מסלול טיול ביפן – 8 ימים

מסלול טיול ביפן של Anna Mirochnik לטיול של שמונה ימים באי הוקאידו באוקטובר 2018.

מטבע מקומי ביפן

המטבע המקומי ביפן הוא יין (מסומן כ-JPY).
הערך של היין: 1 יין = 0.03 שקל (נכון למאי 2019).
הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לקנות יין לטיול היא דרך Fly Money.
פשוט מזמינים את הכסף מראש באינטרנט ואוספים אותו לפני הטיסה בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג.
ניתן לשלם על ההמרה גם בתשלומים.
להזמנה לחצו כאן.

מסלול טיול ביפן

יום ראשון

נחתנו בהוקאידו ב20:00, בשדה התעופה Chitose. נסיעה ללינה בסאפרו ובערב יצאנו קצת בעיר.

יום שני

שכרנו רכב בספארו ויצאנו לדרך.

טיפ מצוות צ'ק אין אאוט: הזמנת רכב שכור מראש מומלצת ותחסוך לכם התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים דרך פאפם פאפם שזה מנוע חיפוש ישראלי שעוזר למצוא רכבים באתרי השכרה אמינים.
כתבנו מאמר שלם עם טיפים על השכרת רכב בחו"ל.

Daisetsuzan Park : furano, biei

זה באיזור שיש בו חוות פרחים, אנחנו עצרנו בfarm tomita, אח"כ נסענו ב panaroma road, אל עבר flower land kamifurano. לאחר מכן נסענו לblue pond אגם המים התכלת המהמם. נשארנו לישון באונסן hotel Yumoto shiragane onsen המדהים 😊

אונסן (ביפנית: Onsen 温泉) הוא מונח יפני המשמש לרוב לתיאור מעיינות חמים, אך גם את מתחם הרחצה ואת האכסניות שמסביבו. באופן מסורתי שימשו האונסן בתי מרחץ ציבוריים, וכיום הם מהווים חלק חשוב מתיירות הפנים במדינה.

יום שלישי

התעוררנו באונסן הזה שוב לרחצה נוספת,וארוחת בוקר כמובן, ממש 30 שניות מהמלון הזה יש מפל מאוד מיוחד. Shiragane falls.

משם נסענו לasahidake, עלינו ברכבל למעלה יש מסלול של שעה וחצי. רצינו לעשות עוד דברים באיזור אך היה מושלג (מושלם) אבל ראות מוגבלת, אז החלטנו לנצל ולסוע לנסיעה ארוכה. לקחנו מלון בkamiaki כי הוא היה זול וטוב ממש, עם ארוחת בוקר מצויינת. לקחנו לילה אחד ובבוקר אפילו עשינו check out אך חזרנו שוב לאותו המלון למחרת כי הוא היה זול בפער ומדורג טוב.

יום רביעי

טיפוס לme Akan. טיפוס שצריך להתחיל מוקדם. בגדול ההמלצה היא 7 בבוקר. אנחנו התעוררנו מאוחר והתחלנו לטפס רק ב-11 בבוקר. בעיקרון זה לוקח 6 שעות, זה לא קל הטיפוס אך למעלה יש נוף מטורף של ההר געש ואגם והגיזרים. ורואים הר מושלג יפה. בשעה 17:00 מחשיך. אנחנו הספקנו 16:37 לפני החשיכה לרדת, היינו גבוליים. יש 2 מסלולים, אנחנו עשינו את הארוך יותר שאמור להיות טיפה פחות תלול 4.4 ק"מ לכיוון לעומת 3 ק"מ לכיוון, עדיין ממש תלול המסלול. המסלול מתחיל ממש ליד אגם onneto המדהים.

יום חמישי

ישנו שוב באותו המלון, בבוקר נסענו לאיזור האגמים kussharo והאגם mashu שנקודת התצפית הראשונה והשלישית שלו מהממות. נסענו לישון במלון iruka ליד הshari קרוב לשמורת שירטוקו. ליד המלון אונסן נפלא ב-500 ין.

יום שישי

שמורת שירטוקו. בהתחלה נסענו לראות מפל ליד המלון, וקצת להסתובב שם באיזור ליד המלון שעל החוף. אח"כ נסענו למסלול חמשת האגמים של שירטוקו, כולל ההרצאה של הדובים. אח"כ נסענו למסלול קצר של מפלי furpe, אין הרבה מפל, אבל יש סלע ממש יפה על הים. משם נסענו בshirtoko pass אל עבר האונסן המדהים בטבע הפתוח 熊の湯 ( Kumanoyu Onsen)

אגב באונסן הזה יש הפרדה גן, אך הנשים יכולות להיכנס לזה של הגברים, אפילו אם יש שם רק גברים זה בסדר. משם עשינו נסיעה ארוכה לכיוון lake shikotsu. עצרנו ממש בלילה באיזה מלון שראינו בדרך בבוקינג ישנו עד הבוקר והמשכנו לסוע.

יום שביעי

איזור Noboribetsu המטורף שיש בו את הhell's valley, מסלול חמוד וקליל מובנה מעץ סביב הר געש פעיל בטירוף, נסענו משם לנקודות תצפית שונות עם האוטו והלכנו לנהר שבו כולם טובלים רגלים במפל חם. אח"כ הלכנו לאונסן מטורף של מלא בריכות אונסן Dai ichi takimotokan. משם טיילנו קצת באיזור שם בערב יש דברים ממש מיוחדים של שדים מפוסלים. ונכנסנו לנסיעה לכיוון אוקדטה.

יום אחרון

תצפית Goryokaku Tower משקיפה על פארק הכוכב היפה, טיול קצר אח"כ בשוק הבוקר שנמצא בסמוך לרכבת של האוקדטה. שוק מטורף של מאכלי ים ודגים חיים כמו סרטנים, טרי בטירוף. מבשלים במיוחד בשבילכם.

אנחנו התניידנו רק ברכב שהשכרנו בהתחלה בסאפרו והחזרנו אותו ב Hakodate station ביום האחרון. לא יודעת ולא יכולה לתאר איך אפשר שם בלי רכב. היה נוח מאוד.

טיילנו באוקטובר וזכינו לראות את השלכת והצבעים המדהימים והאוכל המדהים של הוקאידו, אבל ממה שהבנתי לקראת סוף אוקטובר סוגרים שם מלא שמורות.

הטבע היה מטורף, משהו מיוחד, אונסנים מקומיים, אווירה מיוחדת מאוד.

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים באתר?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...