איפה לישון בקוס – מלונות מומלצים בקוס | מעודכן ל-2024

קוס, יוון

איפה לישון בקוס – מלונות מומלצים בקוס | מעודכן ל-2024

האי היווני קוס הוא יעד קייצי אהוב מאוד על ישראלים, הודות לחופים, לנופים, וגם הודות להיסטוריה ולתרבות המקומית, שכוללת כמובן הרבה אוכל טוב. מגוון האפשרויות לבילוי וטיול בקוס הופך אותו למתאים הן למשפחות והן לזוגות, ובכתבה שלנו על המלונות המומלצים באי תוכלו למצוא מקומות לינה לכל הרכב ולכל כיס, ממלונות בוטיק רומנטיים ועד מלונות הכל כלול לחופשה עם הילדים. אז לא חשוב מי אתם, אם אתם מחפשים איפה לישון בקוס, הגעתם למקום הנכון! בחרו את המלון שהכי מתאים לכם מרשימת המלונות המומלצים שלנו.

קוס, יוון

מה בכתבה

מלונות מומלצים על קצה המזלג

לצורך הכנת הכתבה עיינתי במאות רשימות של מלונות כדי למצוא את הטובים והמומלצים ביותר. בכתבה יש הרבה אפשרויות למלונות, אבל אם אין לכם סבלנות או זמן לקרוא הכל, הנה שני המלונות המומלצים ביותר לדעתי. רק הקפידו להזמין אותם מראש, על מנת לשריין מקום ומחיר טוב.

מלון מיכלאנג‘לו (Michelangelo Resort & Spa)

זה ריזורט הכל כלול בדרגת 5 כוכבים, שבאמת יש בו הכל! הוא נמצא באגיוס פוקאס, ממש בפינה הדרום-מזרחית של קוס. יש בו 3 בריכות, כולל בריכת איסוף, בריכת ילדים וגם בריכה מקורה, חדרים עם מרפסות ונוף לים, מרכז ספא מפנק ושלוש מסעדות לבחירתכם. כל ערב תוכלו להנות מתוכנית הבידור, והצוות קשוב לכל שאלה או בקשה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון וספא נפטון (Neptune Luxury Resort)

את המלון הזה לא תרצו לעזוב! הוא מציע מגוון יחידות אירוח בגדלים שונים, ואפשר לשהות בו על בסיס חצי פנסיון או על בסיס לינה וארוחת בוקר. המלון ממוקם ממש על החוף במסטיכארי, בחוף הצפוני של קוס, ויש בו מרכז ספא, מגרשי ספורט, ולא פחות מ-5 מסעדות! כמו כן יש בו כמובן בריכה, בריכת ילדים ומועדון ילדים, ועבור המבוגרים השכרת אופניים, מסאז'ים וסלון יופי. ועל אף גודלו המלון מרווח מאוד ושקט.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

היכרות קצרה עם קוס

האי קוס הוא חלק מקבוצת האיים הדודקאנסיים שבים האגאי. הוא אמנם יווני, אך נמצא הרבה יותר קרוב לטורקיה, רק 4 קילומטרים מבודרום. אורכו כ-40 קילומטרים ורוחבו 8 קילומטרים. צורתו מוארכת ממזרח למערב, ויש בו קצת מעל 30 אלף תושבים. במהלך ההיסטוריה הארוכה של האי, שלטו בו היוונים, הרומאים, האיטלקים והטורקים. ובשנים האחרונות הוא צובר עוד ועוד פופלריות, הודות לקו החוף הארוך והחולי שלו, שכולל מעל 100 קילומטרים מזמינים לרביצה. וכל זה במרחק של טיסה קצרה מהבית.

מרכז התיירות בקוס הוא בעיר הבירה הנקראת באותו שם ונמצאת בקצה הצפון-מזרחי של האי. זה המקום להתמקם בו, אם אתם אוהבים להיות במרכז העניינים וחיי הלילה. החופים במרכז העיר עצמה אינם להיט, אבל משני צידיה תמצאו מגוון חופים זהובים וריזורטים. גם בקרדמנה שבחוף הדרומי יש חיי לילה לא פחות סוערים מאשר בקוס טאון, במיוחד לצעירים. חופים מומלצים למשפחות נמצאים בטיגאקי, מרמרי ומסטיכארי, כולן עיירות שנמצאות לאורך החוף הצפוני. ואם אתם מחפשים חופשה שלווה יותר כדאי לקחת מלון באזור מרוחק יותר כמו הכפר קפאלוס שנמצא סמוך לקצה הדרום-מערבי של האי. אם הגעתם עם הילדים, אנחנו ממליצים על אחד ממלונות הכל כלול המצוינים למשפחות, שלחלקם גם יש מיני פארק מים משלהם. לחלופין, אם הגעתם לחופשה זוגית, אולי תרצו להתמקם במלון למבוגרים בלבד וליהנות מהשקט והשלווה.

קוס, יוון

מלונות מומלצים בקוס טאון והאזור

בעיר הבירה של קוס תמצאו אתרים היסטוריים ועתיקות, חנויות ומסעדות רבות, נמל שמאפשר להפליג לאיים סמוכים או לבודרום, וחיי לילה כיפיים. בסמוך לעיר, בין חוף לאמבי (Lambi) לחוף פסאלידי (Psalidi) יש מגוון מלונות חוף לחופשת קיץ מושלמת.

מלון מריטינה (Maritina Hotel)

המלון בדרגת 3 כוכבים ממוקם במרכז קוס טאון, מציע חדרים נעימים ומודרניים עם מרפסות ומיזוג. בחלק מהחדרים, שמתאימים גם למשפחות, יש גם מטבחון. יש במלון בריכה מקסימה, מסעדה ובר, ושירות לבבי. והמחיר משתלם במיוחד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון קוס אקטיס ארט (Kos Aktis Art Hotel)

זה מלון 4 כוכבים שיש לו חדרים נעימים עם מרפסות ונוף מרהיב של הים. במלון מוגשת ארוחת בוקר יוונית מעולה ויש לו חוף פרטי, מרכז כושר ומיקום מעולה במרחק הליכה מהאטרקציות המרכזיות של קוס טאון, וממגוון מסעדות וחנויות.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דיאמונד (Diamond Boutique Hotel)

זה מלון בוטיק 4 כוכבים, רק כמה דקות הליכה ממרכז קוס טאון, כ-700 מטרים מהחוף. המיקום מצוין- במרחק הליכה קצרה למסעדות וחנויות. יש במלון חדרים מרווחים, גם למשפחות, ואפשר לבחור בלינה על בסיס חצי פנסיון או על בסיס ארוחת בוקר בלבד. כמו כן יש במלון בריכה, בריכה לילדים, מסעדת גורמה ובר. והשירות זוכה לשבחים!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דירות אורפאוס סטודיוס (Orpheus Studios)

נמצא ממש מול החוף המרכזי של העיר קוס ומציע דירות מודרניות ומרווחות במגוון גדלים, עם מטבח ומרפסת עם נוף לים או להרים. מומלץ למשפחות שרוצות להיות קרובות להכל.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון מיטסיס רמירה ביץ' (Mitsis Ramira Beach Hotel)

זה מלון 5 כוכבים הכל כלול, עם חוף פרטי, בפסאלידי. יש בו גם 2 בריכות, מספר מסעדות וברים, ובערבי הנושא המיוחדים תזכו לדגום מנות מכל העולם. בנוסף יש במלון מרכז ספורט מים ומגרשי ספורט שונים, בריכת ילדים, מתקני שעשועים וחדר משחקים. וגם צוות בידור שמארגן משחקים ומופעים. יחידות האירוח מעוצבות באווירת חופשת חוף, ולחלקן גם בריכה פרטית! בקיצור, יש כאן כל מה שצריך לחופשה נהדרת!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון הדירות אנדרומדה (Andromeda Hotel Apartments)

מלון 3 כוכבים עם דירות אירוח במגוון גדלים, ממוזגות ומאובזרות עם מטבחון ומרפסת. המלון שוכן בלב גן מטופח בפסאלידי, ויש בו בריכה ובר. בקרבתו תמצאו טברנות וסופרמרקט, והמחיר נוח במיוחד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון וספא פלאגוס סוויטס (Pelagos Suites Hotel & Spa)

זה מלון 5 כוכבים במיקום שקט בחוף לאמבי. הלינה היא על בסיס הכל כלול, או על בסיס ארוחת בוקר וערב, לבחירתכם. יש במלון מגוון חדרים וסוויטות, כולל כאלה עם מטבחון ובריכה פרטית. בנוסף, תמצאו בו 3 בריכות, מגלשות מים, מרכז ספא ומסעדה צפה! וגם מגרשי ספורט שונים וארוחות מסביב לשעון, כולל פינת אוכל נפרדת לילדים! ואם כל זה לא מספיק, יש גם צוות בידור שמפעיל את הילדים והמבוגרים. זה מלון מצוין לחופשה משפחתית שלווה ומפנקת.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים בטיגאקי, מרמרי ומסטיכארי

מדובר על שלושה חופים שנמצאים זה לצד זה לאורך החוף הצפוני של קוס. הם מומלצים למשפחות וגם לזוגות, ובעצם לכולם! תמצאו בהן חופים זהובים, ספורט ימי, וגם אפשרויות לבילוי ומסעדות, אך בכמות קטנה יותר מאשר בקוס טאון. כך שבסך הכל מדובר על חופים שלווים יותר, אך עדיין רחוקים מלהיות מבודדים.

מלון מור מני (More Meni Residence & Suites)

מלון 4 כוכבים בטיגאקי, קרוב מאוד לחוף. המלון בנוי סביב בריכה נעימה, ומציע יחידות אירוח מרווחות ומעוצבות להפליא. בכולן יש מרפסת ופינת ישיבה. במלון יש מסעדה, ארוחת בוקר מעולה ושירות הזמנת פעילויות וטיולים באי. כמו כן, בקרבת מקום תמצאו טברנות וחנויות לרוב, אך המלון עצמו שקט ושלו.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דירות מירוס (Miros Hotel Apartments)

זה מלון בסיסי ממש ליד החוף בטיגאקי, עם יחידות אירוח פשוטות ונעימות שכוללות מטבחון מאובזר ומרפסת. במרכז המלון בריכה עם מזנון, ובגינה שבמקום תוכלו לעשות על האש או סתם ליהנות מהשלווה. תמורה מעולה למחיר!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון אי-גאו (E-GEO Easy Living Resort)

זה ריזורט מעולה למשפחות, על בסיס הכל כלול, שנמצא 200 מטרים מהחוף במרמרי. יש בו כמה בריכות, מרכז כושר, חניה חינם והכי חשוב – מועדון ילדים ופעילויות ובידור מדי יום! בנוסף יש במקום גם מגרש טניס ושולחן פינג פונג, מסעדה מגוונת והשכרת אופניים ורכב. החדרים שמיועדים למשפחות מרווחים ומסודרים היטב והשירות ידידותי. מה עוד צריך?

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דירות ד'אנדראה לגון (D' Andrea Lagoon All Suites – Adults Only)

מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד, ששוכן במרמרי וכולל חניה ללא תשלום, מסעדה ובר. מיקומו מבודד יחסית ולכן הוא מתאים לזוגות שמעדיפים להתרחק מההמון. לסוויטות יש יציאה פרטית לבריכה, וכל יחידות האירוח נקיות וממוזגות. ניתן להשכיר אופניים לטיולים באזור או ליהנות מרביצה על החוף הפרטי הקרוב. האירוח על בסיס חצי פנסיון או ארוחת בוקר בלבד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים בקפאלוס והאזור

לא הרבה ישראלים מגיעים לישון כאן, וחבל. הכפר קפאלוס והחופים הסמוכים נמצאים רחוק מהמולת התיירים, ומתאימים למי שבאמת רוצים להתנתק מהכל, ליהנות מהחופים היפים במיוחד, מהמים הצלולים וגם ממחירים נמוכים ביחס למקומות המרכזיים יותר.

מלון קוקאלאקיס (Kokalakis Hotel)

זה מלון קטן ומשפחתי, ממש על חוף קאמארי הסמוך לקפאלוס. החדרים פשוטים אך נוחים וממוזגים. יש להם מרפסת המשקיפה אל הבריכה ואל הים, שנמצא רק כמה דקות הליכה מהמלון. ליד המלון מגוון חנויות ומסעדות. הצוות מתייחס לאורחים ממש כאילו היו משפחה, והמחיר מצוין! בונוס לחסרי רכב – האוטובוס משדה התעופה ומקוס טאון עוצר ממש בפתח המלון.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון בלו ווייב (Blue Wave)

גם זה מלון אינטימי, דקה מהחוף בקפאלוס. הבניין המעוטר מבחוץ מכיל מגוון חדרים פשוטים וממוזגים, בחלקם מטבח מאובזר או מרפסת, חלקם מתאימים גם למשפחות. המלון נמצא במרחק הליכה קצרה ממגוון ברים ומסעדות והמארח לבבי ועוזר בכל שאלה או בקשה. מקום שמתאים למי שמחפשים מלון פשוט ושלו, במחיר טוב.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון דירות קוכילארי (Kochylari Apartments)

המלון נמצא 400 מטרים מחוף קוכילארי, קצת צפונית לקפאלוס. יחידות האירוח, חלקן מתאימות גם למשפחות, כוללות מרפסת עם נוף , פינת ישיבה ומטבח מאובזר, ומצטיינות בנקיונן. בחצר תמצאו מתקני שעשועים לילדים וחניה חינם. ובמסעדה שבמקום מגישים מאכלים ים תיכוניים משובחים. והכי חשוב – המארחים אדיבים וחביבים.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון וויט רוק (White Rock of Kos Hotel – Adults only)

מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד, יוצא דופן בנוף המלונות הקטנים, המשפחתיים והצנועים של קפאלוס. יש בו בר ומסעדה, בריכה ומגרש טניס, מרכז כושר וספא. יש גם שירות הסעות בתשלום. הסוויטות המרהיבות מרווחות ויש בהן ג'קוזי או בריכה פרטית, ובחלקן נוף לים. לזוגות שמחפשים שקט, שלווה, ושירות VIP, זה המקום להיות בו בקוס!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות למבוגרים בלבד

בנוסף למלונות למבוגרים בלבד שהופיעו למעלה, הנה עוד כמה אפשרויות מפנקות, לזוגות שרוצים קצת זמן איכות.

מלון בוטיק אקווה בלו (Aqua Blu Boutique Hotel & Spa, Adults Only)

זה מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד, קרוב לעיר קוס. יש בו בריכות, מרכז ספא מפנק, מסעדת גורמה וחניה ללא תשלום. החדרים והסוויטות מודרניים ומפוארים, בחלקם תמצאו גם בריכה פרטית או ג'קוזי. והשירות ברמת VIP.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון אוקו קוס (OKU Kos)

נמצא ממש על החוף החולי, ליד מרמרי. יש בו בריכה ומסעדה שטובלת בגינה מטופחת, מרכז ספא וחמאם, וגם חדר כושר. החדרים והסוויטות מרוהטים בעץ ומעוצבים להפליא. הם מרווחים וממוזגים, ותמצאו בהם מכונת קפה, חלוקי רחצה ונעלי בית. לחלק מהסוויטות בריכה ממש על סף המרפסת. ניתן להזמין לינה על בסיס ארוחת בוקר או חצי פנסיון. מגוון הפעילויות במלון כולל שיעורי יוגה, סאפ, רכיבה על סוסים וטיולי הליכה שניתן להזמין בדלפק הקבלה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון לאנגו – למבוגרים בלבד (Lango Design Hotel & Spa, Adults Only)

מלון 5 כוכבים בחוף לאמבי ליד קוס טאון. יש לו חוף פרטי משלו, מרכז ספא, בריכה ומסעדה. וגם 2 ברים ומרתף יינות! החדרים והסוויטות מפנקים במיוחד, בחלקם בריכה פרטית או ג'קוזי. וימתינו לכם בהם חלוקים ונעלי בית. מלון שלו ויוקרתי במיקום מעולה קרוב לעיר.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון קויה (KOIA All – Suite Well Being Resort – Adults Only)

מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד בחוף אגיוס פוקאס, בפינה הדרום-מזרחית של קוס, במרחק נסיעה קצרה מקוס טאון. במקום יחידות נופש מרהיבות, עם ג'קוזי או בריכה פרטית, במחיר טוב. יש במלון מרכז כושר ומסעדה יוונית שבה ישמחו להיענות גם לבקשת אוכל צמחוני, טבעוני או נטול גלוטן.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון בלו פרלס (Blue Pearls-Adults Only Luxury Suites)

מלון יקר ויוקרתי, לפינוק הזוגי האולטימטיבי! הוא ממוקם על החוף בין לאמבי וטיגאקי ויש לו סוויטות מפוארות עם ג'קוזי או בריכה, מסעדה שזוכה לשבחים אינסופיים, בר ומרכז כושר. כמו כן המלון מציע שירותי השכרת אופניים ורכב, כך שתוכלו בקלות לצאת לטייל באזור.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון סאמר וילג' (Summer Village of Hippokrates – Adults only)

זה מלון למבוגרים בלבד בדרגת 4 כוכבים, למי שמחפשים שקט אבל לאו דווקא יוקרה. המלון מציע חדרים יפים ונעימים, מסעדה ובריכה, וגם חניה חינם. והצוות שלו מסור במיוחד. המלון ממוקם בקרבת החוף,  ליד הכפר מרמרי שבו תמצאו מגוון מסעדות וחנויות. ניתן להזמין לינה על בסיס ארוחת בוקר בלבד או על בסיס הכל כלול.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות הכל כלול

האי קוס עמוס במלונות הכל כלול, שנועדו לדאוג בעיקר למשפחות עם ילדים. בחלק מהמלונות תמצאו מיני פארק מים של ממש עבור הילדים, וכמובן שצוותי הבידור והאוכל מסביב לשעון עושים את שלהם ומבטיחים ילדים (והורים) מאושרים. הנה עוד מלונות הכל כלול מומלצים, שלא הופיעו ברשימה עד כה.

מלון מיטסיס בלו דומס (Mitsis Blue Domes Resort & Spa)

זה ריזורט הכל כלול בדרגת 5 כוכבים, בקרדמנה שבמרכז החוף הדרומי. יש פה כל מה שצריך כדי שהילדים וגם המבוגרים יהנו מהחופשה, כולל מספר בריכות, אוכל מסביב לשעון, פעילויות ספורט ימי, מגלשות מים, חדר משחקים, תוכנית בידור אפילו חדרי מסאז'!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון מיציס נורידה ביץ' (Mitsis Norida Beach Hotel) 

חברו לרשת של המלון הקודם ברשימה, הוא מתחם ענק מלא בבריכות, מסעדות, ויחידות אירוח במגוון גדלים, כולל גם דירות של ממש. המלון מתגאה בפארק מים שכולל מגלשות ובריכה לילדים וגם בחוף יפה עם חלוקי נחל. הוא מציע מגוון פעילויות ספורט, כמו טניס, כדורעף חופים וכדורסל, תכנית פעילויות ויצירה מיוחדת לילדים. וגם כמובן אוכל מגוון בכל שעה שתרצו!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון קיפריוטיס אקווהלנד (Kipriotis Aqualand Hotel)

מלון בדירוג 4 כוכבים שממוקם במרחק של 500 מטרים בלבד מחוף פסאלידי, ומציע 3 בריכות עם 6 מגלשות מים, מסעדה, שני ברים, חדר כושר ומגרש טניס. יחידות האירוח הממוזגות נפתחות למרפסת עם נוף, וכוללות מטבחון ופינת אוכל. המלון מארגן ערבי בידור באמפיתיאטרון הפתוח שלו, ומציע פעילויות כמו צלילה ושייט בקאנו. בנוסף יש בו מסעדה וגם סופרמרקט, למי שמעדיפים להכין לעצמם אוכל.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אנחנו מקווים שמצאתם את המלון המושלם שלכם בקוס, אז יאללה, צאו לחופשה המפנקת שלכם, ואל תשכחו לחזור לספר לנו בתגובות איך היה!

לכתבות נוספות למטיילים ביוון לחצו כאן.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן