המלצות ליעדים לחופשה האקזוטית הבאה שלכם מאחת שיודעת

חופשה אקזוטית

המלצות ליעדים לחופשה האקזוטית הבאה שלכם מאחת שיודעת

אביב מחברת ספיריט כבר ראתה המון חופים עם חולות לבנים שטופי שמש, שחתה במים כחולים צלולים וטיילה בג'ונגלים טרופיים. אחרי שבדקה מגוון יעדים, ביקשתי ממנה להמליץ לכם על יעדים חלומיים לחופשה האקזוטית הבאה שלכם. 

חופשה אקזוטית

היי, ספרי לנו קצת על היעדים שביקרת בהם?

האמת שהאהבה הגדולה שלי היא ליעדים האקזוטיים. אולי זה קשור בעובדה שאני מתעסקת בהם יום יום, אבל זה ללא ספק החופשה המועדפת עליי. בכל הזדמנות שיש לי, אני בוחרת בחול הלבן, טורקיז ובטבע.

היעדים האהובים עליי שביקשתי בהם בשנים האחרונות הם איי סיישל, מאוריציוס, באלי, קוסטה ריקה וגם איביזה. כלל היעדים האלו מציעים מלונות ברמה גבוהה ונוף שנותן המון שקט ושלווה שחסר בשגרה בארץ. בסיישל אני אוהבת לחקור ולמצוא חופים חדשים ומיוחדים, במאוריציוס גיליתי שמורות וחוויות סופר מיוחדות מלבד הים כמו הליכה על גשר בלב ואדי ירוק המשקיף לים, בקוסטה ריקה נהניתי הכי לראות את המפלים המרהיבים.

מה היעד המושלם לירח דבש?

קשה לבחור מכל היעדים האלו, אבל מבחינתי השילוב המושלב יהיה בין יעד המציע טיולים, נופים ופעיליות קצת יותר אקטיביות לבין החופים והריזורטים המפנקים. להתחיל באנרגיות ולסיים בפינוק מרגש. שילובים שאני מאוד אוהבת וחושבת שהם מתאימים זה דובאי והאיים המלדיביים שבאיזשהו מקום מאזנים אחד את השני (דובאי תוססת לגמרי ומלדיביים מהווים את שיא השקט) או למשל דרום אפריקה ומאוריציוס שיספקו הרבה יותר טבע ונופים מהאופציה הראשונה.

חופשה אקזוטית זה רק בטן גב? 

חד משמעית! מהניסיון שלי, ילדים הם אלו שנהנים הכי הרבה מהחופשות האלה (במיוחד אם מדובר בילדים קטנים) ובסופו של דבר גם ההורים. התמונה שעולה בראש היא ישר זוגות בירח דבש רומנטי אבל יעדים כמו איי סיישל ומאוריציוס מציעים הרבה מאוד פעילויות נוספות שיכולים להתאים למשפחות כמו ספורט ימי, צבי ענק, טיול למפלים המתאימים לשחייה, ביקור בשמורות טבע ושווקים, מיני ספארי, שחייה עם דולפינים ועוד רבים. בשונה ממקומות אחרים גם להורים יש כאן גיחות של נחת ושלווה ובעיני זה מושלם.

במקרה של נסיעה משפחתית ליעדים אקזוטיים, חשוב במיוחד לבחור את המלונות והריזורטים הנכונים שיוכלו לספק את המעטפת הנכונה: בקרבת אטרקציות נכונות, פעילויות בתוך המלון, מועדון ילדים, מגרשי ספורט, אוכל שמתאים לילדים, חדרים ווילות המתאימות לילדים וכדומה.

בואי נדבר קצת על עלויות, מה הטווח מחירים של חופשה אקזוטית?

זה לא סוד שחופשה משפחתית ביעד אקזוטי זה לא מהחופשות הזולות, אי אפשר להשוות אותה לחופשה באנטליה או באירופה ברוב המקרים אבל צריך לקחת בחשבון שגם את התמורה אי אפשר להשוות, ללא ספק מדובר במקומות מהיפים בעולם ולכן הם יותר יקרים. העלויות מתחילות בדר״כ 2,200$ למבוגר ו-1500$ לילד (תלוי בגיל הילד והאם הוא בחדר הורים או חדר נפרד) עבור טיסות, 6 לילות והעברות. בחגים העלויות בדרך כלל כמו בכל יעד גבוהות יותר. 

אז איזה שירותים חברת ספירייט מציעה לתייר הישראלי? 

החזון של ספיריט מהיום הראשון היה להנגיש  את היעדים האקזוטיים לקהל הישראלי, עם טיסות ישירות, ליווי של מומחים שמכירים את השטח היטב ומלבים לאורך כל הדרך. ביעדים האקזוטיים שאנחנו מציעים (ביניהם איי סיישל, מלדיבים ומאוריציוס) ביקרנו, בחרנו והרכבנו את החבילות עם התמורה הטובה ביותר. היינו הראשונים ביעדים הללו ואנחנו ממשיכים להוביל אותם בגאווה עם מגוון טיסות ישירות בלעדיות לסיישל, מאוריציוס, מלדיביים וזוהי רק ההתחלה.

כל החבילות מותאמות באופן אישי לבקשות, ציפיות וחלומות של הלקוח כאשר הלקוח מקבל מאיתנו שירותים מא׳ ועד ת׳.

שאלה אחרונה.. מה המקום הכי יפה שהיית בו בעולם?. 

כנראה שזו השאלה הקשה ביותר. מתלבטת בין חוף anse source dargent בסיישל לבין שמורת טבע מטורפת בקוסטה ריקה שם בילינו כמה שעות לבדינו, בין מפלים וג׳ונגל בגבהים מטורפים.

חוף מושלם בסיישל
צילום: אביב יטיב

תודה רבה לאביב יטיב על ההמלצות הנהדרות! 
לגמרי עשית לי חשק להזמין כרטיסי טיסה לסיישל 🙂 

יצירת קשר עם חברת ספיריט

אימייל: info@mspirit.co.il
טלפון: 077-231-0176
קישורים לרשתות חברתיות: אינסטגרם ופייסבוק.

*הכתבה נעשתה בשיתוף פעולה מחסרי עם חברת ספיריט.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן