מלון פור סיזנס שארם – מלון יוקרה בשארם א-שייח'

בריכה חיצונית במלון פור סיזנס שארם א שייח

מלון פור סיזנס שארם – מלון יוקרה בשארם א-שייח'

אתר הנופש פור סיזנס שארם א-שייח׳ (Four Seasons Resort Sharm El Sheikh) שבמצרים יספק לכם גן עדן של יוקרה בין המדבר לשונית, עם שמש שזורחת לכל אורך השנה. אתר הנופש נמצא על רצועת חוף פרטית באורך קילומטר בשארם א-שייח'. יש באתר הנופש 5 בריכות חיצוניות, 10 מסעדות באוויר הפתוח, ספא עטור שבחים, מועדון Kids For All Seasons מלא כיף לילדים ומרכז צלילה

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון ארבע עונות בשארם
קרדיט: יחצ מלונות פור-סיזנס

יחידות האירוח בפור סיזנס שארם

אפשרויות החדרים במקום האירוח 'Four Seasons Resort Sharm El Sheikh' כוללות:

  • יחידה זוגית /טווין/טריפל: חדר שמעוצב בגוונים נעימים וכולל מיזוג אוויר, טרסה עם נוף לגן ולאתר הנופש, פינת ישיבה קטנה שיש בה טלוויזיה עם מסך שטוח, מכונת קפה של Nespresso, מיני בר, נגן DVD ונגן CD. חדר הרחצה כולל אמבטיה, מקלחת ומייבש שיער.
  • קוואדרופל (ל-4 אנשים)
  • מגוון סוויטות יוקרתיות.
  • בקתה ממוזגת שכוללת 2 טרסות עם נוף של אתר הנופש, סלון עם פינת אוכל ומטבחון מאובזר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיני בר וחדר רחצה עם אמבטיה, מקלחת ומייבש שיער.
  • וילה עם 4 חדרי שינה: וילה מרווחת עם 2 טרסות שמשקיפות לנוף חלקי של הים ואתר הנופש, בריכה פרטית, סלון ומטבח עם פינת אוכל.

חוות דעת של מטיילים ישראלים

ביקורות וחוות דעת של אורחים ישראלים שהתארחו במלון פור סיזנס שארם

  • מלון בגודל מטורף . טיילת של 5 קמ בתוך המלון.. עיצוב מדהים ויוקרתי.. גינון ועצים ופרחים עצי דקל ועשרות מיזרקות בצורות שונות בשטח המלון.. 8 מסעדות שונות במיקומים שונים ועם תצפית מושלמת.. זה מלון לאוהבי שקט וחופשה רגועה יוקרתית… אין מסיבות בריכה וכו..
    חופי צלילה פזורים ב2 מיקומים שונים.. עם אפשרות להשכרת ציוד.. למלון יש יאכטות מפוארות שאפשר לקחת, צוללים לראס מוחמד צלילה מקצועית בעומק 15 מטר ויותר.
  • המלון כפי שמצופה מפור סיזנס ברמה מאוד גבוהה , מחשבה על כל פרט קטן בחדרים , במסעדות ובבריכות (7 מסעדות , 5 בריכות), חסרון יחידי שהחדרים לא מודרניים אך נקיים מאוד ומתוחזקים היטב . איכות האוכלוסיה במלון מאוד גבוהה כך שמרגישים ממש בריזורט יוקרתי, אין המתנות לשירות , תמיד יש 100 עובדים סביבך לכל דבר שרק תבקש .
    האוכל שכל כך פחדתי – ברמה מעולה ומעבר ולא מביישת את הריזורטים היוקרתיים בעולם.
  • מקום מהמם ביופיו, הצוות מקסים עם שרות מעולה, קיבלתי פינוקים רבים על חשבון המלון מסעדות מעולות וטעימות (קצת יקרות) אבל לדעתי שוות כל שקל.
  • מהצ׳ק אין עד לצ׳ק אאוט הכל היה יוצא מן הכלל. השירות שלהם היה מעולה הכל בחיוך ובכיף. הניקיון במלון ובחדר ברמה מאוד גבוהה. האוכל היה מאוד טעים ומגוון, הארוחת בוקר יוצאת מן הכלל מאוד מגוונת ומספקת, בנוסף יש מספר מסעדות שונות ברמה גבוהה, כמו מסעדה אסייתית, איטלקית ולבנונית.
  • למלון חוף פרטי שאפשר לעשות בו אטרקציות שונות כמו שנורקלינג, בננה וכו׳.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות נוספים בשארם

כיאה לעיר נופש, תוכלו למצוא בשארם מאות בתי מלון ויחידות אירוח. מצורפת לפניכם מספר מלונות נוספים מומלצים בשארם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן