ביטוח נסיעות לחו"ל – כל מה שחשוב לדעת

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל – כל מה שחשוב לדעת

אתחיל ואומר שביטוח נסיעות לחו"ל הוא תמיד חשוב!
אני לא יוצאת מהארץ בלי ביטוח וממליצה גם לכם בכל יציאה מהארץ לעשות ביטוח נסיעות!  אנחנו נתקלנו במספר מקרים בהם מזל שהיה למכרים שלנו ולנו ביטוח.

דוגמא א' – חברה הגיעה לטיול שלה בגרמניה ללא המזודה, מזל שהיא הייתה מבוטח אז אומנם הייתה מבואסת אבל לפחות יצאה לשופינג לנסות להתנחם.

דוגמא ב' – בביקור שלנו בהודו זוג חברים שהיו איתנו עשו תאונה עם האופנוע. נסענו יחד לבית חולים מקומי וזה לא מקום עם רופאה מערבית. למזלנו כי היה להם ביטוח הם יכלו לנסוע לבית חולים של תיירים שאומנם יקר יותר אבל הרבה יותר מערבי (כמעט כמו בארץ, רק ששם נכנסים לחדר בדיקות יחפים).  

דוגמא ג' – היה לי עיכוב בטיסה של מעל 12 שעות בטיסה לריגה אז קיבלתי פיצוי גם מהחברת ביטוח שלי (בנוסף לפיצוי שקיבלתי מהחברת תעופה).

ועוד המון מקרים נוספים בהם אני או מכרי נאצלו להפעיל את הביטוח חו"ל שלהם.

 

נכון, מרגיז לשלם כסף על שירות שאולי בכלל לא תצטרכו להשתמש בו, אבל מה קורה אם כן צריך? אשפוז או הטסה רפואית יכולים להגיע לאלפי דולרים במקרה הטוב ואף אחד לא רוצה לשבור את קופת החזיר בגלל שניסינו לחסוך קצת כסף על ביטוח.

סקי פויאנה בראשוב

אז אחרי שהבנתם את החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל מופיעה השאלה היכן כדאי לרכוש ביטוח נסיעות.
יש הרבה חברות ביטוח, חלקן טובות יותר וחלקן פחות, חלקן מחזירות את הכסף במקום וחלקן רק אחרי הטיול.
כל כך הרבה חברות וכל כך הרבה משתנים שלא פשוט תהליך בחירת החברת ביטוח. 
בכתבה הזאת אנסה לעשות לכם סדר.

אז איפה באמת משתלם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף שיעניק את הכיסויים הדרושים ומצד שני יהיה במחיר הוגן במחיר.

ניתן לראות כאן פירוט כיסויים של רוב חברות הביטוח המובילות בישראל ולהיעזר בסוכנות הביטוח Safe4You.
היתרון בשימוש בסוכנות הביטוח הוא שירות אישי לאורך כל הטיול וזאת ללא עלות נוספת מצידכם כך שאתם רק מרוויחים שירות אקסטרה חשוב.

למה שווה לרכוש ביטוח באמצעות Safe4You?

הסוכנות מייעצת איזה סוג ביטוח הכי מתאים בהתאם לאופי הנסיעה, הרכב הנוסעים, מה תקבלו בכל פוליסה של חברת הביטוח כולל הבדלים בין חברות הביטוח.

 

הסוכנות עובדת עם 4 חברות הביטוח המובילות ללא אינטרס לאף חברה כך שתמיד תקבלו את כל המידע שקוף ״על השולחן״ ותחליטו יחד עם נציג באיזו חברה לבחור.

 

אם זה לא מספיק, בנוסף תקבלו סוכן אישי משלכם בוואצאפ, סיוע בתביעות, בעיות ״בשטחים אפורים״ בביטוח, צ׳אט עם רופא ישראלי מקצועי ביותר [חברות הביטוח מעניקות רק שיחה ולא תמיד זה מסתדר] וכל זאת ללא עלות מצידכם!
הסוכנות מקבלת עמלה מחברת הביטוח והמחיר זהה בהתחייבות שלהם לכל חברות הביטוח באופן ישיר.

 

שימו לב כי Safe4You אינם עובדים עם חברת AIG ולכן שווה במקביל לבדוק הצעת ביטוח גם דרך AIG.

רוצים שסוכן ביטוח יחזור אליכם לפרטים נוספים?

השאירו פרטים וסוכן ביטוח יחזור אליכם בהקדם.

באיזו חברת ביטוח לבחור?

כאשר אתם נגשים לבחור חברת ביטוח אתם צריכים קודם כל לסווג איזה סוג של טיול מצפה לכם. האם טיול תרמיאלים? האם יש לכם מחלות קודמות? האם אתם בני גיל הזהב?

אם מדובר בנסיעה קצרה לאירופה, שימו לב כי הפניקס מעניקה כיסוי לביטול נסיעה חינם בזמן שכל החברות האחרות לוקחת כ-5$ לנסיעה עבור כל מבוטח כך שכבר יש יתרון גדול לפניקס במחיר.

יתרון משמעותי לפניקס הינו בכל הקשור לגיל השלישי שם הפניקס מאפשרת לרכוש ביטוח נסיעות במחיר הוגן ביותר! ברוב חברות הביטוח ידרשו מכם מסמכים ואישורים רפואיים לטיסה בזמן שבפניקס באמצעות סוכנות Safe4You תוכלו לרכוש ביטוח בצורה פשוטה וקלה ללא כאבי ראש בגלל הליך שאלון קל ומתקדם.

מנגד, ההבדלים במחירים (ברוב המקרים) בנסיעות קצרות לא גדולים מדי ואם נוחות היא שם המשחק מבחינתכם אז פספורטכארד בהחלט היא אופציה נוחה וטובה אם חלילה תצטרכו להפעיל את ביטוח הנסיעות באיחור מזוודה או בהוצאת רפואית כלשהי.

יוצאים לטיול ארוך עם אופי תרמיאלי? נושא הכיסוי הוא הכי חשוב אבל כשטסים לטיול ממושך ישנה חשיבות גבוהה גם למחיר.
יש לשים לב שמגדל והפניקס נחשבות לזולות יותר בתוספות שרלוונטיות לתרמילאים ולכן זו אופציה טובה אם ברצונכם לחסוך כסף בביטוח ועדיין לקבל כיסוי ביטוחי מקיף.
פספורטכארד היא יותר יקרה (משמעותית) אך היתרון הוא שמקבלים כרטיס נטען כך שזה יכול לעזור במידה וצריך להפעיל את הביטוח תוך כדי הטיול (ולא לגמור לכם את החיסכון שחסכתם לטיול). 

שימו לב, אם אתם יוצאים לטיול אחרי צבא הביטוח נסיעות של כללית מסופק דרך “כלל חברה לביטוח בע”מ” והוא כולל כיסוי עבור הוצאות רפואיות, אשפוז, בדיקות, תרופות, הטסת חירום וכיסוי עבור טיפול חירום לשיניים לבעלי כללית מושלם ופלטינום בהנחה. בנוסף, קיימת דרך הביטוח של כללית הטבה עבור חיילים משוחררים, הכוללת שלושה חודשים חינם עבור הצטרפות לכללית והטבות נוספות עבור אלו שמצטרפים לכללית מושלם או פלטינום.

מסלול הליכה עין תינה

ניתן ללחוץ כאן ולקבל פירוט מסודר אודות כל כיסויים של כל חברה ומחירים

הבדלים בין החברות המובילות.

ברמת הכיסויים רוב חברות הביטוח דומות מאוד בכיסויים, כולן מעניקות כיסויים רחבים להוצאות רפואיות בחו״ל.

הביטוח הבסיסי כולל כיסוי מקיף להוצאות רפואיות והוצאות אשפוז, מוקד חירום בעברית במשך כל היממה, הטסת חירום עקב מצב רפואי, פינוי לבית חולים, כיסוי עבור תרופות, כיסוי עבור הטסה של מלווה עקב מצב רפואי של המבוטח, טיפולי שיניים במקרי חירום, הארכת שהות בחו”ל עקב מצב רפואי, הטסת גופה.

ההבדל האמיתי הוא בעלות הפוליסה, בהתנהלות בעת צורך בהפעלת הביטוח, זמן החזר כספי וחיתום רפואי שונה בכל חברה בהתאם למצב רפואי של הנוסע.

הפניקס

הפניקס מעניקה כיסויים גבוהים במיוחד, המחירים שלהם מנצחים את כל המתחרים והם גם מספקים כיסוי לביטול וקיצור נסיעה חינם.

יתרון בהפניקס – יתרון אדיר של הפניקס הוא שניתן להרחיב ספורט אתגרי לפי תאריכים גם בזמן השהות בחו״ל וזאת בהתראה של יום אחד בלבד.

חסרון בהפניקס – יש לשים לב שבפניקס סכום הכיסוי לציוד במידה ונגנב מכלי רכב ציבורי כמו מונית או אוטובוס נמוך במיוחד והכיסוי עד 300$ בלבד.

בנוסף, מטיילים שלוקחים תרופה רק ללחץ דם משלמים החמרה רפואית בזמן שבמגדל ופספורטכארד אם זו התרופה היחידה שלכם לא משלמים הרחבה רפואית.

החזר בתביעה רפואית – ישנם שתי אפשרויות, אם הלכתם לרופא שעובד עם הפניקס בהסדר, חברת הביטוח תשלם ישירות לרופא ולא תשלמו מכיסכם בכלל, אופציה שניה היא לשלם מהכיס הפרטי ולצרף מסמכים רפואיים + למלא טופס תביעה ומקבלים החזר כספי בתוך 48 שעות עד שבוע ימים.

בתביעות ציוד – מגישים מסמכים כולל טופס תביעה לסוכן הביטוח / לחברת הביטוח ובתוך 30 ימים מקבלים החזר.

פספורטקארד

חברת הביטוח האהודה והנוחה ביותר בישראל.
פספורדטקארד נחשבת ליקרה מבין האופציות הקיימות בשוק אבל היא מאוד איכותית ונוחה בגלל פשטות כאשר יש צורך להפעיל את הביטוח.

החזר בתביעה רפואית – כרטיס אשראי נטען שמשלם בעת צורך בהפעלת הביטוח.

בתביעות מזוודה – טופס תביעה + מסמכים וההחזר בתוך 14 ימים.
יש בתביעת מזוודה 50$ השתתפות עצמית.

AIG

AIG היא בין החברות הזולות בתחום ביטוח טיסות לחו"ל.

אם אתם מתכננים להשכיר רכב אז דרכם מחיר ביטול השתתפות הוא הנמוך ביותר בשוק (ניתן להוסיף את הביטול השתתפות עצמית רק לתאריכים ספציפים). 
יצאה לי להשתמש לאחרונה בהפעלת ביטוח ביטול השתתפות עצמית דרכם וקיבלתי החזר בלי בעיות.

ללקוחות לאומי קארד פלטיניום יש הטבה של 5 ימים ראשונים חינם לכיסוי הבסיסי.
ההטבה כוללת גם פיצוי אם יש עיכוב בטיסה של מעל 12 שעות, כבודה ועוד.

הראל

חברה מעולה אבל לא נחשבת לזולה במיוחד. מתאימה מאוד למטיילים הנוסעים לתחרויות ספורט בינלאומיות בגלל כיסויים ייחודיים.

החזר לתביעה רפואית – משלמים מהכיס הפרטי, מצרפים מסמכים רפואיים בתוך אפליקציה ובתוך 24 שעות מקבלים החזר כספי.

החזר בתביעות ציוד – מגישים מסמכים כולל טופס תביעה לסוכן הביטוח / לחברת הביטוח ובתוך 30 ימים מקבלים החזר. יש בתביעת מזוודה 50$ השתתפות עצמית.

לקוחות כאל? מגיעה לכם הטבה בביטוח הנסיעות לחו"ל – 5 ימים ראשונים חינם לכיסוי הבסיסי. החיסרון שלא ניתן לקבל את ההטבה אם סוגרים דרך סוכן.

מגדל

אין השתתפות עצמית בכלל, איכותית מאוד בהחזרים, כיסויים גבוהים, כיסוי חינם למצלמה, אפשר לבחור אתגרי לפי תאריכים בזמן רכישת הביטוח ומתאים לתרמילאים שיש להם אסתמה בגלל הקלה בחיתום רפואי.

החזר לתביעה רפואית – משלמים מהכיס הפרטי, מצרפים מסמכים רפואיים בתוך אפליקציה ובתוך 24 שעות מקבלים החזר כספי.

החזר בתביעות ציוד – מגישים מסמכים כולל טופס תביעה לסוכן הביטוח / לחברת הביטוח ובתוך 30 ימים מקבלים החזר.

השכרת רכב בשלג ברומניה

רוצים שסוכן ביטוח יחזור אליכם לפרטים נוספים?

השאירו פרטים וסוכן ביטוח יחזור אליכם בהקדם.

הכתבה נכתבה בעזרת סוכן ביטוח של Safe4you.
*אינני סוכנת ביטוח. מה שכתבתי זה על סמך נסיוני ואינו מהווה תחליף ליעוץ מסוכנות ביטוח.

אשמח לשמוע כיצד אתם נוהגים עם ביטוח נסיעות לחו"ל.
דרך מי אתם סוגרים ולמה?

שתמיד נטייל,
שיר ים

2 תגובות

  1. שיר ים נרשמתי בעבר ומזה זמן מה אני לא מקבלת מייל ממך והודעות חדשות. איפה אני מוצאת את תיקיה של קידומי מכירות? ועוד שאלה לפני כשנתיים הנכד שלי שבר את הרגל בטיול בספרד. האם ניתן לתבוע את חברת הביטוח?
    חנה

    1. היי חנה, בתיבת המייל שלך יש תיקיות המופיעות בדרך כלל בצידו הימני של המייל, את תרדי למטה תראי אופציה 'עוד' תלחצי ויפתח תיקיות נוספות. שם יש תיקייה הנקראת ספאם.

      לגבי התביעה, אני איני סוכנת ביטוח ולא מכירה את תנאי הפוליסה שהייתה לכם. ממליצה להתקשר לחברה דרכה ביצעתם את הביטוח על מנת לברר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן