איפה לישון בברצלונה: מלונות מומלצים, דירות שוות והוסטלים || מעודכן ל-2024

איפה לישון בברצלונה: מלונות מומלצים, דירות שוות והוסטלים || מעודכן ל-2024

אחת השאלות החשובות לפני שטסים לברצלונה, היא איפה לישון בברצלונה. חלק חשוב מאוד בתכנון הטיול הוא בחירת מקום הלינה. איכות השינה, המיקום והשירות במלון – יכולים להשפיע על מהלך הטיול כולו ובחירה לא נכונה יכולה לפגוע מאוד בחופשה.

ישנם לא מעט סוגי לינה שניתן לבחור בניהם כאשר יוצאים לחופשה: הוסטל, דירה, מלון או אכסניה.  בברצלונה, בירת קטלוניה, יש מבחר רחב מאוד של אופציות לינה שונות.

איך מתוך כל המבחר הזה ניתן לבחור את מקום הלינה המתאם ביותר במינימום עלות?
ישנם מספר פרמטרים חשובים בבחירת המלון:

  • מיקום – לא תמיד חייב להיות במרכז העיר.
  • מחיר.
  • השירותים שמקום האירוח מספק.
  • ביקורות.

בכתבה הבאה אענה לשאלה איפה לישון בברצלונה! ארכז מלונות ומקומות לינה מומלצים בברצלונה עם דגש על פרמטרים אלו. ממליצה לפני שאתם מזמינים את מקום הלינה, לקרוא היטב את האותיות הקטנות של כל מקום. 

תוכן עניינים

ארמון פלאזה אספנייה בברצלונה

איפה לישון בברצלונה?

ברצלונה היא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר באירופה ועיר מעולה שיש לה מלא מה להציע: היסטוריה מרתקת, אדריכלות ייחודית, אמנות ממגוון סגנונות, תרבות או קולונריה משובחת!

אם אתם מתכננים חופשה בברצלונה, אתם ודאי תוהים היכן להישאר בברצלונה, נכון? אין מה לדאוג, אני כאן כדי לעזור! בכתבה תגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על השכונות הטובות ביותר לשהות בברצלונה יחד עם המלצות על המלונות הטובים ביותר בכל אחת מהן.

בקצרה.. המלונות הכי מומלצים בברצלונה

זאת הפעם הראשונה שלכם בברצלונה? האזור הטוב ביותר לשהות בו בבברצלונה למבקרים בפעם הראשונה הוא הרובע הגותי (Barrio Gotico). זהו ליבה ההיסטורי והגיאוגרפי של העיר והוא קרוב לרוב אתרי התיירות של העיר ומציע מגוון רחב של ברי טאפאס!

ברצלונה מחולקת ל -10 אזורים רשמיים בשם "מחוזות" וכל אחד מהם שונה מאוד מהאחרים. בכתבה אמליץ על שכונות שכדאי ללון בהן אם אתם מבקרים בעיר בפעם הראשונה או אם אתם רק רוצים להיות קרובים לאטרקציות התיירותיות החשובות שברצלונה מציעה.

מקומות לינה ברובע הגותי בברצלונה

הרובע הגותי הוא למעשה אחת השכונות העתיקות ביותר בעיר, הידועה גם בשם מרכז העיר העתיקה. זהו אזור תיירותי מאוד, שופע חנויות, מוזיאונים ואירועים.

השדרה המפורסמת של ברצלונה, לה רמבלה, היא מרכז השכונה ותוכלו למצוא בה גם את שוק לה בוקריה הפופולרי – חוויה קולינרית. 

השכונה הזו מושלמת לאנשים שרוצים לחקור את מרכז העיר ואתרי התיירות שהיא מציעה. במיוחד אלה מכם המבקרים בברצלונה בפעם הראשונה.
אם תבחרו ללון ברובע הגותי, תהיו קרובים לאזור המרכזי של ברצלונה ולרוב האטרקציות.

הרובע הגותי מציע מגוון רחב של מקומות לינה. אך יש לקחת בחשבון שמקומות הלינה הם יקרים יותר מאזורים אחרים בעיר. 

איפה לישון ברובע הגותי?

כפי שציינתי קודם לכן, מלונות ברובע הגותי הם יחסית יקרים.
יהיה לכם  קשה למצוא אופציות לינה זולות בסביבה.

למתפנקים: 

Serras Barcelona – מלון פאר עם דירוג של 5 כוכבים הממוקם ממש בלב העיר! במלון בריכת אינסוף על הגג, מסעדה עם כוכב מישלן וחדרים מעוצבים להפליא! מלון זה הוא למעשה הבניין שבו התגורר פבלו פיקאסו ובו החל את הקריירה שלו בשנת 1896!
> לחצו כאן להזמנה.

The Wittmore – מלון למבוגרים בלבד הכולל נופים מדהימים של העיר וחדרים שקטים במיוחד בהם תוכלו להירגע לאחר יום שלם של טיולים בעיר. במלון מסעדה ובר שמחכים לכם עם מגוון רחב של ארוחות טעימות וסוגים שונים של יין! 
> לחצו כאן להזמנה.

מלונות טובים:

Catalonia Avinyo – מלון 3 כוכבים מגניב עם חדרים מודרניים. יש להם בריכה על הגג וחדר כושר למקרה שאתם רוצים להוריד חלק מהטאפאסים שנישנתם. המלון ממש בלב העיר, קרוב למסעדות, מועדונים וברים.
> לחצו כאן להזמנה.

H10 Madison 4* Sup – נמצא במרכז ברצלונה ומציע בריכת שחייה חיצונית, בר, טרסה, מסעדה, דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ואינטרנט אלחוטי בכל אזורי המלון.
המלון מציע גם חדרים המתאימים למשפחות.
>לחצו כאן להזמנה.

למטיילים בתקציב מוגבל: 

Itaca Hostel – אכסניית איתקה ממוקמת ברחוב שקט, במרחק של דקת הליכה אחת בלבד מקתדרלת ברצלונה. האכסניה מציעה חדרי מעונות עם מיטות קומותיים, או חדרי אירוח פרטיים עם חדר רחצה פרטי, וכן דלפק קבלה הפתוח במשך 24 שעות ביממה.
>לחצו כאן להזמנה.

Hotel Inglés – מלון אינגלז ממוקם ליד שדרות הרמבלס ושוק בוקריה המפורסם, במרחק 5 דקות הליכה מכיכר קטלוניה. המלון מציע דלפק קבלה פעיל ​​24 שעות ביממה, חדרי אירוח ממוזגים, פשוטים ונוחים, הכוללים חדר רחצה פרטי, ולחלקם יש מרפסת פרטית.
>לחצו כאן להזמנה

מלונות מומלצים ליד כיכר קטלוניה

אחד האזורים האהובים על התיירים הישראלים בברצלונה הוא כיכר קטלוניה, בגלל הנגישות, הקירבה לאתרי תיירות רבים והעובדה שזו גם אחת מהתחנות שאליהן מגיע האוטובוס היוצא משדה התעופה אל העיר. בכיכר מספר מלונות מומלצים כמו: Room Mate Pau, Exe Plaza Catalunya, Catalonia Plaza Catalunya (מלון עם בריכה חיצונית וספא), Hotel Ginebra (אופציה זולה יחסית), H10 Metropolitan 4* Sup (עם בריכה חיצונית והמלצות מעולות, הבחירה המועדפת שלי), Boutique Hotel H10 Catalunya Plaza, Olivia Plaza HotelIberostar Selection Paseo de Gracia 4 Sup.

הרובע הגותי בברצלונה

מקומות לינה בשכונת ברצלונטה

שכונת ברצלונטה היא האזור המושלם לאוהבי הים! בברצלונה קו חוף של שישה קילומטרים, מתוכם הראשון והנגיש ביותר הוא ברצלונטה. העובדה שהוא קרוב ונגיש הפכה אותו לחוף המתויר ביותר, ובזכות כמות התיירים יש לצד החוף מסעדות רבות, בהן תוכלו לטעום מנות מהמטבח הקטלוני והספרדי.

אזור זה מומלץ ללינה בזכות הקרבה לים, אך יש לקחת בחשבון כי הוא נחשב יקר יותר ואין בו כמות גדולה של מקומות לינה כמו ברובע הגותי. השכונה מעט מרוחקת מאתרי התיירות העיקריים ומבודדת משאר השכונות. 

איפה לישון בשכונת ברצלונטה?

כפי שציינתי קודם לכן, אין הרבה מלונות בשכונת ברצלונטה.
עיקר האירוח בשכונה הוא בדירות נופש. 

מלונות שווים: 

W Barcelona – מלון W ברצלונה הוא מבנה מרשים בצורת מפרש, שנמצא ליד חוף ברצלונטה ומציע נוף נהדר של ברצלונה. תוכלו למצוא במקום ספא, בריכת אינסוף, בר על הגג וחדרי אירוח מפוארים.
> לחצו כאן להזמנה.

Hotel Arts Barcelona – מלון ארטס ברצלונה משקיף על חוף ברצלונטה ועל מרכז ברצלונה. המלון מציע 2 בריכות חיצוניות, ספא יוקרתי עם נוף פנורמי לעיר (בתוספת תשלום), אוסף של יצירות אמנות עכשווית ומסעדה עם 2 כוכבי מישלן.
> לחצו כאן להזמנה.

דירות בשכונת ברצלונטה:

Barceloneta Suites Apartments Beach – מתחם דירות אירוח. כל יחידות האירוח כוללות סלון, פינת ישיבה עם ספה, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומטבח מאובזר במלואו עם שולחן אוכל. לרשותכם גם מקרר, כיריים, טוסטר, קומקום ומכונת קפה.
> לחצו כאן להזמנה.

Barcelona Beach Apartments – במתחם שתי דירות אירוח: דירה עם מרפסת ודירת שני חדרי שינה. כל יחידת אירוח כוללת פינת ישיבה עם ספה, טלוויזיה, מכונת כביסה, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער ומטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל, מקרר, תנור, טוסטר, קומקום ומכונת קפה.
>לחצו כאן להזמנה.

חוף הים בשכונת ברצלונטה בברצלונה

מקומות לינה ברובע אל בורן

אל בורן הוא אזור היסטורי נוסף של ברצלונה, אך קצת יותר מודרני מהרובע הגותי. אזור לינה מעולה למטיילים שרוצים ליהנות מחיי הלילה בעיר.

ברובע מתנשא שער הנצחון של ברצלונה. אם תעברו ממש דרך שער הניצחון תגיעו לאזור השווה של אל בורן, העשיר במסעדות טובות וברי טאפאס. תוכלו למצוא שם גם את שוק סנטה קתרינה, שוק אוכל פופולרי כמעט כמו שוק בוקריה!

איפה לישון ברובע אל בורן?

אין הרבה אפשרויות לינה ברובע אל בורן, אז אם אתם מתכננים ללון בשכונה – ממליצה לכם להזמין מקום לינה מראש.

מלונות שווים: 

K+K Hotel Picasso El Born – מלון K+K פיקאסו ממוקם ב-פאסאיג' פיקאסו, ממול לפארק סיוטאדלה, אחד מהפארקים היפים של ברצלונה. מלון בוטיק זה כולל בריכת גג, מסעדה, וחדרי אירוח ממוזגים הכוללים טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מכונת קפה עם תה וקפה ללא תשלום ומיני בר.
> לחצו כאן להזמנה.

Hotel Oasis – מלון אואזיס מציע טרסה עם בריכה חיצונית עונתית. הבר-בית קפה במקום מציע מגוון רחב של משקאות חמים וקוקטיילים לאורך כל היום. המלון נמצא במרחק של 50 מ' מתחנת הרכבת התחתית ברצלונטה, ובמרחק של 300 מ' מפארק סיוטאדלה
> לחצו כאן להזמנה.

הוסטלים ואכסניות:

Pension Ciudadela – אופציית לינה זולה באזור אל בורן הוא בית ההארחה פנסיון סיודאדלה. הפנסיון ממוקם מול תחנת הרכבת פרנסה בברצלונה ובמרחק של 100 מטרים מפארק סיוטאדלה. הוא מציע חדרים ממוזגים בסיסיים עם אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי.
> לחצו כאן להזמנה.

שער הניצחון בברצלונה

מלונות מומלצים בברצלונה: שאלות – תשובות 

איזה מלונות מומלצים באזור בית חב"ד בברצלונה?

בית חב"ד ממוקם בכתובת Carrer del Montnegre, 14, 08029 Barcelona. במרחק 3 דקות הליכה ממנו ממוקם מלון NH Collection Barcelona Constanza, מלון הילטון ברצלונה נמצא במרחק 10 דקות הליכה מבית חב"ד ומלון NH Barcelona Les Corts נמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית חב"ד.

באיזה מלונות בברצלונה יש חדרים שמתאימים למשפחות של 5 נפשות?

יש מספר מלונות בברצלונה עם חדרים המתאימים למשפחות עם 5 נפשות. הנה כמה אופציות מאוד מרכזיות ומומלצות למשפחות: 

  • Sir Victor Hotel – יש חדרי משפחה המתאימים ל-6 נפשות. 
    בחדר שתי מיטות זוגיות גדולות או מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד, בנוסף אליהן יש ספה וניתן לבקש מיטות תינוק.
  • Hotel El Palace Barcelona – יש סוויטה משפחתית המתאימה לעד 7 נפשות. 
    בסוויטה מיטת יחיד2 מיטות ספה2 מיטות זוגיות גדולות וניתן לבקש מיטת תינוק.
  • Apartaments-Hotel Hispanos 7 Suiza – במלון הדירות סוויטת ג'וניור עם שני חדרי שינה וחדר מגורים. 
    ניתן לבקש מיטת תינוק.
  • Monument Hotel – במלון שנמצא במיקום מעולה יש סוויטת משפחה המתאימה לעד 5 נפשות. 
    בסוויטה מיטת יחיד ושתי מיטות זוגיות גדולות במיוחד. 
    ניתן לבקש מיטת תינוק.
  • Hotel Margot House Barcelona – במלון חדר משפחה. 
    בחדר מיטה זוגיתמיטת ספה, עוד מיטה זוגית גדולה וניתן לבקש מיטת תינוק.

אז מצאתם איפה לישון בברצלונה?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות המיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים הוסטל, מלון או דירה.
5. בקשות מיוחדות.
ואנסה לעזור לכם במציאת איפה לישון בברצלונה.

שימו לב, לא התארחתי בכל מקומות האירוח שצוינו בכתבה.
מקומות הלינה נבחרו כמומלצים אחרי עבודת מחקר רצינית (קריאת ביקורות, בדיקה ברשתות חברתיות ועוד). 

מתכננים טיול לספרד?

יש כמה כתבות שיעזרו לכם בתכנון הטיול:

 

חוף סלעי בקוסטה בראווה

קוסטה בראווה – המדריך למטייל

70 ק"מ צפונית מברצלונה בחבל קטלוניה שבספרד (בלי להיכנס לקונפליקט בין ספרד לחבל הארץ הקטלוני) נמצאת עיר החוף בלאנס (Blanws). ממנה לכיוון צפון, עד לעיירת

קרא עוד »

5 תגובות

  1. Shir Yam Paska Ozery ישר העברתי לחברות של אמא שלי שחשבו על ברצלונה כאופציה ליום הולדת הרבתי שלהן חח אז באתי לי בזמן תודה על הכיוונים ושאת פותחת לנו אופקים לגבי ברצלונה מנסיונך הרחב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן