זקינטוס מלונות || איפה לישון בזקינטוס

חוף נבגיו שבאי זקינתוס

זקינטוס מלונות || איפה לישון בזקינטוס

האי היווני זקינטוס (zakynthos), או כפי שקוראים לו המקומיים זנטה, החליף כבר כמה ידיים בהיסטוריה ארוכת השנים שלו, אבל נראה כמו חדש! ואכן זקינטוס מיושב כבר כמה מאות שנים, כאשר האחרונים ששלטו בו, הבריטים, היו נדיבים במיוחד והעניקו את האי יחד עם האיים האיונים השכנים כמתנה למלך יוון גיאורגיוס הראשון. מאז, כל 40 האיים האיונים שייכים ליוון. ואנחנו זוכים לחופשה נפלאה שמשלבת היסטוריה עשירה, קצת טבע ומטעי זיתים, וכמובן הרבה ים ושמש. מגוון האפשרויות לבילוי וטיול בזקינטוס הופך אותו למתאים הן למשפחות והן לזוגות, ובכתבה שלנו על המלונות המומלצים באי תוכלו למצוא מקומות לינה לכל הרכב ולכל כיס, ממלונות בוטיק רומנטיים ועד מלונות הכל כלול לחופשה עם הילדים. אז לא חשוב מי אתם, אם אתם מחפשים איפה לישון בזקינטוס, הגעתם למקום הנכון! בחרו את המלון שהכי מתאים לכם מרשימת המומלצים שלנו.

זקינטוס, יוון

מה בכתבה

מלונות מומלצים על קצה המזלג

לצורך הכנת הכתבה עיינתי במאות רשימות של מלונות כדי למצוא את הטובים והמומלצים ביותר. בכתבה יש הרבה אפשרויות למלונות, אבל אם אין לכם סבלנות או זמן לקרוא הכל, הנה שני המלונות המומלצים ביותר לדעתי. רק הקפידו להזמין אותם מראש, על מנת לשריין מקום ומחיר טוב.

מלון אולאה (Olea All Suite Hotel)

מלון 5 כוכבים שנמצא 10 דקות הליכה מהחוף בטסיליבי, ומציע בריכה, מרכז כושר, 3 מסעדות מעולות וארוחת בוקר מצוינת. חדרים והסוויטות מעוצבים להפליא בשילוב אבן ועץ. יש לחדרים יציאה פרטית אל הבריכה, ובסוויטות בריכה פרטית! גם השירות הוא ברמה הגבוהה ביותר, והמחיר אמנם אינו זול, אך שווה!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון ופארק נופש קארטה ביץ' (Caretta Beach Resort & WaterPark)

מלון על בסיס הכל כלול שנמצא בקלמאקי (Kalamaki) קרוב לחוף, וגולת הכותרת שלו עבור משפחות עם ילדים היא פארק המים עם מגוון מגלשות לקטנים ולגדולים, בריכת גלים ומסלול אבובים. כמו כן יש במלון 5 בריכות, מזנון חטיפים וארוחות מסביב לשעון. החדרים פשוטים אך נקיים ונעימים, ואפשר להזמין גם דירות גדולות יותר עם 2 חדרי שינה. האוכל תמיד טרי ובשפע ויש מגוון פעילויות לכל המשפחה. מושלם למשפחות!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

היכרות קצרה עם זקינטוס

זקינטוס הוא האי השלישי בגודלו מבין איי יוון והדרומי מבין האיים בים האיוני, שטחו כ- 400 קמ"ר והעיר המרכזית שההיא גם עיר הבירה נקראת על שמו – זקינטוס טאון. היא נמצאת בחלק הדרום מזרחי של האי, שמרוצף בחופים חוליים יפיפיים בינות לגבעות. בחלק הדרום-מערבי של זקינטוס נמצא מפרץ לאגאנס, שמשמש אזור הטלה לצבי ים ולכן מוגדר כאזור מוגן. בחלק הצפון מערבי של האי תמצאו מצוקים דרמטיים עם חופים חוליים נסתרים ומפרצונים. זה אזור פחות מתוייר שמתאים למי שמחפשים נופים מרהיבים ושלווה. בקצה הצפוני של האי נמצאות המערות הכחולות שהן אתר חובה לשחייה או שנירקול.

הבחירה היכן לשהות בזקינתוס תלויה בסוג החוויה שאתם מחפשים. הנה האזורים והמלונות המומלצים שלנו.

זקינטוס, יוון

מלונות מומלצים בזקינטוס טאון

עיר הבירה של האי היא מקום נהדר ללינה! יש בה מסעדות, טברנות וחופי רחצה פופולריים. בעיר העתיקה שלה תוכלו לטייל ברחובות ציוריים, בבתים ששמרו על המסורת של צבע לבן וכן לבקר במוזיאונים ובקתדרלה עתיקה. גם חיי הלילה בזקינטוס טאון תוססים, כך שהעיר מומלצת לחובבי הבילויים, הקניות, וכל מי שרוצים להיות במרכז העניינים.    

מלון פניקס (Phoenix Hotel)

מלון 3 כוכבים ששוכן בכיכר סולומוס (Solomos Square) התוססת עם המסעדות, הברים והחנויות. וממוקם במרחק הליכה קצרצרה מהאטרקציות המרכזיות כמו המוזיאון הביזנטי וכנסיית אגיוס ניקולאוס. כל החדרים והסוויטות הממוזגים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מגהץ, מקרר וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת ומייבש שיער. יש גם חדרים למשפחות.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון ביצארו בוטיק (Bitzaro Boutique Hotel) 

מלון בדירוג 4 כוכבים שכולל מסעדה, בר וטרסה. כל חדרי האירוח במלון כוללים קומקום, טלוויזיה, חדר רחצה פרטי וחלקם מציעים גם מרפסת. המלון נמצא במרחק של 100 מטרים בלבד מהחוף, במרכז זקינטוס טאון, ונוח לצאת ממנו לסיורים באתרי העיר.

 לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון דיאנה (Diana Hotel)

מלון עם חדרים פשוטים, ממוזגים ונעימים, במיקום מרכזי אך שקט. הוא מתהדר בבריכת גג ומרכז בריאות עם סאונה ואמבט עיסוי, וגם חדר כושר קטן. קרוב להכל ובמחיר מעולה!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון פלטינו (Palatino Hotel)

מלון 4 כוכבים מעט צפונית למרכז העיר העתיקה, עם חדרים יפים ונקיים במיוחד, שכוללים נוף להרים או לים. יש גם חדרים למשפחות. ארוחת הבוקר טובה, הצוות ידידותי והגישה לעיר או לחוף נוחה.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון דירות ג'אנוליס (Giannoulis City Apartments)

מציע דירות מרווחות ומעוצבות, עם מיזוג אוויר, מטבח מאובזר, מיטות נוחות וטלוויזיה עם נטפליקס. רק כמה דקות הליכה מהים וממגוון מסעדות וחנויות. יש גם שירות השכרת אופניים ורכב במקום וצוות שדואג לכל מחסורכם. תמורה מעולה למחיר!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות מומלצים בטסיליבי (Tsilivi)

העיירה נמצאת 10 דקות נסיעה צפון-מערבית לזקינטוס טאון, והיא אחד המקומות המומלצים ביותר למשפחות באי. יש כאן חוף חולי ארוך עם מים רדודים, אווירה נעימה, שפע מסעדות וחנויות ופעילויות ספורט ימי. בקרבת העיירה יש גם מספר פארקי מים, כמו Tsilivi Water Park ו-Pirates Aqua Park.

מלון בוטיק בלקוני (Balcony Boutique Hotel)

זה מלון בוטיק ששוכן על מצוק עם נוף פנורמי של הים, ויש לו גישה נוחה לחוף טסיליבי וחדרים ממוזגים ונעימים. ארוחת הבוקר מוגשת מול הנוף ובמרחק של כקילומטר תמצאו מגוון טברנות, ברים וחנויות. צוות הקבלה ישמח לעזור לכם לארגן שייט או שיעור רכיבה, ואם תצטרכו יש פה גם תחנת אוטובוס שיקח אתכם לזקינטוס טאון.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון איאקינטוס (Iakinthos)

המלון נמצא ממש על החוף בטסיליבי, יש בו חדרים מרוהטים בפשטות, נקיים מאוד וממוזגים, ועם מרפסת פרטית ומקרר. יש גם סוויטות למשפחות. כאורחי המלון תוכלו ליהנות מהנוף וממתקני החוף והספורט הימי, מארוחת הבוקר המעולה ומחדר המשחקים. והצוות עומד לרשותכם בכל עת, ותמיד שמח לעזור.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון דירות אלאמיס (Alamis Hotel & Apartments)

המלון נמצא רק 100 מטרים מהחוף, בלב גן מטופח. החדרים מעוצבים בצבעים בהירים ולחלקם מרפסת עם נוף לים או לבריכה, ומטבחון מאובזר. כאמור, יש למלון בריכה וגם מסעדה שזוכה לשבחים, ופארק המים טסיליבי נמצא פחות מקילומטר ממנו! וכל זה במחיר נוח במיוחד!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון קונטסינה (Contessina Hotel)

מלון 5 כוכבים ליד מרכז העיר סטיליבי, וליד חוף הים היפיפה שזכה בתו תקן על נקיונו! יש בחוף מגוון פעילויות ספורט, ובמלון עצמו בריכת שחיה מרכזית עם בר קוקטיילים.  החדרים מעוצבים ונוחים, בחלקם בריכה חצי-פרטית או ג'קוזי. יש גם חדרי משפחה. ניתן לבחור בלינה וארוחת בוקר בלבד, או בשהייה על בסיס חצי פנסיון. בכל מקרה, הארוחות נהדרות והצוות מפנק. תמורה מעולה למחיר!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון וספא לסאנטה לאקז'רי (Lesante Luxury Hotel & Spa)

גם זה מלון 5 כוכבים שנמצא ליד החוף, ובנוי סביב הבריכה. בקרבת מקום תמצאו מגוון מסעדות וחנויות, אבל ממש לא בטוח שתרצו לצאת מהמלון! כי יש בו גם בריכת ילדים, ג'קוזי, בריכה מחוממת ומרכז ספא. במלון מגוון יחידות אירוח בגדלים שונים, גם למשפחות. בחלק מהיחידות מרפסת עם ג'קוזי! גם כאן ניתן לבחור בשהייה על בסיס חצי פנסיון וליהנות ממזנון ארוחת הבוקר העשיר ומארוחת ערב א-לה-קארט. מתאים למחפשים חופשה רגועה אבל מפנקת.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות מומלצים בלאגאנס (Laganas)

כאן מדובר בעיירת נופש תוססת עם חיי לילה סוערים, שפע ברים ומועדונים, וחוף יפה אך סואן בעונת הקיץ. לאגאנס מתאימה במיוחד לחבר'ה שרוצים לבלות יחד, ופחות למשפחות.

מלון דניס ביץ' (Denise Beach Hotel)

מלון 4 כוכבים שממוקם על החוף בלאגאנס ומציע חדרים ממוזגים עם מרפסות ונוף לים. יש למלון 2 בריכות שחייה ובר בבריכה בחוף, חדר משחקים ומגרש משחקים לילדים. צוות המלון ישמח לארגן עבורכם פעילויות כגון רכיבה על סוסים, צלילה וטיולים. המלון נמצא במרחק קצר ממרכז לאגאנס, כך שתמצאו בו שקט ושלווה לצד קירבה למרכז.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון כריסטינה (Christina studios)

מתאים למי שרוצים את הגמישות שבמגורים בדירה מאובזרת. היחידות ממוקמות פחות מקילומטר מהחוף, וכוללות מטבח, מזגן, ומרפסת. תוכלו לקנות מוצרים לארוחות במינימרקט הצמוד, ששייך גם הוא לבעלי המלון הידידותיים. והמחיר מנצח!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות מומלצים בפסארו-אמודי (Psarou & Ammoudi)

אלו עיירות שנמצאות צפונית לטסיליבי, באזור מבודד ושקט יותר, ומתאימות למי שרוצים לחוות את הטבע, המים הצלולים והחיים בהם. החוף פה מושלם לשנירקולים ולצלילה ובנוסף מחירי הלינה נמוכים יותר מאשר בערים המרכזיות. מכיוון שהמקום יחסית מבודד, נדרש רכב כדי להיות ניידים ולהגיע למסעדות וחנויות.

מלון הדירות אמודי (Amoudi Studios Apartments Hotel)

זהו אתר נופש שקט ומפנק, שמשקיף על קו החוף היפיפה וכולל דירות ויחידות סטודיו עם מטבחון ומרפסת. במקום יש גם בריכה גדולה ובריכה נפרדת לילדים, ג'קוזי ומתקני שעשועים לילדים. במזנון מוגש כיבוד קל לאורך כל היום וליד המלון תמצאו מספר טברנות וברים, וגם סופרמרקט קטן.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון ג'וליה סטודיוס (Julia Studios)

מלון בניהול משפחתי, במרחק של 100 מטרים בלבד מחוף הים, מוקף בעצי זית ואורן, ומציע יחידות אירוח עם מרפסת פרטית, מזגן ומטבחון מאובזר. היחידות מרווחות ומרוהטות בפשטות, והמארחים לבביים. זה המקום להרגיש בו בבית בזקינטוס!

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות מומלצים למבוגרים בלבד בזקינתוס

זקינטוס הוא אי מושלם לחופשה זוגית רומנטית בלי הילדים. יש בו מסעדות משובחות, ים כחול ונופים מרהיבים, מה עוד צריך כדי ליהנות מהזוגיות? לכן האי מציע לא מעט מלונות שמוגדרים למבוגרים בלבד, והנה המומלצים שלנו מביניהם.

מלון לסנטה (Lesante Blu Exclusive Beach resort Adults Only)

ממוקם בטרגקי (Tragaki), בין טסיבילי לפסארו, רק 7 ק"מ צפון-מערבית לזקינטוס טאון. יש למלון חוף פרטי מפנק, בריכות אינסוף, מרכז ספא, שלוש מסעדות ושלושה ברים! ואם כל זה לא מספיק, הנוף מהמלון מהמם, האוכל מעולה והחדרים מעוצבים להפליא. בחלק מהם תמצאו גם ג'קוזי ו/או בריכה פרטית. ניתן להזמין לינה גם על בסיס חצי פנסיון. במלון גם מספרה, מגרש טניס, ואפשרות להשכרת רכב או אופניים לטיולים באזור.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון קסטלי (Castelli Hotel)

מלון ידידותי לסביבה ולמבוגרים בלבד, במיקום שליו במפרץ לאגאנס- אגיוס סוסטיס. המלון מציע מתקני חוף ללא תשלום, בריכה עם זרמי הידרומסאז', וחדרים מרהיבים עם מרפסת, מחלקם תוכלו לקפוץ ישר אל הבריכה! יש במלון גם מסעדה וארוחת בוקר מעולה, כולל אוכל טבעוני. והצוות מקסים ויעיל.

לחצו כאן לפרטים והזמנות.

מלון זאנטה מאריס סוויטס (Zante Maris Suites – Adults Only)

מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד, רק 10 דקות הליכה מחוף טסיליבי. יש בו יחידות מפוארות ומרווחות עם בריכה פרטית, מרכז כושר, מסעדה ובר. האוכל נפלא, והצוות יוצא מגדרו לתת לכם חופשה חלומית.

לחצו כאן לפרטים והזמנות.

מלונות הכל כלול מומלצים בזקינטוס

כמו בכל אי נופש, גם בזקינטוס אפשר למצוא חופשות הכל כלול מצוינות, עם שמש, ים, בריכה וארוחות מסביב לשעון.

מלון פלאנוס (Planos Hotel)

המלון נמצא בפלאנוס, 400 מטרים מחוף בוקה וקרוב לפארק המים טסיבילי. יש בו בריכת שחייה, חניה בחינם, ובר. החדרים ממוזגים ומודרניים, האוכל מעולה והשירות נפלא.

לחצו כאן לפרטים והזמנות.

מלון פוסיידון ביץ' (Poseidon Beach Hotel)

זה מלון 3 כוכבים בלאגאנס, עם בריכה גדולה במרכזו, וגישה נוחה לחוף. בקרבת המלון תמצאו חנויות, טברנות וברים. החדרים פשוטים אבל נקיים ונוחים, והצוות אדיב.

לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון דיאנה פאלאס (Diana Palace Hotel Zakynthos)

מלון 4 כוכבים בארגאסי (Argassi), רק כמה דקות מהחוף ו-3 קילומטרים מזקינטוס טאון. המלון טובל בגן ירוק, ויש בו בריכה גדולה, מסעדה ולא פחות מ-3 ברים! לילדים יש כאן מגרש משחקים בחוץ וגם אזור משחקים מקורה. המלון מציע מגוון יחידות דיור יפיפיות בגדלים שונים, בחלקן ג'קוזי. והצוות המקצועי והאדיב עושה הכל כדי שתהיה לכם חופשה מעולה!

לחצו כאן לפרטים והזמנות.

מלון דומס אולוס זאנטה (Domes Aulūs Zante)

מלון 5 כוכבים הכל כלול, עם חדרים וסוויטות מעוצבים ומרהיבים, במפרץ לאגאנס. היחידות מתאימות לזוגות או למשפחות, ויש במלון 5 מסעדות, 4 ברים וספא עטור פרסים. לילדים יש מועדון ייחודי שמעסיק אותם. הכל כאן נוטף השקעה ויוקרה, מתאים למשפחות שאוהבות להתפנק!

לחצו כאן לפרטים והזמנות.

אנחנו מקווים שמצאתם את המלון המושלם שלכם בזקינטוס, אז יאללה, צאו לחופשה המפנקת שלכם, ואל תשכחו לחזור לספר לנו בתגובות איך היה!

לכתבות נוספות למטיילים ביוון לחצו כאן.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן