איפה לישון בפרובנס? כפרים ומלונות מומלצים בפרובנס

Provence שדות לבנדר בפרובנס

איפה לישון בפרובנס? כפרים ומלונות מומלצים בפרובנס

מהרי האלפים הדרומיים וממישורי קמארג ועד לקוט ד'אזור, כרמים מתגלגלים, מטעי זיתים, יערות אורנים ושדות לבנדר, פרובנס היא אחד המקומות המושכים ביותר בעולם. אין זה פלא אם אמנים מוכשרים כמו וינסנט ואן גוך, פול סזאן או פבלו פיקאסו הפכו את פרובנס לביתם. ריכזנו עבורכם את הכפרים הטובים ביותר ומלונות מומלצים לשהות בפרובנס, צרפת!

אמ;לק: האיזורים לוברון ופונטין דה וקלוז הם המתויירים ביותר בפרובנס, בהן הערים המתויירות ביותר הן אקס אן פרובנס ואבניון. אבל אם אתם רוצים לחוות את היופי הפרובנסלי האותנטי ולהתרחק מהמסלול התיירותי הראשי, יש כמה כפרים בפרובנס שבהחלט שווה ביקור! ריכזתי לכם את המקומות המומלצים ביותר ללינה בפרובנס.

אקס-אן-פרובנס

עמק לוברון

עמק לוברון הוא הימור בטוח לחופשה נהדרת בפרובנס. יש הרבה כפרים מדהימים ליהנות מהם בלוברון – כולל כמה מהיפים בצרפת. למרות הדמיון לכאורה ביניהם, כולם ייחודיים בדרך כלשהי.

גורד (Gordes) הוא אולי הכפר המפורסם ביותר בלוברון. במרכז הכפר נמצאת הטירה שנבנתה במאה ה-11 ושופצה ב-1525 בסגנון הרנסאנס. כיום יש בה מוזיאון. כפרים מומלצים נוספים הם: Bonnieux, Lacoste, Ménerbes והכפר Cadenet.

מלונות מומלצים בעמק לוברון:

Airelles Gordes, La Bastide: מלון הספא המפנק אירל גורד לה בסטיד (Airelles Gordes, La Bastide) שוכן על ראש גבעה בכפר גורד ומתאפיין בעיצוב מהמאה ה-18. מהטרסות והגנים התלויים הרבים שלו נשקף נוף פנורמי של עמק לוברון. ספא המלון, סיסלי פריז, כולל בריכת שחייה מקורה, 4 חדרי טיפולים ומרכז כושר. הבריכה החיצונית שבגן מוקפת במרפסת שמש ונשקף ממנה נוף ללא הפרעה של העמק. תוכלו ליהנות מכיבוד קל ומרענן על שפת הבריכה. 

LES JARDINS D'ELEUSIS: מקום האירוח B&B Les Jardins d'Eleusis מציע בריכה חיצונית עונתית וטרסת שמש. החדרים כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח ו-Nintendo Wii. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה להירגע בה לאחר יום עמוס. תוכלו למצוא מכונת קפה וקומקום בחדר. כל חדר מגיע עם חדר רחצה פרטי בו תמצאו חלוקי רחצה ונעלי בית.

LE RELAIS DU GRAND LOGIS: מקום האירוח לה רלה דו גרנד לוג'יס שוכן ליד לה דרך רויאל דה טולון א סיסטרון, בפונדק מהמאה ה-16. חדרי האירוח והדירות מעוצבים וכוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער. הדירות בשירות עצמי, יש מבחר דירות וחדרי אירוח והן כוללות טרסת גג או גינה. תוכלו להזמין גם דירות עם שני חדרי שינה, 3 חדרי שינה או 4 חדרי שינה.

 

טיפ למטיילים בפרובנס חודשי הקיץ

מיוני עד אוגוסט פרובנס הופכת לטלאים של שדות סגולים כאשר שדות הלבנדר המפורסמים פורחים. ניתן למצוא מרבדים סגולים בכל האזור, אם זאת יש שתי נקודות שבולטות בשדותיהן המרשימות: Abbaye Notre-Dame de Sénanque ו-Plateau de Valensole.

מלונות מומלצים בפרובנס בקרבת פריחת לבנדר: Maison d'hôtes du Grand Chêne, Les Terrasses de Valensole ו-Les Lauriers chambre et terrasse privée.

Provence שדות לבנדר בפרובנס

אבניון (Avignon) 

אביניון היא עיר בדרום צרפת. העיר ידועה בעיקר בזכות ארמון האפיפיורים, שבו חיו האפיפיורים במשך המאה ה-14. אביניון היא בירתו של מחוז ווקלוז שבפרובאנס-אלפ-קוט ד'אזור. העיר יכולה לשמש אתכם לטיולי כוכב בסביבה, בכרמים של פרובנאס, בכפרים העתיקים, ביקבים וכמובן בערים שכנות. 

מלונות מומלצים באבניון:

N15 – Les Confidences: מקום האירוח N15 – Les Confidences – Chambres d'hôtes ממוקם במרכז העיר אביניון וכולל בריכה חיצונית, גינה וטרסה. מקום האירוח נמצא במרחק של 300 מטרים מארמון האפיפיור ובמרחק של 800 מטרים מפונט ד'אביניון. כל החדרים מצוידים בטלוויזיה ובמיזוג אוויר. חדר הרחצה הפרטי כולל אמבטיה או מקלחת ומגיע עם מייבש שיער וחלוקי רחצה.

Hotel Restaurant la Ferme: מלון ומסעדה לה פרמה (Hotel Restaurant la Ferme) ממוקם על האי ברתלס וכולל בריכת שחייה חיצונית ו-22 חדרים ממוזגים ומאובזרים במלואם. המלון ממוקם במרחק של 4 ק"מ ממרכז אביניון. חדרי האירוח מעוצבים בסגנון פרובנסאלי וכוללים טלוויזיה. לכל חדר שינה חדר רחצה צמוד הכולל מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער.

Be Loft B&B Pool & Spa: המלון מציע חדר כושר, בריכה חיצונית עונתית וטרסה בה האורחים יכולים ליהנות ממשקה בבר. כל חדר מצויד בחדר רחצה פרטי, שחלקם מצוידים באמבט ספא או מקלחת. התוספות כוללות חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

אקס אן פרובנס (Aix-en-Provence)

אקס-אן-פרובאנס היא העיר האהובה על רבים בפרובנס וזו שראויה לפופולרית מאוד בקרב מבקרים. בבירה הישנה של פרובנס יש כל כך הרבה דברים לעשות. במרכז העיר העתיקה עם רחובותיו המעוקלים והמרוצפים להפליא,נערכים לאורך השנה אירועי תרבות ושווקים כמעט היומיומיים. לצידם תוכלו לבבקר במגוון המוזיאונים והגלריות לאמנות שהעיר מציעה!

אם אתם רוצים לראות את כל מה שיש לפרובנס להציע מבלי שתצטרך לשנות מקום לינה, אז אקס-אן-פרובאנס היא העיר הטובה ביותר לשהות בפרובאנס. זה רק כשעה נסיעה לקמארג, אביניון, לוברון וערוץ ורדון.

מלונות מומלצים באקס אן פרובנס:

La Maison d’Aix: בית ההארחה לה מיזו ד'אקס (La Maison d'Aix) הינו ממוקם ברובע מזארין באקס אן פרובנס. בית ההארחה מציע מרכז ספא וחדרי אירוח בעלי חדר רחצה צמוד. בחדר האירוח יחכה לאורחים מכשיר iPad ותה וקפה נספרסו ללא תשלום. 

Villa Saint-Ange: מלון וילה סן-אנג' היוקרתי ממוקם במרחק של 800 מטרים מ-Cours Mirabeau באקס-אן-פרובאנס, וכולל בריכת שחייה חיצונית מחוממת, גן פרובנס, ומסעדה ובר צרפתי עם טרסה. האורחים יכולים לעשות שימוש באמבט העיסוי ובחדר הכושר, או ליהנות מעיסוי בתשלום נוסף.

Les Suites du Cours & Spa: דירות לה סוויט דו קור (Les Suites du Cours & Spa) מתהדרות במרכז ספא וממוקמות באקס-אן-פרובנס. כל יחידות האירוח כוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה, מטבח עם מדיח כלים, תנור, טוסטר, מקרר, כיריים, מכונת קפה וקומקום, חדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער ומצעים.  חלקן נהנות מפינת ישיבה ו/או פינת אוכל. 

 

מרסיי

מרסיי היא עיר מטרופולינית שוקקת עם אווירה מעולה. היא העיר השנייה בגודלה בצרפת, אחרי עיר הבירה פריז, ומהווה עיר בירה לחבל הארץ פרובאנס-אלפ-קוט ד'אזור ולמחוז שפך הרון. זו גם עיר של ניגודים. מקום נהדר לעשות בו קניות, לטייל, או פשוט לשבת בבית קפה על קו המים ולצפות באנשים. אם אתם מבקרים במרסיי אל תפספסו הליכה עד לבזיליקת נוטרדאם דה-לה-גארד. היא מתנשאת מעל קו הרקיע של העיר, הכנסייה מהמאה ה-19 בסגנון רומי-ביזנטי היא מחזה שכדאי לראות.

מלונות מומלצים במרסיי:

Maison Juste: מלון הדירות מציע מגוון יחידות ממוזגות. כל יחידה כוללת חדר רחצה פרטי ומטבחון הכולל מקרר, מדיח כלים ומיקרוגל.

Suite Jacuzzi Privatif Plage Des Catalans: מקום האירוח סוויט ג'קוזי Privatif Plage Des Catalans ממוקם במרחק של 200 מטרים מפלאז' דה קטאלנס. הדירה הממוזגת מציעה גם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מטבחון מאובזר במלואו עם מקרר, פינת ישיבה ו-2 חדרי רחצה עם מקלחת, ג'קוזי ואמבטיה.

Les Appartements du Vieux Port: מקום האירוח לס אפרטמנט דו ויו פורט (Les Appartements du Vieux Port) ממוקם במרכז מרסיי, במרחק של 150 מ' מהנמל הישן. כל הדירות כוללות מטבח מאובזר, פינת ישיבה עם טלויזיה וארון בגדים. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת.

צריכים המלצות נוספות למלונות מומלצים בפרובנס? כתבו לנו בתגובות וצוות האתר ינסה לעזור לכם למצוא מקום לינה בהתאם לצריכים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן