מלונות מומלצים בדבלין || איפה לישון בדבלין

דבלין, אירלנד

מלונות מומלצים בדבלין || איפה לישון בדבלין

מחפשים איפה לישון בדבלין? אנחנו פה בדיוק בשביל זה! דבלין, בירתה של אירלנד, מציעה מגוון אפשרויות לינה. ואחת ההחלטות החשובות כשמתכננים טיול בעיר, היא ההחלטה איפה תרצו לישון – האם במרכז העיר ההומה או בשכונה צדדית ושלווה יותר? האם במרחק הליכה או נסיעה מכל האטרקציות? כדי לעזור לכם לעשות החלטה מושכלת, אנחנו כאן עם כל המלונות המומלצים בדבלין. כך שלכם נותר רק לבחור מלון ולקנות כרטיסי טיסה!

לצורך הכנת הכתבה שלפניכם עיינתי במאות רשימות של מלונות כדי למצוא את הטוב ביותר עבור כל טווח מחירים וריכזתי את המלונות עם הדירוג הטוב ביותר שהייתי בוחרת לעצמי! אז בואו איתי למסע בין המלונות של דבלין הקסומה.

דאבלין

מה בכתבה

מלונות מומלצים על קצה המזלג

בכתבה יש המון אפשרויות למלונות, אבל לפני שנצא לדרך, עבור מי שרוצים ישר לגשת לעניין, הנה שני המלונות המומלצים ביותר לדעתי, שמציעים תמורה טובה במיוחד למחיר:

מלון סטייסיטי אפרטהוטלס סיטי סנטר (Staycity Aparthotels Dublin City Centre)

המלון ממוקם במרכז דבלין, מעבר לנהר משכונת טמפל בר המבוקשת. ובמרחק הליכה מכל האטרקציות של העיר. יש בו יחידות סטודיו ודירות מרווחות שכוללות מטבחון מאובזר ומתאימות גם למשפחות. במלון מסעדה, חניה וארוחת בוקר טובה. וווגם המחיר משתלם.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון גרנד קאנאל (Grand Canal Hotel)

מלון 4 כוכבים שממוקם בחלק המזרחי של מרכז דבלין, באזור הדוקלנדס. המלון אמנם נמצא כרבע שעה הליכה מהאזורים המרכזיים של דבלין, אבל הוא מציע תמורה מעולה למחיר, ניהול משפחתי קשוב וחדרים מודרניים ומרווחים. בנוסף יש במלון בר וחדר כושר, וארוחת בוקר מעולה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

חזית בית בדבלין

היכרות קצרה עם דבלין

בדומה לרוב הערים, גם בדבלין מרכז העיר הוא האזור ההומה ביותר, שנמצא קרוב להרבה מאוד אטרקציות בעיר וכמובן למגוון חנויות ומסעדות. אזור המרכז משתרע משני עבריו של הנהר ליפי שחוצה את דבלין. מדרום לנהר נמצא המשולש של טריניטי קולג', שכונת טמפל בר ופארק סנט סטפנ'ס גרין. ובאמצעם מדרחוב גרפטון שהוא הרחוב הידוע ביותר לשופינג בדבלין. אזור טמפל בר הוא האזור המוצלח ביותר ליהנות בו ממגוון רחב של ברים ומועדונים. תוכלו למצוא הופעות של מוזיקת פופ ורוק, והמון הופעות של מוזיקה אירית מסורתית עם טוויסט מודרני. מעט מזרחה מהמרכז, לצד פארק סטפנ'ס גרין, נמצאת כיכר מריון שהיא אזור רגוע יותר ללינה. אבל עדיין במרחק הליכה מהמרכז. מצפון לנהר נמצא רחוב אוקונל, הרחוב הראשי של דבלין, שהוא מהרחובות הרחבים באירופה כולה ומסתיים בטירת דבלין המפורסמת.

אם תבחרו לישון במרכז דבלין, תוכלו להגיע ברגל לרוב המקומות החשובים לתיירים בעיר. אך החיסרון של לינה במרכז דבלין הוא הרעש והצפיפות שמאפיינים אותו, שפחות מתאימים למי שמחפש קצת שקט ושלווה. כמו כן, הלינה במרכז העיר הינה יקרה. כדי לחסוך בעלויות, אפשר להרחיק אל שכונות פחות מרכזיות. דבלין אינה עיר גדולה מאוד והתחבורה הציבורית בה יעילה ונוחה, כך שגם אם תישנו מעט רחוק מהמרכז, תוכלו להגיע בקלות לכל מקום.

מלונות מומלצים בשכונת טמפל בר

זו השכונה המושלמת למי שרוצה ליהנות מחיי הלילה השוקקים של דבלין. טמפל בר מלאה במסעדות, ברים ומועדונים. תמצאו כאן ברים עם הופעות איריות מסורתיות וגם מועדוני לילה עם מוזיקה עכשווית. השכונה מתאימה בעיקר לצעירים, ומשפחות עם ילדים יתקשו למצוא כאן שקט. כמו כן יקר פה מאוד!

מלון דרורי קורט (Drury Court Hotel)

זה מלון שלושה כוכבים לא רחוק מטירת דבלין. האווירה ביתית והצוות נחמד במיוחד. יש במלון גם דירות עם מספר חדרי שינה ומטבח, המתאימות למשפחות.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון הנדלס (Handel's Hotel)

מלון 3 כוכבים במיקום מעולה בשכונת טמפל בר, שמציע חדרים פשוטים אך מאוד נקיים, צוות ידידותי ויעיל, ומחיר מצוין.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון הרדינג (Harding Hotel)

גם זה מלון 3 כוכבים בשכונת טמפל בר, שיש בו מסעדת ביסטרו ובר עם אופי מיוחד שמציע הופעות חיות מדי ערב. החדרים פשוטים אך נוחים ונעימים, ממוזגים, ומחלקם נשקף נוף של קתדרלת כרייסטצ'רץ'.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון סטייסיטי אפרטהוטלס (Staycity Aparthotels Dublin Castle)

זה מלון דירות ברמת ארבעה כוכבים שמציע דירות סטודיו או דירות שני חדרים, מרווחות ועכשוויות, עם מטבח מאובזר. על אף המיקום המרכזי, המלון שקט. בנוסף הצוות ידידותי וארוחת הבוקר טובה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון וורן אורבן נסט (Wren Urban Nest)

מלון 4 כוכבים רק 300 מטרים מבניין העירייה, שמציע חדרים קטנים אמנם, אך נעימים. יש במלון מסעדה ובר, ובעיקר צוות שאדיבותו עושה את כל ההבדל.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון הארד רוק קפה (Hard Rock Hotel)

זה מלון ארבעה כוכבים הנמצא בסמוך לטירת דבלין. החדרים גדולים ומעוצבים באווירת רוק אנד רול. המלון קרוב לכל האטרקציות של העיר ומתגאה בצוות משקיען במיוחד ובארוחת בוקר טובה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים ליד מכללת טריניטי

אזור מכללת טריניטי נמצא ממזרח לטמפל בר וצמוד למדרחוב הקניות המפורסם של דבלין – רחוב גרפטון. זהו אזור שמתאים מאוד למי שרוצים לישון בתקציב נמוך יחסית ועדיין להיות קרובים למרכז. בדומה לאזור טמפל בר, גם איזור זה מתאים יותר לצעירים או צעירים ברוחם, ופחות למשפחות כיוון שהסטודנטים הרבים באזור גורמים לאזור להיות הומה ושוקק.

מלון טריניטי טאונהאוס (Trinity Townhouse Hotel)

מלון שלושה כוכבים דרומית לטריניטי קולג'. מורכב מ-3 בניינים סמוכים, עם חדרים בעיצוב יוקרתי שמשלב אווירה עתיקה עם נוחות מודרנית. בכל חדר מכונת קפה וארוחת הבוקר יוצאת מן הכלל.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון אלכס (The Alex)

מלון מעצבים ארבעה כוכבים שנמצא סמוך לביתו ההיסטורי של אוסקר וויילד. למלון עיצוב מודרני וחדשני. החדרים יפיפיים וכוללים טלוויזיות חכמות ושקעי חשמל בינלאומיים. בנוסף, במלון חדר כושר שפתוח 24 שעות ומסעדה משובחת.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון מונט (The Mont)

גם זה מלון ארבעה כוכבים ליד טריניטי קולג'. יש בו חדרים מעוצבים ויפים. ושקטים, למרות המיקום המרכזי. בונוס – במלון יש בר ספורט אירי מסורתי. 

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים באזור רחוב אוקונל ובעבר הצפוני של הנהר

האזור הזה מצוין למי שמבקרים בעיר בפעם הראשונה. הוא מרכזי ומציע מחירים טובים, במרחק הליכה קלה מכל האתרים החשובים לתיירים.

מלון מוטל וואן (Motel One Dublin)

מלון במחיר משתלם שנמצא מעבר לנהר משכונת טמפל בר וליד אוקספורד סטריט. יש בו חדרים חדשים, נוחים ונקיים, בר וארוחת בוקר טובה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון 7 (Hotel 7) 

זה מלון ארבעה כוכבים שנמצא קצת צפונית לרחוב אוקונל, בסמוך למוזיאון הסופרים. ניתן להגיע ממנו ברגל למרבית האטרקציות במרכז העיר. יש בו חדרים שאמנם אינם גדולים, אך נעימים ונוחים, ארוחת בוקר טעימה וצוות יעיל. מלון שמציע תמורה מעולה למחיר.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון מוריסון דאבלין (The Morrison Dublin by Hilton)

מלון חמישה כוכבים מרשת הילטון, על גדת הנהר הצפונית של נהר ליפי. החדרים מתגאים בנוף לנהר, מרווחים ומפנקים. ארוחת הבוקר מצוינת והצוות מעניק לכל אורח שירות VIP.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים באזור כיכר מריון ופארק סטפנ'ס גרין

הכיכר והפארק נמצאים בסמוך זה לזו, דרומית למכללת טרינטי, במרחק מה מהמרכז הסואן. זהו אזור שקט מלא בפארקים ירוקים וללא חיי לילה. כך שהוא מצוין למשפחות עם ילדים ולאנשים המחפשים שקט ומלונות יוקרתיים יותר.

מלון סטונטונס און דה גרין (Stauntons on the Green Hotel)

מלון ברמת 3 כוכבים, מעוצב בסגנון ג'ורג'יאני, עם חדרים שמציעים נוף לגינה או לפארק. ארוחת הבוקר עשירה ומושקעת, וגינת המלון מהווה נווה מדבר ירוק ונעים. המלון במרחק הליכה קצרה לכל האטרקציות, אבל שקט ורגוע. בונוס – החלונות המעוטרים בציורים מרהיבים.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דה גרין (The Green hotel)

זה מלון 4 כוכבים הממוקם ממש מול סנט סטפנ'ס גרין ורק 300 מטרים מהחנויות ברחוב גרפטון. יש בו חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, מסעדת ביסטרו וחדרים ממוזגים עם טלוויזיה חכמה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון מריון (The Merrion Hotel)

מלון חמישה כוכבים כשתי דקות הליכה מכיכר מריון. מעוצב בשיש איטלקי עם מראה יוקרתי, עם גנים מטופחים, מסעדה שש לה 2 כוכבי מישלן ובריכה עם שפת אינסוף! החדרים מפנקים ומפוארים, ובנוסף יש במלון מרכז ספא וחדר כושר. וכל זה במרחק נגיעה מהמרכז של דבלין.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון שלבורן (The Shelbourne)

גם זה מלון חמישה כוכבים, שניצב סמוך לפארק סטפנ'ס גרין. הוא ממוקם בתוך בניין עתיק ומרשים, ויש בו חדרים מפוארים ומספר מסעדות בסגנונות שונים. כמו כן יש במלון מועדון בריאות וספא עם לא פחות -17 חדרי טיפולים, ובריכת שחייה גדולה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אנחנו מקווים שמצאתם איפה לישון בדבלין וכשתחזרו מהטיול נשמח אם תספרו לנו בתגובות איפה הכי נהניתם לישון!

לכתבות נוספות למטיילים באירלנד לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן