צפון הונגריה: אטרקציות ומסלולי טיול

צפון הונגריה: אטרקציות ומסלולי טיול

צפון הונגריה הוא אזור יפהפה ומגוון המציע למטיילים מגוון רחב של אפשרויות. בין היתר, ניתן למצוא באזור אתרים היסטוריים מרתקים, טבע פראי ועוצמתי, ועיירות ציוריות. אם אתם מחפשים יעד טיול מגוון ומעניין, צפון הונגריה היא בחירה מצוינת. ריכזנו עבורכם רעיונות ואטרקציות למטייל באזור.

כפר סנטאנדרה הונגריה

אטרקציות בצפון מזרח הונגריה

מרחצאות המערה – מישקולץ

פארק מים ובו מספר רב של בריכות בטמפרטורות שונות. הבריכה המרכזית עשויה כמבוך ובה מספר תתי בריכות זרמים ובריכות מחוממות. יש בפארק מסעדה ושירותי ספא. בפארק מתחם הבריכות מקורה, בחודשי הקיץ יש בריכות חיצוניות.

מתאים לכל הגילאים!

לחצו כאן לכניסה לאתר הבית של המרחצאות למחירים ועלויות.

מרחצאות המערה

העיירה לילהפורד

עיירה מקסימה בלב יער. בעיירה מלון Palota Lillafured ששוכן במבנה יוצא דופן שנבנה ב-1929. במלון חדרים מרווחים וכולל בתוכו מתחם ספא עם בריכת שחיה, מסעדה ביתית מעולה וחנייה ללא תוספת תשלום.  ליד המלון, במרחק של כמה עשרות מטרים, מסתתר מפל סינבה (Szinva) שאסור לפספסו בשום פנים ואופן. 

אטרקציות ומסלולי טיול בצפון מרכז הונגריה

כפר האומנים סנטאדרה

עיירת האמנים סנטאנדרה, נמצאת במרחק של 20 קילומטר ממרכז בודפשט. בעיירה מספר מוזיאונים, גלריות, חנויות מזכרות, כנסיות, בתי קפה ומסעדות. ניתן לשוטט ברחובות העיירה הציוריים, בין הסמטאות הקטנות והחנויות הצבעוניות. המקומיים רגילים לתיירים ומאוד נחמדים.

אל תופתעו אם תשמעו את הרוכלים ברחוב הראשי פונים אליכם בעברית. 

מסלול טיול בטבע Rám-szakadék

מסלול מעגלי ברמה בינונית בעיירה דומוס, שאורך כ-10 ק"מ ואורך כ-4 שעות הליכה. השביל הליכה מסומן בכיוון אחד בסימון שבילים ירוק והשביל חזור בסימון שבילים צהוב.

במסלול נחל אכזב לצידו סולמות ועזרים נוספים המשמשים לטיפוס הנחל. לאורך המסלול מספר שולחנות פיקניק. הטיפוס תלול וחלקלק לעיתים, אך מתאים לאנשים לא מיומנים. המסלול מתאים לכל עונות השנה רק לשים לב כי בימים גשומים או אחרי גשמים המסלול עשוי להיות מסוכן עקב החלקות.

בוויז: "RAM SZAKADE".
חניה בתשלום.

טירת וישגרד

הטירה ממוקמת על ראש ההר מעל העיירה, ונשקף ממנה נוף מדהים של "ברך הדנובה" (עיקול של הדנובה של 90 מעלות). המבצר משתרע מפסגת הסלע הגבוהה של הרי וישגראד (אנ') ועד לגדות הדנובה. בימי הביניים היה לה תפקיד ייצוגי חשוב, שכן הטירה הייתה אחת הארמונות המפוארים ביותר של מלכי הונגריה, וגם חשיבותו המדינית והצבאית לא הייתה מבוטלת.

ניתן לבקר במספר תערוכות במצודה. בין השאר מוצגת תערוכה על תולדות הטירה, מערכת המצודה משוחזרת על פי דגם, העתק של הכתר הקדוש ותולדות שימורו, פנאופטיקון ותערוכת ציד-דיג-חקלאות.

מחוץ לטירה תמצאו מגלשת הרים מגניבה ושולחנות לפיקניק עם נוף משגע.

טירת וישגרד

אטרקציות נוספות באזור

  • חוף הדנובה (Beach of Dunabogdany) – רצועת חוף חולית על גדות הדנובה.
  • Thermal Hotel Visegrad – מלון עם מתחם מרחצאות תרמיים.
  • Bükki National Park – אזור טבע עצום עם הרים, מערות ויערות, וhותר מ-90 מיני ציפורים המקננות בו.
  • הפארק הלאומי אגטלק – פארק עצום עם חיות בר נדירות וסיורים במערות תת-קרקעיות עם תצורות סלע מרהיבות.

עוד באתר על חופשה בהונגריה

צריכים רעיונות נוספים לחופשה בהונגריה?

מוזמנים להוסיף את ההמלצות שלכם בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן