איפה לישון במדריד? מלונות מומלצים במדריד | 2024

איפה לישון במדריד

איפה לישון במדריד? מלונות מומלצים במדריד | 2024

מדריד, בירת ספרד (כן, זו לא ברצלונה!) היא עיר ענקית ומקסימה, עם מעל ל-3 מיליון תושבים! זהו יעד נהדר לכל סוגי המטיילים, לא משנה אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, תרבות, גסטרונומיה (מישהו אמר טאפאס?!), קניות, מוזיאונים, אומנות, חיי לילה וכל מה שביניהם. אז אחרי שהחלטתם לטוס לטיול במדריד, הדבר הבא שתצטרכו להחליט הוא איפה לישון במדריד. ובהחלטה הזאת אני אעזור לכם!

בחירת מיקום מקום הלינה יכול להיות אתגר לא קטן, מכיוון שלמדריד יש המון שכונות, שלכל אחת מהן אווירה שונה ויתרונות שונים.

איך מתוך כל המבחר הזה ניתן לבחור את הלינה המתאימה ביותר במינימום עלות?.
ישנם מספר פרמטרים חשובים בבחירת המלון:

  • מיקום.
  • מחיר.
  • השירותים שמקום האירוח מספק.
  • ביקורות.

בכתבה אענה לשאלה איפה לישון במדריד! ארכז מלונות ומקומות לינה מומלצים במדריד שאספתי עבורכם מרחבי האנטרנט עם דגש לפרמטרים האלו. 
ממליצה לכם לפני שאתם מזמינים את מקום הלינה לקרוא היטב את האותיות הקטנות. 

מה בכתבה?

בירת ספרד מדריד

איפה לישון במרכז מדריד

הרובע הטוב ביותר בו לשהות במדריד למטיילים בפעם הראשונה הוא Centro (מרכז). ללא קשר לשכונה שבחרת ברובע סנטרו (בין אם היא מלאסנה, צ'ואקה, לה לטינה), אתם תיהיו קרובים לכל האטרקציות והפעילויות החשובות. 

סנטרו הוא הלב והנשמה של העיר (גם גיאוגרפית וגם מטפורית) ובהחלט הרובע הטוב ביותר לתיירים המעוניינים להיות במרכז העניינים וכל מה שיש לבירת ספרד להציע! בסנטרו תמצאו את גראן ויה, פוארטה דל סול, הארמון המלכותי הספרדי, פלאזה מאיור, פסאו דל פראדו ועוד הרבה נקודות ציון ודברים איקוניים שאפשר לראות. 

סול-גראן ויה – במרכז העניינים

סול-גראן ויה היא שכונה תוססת שנוצרה סביב גראן ויה (שפירושו המילולי "הדרך הגדולה"), השדרה הראשית של מדריד וכיכר פוארטה דל סול, הכיכר המרכזית ביותר בעיר. זהו אחד המקומות הטובים ביותר אם אתם מבקרים בעיר הנפלאה הזו בפעם הראשונה..

באזור זה מגוון רחב של מקומות לינה אך קחו בחשבון כיאה למיקום מבוקש – המחירים בהתאם. 

מלונות מפנקים במרכז מדריד:

Hyatt Centric Gran Via Madrid – זהו ממש אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בהם בכל מדריד! זהו נכס מדהים ברמת 5 כוכבים שיש לו מרפסת גג סודית עם נוף מדהים גם כן!
Hotel Atlántico – אם אתם רוצים להתפנק במלון עם ביקורות מעולות ולישון באחד המיקומים הטובים ביותר בעיר, הקפידו להזמין את החדר שלכם כאן! תהיו קרובים מאוד לארמון המלכותי ולפארק רטירו המהמם.

ריו פלאזה אספניה – מלון עם בריכה במרכז מדריד

מלון ריו פלאזה אספניה (Riu Plaza España), מלון בדירוג 4 כוכבים, נמצא במרכז מדריד, ומציע חדרי אירוח ממוזגים, מסעדה ובר. אורחי המלון יוכלו ליהנות מבריכת שחיה חיצונית מחוממת, מרכז כושר, מועדון לילה ודלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה.

> לחצו כאן למחירים והזמנות

מקום טוב לשים את הראש:

Woohoo Suites Madrid – אם אתם מחפשים מלונות טובים מאוד במרכז מדריד שמציעים תמורה טובה מאוד לכסף, זה בשבילכם! זהו בית הארחה חמוד ונעים שיש בו מתקנים נהדרים רבים.
L&H Gran Vía Selection – הזמינו את השהות שלכם כאן אם אתם רוצים להיות קרובים לברים ומסעדות רבים, כמו גם לכל האטרקציות החשובות במרכז!
OK hostel – הוסטל בלב העיר – המציע חדרים פרטיים עם מיטה זוגית, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, שולחן עבודה וחדר רחצה, כמו גם חדרי מעונות עבור 4 או 6 אנשים עם מיטות קומותיים, לוקרים וחדר רחצה.

Malasaña – למי שבא לחגוג

Malasaña אחת השכונות הטובות ביותר למטיילים צעירים, במיוחד עבור אלו המעוניינים לחקור את חיי הלילה ואינספור ברי טאפאס מגניבים, ברי יין, פאבים ומקומות למוזיקה חיה. לצד חיי לילה מרתקים, יש גם הרבה דברים לעשות כאן במהלך היום!

לדוגמה, תוכלו לטייל ב-Calle Fuencarral או ברחובות מרוצפים מרוצפים אחרים או להתפעל מפלאזה דה דוס דה מאיו יחד עם אמנות הרחוב שניתן למצוא בכל מקום בשכונה זו. אם אתה משתעמם, אתה יכול ללכת למוזיאון לאמנות עכשווית Conde Duque או למוזיאון ABC לציור ואיור. אל תדאגו, לא תצעדו רעבים כי יהיו לך המון מסעדות לבחירה, לכל הטעמים והתקציבים!

Malasaña גם קרובה מאוד ל-Calle Gran Vía (550 מ' משם), כך שאם אתם מעוניינים לעשות קניות יוקרתיות, אתם יודעים לאן ללכת!

למתפנקים:

7 Islas Hotel – המלון הזה הוא אחת הבחירות המעולות ביותר שיש בשכונה! אחד הדברים הטובים ביותר במקום הזה הוא שהוא נמצא במרחק של רק 200 מטר מגראן ויה – הרחוב המרכזי של מדריד.
Melia Hotel Madrid Princesa – עוד מקום מפנק מדהים לשהות בו. זוהי אופציה נהדרת למי שמחפש מלון מפנק עם בריכה בלב מדריד. למתפנקים ממש – יש חדרים עם גקוזי.

מקום טוב לשים את הראש:

Petit Palace Triball – מיקום מדהים ממש בלב השכונה, קרוב לאינספור ברים ומסעדות.
MuchoMadrid – להוסטל המגניב הזה יש חדרים נקיים וכמה מחירים מדהימים, מושלם גם עבור תרמילאים ומטיילים בודדים!

קתדרלה של מדריד

איפה לישון ליד השדה תעופה של מדריד

שדה התעופה הבינלאומי מדריד בראחס (MAD) הוא שדה התעופה הראשי של מדריד. שדה התעופה ממוקם במרחק של 16 ק"מ בלבד ממרכז העיר, אך ייקח לכם יותר מ-35 דקות בתחבורה ציבורית להגיע אליו.

אם יש לכם טיסה מוקדמת מאוד או מאוחרת מאוד, שווה לשקול להזמין מלון הממוקם כמה שיותר קרוב לשדה התעופה, כך תוכלו לחסוך זמן יקר. 

täCH Madrid Airport  – מלון יוקרתי השוכן במרחק שני קילומטרים בלבד מנמל התעופה מדריד בראחס.
IFEMA Estudio en Barajas – יחידת סטודיו עם מיטת ספה.

מלונות במדריד ליד תחנת מטרו

אם אתם רוצים להתפנק, אבל לשלם קצת פחות – תוכלו לבחור מלון במיקום פחות מרכזי. כדי שעדיין לא תיהיו תלויים במוניות, בחרו את מקום הלינה שלכם צמוד לתחנת מטרו, ככה תוכלו להגיע בקלות לכל מקום. ריכזתי עבורכם מלונות מומלצים אשר נמצאים במרחק הליכה קצרצר מהמטרו במדריד. 

מלון וספא אורסו (URSO Hotel & Spa) נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת המטרו אלונסו מרטינז (Alonso Martínez). המלון שוכן במבנה משופץ ששימש כארמון. חדרי המלון מעוצבים עם פרטי מעצבים אופנתיים וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, מיני בר וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה, מקלחת, נעלי בית, חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח ומייבש שיער.

מלון בלס מדריד (BLESS Hotel Madrid) ממוקם ברובע סלמנקה (Salamanca), במרחק של 300 מטר מתחנת המטרו ולאסקז. המלון כולל בריכת טרסה על הגג, 3 ברים, 2 מסעדות, מסלול באולינג, ספא, חדר כושר ואזורי ישיבות.

מלון רוזווד וילה מגנה (Rosewood Villa Magna) ממוקם ברובע סלמנקה (Salamanca), במרחק של 300 מטר מתחנת המטרו רובן דאריו. החדרים במלון גדולים ומפוארים וכוללים ריהוט בסגנון עתיק וגימורים מודרניים.

אז מצאתם איפה לישון במדריד?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים הוסטל, מלון או דירה.
5. בקשות מיוחדות.
והצוות של הבלוג ינסה לעזור לכם במציאת איפה לישון במדריד.

שימו לב, לא התארחתי בכל מקומות האירוח שציינו בכתבה.
מקומות הלינה נבחרו כמומלצים אחרי עבודת מחקר רצינית (קריאת ביקורות, בדיקה ברשתות חברתיות ועוד). 

אטרקציות מומלצות במדריד

אם אתם מתכננים לטייל במדריד, תוכלו להיעזר במסלול שעשיתי 4 ימים בעיר
טיולי יום מומלצים ממדריד: סגוביה וטולדו.

2 תגובות

  1. הוסטל Bastardo המיקום מצויין, המלון מעוצב ונקי והצוות מקסים! צוות חברתי ומגניב,כל מה שצריך יש. חדרים שקטים ונקיים מאוד. והתגמשו איתנו על שעת הצ'קאין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן