קינטה דה סן ברנרדו (Quinta de S.Bernardo): יקב ובית חווה בעמק דורו

עמק הדואורו בפורטוגל

קינטה דה סן ברנרדו (Quinta de S.Bernardo): יקב ובית חווה בעמק דורו

מלון הבוטיק קינטה דה סן ברנרדו (Quinta de S.Bernardo – Winery & Farmhouse) ממוקם בעמק דורו, ומוקדש לתיירות יין וחוויית חווה לשולחן. מבנה המלון היה בית חווה משפחתי משנת 1912 ושוחזר לחלוטין תוך שמירה על רוח המקום. עם סך של 7 חדרים מתוכם 5 עם נוף לנהר ו-2 עם נוף חלקי לכרמים. יש במלון גן אורגני ובריכת אינסוף מעל נהר הדואורו.

לחצו כאן למחירים והזמנות

חדרי אירוח בקינטה דה סן ברנרדו

המלון מציע 7 יחידות אירוח, מתוכן 2 סוויטות עם בריכה פרטית עם נוף מרשים לנהר הדואורו. יחידות האירוח ממוזגות ומצוידות בטלויזיה, מכונת נספרסו, מיני-בר ומרפסת או טרסה. בכל יחידת אירוח חדר רחצה פרטי עם חלוק, כפכפים, מוצרי טיפוח ללא תוספת תשלום ומייבש שיער.

יש אופציה להוסיף לחדר מיטת יחיד או עריסה בתוספת תשלום.

מיקום

בית החווה והיקב קינטה דה סן ברנרדו (Quinta de S.Bernardo – Winery & Farmhouse) שוכן במסאו פריו, כפר בעמק הדורו. עמק הדורו בפורטוגל נחשב לאחד מאזורי היין היפים והעתיקים בעולם, אזור בו מייצרים יין במשך כ-2000 שנים. העמק ממוקם מזרחית לעיר פורטו, וסובב סביב נהר הדורו. 

מתקני המלון

במלון מסעדה המציאה מאכלים farm to table, כלומר, עושה שימוש בתוצרים המקומיים של הגן האורגני של המלון. במסעדה בר יינות שמגיש מיינות הבית של המלון.

במלון בריכה חיצונית עם נוף משגע לנהר הדוראו וחדרי הירגעות. ניתן להזמין, בתוספת תשלום, עיסויים. אורחי המלון יוכלו להשתמש בקיאקים, אופניים וסאפ שמציע המלון.

המלון מציע חנייה בחינם. אורחים שמטיילים בפורטוגל ללא רכב יכולים להזמין הסעה בתוספת תשלום.

לחצו כאן למחירים והזמנות
קחו בחשבון שאתר האירוח מבוקש, לכן מומלץ להזמין מקומות לינה מראש.

חוות דעת שקיבל מקום האירוח

מוזמנים לקרוא מה אורחים של מקום האירוח כתבו עליו:

  • נוף מדהים מכל זווית.
  • אירוח ברמה הגבוהה ביותר – אוכל מעולה, יינות נדירים ושירות ללא רבב.

אם התארחתם במלון הבוטיק קינטה דה סן ברנרדו מוזמנים להוסיף את ההתרשמות שלכם בתגובות.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן