מלונות הכל כלול באנטליה || מלונות לחופשה מפנקת באנטליה

בריכה במלון הכל כלול באנטליה

מלונות הכל כלול באנטליה || מלונות לחופשה מפנקת באנטליה

הרבה פעמים שיוצאים לחופשה אנחנו רוצים להשאיר את כל המטלות בבית. במלונות מסוג הכל כלול תיהנו מארוחות מעולות מסביב לשעון, הפסקות מתוקות, פעילויות נפלאות לילדים והאפשרות להשאיר את הארנק בכספת למשך כל החופשה! ככה שאתם באמת בחופשה. מלונות 'הכל כלול' בהחלט מהווים פתרון מצוין עבור נופש משפחתי. באנטליה תוכלו למצוא מספר מלונות מומלצים המציעים חבילות הכל כלול.

להלן אתרי הנופש המומלצים באנטליה עם חבילות הכל כלול .

אנטליה מזח

מלונות הכל כלול מומלצים באנטליה

Megasaray Westbeach Antalya

מלון מגאסראי ווסטביץ' אנטליה – אולטרה הכל כלול (Megasaray Westbeach Antalya – All Inclusive) נמצא בחוף קוניאלטי. בסוף אוגוסט 2023 יפתח במלון חדר הכושר, הבריכה המקורה והספא. הספא של המלון מציע מגוון של טיפולי בריאות טבעיים ומרחצאות.

המלון מציע מגוון רחב של פעילויות שמתאימות לכולם. האוכל ממש טעים ומסביב לשעון והפינוקים ללא הפסקה. בכל החדרים יש ריהוט אלגנטי ומצעים יוקרתיים. לכל חדר יש מרפסת קטנה עם נוף לים התיכון.

מיקום המדהים מול הטיילת וחוף הים המהמם.

לחצו כאן למחירים והזמנות

STELLA HOTEL&Spa ALL INCLUSIVE

מלון וספא סטלה – הכל-כלול (STELLA HOTEL&Spa ALL INCLUSIVE) הוא מלון 4 כוכבים שפונה לחוף הים באנטליה. המלון כולל בריכת שחייה חיצונית עם מגלשת מים, חדר כושר וספא עם חמאם.

המלון ממוקם במרחק מספר דקות הליכה ממרכז אנטליה, במרחק של 400 מטרים מחוף קמיובה.

החדרים ממוזגים ויש בהם שולחן עבודה, קומקום, מיני בר, כספת, טלוויזיה, מרפסת, אמצעים להכנת קפה/תה, ארון בגדים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות הכל כלול מומלצים בבלק

Bellis Deluxe Hotel

מלון בליס דלוקס (Bellis Deluxe Hotel) בדירוג 5 כוכבים, ממוקם במתחם גדול המוקף עצי אורן, וכולל חוף פרטי לשפת הים התיכון בבלק, פארק מים, חדר כושר, חמאם טורקי, 3 בריכות חיצוניות ובריכה מקורה.

יחידות האירוח מעוצבות באלגנטיות וכוללות אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, רצפות פרקט, מרפסת, כספת, פינת ישיבה וטלוויזיה. יש יחידות אירוח המתאימות לעד 4 מבוגרים.

מגוון פעילויות כגון יוגה, פילאטיס, משחקים אינטראקטיביים, כדורעף, טניס וכדורגל, זמין גם כן.

המלון ממוקם על חוף הים של בלק, במרחק 30 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של אנטליה.

לחצו כאן למחירים והזמנות Bellis Deluxe

Xanadu Resort Hotel 

מלון 'קסאנאדו ריזורט' (Xanadu Resort Hotel – High Class All Inclusive) הינו מלון בדירוג 5 כוכבים הנמצא מול הים בחוף ים תיכוני מהמם, וכולל רצועת חוף פרטי באורך 415 מ' עם חול וחלוקי אבן, ומזח גדול עם כיסאות נוח. במלון תוכלו ליהנות בו מאדריכלות ייחודית, מאמפיתאטרון ובריכות בסגנון עתיק, משירות 'הכל-כלול' וממועדון לילדים וילדות.

בחדרי האירוח המעוצבים תוכלו למצוא טלוויזיה, מיזוג אוויר, מיני בר ותפריט כריות. כל החדרים כוללים חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח בחינם. חלק מהחדרים גם משקיפים לים או לגינה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות הכל כלול מומלצים בלארה

Concorde De Luxe Resort

אתר הנופש קונקורד דה לוקס – אולטרה הכל-כלול (Concorde De Luxe Resort – Prive Ultra All Inclusive) הוא אתר נופש ספא שנמצא בחוף לארה. המלון מציע לאורחיו 4 בריכות, חוף ים פקטים, אזור הירגעות עם עצי דקל ומגלשות מים.

תוכלו לנוח בחוף הפרטי, או לשחק טניס במגרש עם תאורה. בספא שבאתר תוכלו ליהנות מעיסויים וטיפולי גוף. יש במקום האירוח גם בריכה מקורה וחדר משחקים עם ביליארד ומסלול באולינג. בערבים תוכלו ליהנות ממגוון הופעות למשפחות.

אירוח על בסיס הכל-כלול כולל את השימוש במסעדה הראשית של המלון. מסעדות הא-לה-קארט של המלון כרוכות בתשלום נוסף.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Lara Barut Collection

מלון לארה בארוט קולקשן – הכל-כלול (Lara Barut Collection-Ultra All Inclusive) ממוקם מול החוף באנטליה (Antalya), ומציע 8 מסעדות א-לה-קארט וספא עם חמאם טורקי. המלון מרוחק 10 ק"מ בלבד מנמל התעופה של אנטליה, וכולל מתקני מועדון לילדים ובריכה מקורה ובריכה חיצונית עם מגלשות מים.

תוכלו להירגע בחוף הים הפרטי של המלון או עם מתקני ספא, סאונות ומרכז יופי ב-Tuva Eurasian Spa & Thalasso Center.

צוות ההפעלה של המלון מארגן מופעים, ובערבים תוכלו ליהנות ממופעי מוזיקה חיים במועדון הלילה שבאתר.

אירוח על בסיס הכל-כלול כולל את השימוש במסעדה הראשית של המלון. מסעדות הא-לה-קארט של המלון כרוכות בתשלום נוסף. מומלץ להזמין למסעדות הא-לה-קארט מקום מראש (שימו לב שיש שתי מסעדות שהכניסה אליהן היא למבוגרים בלבד).

לחצו כאן למחירים והזמנות

לא מצאתם מלון באנטליה שעונה לצרכים שלכם?
כתבו לנו בתגובות וצוות האתר יעזור לכם בבחירת המלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן