מלונות מומלצים בכרתים | מעודכן ל-2024

בריכת אינסוף בריזורט מפנק בכרתים

מלונות מומלצים בכרתים | מעודכן ל-2024

כרתים הוא האי הגדול והמאוכלס באיי יוון, זהו יעד פופולרי למטיילים המעוניינים לחוות את היופי והתרבות של יוון. עם החופים המדהימים, הטבע העשיר והכפרים המקסימים, בכרתים יש משהו לכולם. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט היכן להישאר לישון. הנה כמה הצעות למקומות ולמלונות הטובים ביותר בכרתים.

כרתים שייט לאי

מה בכתבה?

איפה לישון בכרתים?

כרתים הינו האי הגדול ביותר ביוון, וכיאה לאי יווני הוא מציע חופשה עם קולינריה ים תיכונית מעולה, חופים מרהיבים, אווירה רגועה וטבע משגע. כרתים מחולקת לארבעה אזורים: חאניה, רתימנון, הרקליון ולאסיטי. הערים המאוכלסות ביותר של כרתים שוכנות על שפת הים לאורך החוף הצפוני, רובן חולקות את שם המחוז שלהן. חאניה, רתימנון, הרקליון, אלונדה ואגיוס ניקולאוס נחשבות באופן כללי למקומות הטובים ביותר עבור המטיילים לשהות באי.

העיר חאניה היא הרומנטית והמקסימה ביותר, עם עיר עתיקה מדהימה המתוארכת לתקופה הוונציאנית של המאה ה-14. הרחובות הצרים שלה שופעים בטברנות, בתי קפה, בוטיקים ואפילו כמה מוזיאונים. חאניה היא בחירה מצוינת לשהות בו לטיולי יום לערוץ סמריה, חוף אלפונסי או חוף באלוס.

לרתימנו יש תחושה דומה לחאניה אבל היא פחות תיירותית. העיר העתיקה שלה היא כמעט כולה להולכי רגל בלבד, ומשתרעת מהנמל והמבצר הוונציאני שלה לתוך מרחב של שבילים מוצלים על ידי עצים ומנוקדים בנקודות ציון היסטוריות. ברתמינו תוכלו להתארח בדירה מקסימה בשם white coral שליד הים או במלון מלון אטלנטיס ביץ המפנק.

מזרחה מרתימנו רצועת אתרי נופש יוקרתיים על החוף באתרי נופש כמו ספיליס ובאלי.

הרקליון היא בירת כרתים, עיר עם חיי לילה, קולינריה מרגשת, ושלל אתרים היסטוריים ומוזיאונים. למרות שאינה יפה כמו שאר העיירות של כרתים, הרקליון מציעה קסם משלה. הרקליון היא גם המקום שבו תמצאו את נמל התעופה הבינלאומי הראשי של כרתים (יש אחד קטן יותר בחאניה) ואת נמל המעבורות המשרת את סנטוריני ומיקונוס.
באזור הרקליון מגוון מקומות לינה, תוכלו לבחור ללון בריזורט מפנק בשם איי ריזורט ביץ‘ בעיירה סטאליס על הים או בכפר הנופש וילג' הייטס ריזורט (Village Heights Resort) הממוקם בהרים.
דרומית להרקליון נמצא הלב של ארץ היין של כרתים, במרכזו ארכאנס, פזה ודאפנס עם יקבים הפתוחים לסיורים וטעימות ומסעדות בעיר המציעות בגאווה זנים מקומיים.

אלונדה, באזור המזרחי של לאסיטי, הוא אזור של אתרי נופש יוקרתיים על חוף הים. אלונדה הפכה מכפר דייגים פשוט לפנינת תיירות יוקרתית עם מלונות יוקרה, וילות מפנקות וחופים מרהיבים. בתי המלון המפוארים שבה, מארחים סלבריטאים יוונים וסלבריטאים מרחבי העולם. 

רק חצי שעה נסיעה דרומית מאלונדה נמצאת בירת לאסיטי, אגיוס ניקולאוס. רבים מהחופים הטובים ביותר של כרתים נמצאים במרחק הליכה קצר משם, כולל אלמירוס, ווליסמה וקיטרופלייטיה. תוכלו גם לצאת מאגיוס ניקולאוס לטיול יום לחוף Vai המדהים.

ההיסטוריה העשירה של האי, המגוון הגיאוגרפי והגודל העצום גורמים לכך שרוב המטיילים יצטרכו לפחות שבוע כדי לבקר בנקודות השיא ולפחות שבועיים כדי לקבל תחושה טובה של האי בכללותו. ההמלצה היא לפצל את השהות לשני מקומות לינה לפחות. 

>> לחצו כאן למלונות מומלצים לפי אזורי לינה.

מפת מלונות כרתים

Booking.com

מלונות מומלצים למשפחות

המקומות הטובים ביותר בכרתים למשפחות: חאניה, הרקליון וחרסוניסוס. חאניה היא עיירה נהדרת שניתן להליכה בה, עם הרבה דברים שעשויים לבדר את הילדים: הנמל והמגדלור הישן, מוזיאון ארכיאולוגי, המוזיאון האינטראקטיבי של Minoan's World 3d וקולנוע 9D, מוזיאון הכדורגל הלאומי היווני ופארק המים לימנופוליס. בנוסף, זוהי העיר הקרובה ביותר לחוף אלפונסי המרתק. הרקליון היא העיר הגדולה ביותר בכרתים ומלאה באטרקציות. בהרקליון המוזיאון הארכיאולוגי הגדול ביותר באי, פארק המים, המוזיאון להיסטוריה של הטבע, המוזיאון ההיסטורי, מבצר קולס ועוד. בקרבת מקום נמצא ארמון קנוסוס, בין האתרים העתיקים החשובים ביותר ביוון. בשביל כיף ומשחקים, חרסוניסוס מציעה למשפחות חופשה חסרת דאגות עם שלל אתרי נופש הכל כלול, שני פארקי מים (Star Beach ו- Acqua Plus), ושפע של אטרקציות ממוקדות בילדים.

מלון GDM מגארון – מלון מונומנט היסטורי (GDM Megaron, Historical Monument Hotel) נבנה בשנת 1925 בלב הרקליון, במרחק הליכה מכל האתרים המרכזיים בעיר. מלון בדירוג חמישה כוכבים המציע אירוח יוקרתי שכולל מסעודות משובחות, מועדון בריאות, ובריכת טבילה על הגג.  לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות עם פארק מים בכרתים

להלן רשימה של בתי המלון הטובים ביותר בכרתים עבור ילדים, הכוללים בחלקם גם פארק מים.

פודלה ביץ' (Fodele Beach Water Park Resort) – הכל כלול

אתר הנופש פודלה ביץ' (Fodele Beach Water Park Resort) הוא אתר נופש לאקז'רי הכל – כלול הממוקם על קו החוף החולי של פודלה, על החוף הצפוני של כרתים. המלון כולל פארק מים, כמו גם שלוש בריכות שחייה, שלוש מסעדות ומתקני ישיבות. מגרש טניס ומרכז כושר מאובזר במלואו עומדים לרשות האורחים.

לחצו כאן למחירים והזמנה

Lyttos Beach – מלון הכל כלול עם פארק מים גדול בכרתים

אתר הנופש ליטוס ביץ‘ (Lyttos Beach) נמצא ממש בחוף הדגל הכחול של הכפר אניסראס (Anissaras), ומוקף גינה בת כ-600 דונם עם למעלה מ-500 עצי דקל ופרחים. האירוח באתר הנופש הוא על בסיס הכל כלול. מקום האירוח כולל 10 בריכות שחיה, פארק מים עם מגלשות מים, 21 מגרשי טניס בתשלום ו-4 מגרשי פאדל-טניס. מתקני הספורט כוללים גם 2 מגרשי כדורגל, מסלול גולף ‎3 PAR ומגרש כדורסל. האורחים הצעירים יכולים לבלות בבריכת הילדים, במועדון הילדים שבאתר או בפארק המים החדש.

המלון נמצא במרחק 20 ק"מ מנמל התעופה הרקליון-ניקוס קזנצזקיס.

לחצו כאן למחירים והזמנה

מלון סטלה פאלאס

אתר נופש וספא סטלה פאלאס (Stella Palace Aqua Park Resort) שוכן באזור פרטי של חוף אנליפסי ומציע שתי בריכות בסגנון לגונה, שלוש בריכות ילדים ושני מגרשי טניס. 

באתר הנופש מגוון אופציות לינה. בינהן וילה עם 4 חדרי שינה, סלון, מרפסת ובריכה פרטית.

לחצו כאן למחירים והזמנה

The Village Resort and Waterpark

מלון סמארטליין וילג' (The Village Resort and Waterpark) ממוקם בחרסוניסוס (Hersonissos), במרחק 25 ק"מ מבירת האי כרתים, הרקליון. המלון מציע פארק מים עם מגלשות סופר-כיף להנאת כל האורחים, כולל ילדים, ויש באתר גם ברים שונים לשעות היום והלילה.  האורחים במלון יכולים לשחק קטרגל ופינג פונג, וליהנות מפעילויות משפחתיות עם צוות ההפעלה הבינלאומי. 

לחצו כאן למחירים והזמנה

סטאר ביץ' וילג' & ווטר פארק

מלון סטאר ביץ' וילג' & ווטר פארק (Star Beach Village & Water Park) נמצא במרחק 50 מ' בלבד מהחוף החולי ומהנמל שבהרסוניסוס (Hersonissos), וכולל מתחם בריכה מרווח עם מגלשות מים, מגרש משחקים לילדים. 
האירוח במלון הוא על בסיס הכל כלול.

לחצו כאן למחירים והזמנה

מלון The Village Resort and Waterpark
קרדיט: booking.com

מלונות למבוגרים בלבד בכרתים

אם אתם טסים לחופשה רומנטית, ולא רוצים שילדים יתרוצצו סביבכם בבריכה, להלן רשימה של מלונות בכרתים המציעים אירוח למבוגרים בלבד.

אתר הנופש והספא סטלה איילנד לאקז'רי (מבוגרים בלבד) (Stella Island Luxury Resort & Spa (Adults Only)) בדירוג 5 כוכבים, שוכן העיירה חרנוסיוס, מרחק נסיעה קצר משדה התעופה של הרקליון. אתר הנופש מציע מרכז ספא עם מגוון שירותים ובריכה בסגנון לגונה המשתרעת לאורך האתר. לחצו כאן למחירים והזמנות – מלדיביים בכרתים.

מלון אלונדה הייטס – למבוגרים בלבד (Elounda Heights – Adults Only) משקיף למפרץ מיראבלו והטירה הוונציאנית היפהפיה באי ספינלונגה. המלון מציע בריכה חיצונית, מרפסות פרטיות וחדר כושר. מלון זה מציע שירות הסעות מ/אל נמל התעופה בחינם. לחצו כאן למחירים והזמנה.

מלון הבוטיק אומירוס (Omiros Boutique Hotel) ממוקם בעיר רת'ימנו (Rethymno), במרחק של 150 מטרים בלבד מהחוף הקרוב ביותר, ומציע בריכה חיצונית. לחצו כאן למחירים והזמנות.

וילות לקבוצות בכרתים

טסים ורוצים מקום שהוא רק בשבילכם? להלן רשימה של וילות נופש בכרתים. תוכלו להשכיר את כל הוילה לחופשה שלכם וליהנות מפרטיות. 

וילות לימוסה לאקז'רי רזידנסס – מתחם וילות הממוקם בקיסאמוס. במתחם וילות עם 3 חדרי שינה או וילות עם 2 חדרי שינה. במרחק של 300 מטרים מחוף טלוניו (Telonio Beach), וכוללות בריכה (משותפת לכמה וילות), חנייה וג'קוזי. 

Sea Front Panorama Villa – וילה פרטית עם 4 חדרים שינה שממוקמת מול החוף באיה פלגיה. לוילה בריכה פרטית, טרקלין, גינה, מתקנים למנגל וחנייה. הווילה כוללת 4 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה, מצעים, מגבות, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, פינת אוכל, מטבח מאובזר במלואו ופטיו עם נוף לבריכה.

Blue Hills Villas – וילות בלו הילס (Blue Hills Villas) נמצאות באגיה פלגיה. זה מתחם וילות עם וילות עם 3 חדרי שינה ווילות עם 4 חדרי שינה. לכל וילה בריכה פרטית. 

Glan Y Mor – וילה עם 5 חדרי שינה וסלון, המתאימה לעד 12 אורחים מבוגרים.  הוילה הממוקמת באלונדה וכוללת בריכה פרטית.

Villa Irini's Home – וילה עם 3 חדרי שינה ובריכה פרטית הממוקמת בכפר יפהפה Cromonastiri באזור Rethimno.  

מלון וילג' הייטס ריזורט – אם אתם רוצים להתארח בוילה בתוך שטח של מלון (עם אפשרות לאירוח על בסיס  הכל כלול), במלון וילג' הייטס ריזורט יש וילה עם 3 חדרי שינה ובריכה פרטית.

איפה לישון בכרתים?

אתם מוזמנים לשלוח למערכת הודעה עם הפרטים הבאים, וננסה לעזור לכם במציאת מקום לינה שמתאים עבורכם:
1. אזור מעודף (באיזה שדה באי אתם נוחתים?). האם מטיילים עם רכב? 
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מלון מפנק, אירוח בסיסי, מבוגרים בלבד, וכו'. 
5. בקשות מיוחדות.
ואנסה לעזור לכם במציאת מלון בכרתים שמתאימים לצרכים שלכם.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן