת ומשקיפים לים. וגם פה ניתן לבחור באירוח על בסיס ארוחת בוקר, ארוחת בוקר וערב, או הכל כלול, לפי העדפתכם.

גם מלון ניסי-בלו ביץ' (NissiBlu Beach Resort) מומלץ מאוד למחפשים חופשת הכל כלול. זה מלון 5 כוכבים שאמנם מרוחק כמה דקות נסיעה מהעיר, אך נמצא ליד החוף הכי פופולרי באזור, חוף ניסי. המלון חדש וחדיש, עם חדרים מרווחים ונקיים, אוכל טוב ושירות מעולה.

לחלופין, בצד השני של איה נאפה, תמצאו את מלון נאפה מרמייד  (Napa Mermaid Design Hotel & Suites) המעולה. שגם בו הכל כלול, אם רוצים. ויש לו חוף צמוד, סוויטות יפיפיות ושירות נפלא.

מלון סאן-פריים (Sunprime Ayia Napa Suites)

אם אתם מחפשים דווקא להתבודד, במלון הזה, שמיועד למבוגרים בלבד, תוכלו ליהנות מיחידות נופש שמאובזרות במטבח, עם בריכה גדולה ופסטורלית בחצר. המלון מרוחק כרבע שעת הליכה ממרכז העיר, ולכן תוכלו למצוא בו שקט ושלווה יחסיים. וגם המחיר מצוין.

מלון פמגוסטה (New Famagusta Hotel & Suites)

הוא מלון 3 כוכבים שמציע גם הוא ריחוק קל מהמרכז, קירבה לחוף, ויחידות אירוח נעימות, גם למשפחות, במחיר מעולה. והכי חשוב – שירות מכל הלב.

אופציה נוספת למשפחות היא בלאג'יו נאפה סוויטס (Bellagio Napa Suites). יש פה חדרים מאובזרים במטבחון, שמתאימים גם למשפחות. והמלון במיקום מרכזי אך בשכונה שקטה, ובמחיר נוח.

אטלנטיקה מארה וילג' (Atlantica Mare Village Ayia Napa)

אם מתרחקים ממש מהעיר, מוצאים את אתר הנופש הזה. שנמצא במיקום מעולה מול החוף בין איה נאפה (Ayia Napa) לשמורת קאבו גרקו. המקום מושלם לחופשה משפחתית הכל כלול, עם פארק מים לילדים, חוף פרטי ואוכל מעולה.

ואם אתם ממש רוצים להרגיש את הטבע, אתר הנופש גרישיאן פארק  (Grecian Park) בדרגת 5 כוכבים, נמצא מעל מפרץ קונוס, ליד שמורת קאבו גרקו. גם כאן אפשר לשהות על בסיס הכל כלול. ויש חדרים מרהיבים עם מרפסות שנפתחות אל הנוף. יש גם חדרים למשפחות. יש בריכה גדולה ואמנם החוף דורש קצת הליכה, אבל יש אופציה להסעה אליו בכל שעה. והנוף שווה הכל!

למלונות נוספים באיה נאפה לחצו כאן.

אנחנו מאחלים לכם חופשה נפלאה באיה נאפה, וכשתחזרו, נשמח לשמוע בתגובות על החוויות שלכם.

לכתבות נוספות למטיילים בקפריסין לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן