מתכננים חופשה בדובאי? תנו לנו לעשות לכם קצת סדר

דובאי קו רקיע

מתכננים חופשה בדובאי? תנו לנו לעשות לכם קצת סדר

מתכננים טיול לדובאי? מתלבטים אם היעד הזה יכול להתאים לחופשה שלכם? רגע לפני שאתם אורזים מזוודה, בואו לשמוע על היעד הכי נוצץ ממדריך מקומי שחי ונושם את איחוד האמירויות כבר למעלה מעשור. תכירו את עימאד, מדריך טיולים בדובאי, אזרח ישראלי שמחזיק באזרחות גם באיחוד האמירויות.

סיור מודרך בדובאי עם עימאד

אל עימאד הגענו די במקרה כשהקמנו את הפורטל שלנו, שמרכז מדריכי טיולים מקומיים דוברי עברית.
תפסנו אותו לשיחה קצרה על החיים, על איחוד האמירויות ועל הסיורים.

ספר לנו איך הכל התגלגלת לדובאי ולתחום הדרכת הטיולים?

אני גר בדובאי כבר משנת 2010. בזכות האזרחות הכפולה שלי יכולתי להגיע עוד לפני שהתחילו היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות באופן רשמי.

בהתחלה בכלל עסקתי בתחום הקוסמטיקה. כשהתחילו התיירים הישראלים להגיע לדובאי, לאחר הסכמי אברהם, הייתה לי פגישה עם אנשי עסקים ואחד מהם ביקש ממני ללוות קרובת משפחה שלו שמגיעה לחופשה. משם הדרך אל הדרכת טיולים רשמית הייתה ממש קצרה.

דובאי היא חד משמעית מרכז התיירות של איחוד האמירויות. אך איחוד האמירויות הוא לא רק דובאי מדגיש עימאד, ומציין שגם אבו דאבי הוא יעד שאומנם לא מבוקש אך שהיא בקצב אחר לגמרי.

במה שונה בעינייך דובאי מאבו דאבי?

אבו דאבי היא הבירה הפוליטית של המדינה ודובאי היא בירת התיירות ומרכז המסחר כך שאין מה להשוות אם אתם מתלבטים לאן מבין השתיים כדאי לנסוע.  אבו דאבי מהווה אולי 10% מהתירות של איחוד האמירוית וסתם לצורך ההשוואה, בדובאי יש למעלה מ-40 מרכזי קניות בזמן שבאבו דאבי יש אולי שבעה.

אני ממש ממליץ למי שמעוניין לבקר באבו דאבי לצאת לסיור יומי ולחזור באותו היום לדובאי. אני לא ממליץ לישון שם יותר משתי לילות אלא אם הכיוון של החופשה שלכם הוא ממש בטן גב, רוגע ושלווה.

ספר לנו על סוגי הסיורים שאתה מציע:

נתחיל בסיור הבסיסי שאני ממליץ עליו לכל מי שמגיע לדובאי בפעם הראשונה, הסיור מתחיל בשכונת JBR הססגונית הנמצאת על הטיילת מול חוף הים והמרינה של דובאי. משם נמשיך לדה פוינט, אי הדקלים המפורסם ונתרשם מפלא מעשה ידי האדם אשר יצא אי מלאכותי. נבקר גם בשכונת אל פאידי העתיקה ונשוט בסירת אברה לסיור שווקים: שוק הזהב ושוק התבלינים.

סיור אדריכלות- בדובאי יש אדריכלות מיוחדת מכיוון שהרשויות נותנות יד חופשית לאדריכלים במדינה, מה שאפשר את גורדי השחקים האינסופיים ובניינים מיוחדים כל כך שלא ניתן לראות דברים דומים לזה באף מדינה אחרת. במהלך הסיור נחקור את האדריכלות של דובאי, את גורדי השחקים שלה ונראה יצירות של אדריכלים מקומיים ומן העולם.

סיור קולינרי- בדובאי מתגוררים מקומיים ומהגרים ממעל ל200 מדינות שונות, מה שהופך את המטבח של העיר למאוד מגוון וסיור קולינרי זו אופציה מושלמת לאוהבי אוכל וטעמים מיוחדים.

סיורי טבע ונוף- סיור לאגמי שארג׳ה, אל נופים בלתי נגמרים וכמובן אל המדבר.

סיור שופינג וקניונים- מתאים למי שבא לקרוע את הקניון ורוצה הדרכה אל מרכזי הקניות.

סיור רמאדן- הסיור המשלב את הסיור הבסיסי של דובאי יחד עם ארוחת שבירת הצום של הרמדאן.

האם הסיורים כוללים איסוף והחזרה למלון?ֿ

יש סיור שיתופי שאליו תצטרכו להגיע לנקודת איסוף בדובאי (נקודה מאוד מרכזית שקל ונוח להגיע אליה לא משנה באיזה מלון אתם מתארחים) ובמידה ותזמינו סיור פרטי, אאסוף אתכם מהמלון לפני הסיור ואחזיר אתכם אליו כשהסיור יסתיים.

מומלץ להתייעץ איתי לגבי איסוף והחזרה משדה התעופה על מנת לקבל מחירים מקומיים ואטרקטיביים.

סיור פרטי עם עימאד בדובאי

אם אתם מגיעים קבוצה, ורוצים סיור פרטי, אפשר לבנות סיור שיתאים בדיוק עבורכם.

הסיור הפרטי מותאם אישית לרצונות המטיילים, בין אם זו קבוצה או מטייל יחיד. את הסיור אני אבנה ביחד עם המטיילים, לפי תחומי העניין שלהם. אני מדריך קבוצות בדובאי כבר שנים ויודע להתאים את הטיול לכל סוגי המטיילים.

המלצות מקומיות לטיול בדובאי

עימאד ספר לנו על המקומות הטובים ביותר בדובאי, שאהובים על המקומיים.

ספר לנו מה המסעדה האהובה עלייך? 

קבב ארביל – Kabab Erbil  זו מסעדה עיראקית, שקיימת כבר למעלה מ50 שנה ויש לה כמה סניפים בדובאי, אני מבקר בה כמעט פעם בשבוע ואפשר למצוא שם את כל סוגי האוכל, אני ממש ממליץ לכם לא לפספס אותה בביקור שלכם.

מה לגבי מועדונים? חיי לילה?

חיי הלילה של דובאי זה כבר נושא בפני עצמו. אני ממליץ על כמה מועדונים אך כמובן שתרבות חיי הלילה משתנה מפעם לפעם, כך שתמיד ממליץ להתייעץ איתי לגבי זה לפי תאריכי הביקור שלכם.

ארבעת המועדונים שאני הכי ממליץ עליהם הם:

1. Amazonico
2. Soho 
3. Iris meydan
4. Soho garden meydan

עימאד מדריך טיולים בדובאי

אני מזמין אתכם לדבר איתי לקראת החופשה הקרובה שלכם ולהזמין סיור שישדרג את החופשה שלכם בדובאי.
לחצו כאן ליצירת קשר עם עימאד
מדריך טיולים בדובאי.

6 תגובות

  1. הגעתי לדובאי והמליצו לי על המדריך עימאד…באותה התקופה עימאד היה פרטני למשפחתי בלבד..היינו ארבעה אנשים למשך ארבעה ימים מלאים ומלאיי חוויה שמטרתו של עימאד היתה לספק לנו לראות את היופי של דובאי כל יום מחדש…היה צמוד אלינו משעות הבוקר עד הלילה.הסבלנות שלו היתה שווה כל סכום שקבע….ממליצה עליו תמיד. ובהחלט אם אחזור שוב זה יהיה עם עימאד שוב.

  2. בינואר האחרון הגענו לדובאי היינו 6 אנשים ונהננו מאוד. אין על עימאד מדריך מס 1 נעים סבלני קשוב לכל מה שביקשנו . בהחלט ממליצה בחום לא תתאכזבו.
    כמובן שאגיע שוב לדובאי ולא אוותר עליו.

  3. בחוהמ סוכות היינו 4 זוגות. עימאד היה איתנו חמישה ימים מלאים כולל יום סיור מלא באבו דאבי, עימאד בעל ידע רב, מקצועי, לקח אותנו והיה קשוב אלינו בצורה הכי טובה שיש, מיצינו איתו את כל הימים וגם בלילה המלצות לברים, מסעדות, מקומות בילוי שווים , ממליצה עליו מאוד

  4. עימאד מדריך ברמת vip
    הכי מקסים שיש!!!!
    מכיר ויודע כל פינה בדובאי
    מעצים את הטיול והחוויה
    אין ספק שאחזור לדובאי לעוד סיור עם עימאד💕

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן