פרדור דה לאס קניאדס דל טיידה – מלון באמצע שמורת הטבע טיידה

מיטות שיזוף במלון פרדור דה לאס קניאדס דל טיידה

פרדור דה לאס קניאדס דל טיידה – מלון באמצע שמורת הטבע טיידה

פרדור דה לאס קניאדס דל טיידה הוא מלון יפהפה הממוקם בלב טנריף, אחד מהאיים הקנריים. המלון ממוקם במיקום מדהים, בגובה של 2000 מטרים מעל פני הים, מוקף בנוף עוצר הנשימה של הפארק הלאומי טיידה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. זהו המלון היחיד שנמצא ליד הפסגה.

אורחי המלון יכולים ליהנות ממגוון של שירותים, לרבות בריכה חיצונית מחוממת, מרכז כושר וספא. המלון מציע גם מסעדה המגישה מטבח קנרי מסורתי ובר המציע מבחר של משקאות מקומיים ובינלאומיים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון פרדור דה לאס קניאדס דל טיידה בשמורת טיידה
צילום: נעה רוס

חדרי מלון פרדור דה לאס קניאדס דל טיידה

החדרים במלון מרווחים, ממוזגים ומעוצבים באלגנטיות, עם נוף של ההרים שמסביב ושל הפארק הלאומי. החדרים מצוידים ב2 מיטות יחיד ובמגוון מתקנים מודרניים, לרבות טלוויזיות, מיני בר, כספת ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום. לכל חדר ישנו חדר רחצה עם מגבות, מייבש שיער ושירותים-מקלחת.

ניתן לבקש להוסיף עריסה לחדר ללא תוספת תשלום.

ניתן להתארח על בסיס לינה בלבד, לינה וארוחת בוקר או לינה וארוחת בוקר וערב.

מיקום המלון

המלון ממוקם במרחק קצר מהפארק הלאומי טיידה, המציע מגוון פעילויות חוצות ואטרקציות. המבקרים יכולים לחקור את הנוף המדהים של הפארק, הכולל את הר הגעש הר טיידה ולוע הר הגעש של לאס קאנאדס, או לקחת חלק בפעילויות כמו טיולים רגליים, טיפוס וצפרות.

שדה התעופה טנריף דרום נמצא במרחק של 21 ק"מ מהמלון, שדה התעופה טנריף צפון נמצא במרחק 40 ק"מ ושדה התעופה לה גורמה נמצא במרחק 62 ק"מ.

שירותי המלון

  • קיימת אופציה לחניה פרטית, ללא תוספת תשלום.
  • שירותי השכמה (כדי לקום לטייל מוקדם).
  • דלפק קבלה 24/7.
  • בריכת שחייה מקורה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

בסך הכל, המלון הוא היעד המושלם עבור מטיילים המעוניינים לחוות את היופי הטבעי של טנריף והאיים הקנריים. בזכות השירותים והמיקום המדהים של המלון, תוכלו לקבל חוויה בלתי נשכחת ומרגיעה לאורחים.

התארחתם במלון? מוזמנים להוסיף את חוות דעתכם בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן