סיורים מודרכים מומלצים במדריד

סיור חינמי במדריד

סיורים מודרכים מומלצים במדריד

מדריד היא עיר עשירה בתרבות, היסטוריה ואטרקציות מרתקות. קיימים מגוון סיורים מודרכים בעיר המציעים למבקרים לגלות ולחוות את המגוון הרחב של מדריד. כיאה לעיר מתוירת, תוכלו למצוא מגוון רחב של סיורים במדריד: קולינריים, היסטוריה, אדריכלות, תברות ועוד. בכתבה תוכלו למצוא סיורים מודרכים מומלצים במדריד.

קתדרלה של מדריד

סיור מודרך בעיר יכול להעשיר את הידע שלכם, ואולי לחבר אתכם ממקום אישי יותר לעיר, כשתגלו שההיסטוריה שלה נוגעת גם בשלכם. בנוסף תחסכו הרבה הליכה והתברברות בעיר, כי בסיור מודרך מגיעים רק לאן שכדאי, ובלי כאב הראש הכרוך בניווט! סיור ייחודי כמו שייט, טיול אופניים או סיור אוכל מביאים איתם ערך מוסף חוויתי. והמפגש עם מדריכים מקומיים עוזר לחוות את העיר דרך נקודת המבט המקומית.

סיורי היכרות

הדרך הכי טובה להכיר את לונדון היא באמצעות סיור מודרך. אם אתם לא רוצים להתחייב או לשלם סכומים גבוהים מדי, תוכלו להצטרף לסיור מבוסס טיפים. מה זאת אומרת סיור מבוסס טיפים? אתם מצטרפים לסיור ובסוף הסיור מחליטים כמה כסף להשאיר למדריך. אני ממליצה ממש לקחת את הסיור כבר ביום הראשון לחופשה כי לאורך הסיור מקבלים המון טיפים מועילים והמלצות על מסעדות, אתרים שווה לבקר בהם ואפילו אזהרות על מלכודות תיירים.

באתר GuruWalk תוכלו למצוא הצעות לסיורים מבוססי טיפים להכרה של העיר.

סיורים ליליים

אם אתם רוצים לטעום מחיי הלילה של מדריד, תוכלו להצטרף לסיור פאבים צעיר וכייפי. זוהי גם הזדמנות נהדרת להכיר מטיילים נוספים.

לחצו כאן להזמנת כרטיסים לסיור

סיורים מומלצים במדריד בעברית

סיור קולינרי עם מדריך ישראלי

אחת הדברים שהכי חשוב להכיר בספרד, זה המטבח שלה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת סיור מודרך. סיור מודרך שמתרכז באוכל ובטעמים המקומיים של מדריד. במהלך הסיור תוכלו לטעום מגוון מנות ספרדיות מסורתיות, לבקר בשווקים מקומיים ולגלות את סודות המטבח המדרידאי.

סיור חובה לחובבי הקולינריה

לחצו כאן לפרטים נוספים והשארת פרטים

בפורטל check in out תוכלו למצוא סיורים במדריד בעברית.

סיורים נוספים במדריד

סיור טאפאסים ויין: גלו את המטבח, המוצרים והתרבות של שווקי סן מיגל ולה סבאדה בסיור טעימות טאפאס זה עם מדריך מקומי. תטעמו עד 5 מנות טאפאס שונות ותיהנו מקוקטייל על הגג. ההדרכה באנגלית.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

סיור מודרך בארמון המלכותי: גלו את היופי וההיסטוריה של הארמון המלכותי של מדריד. תיהנו מהליכה מלווה מפלאזה דה איזבל השנייה, בקרו בדירות המלכותיות הפרטיות, וקבלו את ההזדמנות לחקור את הגנים המלכותיים בעצמכם.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

סיור מודרך במוזיאון פראדו וראה: דלג על התורים הארוכים למוזיאון פראדו וראה יצירות מופת של אמנות מאת רובנס, טיציאן, ולסקז ואחרים בסיור מודרך במוזיאון האמנות הראשי במדריד.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

סיורים מומלצים מחוץ למדריד

אם בטיולכם במדריד אתם רוצים גם לצאת לגלות את הסביבה, תוכלו לצאת למגוון טיולי יום מחוץ למדריד.

סיור ממדריד לטולדו במהלכם מגלים את הקסם של טולדו. הסיורים כוללים הסעות מסודרות ממדריד לטולדו, הדרכה וביקור בהייליטס של טולדו. זאת דרך נהדרת להכיר את העיר למי שלא רוצה להסתבך בתחבורה ציבורית. 

לפרטים והזמנת כרטיסים לסיור לחצו כאן.

סיור ממדריד לסגוביה במהלכו תשמעו סיפור מרתק במיוחד על מלכים בתחילת דרכם ואיך ההחלטות שהם קיבלו השפיעו על כל תולדות האנושות והיהודים בפרט. הסיורים כוללים הסעות מסודרות ממדריד לסגוביה , הדרכה וביקור בהייליטס של סגוביה. זאת דרך נהדרת להכיר את העיר למי שלא רוצה להסתבך בתחבורה ציבורית. 

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

צריכים המלצות לסיורים נוספים במדריד? כתבו לנו בתגובות וצוות האתר ינסה למצוא לכם סיור מתאים לצרכים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן