הקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין

מבנה הקולוסיאום חיצוני

הקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין

כאן תמצאו מדריך מקיף לקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין ברומא לתייר הישראלי. הוא מכיל את כל המידע הדרוש למבקר באתר, איך להגיע לשם, סיורים מודרכים מומלצים כמו גם קצת היסטוריה קצרה והרבה טיפים מועילים למבקר כמו איך להימנע מתורים ארוכים.

הקולוסיאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין הם אחד האתרים המפורסמים של רומא ואחד מאתרי התיירות המפורסמים בעולם.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין – כרטיסים אלו כוללים דילוג על התור.

colosseum המבנה מבפנים
מבנה הקולוסיאום מבפנים

הקולוסיאום הוא אחד האתרים העתיקים המפורסמים בעולם ופוקדים אותו מאות מיליוני תיירים בכל העולם. מבנה הקולוסיאום הוא למעשה אמפיתיאטרון ענק. גודלו המדויק הוא 188 על 156 מטר וגובהו 48.5 מטר (15 קומות). בשיאו, הקולוסיאום יכול לארח 50,000 איש.

הפורום הרומי היווה את מרכז רומא העתיקה ומרכז האימפריה הרומית. מקום בו היה מתקיים פעילות חברתית ופוליטית בעיר העתיקה של רומא. פורום הרומי היה מרכז העם הרומי ומקום הפגישה לאנשי הכנסיות, ראשי ממשלה ואנשי הכנסת של רומא. הפורום נקרא בתקופה הרומית "הפורום הגדול" – פורום מאגנום או פשוט הפורום. 

גבעת הפלטין (הידוע גם בשם: גבעת הפאלאטיום) היא הגבעה המרכזית בין שבע גבעות רומא והיא בין האזורים העתיקים ביותר שהייתה קיימת עליו התיישבות קבע בעיר.

כרטיס כניסה לאתרים הקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין

הכרטיס כניסה לאתרים הוא כרטיס משולב משולבת לקוליסאום, פורום רומנאו וגבעת הפלטין.
אני ממליצה לקנות כרטיסים מראש על מנת להימנע מתורים. לחצו כאן לרכישת כרטיסים לקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין – כרטיסים אלו כוללים דילוג על התור.
אם בכל זאת החלטתם לא לקנות כרטיסים מראש, ניתן לקנות כרטיסים בפורום כדי להימנע מהתורים בקוליסאום. כרטיס הכניסה לפורום רומאנו מאפשר גם כניסה לקוליסאום.

איך מגיעים לקוליסאום?

צמוד לקוליסאום יש תחנת מטרו "Colosseo", תוכלו לראות כאן את זמני הנסיעה של הרכבת התחתית. הנסיעה ממרכז רומא, אזור שוק קמפו ד'פיורי, אורכת כרבע שעה. הליכה ממרכז רומא לקוליסאום אורכת כחצי שעה.

מטיילים עם רכב? הכניסה עם רכב פרטי לאזור הקוליסאום מאושרת רק לרכבים בעלי מדבקה מתאימה. אנו ממליצים לא להיכנס לטייל ברומא עם הרכב. להחנות בחניון מחוץ למרכז העיר ולהתנייד בתחבורה ציבורית.

סיורים מודרכים בקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין

על מנת להבין כמה המבנים מיוחדים ובעלי היסטוריה מרתקת, אני ממליצה לקחת סיור מודרך באתר. יש מגוון סיורים מודרכים באנגלית שיספקו לכם הצצות למקומות אליהם לא ניתן להגיע ללא הדרכה.

סיור מודרך בקוליסאום, פורום רומאנו וגבעת הפלטין: סיור עם מדריך מומחה באתרים המפורסמים של רומא, כולל דילוג על התורים בכניסה. בסיור מקבלים אוזניות על מנת לשמוע היטב את המדריך למרות הפופולריות של המקום.

סיור מודרך באתרים הכולל סיור מתחת לקוליסאום: סיור מודרך בקוליסאום הכולל את החלק התת קרקעי של הקוליסאום. חלק זה אינו נגיש למטיילים ללא סיור מודרך.

סיור לילי בקוליסאום: אם אתם רוצים לראות את המבנה הנהדר הזה באור שונה (כלומר בלילה), תוכלו לצאת לסיור מודרך בשעות הערב. בסיור עוברים דרך המנהרות התת-קרקעיות ומגיעים לקומות הזירה המשוחזרות. סיור ללא ההמונים הרגילים שפוקדים את הקוליסאום בשעות היום.

פורום רומאנו נוף מגבעת פלטין
פורום רומאנו

יצא לכם לבקר בקולוסיאום? מוזמנים להוסיף את חוות דעתכם בתגובות!

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבנה הקולוסיאום חיצוני

חדש באתר

יעדים פופלרים באיטליה

מחפשים מקומות לינה?

טיפים לתכנון חופשה

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן