איפה לישון בטביליסי || מלונות מומלצים בטביליסי 2024

חדר שינה במלון פור סיזנס פראג

איפה לישון בטביליסי || מלונות מומלצים בטביליסי 2024

טביליסי היא עיר יפהפייה,המשלבת אותנטיות ומודרניות. בטביליסי שנים-עשר מוזיאונים מרכזיים, 33 תיאטראות מסוגים רבים ומגוונים. רוב אוכלוסיית גיאורגיה הם נוצרים, דתם של מעל 85% מאזרחי טביליסי היא נצרות.
האדריכלות של טביליסי משלבת אדריכלות גאורגית עם השפעה ביזנטית חזקה והשפעה נאו-קלאסית, וסגנונות אדריכלות מזרח-תיכוניים. בשנות ה-90 החלה בנייה בסגנון אר נובו. בטביליסי תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות לינה, החל ממלונות מפנקים, דירות נעימות והוסטלים. ריכזנו עבורכם את המלונות המומלצים ביותר בטביליסי וגם טיפים איפה כדאי לישון בטביליסי.

רכבל בטביליסי

מה בכתבה?

איפה לישון בטביליסי?

אם אתם תוהים היכן לשהות בטביליסי כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר, אני ממליצה בחום על אזור העיר העתיקה של טביליסי. באזור העיר העתיקה יש את כל ציוני הדרך הגדולים בעיר והכל נמצא במרחק הליכה. אם זאת אופציות מקומות הלינה מוגבלת והמחירים יקרים יותר ביחס לאזורים אחרים.

אם אתם מטיילים בתקציב נמוך, תוכלו למצוא אופציות זולות יותר באזור אולבארי (AVLABARI). האזור ממוקם ממש מעבר לנהר הקורה, יש רק 20 דקות הליכה למרכז העיר טביליסי מאולבארי. זהו אחד המקומות הטובים ביותר ללינה בטביליסי עבור כל המטיילים בתקציב נמוך, מכיוון שתוכלו למצוא מלונות זולים אך יחד עם זאת, אתם ממש קרובים לכל האטרקציות הגדולות.

אזור מומלץ נוסף הוא MARJANISHVILI הממוקם ממערב לעיר העתיקה, אזור זה ידידותי מאוד ומלא במסעדות אופנתיות, ברים ובתי קפה. אין ספק שתחוו כאן את האווירה האותנטית המקומית. המקום בו הצד החדש של טביליסי משתלב בצורה מושלמת עם הצד הישן שלו.

מלונות מומלצים בטביליסי

עכשיו אתם בטח תוהים איזה מלון להזמין בטביליסי, אבל אל דאגה! עיינתי במאות רשימות של מלונות ואכסניות כדי למצוא את הטוב ביותר עבור כל טווח מחירים, ריכזתי את המלונות עם הדירוג הטוב ביותר שהייתי בוחרת לעצמי! בכתבה יש המון אפשרויות למלונות, אבל הנה שני המלונות המומלצים ביותר לדעתי. שניהם ממוקמים בעיר העתיקה של טביליסי. רק הקפד להזמין אותם מראש, על מנת לשריין מחיר טוב.

מלון אמבסדורי טביליסי – מלון יוקרה אלגנטי.
ibis Styles – מלון טרנדי בלב טביליסי של רשת איביס האהובה.

The Biltmore Tbilisi Hotel

מלון בילטמור טביליסי (The Biltmore Tbilisi Hotel) בדירוג 5 כוכבים וממוקם במרכז העיר, במרחק 300 מטרים מתאטרון האופרה והבלט של טביליסי, ומציע בריכה מקורה, ספא וחדר כושר. 

כל חדרי המלון ממוזגים, וכוללים טלוויזיה, חדר רחצה פרטי, חלוקי רחצה ונעלי בית. מהקומות הגבוהות נשקף נוף מהמם לעיר.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

Shota @ Rustaveli Boutique Hotel

מלון הבוטיק שותא רוסתוולי (Shota Rustaveli Boutique Hotel) ממוקם ברובע מתאצמינדה במרכז טביליסי, במרחק של 700 מ' מתאטרון רוסתוולי ובמרחק של צעדים ספורים משדרת רוסתוולי. המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה מקורה, שירות הסעות מ/אל נמל התעופה ומסעדה המגישה מאכלים איטלקיים.

כל חדר אירוח מעוצב באלגנטיות, וכולל מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, קומקום חשמלי, מיני בר וכספת. חלק מיחידות האירוח כוללות גם פינת ישיבה, לנוחיותכם. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי עם חלוקי רחצה ונעלי בית.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Mercure Tbilisi Old Town

מלון מרקיור טביליסי אולד טאון (Mercure Tbilisi Old Town) נמצא במרכז טביליסי, במרחק כ-5 דקות הליכה מקתדרלת מטחי. תוכלו ליהנות במקום ממרכז ספא עם סאונה וחמאם. במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא מרחצאות גופרית.

חדרי האירוח במלון מרווחים, ממוזגים, ומצוידים בטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח בחינם.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים למשפחות

ibis Styles Tbilisi Center

מלון איביס סטיילס טביליסי סנטר (Ibis Styles Tbilisi Centre) ממוקם בליבה של טביליסי, במרחק של 120 מטרים בלבד מכיכר החירות. המיקום המרכזי מעולה עבור משפחות, הגעה רגלית לרוב אתרי התיירות. 

החדרים אטומים לרעש ומעוצבים בטוב טעם, וכוללים ריהוט מודרני בגוונים חמימים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, קומקום חשמלי ושולחן עבודה. 

המלון הוא אופציה מעולה למשפחות כיוון שיש אופציה לחדרים עם דלת מקשרת. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות מומלצים לזוגות

City Heart Hotel

מלון סיטי הארט (City Heart Hotel) שוכן במיקום אטרקטיבי ברובע מטסמינדה. מלון משפחתי במיקום מרכזי מאוד קרוב מאוד לשדרות ראסטובלי ולשאר האטרקציות המרכזיות בעיר.

החדרים כוללים מיטות נוחות במיוחד, מיזוג אוויר, טלוויזיה, מקרר, קומקום, מקלחת, מייבש שיער וארון בגדים.
בכל חדר יש חדר רחצה פרטי עם אמבטיה.
חדרי הדלוקס מרווחים יותר וכוללים מרפסת.

שימו לב – הגישה לחלק מהחדרים היא מדרגות ללא מעלית (לא נגיש לכיסאות גלגלים ועגלות).

לחצו כאן למחירים והזמנות

TbiliSee Hotel

מלון טביליסי (Tbilisee Hotel) נמצא במיקום טוב בטביליסי סיטי.  חדרים ממוזגים עם אינטרנט, חניה פרטית חינם, שירות חדרים, גינה, טרקלין משותף וטרסה.
חלק מחדרי האירוח כוללים מרפסת עם נוף לעיר.

כל החדרים כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח, קומקום, חדר רחצה פרטי עם בידה ונעלי בית, וארון בגדים.

בנוסף במלון דירות שני חדרים בהם חדר עם מיטה זוגית וחדר עם שתי מיטות יחיד. הדירות כוללות מטבח עם מיקרוגל, מקרר, קומקום ומטבח מאובזר בציוד בישול.

לחצו כאן למחירים והזמנות

חיפוש מקום לינה מומלץ בטביליסי

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים מלון מפנק או פשוט.
5. בקשות מיוחדות.
ואנסה לעזור לכם במציאת איפה לישון בטביליסי.

איפה לישון בטביליסי – שאלות תשובות

עונה במרוכז על שאלות שחזרו על עצמם בפרטי.

שאלה: אשמח להמלצות על מלונות עם בריכה חיצונית.
תשובה: אלו מלונות מומלצים בטביליסי עם בריכה חיצונית:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן