אוטובוס התיירים של מדריד הופ און הופ אוף

אוטובוס תיירים במדריד

אוטובוס התיירים של מדריד הופ און הופ אוף

אם אתם מבקרים במדריד לראשונה ורוצים לראות את כל אתרי החובה של העיר, הדרך הכי טובה והכי יעילה לעשות את זה היא לקפוץ על אחד מאוטובוסי ה-Hop On Hop Off של העיר לעבור בכל תחנות החובה של העיר. אוטובוס התיירים של מדריד מאפשר להגיע למספר גדול של אתרים בזמן קצר. הכרטיס לאוטובוס תקף ל-24 או 48 שעות (תלוי בכרטיס שבחרתם) וניתן לרדת ולעלות על האוטובוס כמה שרוצים, באמצעות כל אחת מהתחנות שלו.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

קווי מסלול של אוטובוס התיירים

 כאמור אוטובוס התיירים של מדריד הופ און הופ אוף נועד כדי לקחת תיירים אל האטרקציות המובילות בעיר, הרעיון העומד מאחורי האוטובוס ואפשר להבין זאת כבר בשמו, הוא שאתם יכולים לעלות ולרדת בכל תחנה שתבחרו מתי שאתם רוצים.

לאוטובוס שני קווים עליהם אתם יכולים לעלות ולרדת בכל אחת מהתחנות.

שעות הפעילות של האוטובוסים:

מרץ – אוקטובר: 9:00AM-10:00PM
נובמבר – פברואר: 10:00AM-6:00PM

מידע חשוב על אוטובוס התיירים

כמה עולה הסיור באוטובוס? המחיר מתחיל ב-25 יורו, תלוי איזה כרטיס מזמינים. יש כרטיסים רק לאוטובוס ויש כרטיסים שמשלבים גם מהאטרקציות שיש לעיר להציע.

איפה אפשר לקנות כרטיסים לסיורים? ניתן לרכוש את הכרטיסים ביום בו תרצו לטייל בדלפקי החברה או אצל נציגי החברה שלרוב מסתובבים באתרי התיירות השונים בעיר ובתחנות העצירה של אוטובוסי ה-Hop-on Hop-off.
קחו בחשבון שייתכן שלא ישארו כרטיסים באותו יום בגלל העומס ולכן כדאי לתכנן את הטיול מראש ולהזמין כרטיסים אונליין. ניתן לבטל את הכרטיסים עד 24 שעות מראש ללא עלות.

איך לממש את הכרטיס? ניתן לעלות עם הכרטיס שרכשת באינטרנט לאוטובוס בתחנה המוצא, בעלייה לאוטובוס תציגו את הכרטיס האלקטרוני על מנת שיסרקו אותו.

הדרכה: כל מי שרכש כרטיס לאוטובוס התיירים מקבל אוזניות לשימוש באוטובוס. באוזניות יש מדריך אודיו, במגוון שפות, שנותן הסברים על המקומות שעוברים לידם לאורך הנסיעה.

חשוב לדעת על אוטובוס התיירים של מדריד

מסלול הטיול נתון לשינויים בהתבסס על אירועים המתקיימים בעיר. הפגנות, אירועי ספורט, אירועי תרבות ועבודות ציבוריות עלולות להשפיע על התחנות של האוטובוס.

כתבות נוספות באתר על מדריד

כתבות נוספות באתר שיעזרו לכם לתכנן את הטיול במדריד:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן