מדריך למטייל בלוס אנג׳לס: מידע חשוב, מקומות לינה ואטרקציות מומלצות

קו שמים של לוס אנגלס

מדריך למטייל בלוס אנג׳לס: מידע חשוב, מקומות לינה ואטרקציות מומלצות

לוס אנג׳לס, עיר המלאכים, היא אחת הערים המתוירות ביותר בעולם כולו. יש בה אטרקציות המתאימות לכל אחד – מטיילי סולו, משפחות, זוגות. העיר בה המזג אוויר מושלם כמעט כל הזמן והנוף מכל חלון משגע, בין אם אתם חובבי נוף אורבני, טבע או להידבק קצת באבק כוכבים – תוכלו למצוא כאן הכל.

מידע שחשוב לדעת לפני הביקור בלוס אנג'לס

תחבורה ציבורית בלוס אנג׳לס, או ארצות הברית בכלל, היא לא דבר מפותח במיוחד, למעט ערים מסוימות יהיה לכם קשה מאוד להסתמך על תחבורה ציבורית בשביל להגיע ממקום למקום. 

לוס אנג׳לס ענקית, לכן ללכת אותה ברגל אינה ממש אופציה, ישנה תחבורה ציבורית אך לא מומלץ להסתמך עליה כיוון שהיא לא מגיעה להרבה מקומות ולא פעילה בתדירות גבוהה מספיק. אם אתם באמת רוצים לחקור את העיר, מומלץ מאוד לשכור רכב. לשכור רכב זה לא יקר במיוחד וגם לא דורש הרבה מאוד בירוקרטיה. ניתן לעשות זאת עם רישיון נהיגה ישראלי בתנאי שכתוב עליו Permit. מומלץ כמובן לעשות השוואה בין רכבים מראש ולשכור רכב מבעוד מועד. כך תחסכו התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה, ניתן לחפש רכבים באתר פאפם-פאפם. במיוחד אם אתם מגיעים בחודשים התיירותיים ביותר (חודשי האביב, הקיץ וחג המולד).

במידה ואכן בחרתם לשכור רכב, חשוב להבין שלוס אנג׳לס מאוד גדולה ונסיעות מקצה אחד של העיר לשני יכולות לקחת שעה, ובזמני פקקים הרבה יותר. בדקו בגוגל מאפס שאתם לא יוצאים בשעות העומס, כי הפקקים של לוס אנג׳לס שמים את הפקקים של איילון בכיס הקטן.

מקומות לינה מומלצים

בעיר כל כך גדולה יש לא מעט אופציות שיתאימו לכל אחד.

הוליווד: לא מעט יגידו שהוליווד היא החלק המהותי ביותר בלוס אנג׳לס. אזור הוליווד תוסס ומלא בכל טוב. כוכבים של המפורסמים האהובים עליכם, מוזיאונים, תיאטראות, אולפנים, פארקי שעשועים, מועדונים, ברים. אם יתמזל מזלכם אולי אפילו תזכו לראות איך כל הרחוב הראשי נסגר עבור אירוע השקה נוצץ ועטור כוכבים לסרט חדש שיצא.
בהוליווד האטרקציות הן אין סופיות, וכך גם מקומות הבילוי, אוכל ושינה.
אמנם לא יהיה לכם נוף לים, אך תוכלו לראות את הגבעות המפורסמות עם השלט האייקוני.

מלונות מומלצים בהוליווד

סנטה מוניקה: סנטה מוניקה נמצאת במערב לוס אנג׳לס, על חוף הים. לסנטה מוניקה יש הרגשה נינוחה של פרבר, אם כי יש בה מרכזים שוקקי חיים מלאים במסעדות, קניות יוקרתיות, פארקי שעושעים ועוד.

מלונות מומלצים בסנטה מוניקה

  • Loews Santa Monica Beach Hotel מלון חמישה כוכבים עם נוף לים, חדר כושר ומאמנים פרטיים.
  • Huntley Santa Monica Beachמלון ארבעה כוכבים צמוד לטיילת הקסומה של סנטה מוניקה.
  • Shore Hotelמלון ארבעה כוכבים שבנוי בצורה ידידותית לסביבה, מודרנית ויוקרתית. 
סנטה מוניקה לוס אנג'לס

וניס ביץ: לא רחוק מסנטה מוניקה, גם על הים, נמצאת וניס ביץ׳. השכונה מושכת אליה בעיקר צעירים בגלל הרוח האלטרנטיבית והחופשית השולטת במקום. הטיילת הארוכה על החוף מלאה באנשים צבעוניים ודוכנים מלאים בכל טוב.

מלונות מומלצים בוניס ביץ

  • Hotel Erwinמלון ארבעה כוכבים על הטיילת של וניס ביץ׳ עם נוף לים ופיצה שפתוחה 24 שעות ביממה. 
  • Venice V Hotel מלון שלושה כוכבים עם עיצוב היפסטרי מודרני, וחדרי גג עם נוף עוצר נשימה.
  • STAY OPEN Venice Beach הוסטל בעיצוב ייחודי על שפת הים. מקום נפלא למי שרוצה להכיר אנשים חדשים.

בוורלי הילס: מי לא שמע על השכונה של העשירים והנוצצים. בבוורלי הילס תוכלו למצוא מסעדות וחנויות יוקרתיות, להנות מהמיטב של ליוקרה להציע ואפילו לראות כוכבים מדי פעם.

מלונות מומלצים בוורלי הילס

  • L'Ermitage Beverly Hillsמלון חמישה כוכבים במקום שקט עם נוף לגבעות ושירות BMW יומי.
  • A Four Seasons Hotelמלון חמישה כוכבים אהוב מאוד בקרב הכוכבים. תוכלו להנות במלון מטיפולים ויחס מפנקים ביותר.
  • Waldorf Astoria Beverly Hillsמלון חמישה כוכבים מול הקאנטרי קלאב של בוורלי הילס. 

דאונטאון לוס אנג׳לס: בדאונטאון לוס אנג׳לס ישנם גורדי שחקים ענקיים ורובעים המחולקים על פי נושאים בהם תוכלו למצוא כל מה שחפץ בו ליבכם- טקסטיל, צעצועים, אלקטרוניקה ועוד. זהו מרכז עסקים הומה שמתאים למי שמחפש את החוויה האורבנית. בשנים האחרונות הרבה הומלסים החלו לפקוד את האיזור ויש שם בלילות אווירה פחות נעימה, לכן האיזור פחות מומלץ לילדים.

מלונות מומלצים בדאון טאון לוס אנג'לס

  • JW Marriottמלון ארבעה כוכבים הממוקם ליד היכלי הספורט ומוזיאון הגראמי. בעל עיצוב מודרני ונוף פנורמי על העיר.  
  • The Hoxtonמלון ארבעה כוכבים הבנוי בסגנון הוליוודי קלאסי עם בריכה בגג וחדר אוכל תחת כיפת השמיים. 
  • Miyako Hotelמלון שלושה כוכבים ליד רובע טוקיו הקטנה והשוק המרכזי, המציע מסעדה אסייאתית משובחת.

אטרקציות מומלצות בלוס אנג'לס

בהוליווד תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות לחובבי הכוכבים והסרטים. החל משדרות הכוכבים, לתיאטרון הקודאק (בו מצלמים את טקס פרסי האוסקר), לאולפני Universal. תוכלו להנות ממוזיאונים כמו המאדאם טוסו ומוזיאון ריפלי, וגם לעלות על אוטובוס ה- sightseeing שיקח אתכם לראות מקומות אייקונים בעיר ואת בתי הכוכבים. 

אם אתם מגיעים ללוס אנג׳לס עם ילדים, יש לא מעט פארקים בלתי נשכחים.

דיסנילנד הוא פארק לילדים ומבוגרים כאחד. יש בו מתקנים לכל גיל, אוכל טעים, מופע מרהיב, ומלא דמויות מהסרטים האהובים עליכם ועל ילדיכם שמסתובבות בפארק ומחכות להצטלם איתכם.
 Six flags הוא פארק נהדר למי שאוהב אקסטרים. הפארק הזה הוא חלק מרשת הפארקים העולמית המתמחה ברכבות הרים הכי אקסטרימיות שיש. בלוס אנג׳לס יש לפארק שני סניפים – רכבות ההרים ופארק מים מטורף.

הטבע בלוס אנג׳לס הוא אטרקציה פחות ידועה, אך לא בגלל שהוא אינו יפה. אלא בגלל שכולם חושבים שלוס אנג׳לס היא חוויה אורבנית אולטמטיבית, אך יש לא מעט טבע פראי ויפה בלוס אנג׳לס.
לוס אנג׳לס מוקפת גבעות, אשר בלא מעט מהן מסלולי הליכה דרך נופים קסומים ונקודות תצפית.
מסלול ה- Hollybridge, מסלול Canyon falls ומסלול Santa Ynez falls, הם בין המומלצים ממאות מסלולי ההליכה היפים.
בעבר היה ניתן לטפס עד לשלט Hollywood, אך כיוון שזה הפך לאתר התאבדות וונדליזם פופולרי אסור לעלות לשם יותר. ישנו מסוק המפטרל ונותן קנסות למי שמגיע קרוב מדי. 

יש לא מעט היכלים ואולמות ענקיים בלוס אנג׳לס הם מופיעים גודלים האומנים. שווה לבדוק מראש אם יש הופעה טובה בתאריכים בהם אתם טסים, כי אין כמו לחוות הופעה נהדרת בהיכלים הענקיים והמושקעים של העיר. 

קניות בלוס אנג'לס

בלוס אנג׳לס לא חסרים אזורי קניות מפורסמים כמו רודיאו דרייב ושדרות מלרוזז בהם תוכלו למצוא את מיטב המותגים, שווקים אוריינטלים כמו צ׳יינה טאון ואפילו אאוטלטים כמו Citadel outlet במרכז העיר. גם בהוליווד עצמה תוכלו למצוא לא מעט חנויות ייחודיות ומעניינות, ובדאונטאון לוס אנג׳לס יש חנויות סיטונאות המחולקות לפי קטגוריות. 

יצא לכם לבקר בלוס אנג'לס? מוזמנים להוסיף את ההמלצות שלכם בתגובות.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן