מלון איי ריזורט ביץ‘ I Resort Beach Hotel & Spa, סטאליס כרתים

מלון עם בריכת אינפיניטי עם נוף לים בכרתים

מלון איי ריזורט ביץ‘ I Resort Beach Hotel & Spa, סטאליס כרתים

מלון וספא איי ריזורט ביץ‘ (I Resort Beach Hotel & Spa) הינו בדירוג 5 כוכבים, ממוקם ישירות על החוף החולי של סטאלידה (Stalida), ומציע בריכת אינפיניטי, מרכז ספא ושתי מסעדות. השוס של המלון היא בריכת האינפיניטי המשקיפה אל הים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

בריכת אינסוף בריזורט מפנק בכרתים

יחידות אירוח

החדרים ממוזגים וכוללים רצפת פרקט, ריהוט עץ בהיר, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין, מיני בר ומייבש שיער. בכל החדרים יש מרפסות, ומרובם נשקף נוף לעבר הים. יש בריכת אינסוף עם נוף לים, בריכת ילדים ובריכת שחייה נוספת.

המלון מציע חבילות אירוח: חצי פנסיון או הכל כלול (שימו לב, לא הכל כלול בהכל כלול).

מיקום מלון איי ריזורט ביץ‘

המלון ממוקם בעיירה סטאלידה (Stalida) בכרתים. עיירת חוף קטנה ונחמדה שנמצאת במרחק 25 ק"מ מנמל התעופה של הרקליון מכיוון מזרח. עיירת נופש שידועה במי החופים הרדודים ובחוף החולי הנוח למשפחות.

בהשוואה לשתי השכנות התוססות שלה, שהן חרסוניסוס ומאליה, סטאליס היא מקום הרבה יותר נינוח. בעיירה טיילת עם מסעדות ובתי קפה.

חוות דעת של אורחים ישראלים

מצורפות חוות דעת של אורחים ישראלים על מלון איי ריזורט ביץ‘.

  • מלון מדהים, צוות שירותי מאוד, נקי, ארוחת בוקר מגוונת מאוד. הגדרה מדויקת למלון 5 כוכבים.
    התארחתי על בסיס חצי פנסיון והאוכל היה פשוט מעולה! ליד כל מנה היה רשום מה היא מכילה (בשר/דגים/פירות ים/צמחוני), היה מבחר וגיוון במאכלים.
  • האוכל טעים ברמות. מגוון וטרי.
  • ללא ספק אחזור להתארח במלון פעם נוספת בזכות החדרים הנקיים, השירות המעולה והאוכל הנהדר אבל לא עם הילדים. פחות מתאים עם ילדים כיוון שאין פעילויות שמותאמות לקטנטנים, אין גימבורי או גן שעשועים.
  • המלון מעולה, אבל לא שווה לקחת את החבילת הכל כלול, כי לא הכל כלול בהכל כלול. צריך לשלם על נשנושים בבריכה וגם על שתייה משעה מסוימת.

לחצו כאן למחירים והזמנות

עוד על כרתים באתר

כתבות נוספות באתר שיעזרו לכם בתכנון החופשה בכרתים:

התארחתם במלון? נשמח שתוסיפו את חוות דעתכם בתגובות!

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן