הרקליון – המדריך למטייל בעיר: אטרקציות, מסעדות ומקומות לינה

הרקליון מבנה במרכז העיר העתיקה

הרקליון – המדריך למטייל בעיר: אטרקציות, מסעדות ומקומות לינה

הרקליון היא בירת כרתים, ועיר שבה ישן וחדש מתקיימים יחד בהרמוניה מושלמת. זהו מקום מלא בהיסטוריה, צבעים, ריחות וטעמים. העיר העתיקה עם הטירה הוונציאנית וההיסטוריה שלה משתלבת בצורה חלקה עם הצד המודרני שלה: הרחובות הצפופים, הטברנות הקטנות והעסוקות וחנויות הראקי.

בעיר שדה תעופה ונמל בינלאומי, המקשרים את כרתים עם יעדים נוספים. אם אתם מחפשים בטן גב, תתפנקו בריזורטים מחוץ להרקליון. במרחק נסיעה קצר, תוכלו למצוא מגוון ריזורטים מפנקים לחופשת בטן גב. אם אתם רוצים לחקור את האטרקציות של כרתים, הרקליון ממוקם ליד שני האתרים הארכיאולוגיים הגדולים של כרתים, ארמון קנוסוס וארמון פייסטוס.

מתי לבקר בהרקליון?

הרקליון (וכרתים באופן כללי) נהנית ממזג אוויר טוב מאוד במשך רוב ימות השנה, כאשר הקיץ מתחיל יחסית מוקדם יותר ומסתיימים מאוחר יותר מאשר במקומות אחרים ביוון. החודשים המתוירים ביותר הם בחופשת הקיץ (יולי ואוגוסט). אם אתם רוצים לטייל בלי עומסי חום ועומסי מטיילים, ממליצה להגיע בעונות המעבר האביב והסתיו.

מלונות מומלצים בהרקליון

באזורים הממוקמים ליד הים, כמו אנאליפסי, אגיה פלאגיה ומאליה תגלו בעיקר אתרי נופש גדולים עם בריכות שחייה המציעים סוויטות, בונגלוס, וילות ויחידות מודרניות ומסוגננות נוספות. מלונות קטנים יותר אך גם מצוינים ניתן למצוא בעיר הרקליון.

GDM Megaron: מלון בדירוג 5 כוכבים שנבנה בשנת 1925 בלב העיר. המלון מציע אירוח יוקרתי עם סעודות משובחות, מועדון בריאות, חנייה חינם ובריכת טבילה על הגג.

Pagopoieion by Enorme: מלון בוטיק למבוגרים בלבד במרכז העיר.

מלון דירות לבריס סיטי סוויטס: יחידות האירוח כוללות טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם. לרשות האורחים גם מקרר, מכונת קפה וקומקום.

Kastro Hotel: ממוקם במרחק 100מ' ממרכז העיר, מיקום מעולה.
מזנון ארוחת בוקר עשיר, הכולל מיצים טריים, מוגש מדי יום בחדר אוכל מרווח.

אם אתם בוחרים לישון מחוץ להרקליון, לחצו כאן למלונות מומלצים בכרתים

מה לעשות בהרקליון

טיול בעיר העתיקה: הרחובות בתוך אזור העיר העתיקה מושלמים לשיטוטים חסרי מטרה. עם חנויות בוטיק, חנויות מקומיות וארכיטקטורה מעניינת.

טירת Koules: טירה ונציאנית, מסוג המכונה "טירת הים". נבנה במאה ה-16 בכניסה לנמל הישן, מבצר מרשים זה היווה חלק מרשת ההגנה בהרקליון. כיום שוחזר המבצר ונפתח לקהל הרחב. כשמטפסים לפסגה, תקבלו כמה מהנופים הטובים ביותר על העיר.

מוזיאון הארכיאולוגיה: המוזיאון הארכיאולוגי של הרקליון הוא אחד המוזיאונים החשובים ביוון, אם לא באירופה. הוא מכיל רבים מחפצי האמנות שנמצאו בקנוסוס ובאתרים מינואים אחרים בכרתים, כולל דיסק החימר המפורסם והבלתי ניתן לפענוח המוצג במוזיאון.
לחצו כאן להזמנות כרטיסים מראש – כרטיסים ניתן לביטול עד 24 שעות מראש.

מוזיאון העששית: מוזיאון תולדות הטבע והתרבות של כרתים הכולל בתי מגורים ומלאכה מסורתיים. המוזיאון ממוקם בעיירה חרסוניסוס, במרחק 20 דקות נסיעה מהרקליון.
לחצו כאן להזמנות כרטיסים מראש – כרטיסים ניתן לביטול עד 24 שעות מראש.

ארמון קנוסוס: ארמון קנוסוס הוא האתר הארכיאולוגי המפורסם ביותר בכרתים. אם אתם מתעניינים במיתולוגיה יוונית עתיקה, המבנה המרשים הזה בהחלט צריך להיכלל בביקור שלך בהרקליון.
לחצו כאן להזמנות כרטיסים מראש – כרטיסים ניתן לביטול עד 24 שעות מראש.

עיר המים של כרתים: פארק המים Watercity ממוקם באמצע הדרך בין הרקליון וחרסוניסוס. כולל מגוון מגלשות מים למגוון גילאים, איטיות ואקסטרמיות. במקום גם בריכת גלים ונהר בו ניתן לשוט באבובים. להתפאננות שטחי מנוחה ושיזוף, מלתחות, מזנונים, בר קוקטיילים ומסעדות.
לחצו כאן להזמנות כרטיסים מראש – כרטיסים ניתן לביטול עד השעה 23:59 ביום לפני הביקור.

כתבות נוספות על כרתים

כתבות נוספות מהאתר שיעזרו לכם בתכנון החופשה שלכם בכרתים

טיילתם בהרקליון? מוזמנים להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכם.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן