האטרקציות שאסור לפספס בטיול בניו יורק

קריסמס בניו יורק

האטרקציות שאסור לפספס בטיול בניו יורק

העיר ניו יורק היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ולא קשה להבין למה כי יש כאן משהו לכולם! אתה יכול למצוא בתי קפה, מסעדות, מופעים, גשרים – ועוד המון. הכל מצטבר להפוך את ניו יורק לאחת הערים המגניבות בעולם. ניו יורק היא ענקית ויש אינספור מקומות שחובה לראות בעיר, בכתבה ריכזנו עבורכם את האטרקציות שאסור לפספס בניו יורק.

בניין האמפייר סטייט

בניין איקוני זה הוא סמל של העיר ניו יורק ומציע נופים עוצרי נשימה של העיר ממרפסת התצפית שלו. ניתן אפילו לראות את פסל החירות ואת הסנטרל פארק מלמעלה! מרפסת התצפית בקומה ה-86 של האמפייר סטייט בילדינג היא התצפית הגבוהה ביותר בניו יורק, עם נוף של 360 מעלות. אל תדאגו, התצפית מצוידת בתנורי חימום כדי לשמור מפני הקור.

על מנת להימנע מתור, מומלץ להזמין מקום מראש. ניתן לבחור בין כרטיס כניסה כללי למרפסת התצפית החיצונית בקומה ה-86 או כרטיס משולב הכולל גישה לקומה ה-102 ששופצה לאחרונה. ניתן לשדרג את החוויה שלך ולרכוש כרטיס אקספרס.

לחצו כאן להזמנת כרטיסים – ניתן לבטל את ההזמנה ללא עלות עד 24 שעות מראש.

תצפיות נוספות בניו יורק ששווה להגיע אליהן:

‏1. SUMMIT One Vanderbilt – צמוד לתחנה המרכזית ברחוב 42. תצפית מדהימה בחללים שונים ומיצגי אומנות שנותנים ערך מוסף.
‏2. Edge at Hudson Yards – במתחם ההדסון יארדס, אחת התצפיות החיצוניות הכי גבוהות בעולם עם רצפה שקופה. כולל תצפיות מקרוב לבניין האמפייר סטייט ובניין קרייזלר.
‏3. Top of the Rock – לראות את ניו יורק מהקומה ה-70, תצפית פנורמית מהפנטת מהגג של הרוקפלר סנטר.
הזמינו כרטיסים מראש באינטרנט, או שתגיעו מוכנים לעמוד בתורים.

לא משנה איזה תצפית תבחרו – תבדקו לפני את התחזית, לוודא שצפוי יום בהיר.

אטרקציות מומלצות בניו יורק

סנטרל פארק

הפארק העירוני רחב הידיים הזה הוא אתר חובה עבור חובבי טבע ותושבי ערים כאחד. שטחו של הפארק עצום והוא מהווה שישה אחוז משטחה של מנהטן. למרות אלפי התיירים והמקומיים שפוקדים אותו, יש מספיק מקום לכולם. 

תוכלו לשכור סירה ולשוט סביב האגמים הרבים של הפארק, לצאת לסיור אופניים בין שבילי הפארק או פשוט ליהנות מטיול נינוח. בחודשי החורף תוכלו להינות מהחלקה על הקרח.

צילום: קרול לווין

פסל החירות

פסל גדול-ממדים הניצב באי החירות שבעיר ניו יורק, ומהווה אחד מסמליה המובהקים ביותר של העיר ושל ארצות הברית. ביקור בניו יורק חייב לכלול לפחות תצפית אל עבר פסל החירות. תוכלו להזמין מראש שייט אל עבר אי החירות ולבקר במוזיאון השוכן למרגלות פסל החירות.

לחצו כאן להזמנת שייט וכניסה לפסל החירות – ניתן לבטל את ההזמנה ללא עלות עד 24 שעות מראש.

טיימס סקוור

אם זו הפעם הראשונה שלך בעיר ניו יורק, מומלץ לרדת בתחנת טיימס סקוור ברחוב 42 והשדרה השביעית. זהו אחד המיקומים האייקוניים ביותר בעיר והוא ייתן לך מושג איך נראית ניו יורק. הכיכר השוקקת הזו היא יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד, עם האורות הבוהקים ואפשרויות הבילוי האינסופיות שלה. שלטי המותגים והכרזות של ברודווי ימכרו לכם חלום אמריקאי. מומלץ לבדוק מראש באתר של הטיימס סקוור אם יש אירועים מיוחדים בתאריכים בהם אתם בעיר.

אחת מאטרקציות החובה של ניו יורק היא ללא ספק מחזות הזמר של ברודווי. המחזות מתקיימות בכל יום באזור הטיימס סקוור. ההפקות מרשימות וכוללות עשרות רקדנים, תזמורת חיה, תפאורה מושקעת, ושירים קצביים. חוויה גם למי שפחות מתחבר להצגות.

קישוטי קריסמס בניו יורק
צילום: קרול לווין

גשר ברוקלין 

גשר ברוקלין הוא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בניו יורק, הוא אחד משלושה גשרים המחברים בין מנהטן לברוקלין. הוא עובר מעל איסט ריבר, ומדי יום עוברים בו מאות אלפי אנשים. גשר ברוקלין הוא גשר תלוי הנתמך באמצעות כבלי פלדה ומגדליו בנויים בסגנון נאו גותי הבא לידי ביטוי בעיקר בקשתות המחודדות בשערים שבין קצות הגשר.

ניתן לעבור בו בארבע דרכים- ברגל, ברכב, באופניים וברכבת.
שימו לב שאינכם הולכים על הנתיב של רוכבי האופניים.

לאחר הביקור בגשר ברוקלין, מומלץ לקפוץ גם לביקור בפארק גשר ברוקלין השוכן מתחת לגשר. מהפארק תוכלו לזכות בתצפית מרשימה לקו הרקיע של ניו יורק. במקום יש מדשאות ירוקות, קרוסלה עתיקה והמון נקודות לצילומים מדהימים.

האנדרטה והמוזיאון של 9/11

האנדרטה הלאומית והמוזיאון לפיגועי 11 הוקמו להנצחת הנספים בפיגועי 11 בספטמבר 2001. המוזיאון הוא אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר בארה"ב, וקל להבין מדוע. הוא מספק תובנה עוצמתית על מה שקרה ב-11 בספטמבר 2001 – דבר שאסור לשכוח לעולם.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים מראש – תבטיחו מקום במוזיאון ותוכלו לדלג על התור. שימו לב, יש מחיר מוזל למשפחות (מעל ל-4 מטיילים).

ניתן להזמין כרטיסים לסיור מודרך שעובר באנדרטה וכולל כניסה למוזיאון. לחצו כאן לרכישה סיור מודרך. אם אתם מוותרים על הדרכה, מומלץ להוריד את האפליקציה של המוזיאון. האפליקציה מציעה סיור שמע בחינם עם קולו של רוברט דה נירו.

לא משנה מה תחומי העניין שלכם, יש משהו לכל אחד בעיר ניו יורק. אטרקציות אלו הן רק כמה ממקומות הרבים בעיר שאסור לפספס בטיול שלכם בניו-יורק!!

מוזמנים להוסיף בתגובות את ההמלצות שלכם איזה אטרקציות אסור לפספס בניו יורק.

עוד באתר על ניו יורק

טסים לניו יורק? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכננים טיול לניו יורק?

הירשמו לרשימת תפוצה של צ'ק אין אאוט
ותקבלו לתיבת המייל שלכם מידע מקיף לתכנון החופשה.

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן