מסלול טיול למשפחות בדובאי ואבו דאבי

מסלול טיול למשפחות בדובאי ואבו דאבי

מסלול טיול של חופשה משפחתית באוקטובר 2022 עם מגוון אטרקציות מומלצות למשפחות בדובאי ואבו דאבי.
כתב Oshik Belo.

רקע – רצינו לעשות 4 ימים בדובאי עם משפחה וילדים, אך הטיסות לדובאי מאוד יקרות יחסית. אז טסנו לאבו דאבי שהיא במרחק שעה נסיעה ברכב לדובאי.

השכרת רכב בשדה באבו דאבי: שימו לב חייב רישיון בינלאומי (פנקס נייר של ממסי), אחרת לא ניתן להשכיר רכב. הרישיון הרגיל באבו דאבי לא תופס.

טיפ מצוות צ'ק אין אאוט: הזמנת רכב שכור מראש מומלצת ותחסוך לכם התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים דרך פאפם פאפם שזה מנוע חיפוש ישראלי שעוזר למצוא רכבים באתרי השכרה אמינים.
כתבנו מאמר שלם עם טיפים על השכרת רכב בחו"ל.

המשפחות התחילו את הטיול באבו דאבי עם פארקים: עולם הפרארי ו-WB וכמובן פארק מים ענקי, פארקים שכל אחד מהם תופס יום שלם. אנחנו הצטרפנו אליהם ביום שבת למלון.

מלון למשפחות באבו דאבי: קראון פלאזה יאס איילנד מרחק 10 דק' נסיעה מהשדה. היינו בו רק לילה אחד אבל מלון ממש מרשים עם נוף לפארקים ולים, ארוחות בוקר מצויינות.

יום 1

עוזבים את המלון ונוסעים לאטרקציה המרכזית באבו דאבי מסגד השייח זאיד.

מסגד ענקי מפואר מאוד שקוד הלבוש שלו מהמחמירים בעולם. נשים מכוסות כולל כיסוי ראש וגברים מכנס ארוך חולצה קצרה אפשרי אך לא גופיה. מתחת למסגד יש קניון ששם גם נרשמים לקבלת כרטיסים למסגד (חינם) סה"כ מקום מדהים ואם אתם כבר באבו דאבי שווה ביקור.

משם נסענו לדובאי.

מלון למשפחות בדובאי: קראון פלזה פסטיבל (Crowne Plaza Dubai Festival City) נמצא בפסטיבל סנטר ששם יש קניון ענקי מזרקות מרקדות עם לייזרים והולגרמות, גן חיות וטיילת יפה מהמרשימים שיש בדובאי גם אם לא לנים באיזור הפסטיבל חובה להגיע לראות (10 דק' מהדאון טאון).

יום 2

התחלנו ב-Sky View בניין מרשים עלינו לקומה ה-53 ומשם מתצפתים על כל העיר יש גם רצפה שקופה אבל מה שמיוחד שם מגלשה שקופה מחוץ לבניין, כל אחד זכאי לגלישה אחת. מומלץ לכולם (מלבד בעלי לב חלש).

משם המשכנו ברגל דרך רחובות ממוזגים לקניון דובאי המרשים. הקניון אחד הגדולים בעולם שנמצא למרגלות הבורג' חליפה ובתוכו יש את האקווריום הגדול בעולם. מסך הלד הגדול בעולם, מפלים מרשימים, החלקה על הקרח, חנות הבקלאוות והממתקים הגדולה בעולם.
בקיצור קניון שיום שלם לא מספיק כדי לטייל בו.

בערב יצאנו מהמלון לראות את המזרקות המפורסמות של דובאי סטייל הבילאג'יו בלאס ווגאס למרגלות הבניין הגבוה בעולם הבורג' חליפה. חובה לכולם.

בשעות הלילה שוב עלינו ל-Sky View כדי להתרשם גם בלילה מהעיר המטורפת הזאת ואכן היה מדהים גם בלילה.
חזרה למלון בשעות הערב המאוחרות וכן שוב צפינו במזרקות בפסטיבל סנטר המרשימות.

יום 3

התחלנו במוזיאון העתיד. המוזיאון מהמפורסמים בעולם עם צורת העין קנינו כרטיסים כבר מהארץ וחווינו את המוזיאון בבניין המרשים גם מבפנים, לקחו אותנו במעליות מיוחדות ל-2071 ומשם כל קומה איך נראה בעתיד. לדעתי נחמד בעיקר מומלץ מאוד לילדים אך גם למבוגרים.

משם המשכנו למסגרת של דובאי, שזה למעשה שער מהעיר הישנה לעיר החדשה. עלינו על המסגרת שמצופה צבע זהב גם שם רצפת זכוכית ונוף לעיר החדשה ונוף לעיר הישנה. מומלץ לכל הגילאים.

משם לקחנו את הרכב ונסענו לכיוון המרינה, שכרנו יאכטה לשעתיים והחלנו שייט בשעות בן הערביים ראינו את השקיעה מהים. כמו כן שייט ליד הבורג' אל ערב – המלון המרשים והמפורסם של דובאי. שטנו בין הענפים של הדקל וראינו את מלון אטלאנטיס ואת העיר שנראית כמו ניו יורק מרחוק. ראינו גם את הגלגל הענק שלצערנו לא פועל בימים אלו ומרשים יותר בלילה.

אחרי השייט טיילנו קצת במרינה היפה אבל החום הכריע מאוד קשה לטייל בחוץ וחזרנו בלילה למלון.

יום 4 – אחרון

שמנו את הילדים בפארק של Marvel ואנחנו נסענו לקניון האמירויות שם יש את סקי דובאי.
אני עשיתי סקי שעתיים וחזרתי למשפחה להמשך הטיול בקניונים השונים בעיר.

קצת על סקי דובאי – באמצע המדבר שלג אמיתי הטמפ' היא בין מינוס 2 למינוס 6. מקום יפה יש בו מזחלות אומנם קצרות ומשחקים לילדים. יש גם פינות עם פינגווינים לתמונות. למי שעושה סקי מתקדם יש 3 מסלולים: כחול, אדום ושחור. הם לא ארוכים במיוחד אך נחמד מאוד לעלות ולרדת כמה פעמים.

המחיר 220 דירהם שזה כ-200 שקל לשעתיים וזה כולל ביגוד מלא וציוד מלא. סה"כ מחיר הוגן.

בשעות הלילה התחלנו את נסיעתנו לאבו דאבי חזרה.
החזרנו את האוטו בשדה התעופה וישנו במלון הסמוך. יצאנו לשדה התעופה בבוקר, מרחק הליכה לדלפקים של wizz והביתה.

מוזמנים לפנות אליי לכל שאלה או עזרה.

לעוד תמונות וסרטונים: אינסטגרם – oshik belo

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים באתר?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן