לאן לטוס לחופשת סקי? יעדים מומלצים לחופשת סקי

חופשת סקי בסלובקיה יאסנה

לאן לטוס לחופשת סקי? יעדים מומלצים לחופשת סקי

אם אתם עדיין לא החלטתם לאן לטוס לחופשת סקי, השנה או בשנה הבאה, מצורפים מטה נתונים המציגים את הדירוג הרשמי של המטיילים הישראלים בנוגע לחמשת יעדי הסקי הטובים ביותר בעולם, על פי נתוני Booking.com.

להלן דירוג היעדים בסדר יורד:

  1. בנסקו, בולגריה.
  2. פויאנה בראשוב, רומניה
  3. בורובץ, בולגריה.
  4. ואל טורנס, צרפת.
  5. זאקופנה, פולין.
סקי בפויאנה בראשוב

אם אתם עוד לא בחרתם יעד לחופשת הסקי הקרובה, הנה כמה המלצות של BOOKING.

מתאים למשפחות: לה פורט דו סוליי (Les Portes du Soleil), צרפת

לא רק המטבח והיין מייחדים את צרפת, אלא המדינה מתהדרת בין היתר בכמה מאתרי הסקי הטובים בעולם. עם מעל-580 ק"מ של מדרונות המרושתים ב-172 רכבלים ומעליות, לה פורט דו סוליי הוא אחד מאזורי הסקי הגדולים בעולם. באתר הסקי כ-12 כפרי נופש שפזורים לאורך הגבול בין צרפת לשווייץ. בצד הצרפתי נמצא אזור מורזין (Morzine), שידוע במדרונות שלג ארוכים, רחבים ולא תלולים מדי. מה שהופך אותו לידידותי לכל הגילאים ולבחירה מושלמת לחופשת סקי משפחתית. במרחק קצר משם ניתן למצוא את אבוריאז (Avoriaz), שנחשב ל'מכה' של פארקי השלג. עם אפשרויות לבילוי לכל המשפחה בהרים המושלגים, ופעילויות כמו החלקה על הקרח ומזחלות כלבים. אזור פורט דו סוליי נמצא במרחק של כשעה וחצי נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של ז'נבה, מה שאומר שאפשר בקלות לאסוף רכב ברגע שאתם נוחתים ולנסוע למקום. הזמינו את הרכב מראש וכך תחסכו התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. ניתן לחפש רכבים באתר פאפם-פאפם. עבור אלו שמעדיפים לא לנהוג, יש גם רכבות ואוטובוסים ישירים לאתר מנמל התעופה.

בצד השוויצרי בעיירה שמפרי (Champéry), במרחק של 200 מטרים מהרכבל, נמצא מקום האירוח Chalet le Petou. המקום מומלץ מאוד למשפחות ומתאים לעד שמונה אנשים. אחרי יום גדוש במדרונות אפשר לנוח ולהתחמם ליד האח במקום או להירגע בג'קוזי וסאונה. ומה עם הילדים אתם שואלים? במקום האירוח יש גם חדר משחקים. במקום ניתן גם למצוא עמדה למכירת כרטיסים לסקי ומחסן לציוד סקי.

נוף ציורי: זאלבך הינטרגלם (Saalbach Hinterglemm), אוסטריה

אוסטריה תמיד מומלצת לטיול, בעיקר בתקופת החורף. כפרים הרריים קסומים שכאילו נלקחו מסיפורי האגדות וגם אתרי סקי ברמה עולמית. עם 70 רכבלים ומעליות סקי ו-270 ק"מ של מדרונות בתוליים לגולשי סקי וסנובורד, עיירת הנופש האלפינית זאלבך הינטרגלם שבאוסטריה היא גן עדן לספורט חורף. קרחון קיצשטיינהורן (Kitzsteinhorn Glacier) המרשים שמתנשא לגובה של 3000 מטרים נמצא במרחק של 32 ק"מ בלבד, באזור צל אם זי – קפרון. אחרי יום ארוך במדרונות או בטיול באזורים שמסביב, תוכלו להתרווח בבקתות סקי. תתנסו במסעדות בסביבה בכיסוני פינצגאו מופלאים עם גבינה, וגם בקינוח האוסטרי המפורסם קייזרשמרן (פנקייקים חתוכים) תוצרת בית.

מלון הדירות AlpenParks Hotel & Apartment Sonnleiten נמצא ממש במדרון הסקי קולמאיס. במרכז האתר לענפי ספורט החורף Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn. יש במקום מחסן לציוד סקי עם חימום וגם בריכה חיצונית ומחוממת שפתוחה לכל אורך השנה. מקום האירוח המקסים הזה נמצא במרחק הליכה קצרה מרכבל Turm 6er וממעליות הסקי גולמאיס-גיפפלבאן. יש במקום האירוח דירות מודרניות עם מרפסת שמשקיפות לנופים ציוריים של ההרים. לחלק מהדירות יש אפילו סאונה פרטית שבה תוכלו להרפות את השרירים אחרי יום מלא בסקי.

מתאים לכל הרמות: ואל גרדנה – גרודן (Val Gardena – Gröden), איטליה

אם אתם מחפשים סקי באווירה נינוחה ורגועה יותר, איטליה היא המקום בשבילכם. אתר ואל גרדנה (גרודן) מחולק לשלושה אזורים, ומציע גישה ישירה למסלולים באורך 175 ק"מ באזור דולומיטי סופרסקי. רשת של 79 מעליות סקי מאפשרת לכם לבחור בקלות בין מסלולים בכל רחבי העמק. החל ממסלולים ארוכים כחולים ברמה נינוחה, עד למסלולים שחורים מהירים ברמה שבה מתחרים באליפויות עולם. ואל גרדנה הוא יעד נהדר לסקי– גם למתחילים, וגם לגולשים מנוסים המחפשים חוויה מאתגרת יותר. משפחות עם ילדים קטנים ייהנו מאוד מהאתר. יש בו שלושה משטחי החלקה על הקרח, אזור סקי שלם שמיועד לילדים, מגוון בתי ספר לסקי, וגם מעליות לתרגול. ניתן להגיע אל ואל גרדנה מנמל התעופה של בולצאנו שנמצא במרחק של 33 ק"מ.

ממש על מדרונות הסקי של העיירה פלמר במיקום שקט ופחות מ-3 ק"מ מוואל גרדנה, נמצא מקום האירוח Pra Palmer The Green B&B. מקום שקיבל ביקורות מעולות. האורחים במלון נהנים מהאפשרות פשוט לשים את המגלשיים ולהתחיל לגלוש ממש מחוץ למקום האירוח. הם יכולים גם במרחק הליכה קצר לבקר בכפר האלפיני ונטול כלי הרכב אורטיזיי. במקום האירוח עצמו ניתן להנות מריהוט עץ מסורתי ואווירה נעימה המשרה רוגע, לצד נופים יפהפיים.

מיקום אירוח באתר הסקי וואל גרדנה
קרדיט: Booking.com

פופולרי: 4 העמקים (‎4 Vallées), שווייץ

שווייץ ידועה, בין היתר, בזכות ההרים שלה שנדמים כאינסופיים, ובמגוון נהדר של אתרי סקי. 4 העמקים הוא אתר הסקי הגדול ביותר במדינה, עם 412 ק"מ של מסלולים ו-67 מעליות סקי. האתר מאפשר גישה למסלולי עמק רחבים ומדרונות תלולים שמתחילים מגובה של 3,330 מטרים בפסגת מון-פורט. ילדים וגם גולשים מתחילים ייהנו מהמדרונות הקלילים באתר ומי שמנוסים במיוחד יכולים להתנסות בהלי-סקי. הלי סקי הינה חוויית סקי שתביא אתכם לפסגה בהליקופטר, ומשם תגלשו במורד ההר באופן חופשי.

Hotel La Cambuse נמצא במרכז עיירת הנופש לה קולון (Les Collons). לחובבי ההיסטוריה – כ-25 ק"מ מהעיר העתיקה סיון (Sion) מימי הביניים. מקום האירוח נמצא ממש על יד מדרונות הסקי. ניתן ליהנות בו מגישה ישירה לאתר הסקי וגם מחדרים עם עיצוב מסורתי ונוף להרים. מסעדת המלון, La Cambuse, נמצאת במיקום מושלם – ממש היכן שמתחילים מדרונות הסקי של 4 העמקים שאורכם 400 ק"מ. המסעדה מגישה מאכלים מאזור ואלה (Valais), ביניהם פונדו הגבינה המפורסם. האורחים באתר יכולים לגשת לטרסה שפונה דרומה ולהנות מנוף פנורמי להרי דנט בלאנש , מטרהורן וגם לעמק ואל ד'הרנס.

אתרי סקי נוספים

אם אתם מחפשים יעד קרוב וזול לחופשת סקי תוכלו לנסוע לאתר הסקי יאסנה בסלובקיה. אם אתם מטיילים ביעדים רחוקים יותר, כמו ארצות הברית, תוכלו לצאת לחופשת סקי יוקרתית באתר הסקי ברקנרידג' שבקולרדו. גם יפן עשירה באתרי סקי, בינהם העיירה ניסקו שמומלצת במיוחד בשל מדרונות הסקי והסנובורד שלה.
קחו בחשבון, עונת הסקי שונה בכל יבשת.

אם אתם מתכננים חופשת סקי הראשונה, הכתבה הזאת תוכל לעזור לכם. מפחדים מהקור? קראו את הכתבה הזאת לפני שאתם אורזים את התיקים.

מוזמנים להוסיף בתגובות המלצות על אתרי סקי נוספים.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן