אוטובוס התיירים של ריגה הופ און הופ אוף

אוטובוס התיירים של ריגה

אוטובוס התיירים של ריגה הופ און הופ אוף

אם אתם מבקרים בריגה לראשונה ורוצים לראות את כל אתרי החובה של העיר, הדרך הכי טובה והכי יעילה לעשות את זה היא לקפוץ על אחד מאוטובוסי ה-Hop On Hop Off של העיר לעבור בכל תחנות החובה של העיר. אוטובוס התיירים של ריגה מאפשר להגיע למספר גדול של אתרים בזמן קצר. הכרטיס לאוטובוס תקף ל-24 או 48 שעות (תלוי בכרטיס שבחרתם) וניתן לרדת ולעלות על האוטובוס כמה שרוצים, באמצעות כל אחת מהתחנות שלו.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

קווי מסלול של אוטובוס התיירים

 כאמור אוטובוס התיירים של ריגה הופ און הופ אוף נועד כדי לקחת תיירים אל האטרקציות המובילות בעיר, הרעיון העומד מאחורי האוטובוס ואפשר להבין זאת כבר בשמו, הוא שאתם יכולים לעלות ולרדת בכל תחנה שתבחרו מתי שאתם רוצים.

אורכו של המסלול של כ-60 דקות. לאורך המסלול תראו את בית האופרה, העיר העתיקה ההיסטורית והשוק המרכזי. עם יותר מ-80 אתרים לאורך המסלולים, כרטיס זה מאפשר לכם להפיק את המרב מסגנון הסיור של הופ-הופ-אוף.
ביציאה מכיכר העיר, הסיור עובר בשלושה רובעים. ראשית, האוטובוס נוסע לפרדאוגבה, אזור המשקיף על קתדרלות עתיקות על הגדה השמאלית של נהר דאוגבה. חוצים את גשר האבן, צפו בפנורמה של העיר העתיקה.
לאחר מכן, עברו על פני טבעת השדרה, ראו את אנדרטת החופש המפורסמת, בית האופרה, מגדל האבקה ועוד הרבה יותר. ראה את השוק המרכזי של ריגה, השוק המקורה הגדול ביותר באירופה.
לאחר מכן תוכלו לראות מגוון סגנונות אדריכליים, מחזיתות רומנטיות ועד לארט נובו דקורטיבי. ראה את רחוב אלברטה המפורסם, עם החזיתות המפורטות שלו וארכיטקטורת מייקל אייזנשטיין.

מידע חשוב על אוטובוס התיירים

כמה עולה הסיור באוטובוס? תלוי איזה כרטיס מזמינים. יש כרטיסים רק לאוטובוס ויש כרטיסים שמשלבים גם מהאטרקציות שיש לעיר להציע.

איפה אפשר לקנות כרטיסים לסיורים? ניתן לרכוש את הכרטיסים ביום בו תרצו לטייל בדלפקי החברה או אצל נציגי החברה. הנציגים לרוב מסתובבים באתרי התיירות השונים בעיר ובתחנות העצירה של אוטובוסי ה-Hop-on Hop-off.
קחו בחשבון שייתכן שלא ישארו כרטיסים באותו יום בגלל העומד ולכן כדאי לתכנן את הטיול מראש ולהזמין כרטיסים אונליין. הכרטיסים ניתנים לביטול ללא עלות עד 24 שעות מראש.

איך לממש את הכרטיס? ניתן לעלות עם הכרטיס שרכשת באינטרנט לאוטובוס בתחנה המוצא "Town Hall Square", בעלייה לאוטובוס תציגו את הכרטיס האלקטרוני על מנת שיסרקו אותו.

הדרכה: כל מי שרכש כרטיס לאוטובוס התיירים מקבל אוזניות לשימוש באוטובוס דרכן ניתן לשמוע הסברים על המקומות שעוברים בכמה שפות.

חשוב לדעת על אוטובוס התיירים ריגה

מסלול הטיול נתון לשינויים בהתבסס על אירועים המתקיימים בעיר. הפגנות, אירועי ספורט, אירועי תרבות ועבודות ציבוריות עלולות לשנות את קוי התנועה של האוטובוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן