ריוקאן בהאקונה – GYOKUEI: אירוח יפני מסורתי

ריוקן מיוחד בהאקונה

ריוקאן בהאקונה – GYOKUEI: אירוח יפני מסורתי

חוויה היפנית היא לא רק האוכל, האנשים והתרבות המיוחדת. היא גם מקומות הינה המסורתיים המעניינים. בין סוגי הלינה הייחודיים ליפן תמצאו: קפסולות השינה (תאי שינה קטנטנים), מלונות האהבה שמושכרים על בסיס שעה או ללילה וריוקאן (Ryokan) – לינה בסגנון יפני מסורתי. למי מכם המחפשים חוויה יפנית אותנטית, תוכלו להתארח ריוקאן בשם Gyokutei  הממוקם על ראש גבעה בהאקונה (Hakone).

האקונה היא עיר קטנה מאוד שמכילה רק כ-13,000 תושבים בסה"כ, הממוקמת בפרפקטור קאנאגאווה.
יחד עם זאת, היא מהווה יעד תיירותי פופולרי מאוד בשל כמות המעיינות החמים (ה-Onsen) הרבים שקיימים בסביבתה, אגם אשי הגדול שלמרגלותיה וקרבתה להר פוג'י שניתן לחזות בו מפסגת הר האקונה.

אתר הלינה מציע אירוח מסורתי עם חדרים מאובזרים במחצלות טטאמי שארוגות מקש, מיטות פוטון ואף מציע מגוון עיסויים שיעזרו לכם לסיים את היום בפינוק ורוגע מוחלט.

לחצו כאן להזמנות ומחירים.

ריוקן (מלון) מומלץ בהאקונה
קרדיט לתמונה: Booking.com

ריוקאן מומלץ בהאקונה

ריוקאן Gyokutei ממוקם על ראש גבעה בהאקונה ומציע אירוח יפני אותנטי עם אמבט מעיינות חמים מקורה. תחנת הרכבת האקוניומוטו נמצאת במרחק של 8 דקות הליכה מהריוקאן.

כל החדרים בריוקן כוללים ריצוף טטאמי (קש ארוג) ומיטות פוטון מסורתיות. כל החדרים מצוידים בטלוויזיה, מקרר וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה, מקלחת, מוצרי טיפוח, נעלי בית, מייבש שיער וחלוקי יוקאטה.

לחצו כאן להזמנות ומחירים.

בחירת אזור לינה בהאקונה

העיר האקונה ממוקמת על רכס הרים, והשכונות השונות ממוקמות על גבעות שונות שגאיות מפרידים ביניהן. בשל כך, אינה נגישה להולכי רגל ויש להתנייד ברכבת שלה או באוטובוסים שלפעמים יעילים יותר מאשר הרכבת. אם אתם מחפשים מלון כדי להכיר את האקונה ומתניידים בתחבורה ציבורית עדיף למצוא מקום באזור תחנת רכבת. יש לשים לב שגם אם נראה כאילו מקום הלינה נראה קרוב לתחנת הרכבת, הדבר מטעה, משום שבפועל ייתכן וישנה עליה ארוכה מהתחנה אל המלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן