מסלול טיול בסיישל: 3 שבועות בגן עדן

איי סיישל חופשה חלומית

מסלול טיול בסיישל: 3 שבועות בגן עדן

טיול בן שלושה שבועות בסיישל של אירית קוליק. מסלול טיול בגן עדן שכלל את האיים מאהה, פרסלין, לה-דיג וסילואט.

אירית הינה אחות במקצועה ובלוגרית טיולים בזמנה הפנוי. מאוד אוהבת לטייל, אך לא פחות נהנית מהתכנון המקיף לפני הטיול ומכתיבת ההמלצות אחריו. בעלת אינסטגרם טיולים בו תמצאו מעבר לתמונות גם טיפים פרקטיים לטיולים והמלצות בארץ ובעולם.
לחצו כאן לעמוד האינסטגרם של אירית.

טיפים כלליים לטיול בסיישל

אתחיל עם כמה טיפים כללים לטיול בסיישל:

  • אם אתם רוצים להזמין טיסות פנים או מעבורת בזמן הטיול ולא מראש, כדאי לעשות חבילת סלולר מהארץ! סים מקומי לא מספיק! כשאתם משלמים על הטיסה או מעבורת, נדרש אישור ב- SMS.
    אם אין חבילת סלולר אין שום דרך לקבל SMS.
  • מזג אוויר זה דבר שמשתנה כל דקה, לכן תתעלמו מהתחזית. כתבו את זה כבר לפניי והתקשיתי להאמין אבל באמת שאף אחד לא יודע לצפות שם שום דבר ורוב הזמן נעים. גם גשם הוא לא דבר שמפריע כשאתם בים או בבריכה כי לא באמת קר. אז אל תדאגו לגבי התחזית, גם אם כל החופשה אמורה להיות סוערת.
  • להביא המון קרם הגנה, השמש שורפת ממש, גם כשיש עננים וגם אם התחזית אמורה להיות גשומה.
  • דברים נוספים לקנות: אלתוש, מתאם לחשמל, קיסמי שיניים(אין שם בשום מקום), רצוי גם נעלי מים (אלה שנראות כמו גרביים אבל עם סוליה. טובות לחופים סלעיים)

מנהלות

טסנו עם חברת Air Seychelles המעולה. התניידנו במוניות וממליצים על הדרך הזו למי שלא מאוד אוהב לנהוג ומעדיף להתפנק בריזורט רוב הזמן ולא לנסוע המון אלא רק טיול יום פה ושם. ככה יצא לנו גם להכיר נהגים מקומיים מקסימים, לקבל המון עצות שימושיות מהם וככה גם יש את הפריבילגיה לבקש ממקומי שפשוט יקח אותך למקומות הכי יפים שהוא מכיר או למסעדות מקומיות שלא שוחטות במחיר. והם יודעים הכי טוב.

בנחיתה, חיכה לנו ברנדון הנהג ששמענו עליו מהמלצות – אדם מדהים, מאוד שירותי, חברותי, איש שיחה. מאוד התחברנו אליו והזמנו אותו עוד הרבה פעמים. גם המחירים שהוא לוקח טובים.
זה הטלפון שלו והוא זמין בווטסאפ +2482526038

מסלול טיול בסיישל

את הטיול בסיישל התחלנו במאהה.

מאהה

ישנו שבוע במלון  Constance ephelia המדהים! אני רוצה להדגיש שבמקרה הזה *לא* מדובר במשהו אוברייטד אלא בגן עדן אמיתי! אני נשבעת! קודם כל מאוד יפה שם והמלון משתלב בצורה מושלמת עם הטבע הפראי- תחושה של ג'ונגל 5 כוכבים. מי שאוהב טבע אבל גם רוצה להתפנק- זה המקום המושלם!

האדיבות והשירות של העובדים מדהימה! הם גורמים לך להרגיש כאילו אתה האורח הראשון והיחיד שלהם, מטורף! הם אפילו הביאו לי עוגת יום הולדת. צוות המלון מאוד משתדלים לעשות הכול כדי שתהיה לך חוויה מושלמת ורואים שהם עושים את זה באהבה ומכל הלב! פשוט אנשים מדהימים אחד אחד!

פעילויות במלון

המלון הזה הוא עולם שלם שאם מנצלים את כל מה שיש בו אפשר לא לצאת ממנו כל החופשה בלי להשתעמם לרגע.

  • ספורט ימי בחינם- סאפ, קייאקים, סירת פדלים
  • אימונים מגניבים- ביניהם אימון על מזרן מים, טרמפולינה, טניס, סקווש, יוגה ועוד וכמובן גם חדר כושר (החד"כ שווה ממששש).
  • טיולי טבע מודרכים- היינו באחד מדהים ושמענו שיש עוד 2 שלא הספקנו לעשות.
  • המון בריכות ו-2 חופים ששייכים למלון.
  • בר עם הופעות ודיג'יי.
  • ספא ענק ומפנק.
  • מתחם צבי ענק שאפשר להיכנס אליהם ולהאכיל פעם ביום בשעה ספציפית.
  • אומגה בתוך המלון.

אוכל במלון

במלון 7 מסעדות- ממליצה על המסעדות adam&eve ו-helios וגם להעיף מבט אם יש ערב קונספט מיוחד שבא לכם בבופה או במסעדה מסוימת.

לחצו כאן להזמנות ומחירים של המלון

האיי מאהה

קצת על האי עצמו- אנחנו מאוד אהבנו את מאהה למרות שיש תיירים ומקומיים שמתארים אותה כפחות טובה ויפה מפרלין ולה דיג. מההתרשמות שלנו, אם אתם מגיעים למקומות היפים באמת, תגלו אי עם נופים מדהימים לא פחות מהאיים הקטנים יותר והפחות מתועשים. אנחנו למשל לא טיילנו בויקטוריה עצמה למרוב ש"יכולנו לדחוף את זה" אבל פשוט לא מספיק עניין אותנו.

חופים מומלצים

Anse royal, carana beach ,Grand anse, , takamaka, Anse intendance, petite anse.

Petite anse- זה החוף ששייך למלון four seasons וההגעה אליו דיי מסורבלת, קחו בחשבון.

רשימת החופים שכתבתי חוזרת על עצמה בהמלצות והיא מעולה ורצוי להיעזר בה אבל לא להתאבד עליה ואני אסביר- היו פעמים שמצאנו לבד "סתם חוף" שהרגיש לנו לא פחות מיוחד מחוף שהמליצו עליו בכל מקום. אז אם לא הספקתם לחוף מסוים זה לא סוף העולם ואולי החוף שראיתם במקומו היה יפה באותה מידה אבל פחות המוני ובכלל הרווחתם. (אנחנו למשל מאוד אהבנו את החופים של אפיליה שלא נמצאים ברשימות).

Beau vallon- רצועת חוף חולית עם המון מלונות, מסעדות, ספורט ימי מאוד מגוון ועוד. החוף מושלם לרחצה, כשאנחנו היינו הים היה פלטה והיה עומק מעולה לשחיה, דבר שלא חווינו גם בחופים הכי מטורפים. מה שכן, בהשוואה לחופים אחרים שתראו לא יהיה שם אפקט וואו מהיופי שלו. פשוט חוף שכיף להיות בו ולהנות מהאטרקציות מסביב.

אטרקציות נוספות במאהה

מסלולי טיול בטבע: ליד אפיליה יש פארק לאומי שיש בו כמה מסלולים מומלצים (לא עשינו).

  • Morne blanc trail- מסלול של שעה וחצי, חינמי ומקסים.
  • Copilia trail- מסלול של שעה לכיוון, עולה 120 רופי לאדם עם תצפית מהממת.

צילומי זוגיות: אנחנו עשינו במאהה צילומי זוגיות עם הבגדים של החתונה. רעיון שהבנו עד כמה הוא מוצלח רק בדיעבד. הנופים פשוט מטורפים, התמונות יוצאות וואו והמחיר כמו בארץ רק שהתוצאה הרבה יותר טובה. הצלם היה מאוד מקצועי, חברותי וכייפי וידע גם לביים אותנו פה ושם וגם לזרום עם רעיונות ושטויות שלנו. הצילומים והתוצאה היו הצלחה מסחרר.

שיט שנורקלים לשמורת טבע אן סנט מרין: לא עשינו אבל שמענו שמומלץ. יש שיט שיוצא מחוף בו וואלון במאהה וגם באי עדן.

פרסלין

את המעבר לפרסלין בחרנו לעשות בטיסה שהיא באמת חוויה מגניבה ממש! ממליצה בהלוך או בחזור!
הרגשה של מתקן בלונה פארק.

ישנו ב-constance lemuria שהיה מדהים! המלון קטן יותר ובסגנון יותר בוטיקי ויוקרתי. בגלל הסגנון הבוטיקי, גם חדר הכושר והספא קטנים יותר. גם במלון הזה השירות מדהים!
יש בו אוכל פשוט מטורףףף, הכי טעים שאכלנו בטיול. ממליצה בחום על מסעדת DIVA ועל הבופה.

גם כאן יש ספורט ימי בחינם, חדר כושר וספא, צבים ואפילו טווסים. ממליצה לבדוק אופציה של שיעור גולף בחינם- הם עושים כל כמה ימים וזו חוויה ממש נחמדה. למי שמתעניין, יש במלון גם רחבה ענקית של גולף. אנחנו הסתפקנו בשיעור נסיון.

לחצו כאן להזמנות ומחירים של המלון

אטרקציות בפרסלין

Fond Ferdinand– שמורה מקסימה של קוקוסים עם מנחה מצחיקה וכייפית, טיפוס מדרגות, הרבה כיף ונופים והסברים קלילים על הצמחיה. מומלץ בחום. שימו לב, יש תשלום על כניסה אבל התשלום למדריכה כולל רק טיפים. חוויה מיוחדת ובזול.

אי הצבים ואי הציפורים– שימו לב, הטיול יוצא רק מפרסלין! אנחנו לא הבנו את זה ולכן פספסנו. לגבי האם מומלץ יש דעות לכאן ולכאן.

לה דיג

אי מדהים וחווייתי לנסוע בו על אופניים ולחקור את כולו. יש בו חופים מדהימים, אווירה קצת של פעם ובעיקר הרבה אותנטיות. אנחנו מאוד אהבנו אבל חווינו קצת המוניות יחסית של רכבים והרבה תיירים. זו חוויה מדהימה אבל הרגשתי שהיא שונה ממה שמספרים. הטכנולוגיה והרכבים הגיעו גם לשם.

לינה- cocotier du rocher, מלון מקסים ומהמם של צימרים מעולים ומתוקתקים בזול ועם כל מה שצריך. כל צימר עם מטבח מאובזר וגינה שקטה ויפייפיה. הצימרים לא כוללים ארוחות ובלה דיג זה יתרון כי יש סופרים ומסעדות בזול והכול נגיש באופניים. הבעלים סטפן איש מקסים שעזר לנו בהכל ועשה מעל ומעבר!

אטרקציות בלה דיג

הקייאקים השקופים של אניס- ממליצה ממליצה ממליצה!!! בחור מקסים, מצחיק, מקצועי ומשקיען שמעביר את הטיול בצורה חווייתית וכייפית ובמחיר מצחיק! הנופים שהוא מראה לך, הסדנא לפתיחת קוקוסים והחוויה הכללית ממש הדהימו אותנו וזה היה אחד הדברים הכי טובים שעשינו בטיול. בנוסף, החוף שבו מתקיים השיט היה אחד החופים הכי יפים שראינו וכיף לרבוץ בו יום שלם ולשתות שייקים מהדוכן.

ANSE SCOURCE DANGENT- שם החוף בו מתקיים השיט. זו רצועת חוף ענקית ומדהימה והכניסה עולה כסף כי יש שם עוד דברים כמו גלריית אמנות ולדעתי גם מוזיאון. שווה כל רופי!

Bikini bottom- ממליצה להגיע לשם ולחוף הצמוד שממש כייפי. יש שם צבים שמסתובבים חופשי, חוף יפה ואחלה שייקים.

יש עוד חופים בלה דיג שהדרך אליהם כוללת מסלול הליכה וטיפוס כמו חוף coco.
המליצו לנו אבל בסוף לא הגענו לשם.

טייק אוואי מומלץ- Rey & Josh

מסעדה מומלצת- fish trap

בר מומלץ- la digue reggae bar

טיול ארבעת האיים עם נאדי: נהננו מאוד וראינו דברים מדהימים אבל קחו בחשבון שזה אקסטרים. הסירה מתנדנדת ויש המון זמן לשנורקל והרבה גלים, גם בזמן השנורקל. למי שחוטף מחלת ים או לא מיומן עם שנורקלינג כדאי לחשוב פעמיים לפני. הם לא מעבירים את זה הכי ברור, אז אם החלטתם ללכת על זה תשאלו כל מה שעולה לכם- על נקודת מפגש, שעה וכו. אצלנו היה זמן פנוי על אי ואף אחד לא ידע מתי האוכל, מתי חוזרים לסירה ומה הלאה.

טיפ קטן למי שמגיע לכמה ימים ורוצה להיות נייד על אופניים בערב, ממליצה לקנות פנס ראש. אנחנו קנינו בלה דיג אבל היה דיי קשה למצוא. בחלק מהמקומות יש חושך מוחלט אחרי השעה 6 בערב וזה ממש עזר לנו להתנייד על אופניים.

חזרה למאהה

מלה דיג חזרנו למאהה במעבורת, למזלנו הים היה יחסית רגוע אבל לקחנו מראש כדורים נגד בחילה. הזמנו מקום באתר של cat cocos לסיפון עליון, מרגישים שם פחות את הנדנוד ואני ממליצה לכל מי שיש לו מחלת ים.

במאהה ישנו ב- marie laurie suites מקום קטן, זול וחמוד עם חדרים מתוקתקים וארוחת בוקר. מה שמקבלים ביחס למחיר מדהים. בגלל המיקום הייתי ממליצה אם אתם צריכים להעביר לילה אחד באיזור בו וואלון. לנו זה היה קרוב למעבורת לאי סילואט ולכן ישנו שם ובפועל את כל אותו הערב העברנו במסעדות של מלונות אחרים וקזינו. צריך לקחת בחשבון שיש רבע שעה הליכה בלי יותר מדי מדרכה. בקיצור לא מלון להתמקם בו אלא אם כן אתם עם רכב.

סילואט

וואו איזה אי מטורף שלא הרבה כאן יודעים על קיומו! אני חושבת שהנופים שם פשוט מושלמים וששם יש טבע מדהים ובתולי. אין שם רכבים בכלל פרט לרכבי גולף. יש שם 3 מלונות, אבל העיקרי והמומלץ יותר הוא Hilton Seychelles Labriz Resort & Spa.

הגעה לסילואט -ההגעה לאי במעבורת של הילטון בלבד.
מדובר בשיט של 35 דקות שיוצא ממאהה מאיזור bel ombre. המעבורת הרבה יותר כייפית מהמעבורות הרגילות. במעבורת מגישים שתייה, עושים צ'ק אין בהמתנה למעבורת מה שחוסך זמן במלון והכי חשוב- יש מיזוג אוויר. במעבורת השייט עבר לי יותר חלק. ההגעה קצת יקרה- 145 יורו לאדם לשני הכיוונים. אבל שווה כל יורו.

באי עצמו היינו רק ב-2 חופים והבנו שיש עוד עולם שלם במרחק הליכה. חוף שאני ממליצה עליו מאוד ואולי הכי יפה שראינו בטיול נמצא ליד ה- presidential suite. מהחוף יש עוד מסלול הליכה שלא עשינו אבל ראינו הרבה אנשים הולכים אליו. המלון עצמו מאוד גדול ומפנק והעובדים מאוד שירותיים ומסורים אבל כאן צריך לשלם על רוב הפעילויות- טיולי טבע בתשלום, השכרת ציוד לספורט ימי, טיולים מודרכים על סירה ועוד המון פעילויות- בתשלום.

עשינו שם יוגה בחינם שהייתה מעולה למתחילים.
בשטח המלון תמצאו גם מיני גולף, סנוקר, ספא נחמד וגינה אורגנית ענקית.

לחצו כאן למחירים והזמנות של המלון.

יש שני מינוסים בסילואט:

  • אוכל-למרות ההשקעה הבולטת במסעדות של המלון, האוכל פחות טוב (מבין המסעדות ממליצה על מסעדת פורטבלו)
  • אין מסעדות מחוץ למלון, כך שחייבים לקחת חצי פנסיון.
  • יתושים- אני לא יודעת אם זה ככה באופן קבוע או תלוי עונה אבל יש המון. התקלחנו באלתוש כדי להרחיק אותם. בחדר או בחוץ, בלילה או ביום, הם שם.

עדיין מומלץ להגיע? לדעתי מאוד, כי הנופים שם עשו לנו יותר אפקט וואו מכל שאר האיים. זה עולם שלם של טבע בלי כבישים ועם המון יופי וייחוד.

יתרון נוסף של האי הוא הקלות בהגעה. המעבורת קלילה יחסית גם למי שחוטף מחלת ים. ההגעה מאוד מסודרת והתמורה שווה לגמרי. לדעתי היופי של סילואט נותן פייט רציני ללה דיג.

מלון STORY במאהה

מסילואט חזרנו למאהה ל-2 לילות אחרונים. ישנו במלון story. מלון פשוט מושלם. החדר ממש מפנק, העובדים מסורים ושירותיים, פשוט מושלם! האוכל שם מעולה, במיוחד במסעדת tradler Vick שהייתה אחת המסעדות האהובות עלינו בטיול.
שימו לב!!! לא לקחת חצי פנסיון! פשוט תשלמו על המסעדות פר מנה, זה יותר משתלם.
יש שם קטע מוזר שאתה משלם 50 יורו לאדם לחצי פנסיון ומקבל תקציב של 40 יורו לארוחת ערב. בלי החצי פנסיון אתה פשוט משלם על מה שאכלת והמחירים אותם מחירים.

לסיכום, לדעתנו זה מלון מושלם לסיים בו את הטיול ולעבור לנוף קצת יותר מוכר ופחות פראי. המלון נמצא באיזור בו וואלון הפופולרי והמתוייר.

לסיכום, זה היה מסלול טיול בסיישל שבחרנו בו.
סיישל היא גן עדן, מאחלת לכם חופשה מושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן