עולם הפרארי – פארק שעשועים באבו דאבי

עולם הפרארי מלון אבו דאבי

עולם הפרארי – פארק שעשועים באבו דאבי

אם אתם מחפשים אדרנלין ודופק גבוה, פארק עולם הפרארי באבו דאבי (Ferrari World Abu Dhabi) יכול לספק לכם את היצר הזה עם חוויה של פעם בחיים בפארק המתהדר במתקנים מטריפים, תערוכות ומשחקים. הפארק מציע מעל ל-40 אטרקציות שוברות שיאים, כולל אחת מרכבות ההרים המהירות ביותר בעולם, ה-Formula Rossa. לאלו שרוצים לשבת מאחורי ההגה במהלך ביקור בפארק, יש אפשרות לנהוג במכונית פרארי אמיתית, להתחרות במכונית קארטינג ואפילו לנסות סימולטור מרוצים כדי לחוות ממקור ראשון מה הכישורים הנדרשים כדי להיות נהג פורמולה 1.

לחצו כאן להזמנת כרטיסים לעולם הפרארי.

הפארק נחנך בשנת 2010 ומשתרע על שטח עצום של כ-86 דונם, והוא פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם. הפארק מחולק לארבעה אזורי פעילויות, הכוללים כ-40 אטרקציות ומתקנים.

האי יאס (Yas Island) שבאבו דאבי הפך למרכז האדרנלין של הבירה כשניתן ליהנות בו מפארקי ה- Yas Waterworld ו- Warner Bros World , שגם נמצאים בקרבת האזור.

אם תרצו לשלב בביקור שלכם יותר מפארק אחד תוכלו לקנות מראש כרטיס לשני פארקים ביום אחד. אם אתם מתכננים לבקר בכל הפארק, תוכלו לקנות כרטיס לשלושת הפארקים שתקף ל-3 ימים.

מלון W Abu Dhabi

מלון W הינו מקום לינה אידיאלי עבור חובבי המרוצים באבו דאבי, המלון מציע שהות יוקרתית עם מיקום ייחודי שחציו על היבשה וחציו השני על המים. המלון מתהדר בדירוג של חמישה כוכבים, ומשקיף ישירות על מסלול פורמולה 1, כאשר חדריו מציעים נוף למרינה או למסלול המרוצים של עולם הפרארי.

הספא מעוצב כמו חמאם מסורתי, וכולל שתי בריכות שחיה על הגג, עם נוף לשקיעה. במלון אתרי אוכל רבים וגישה אל מועדון Yas Beach Club. חדרי המלון ממוזגים ומרווחים, החדרים מצוידים במיני בר, אמבטיה, מכונת קפה, טלויזיה וכל מה שתצטרכו לחופשה מושלמת.

לחצו כאן להזמנות ומחירים.

עולם הפרארי מלון אבו דאבי
קרדיט: Booking.com

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן