מלונות מומלצים בקראבי | מעודכן ל-2024

איי פודה, קראבי, תאילנד

מלונות מומלצים בקראבי | מעודכן ל-2024

מחוז קראבי בתאילנד הוא גן עדן טרופי המציע שילוב ייחודי של יופי טבעי מדהים, תרבות עשירה ומגוון פעילויות בים וביבשה. המחוז גדול ויש בו המון מקומות לראות ודברים לעשות, וכדאי לבחור מלון או ריזורט שיתאימו הכי טוב לצרכים ולתכניות שלכם. אל דאגה, יש בקראבי מגוון מלונות ואתרי נופש המתאימים לכל כיס ולכל סוג חופשה שרק תדמיינו. בכתבה הבאה על מלונות מומלצים בקראבי נסקור את המקומות השונים שכדאי להשתכן בהם בקראבי, ונמליץ על המלונות הכי טובים בכל מקום.

קראבי, תאילנד

מה בכתבה

לצורך הכנת הכתבה שלפניכם עיינתי במאות רשימות של מלונות כדי למצוא את הטוב ביותר עבור כל טווח מחירים וריכזתי את המלונות עם הדירוג הטוב ביותר שהייתי בוחרת לעצמי! בכתבה יש המון אפשרויות למלונות, אבל למי שאין לו סבלנות, הנה שני המלונות המומלצים ביותר לדעתי:

בו נגא תאני Bhu Nga Thani Resort

ריזורט 4 כוכבים בחלק הצפוני של החוף המזרחי של ריילי ביץ'. הריזורט מוקף בנוף מרהיב של ההרים מצד אחד ובים הכחול מצד שני וטובל בגן ירוק. יחידות האירוח פה ענקיות ומפנקות, במיוחד הווילה הגדולה למשפחות שכוללת גם בריכה פרטית.  בנוסף המקום מתהדר בבר שנמצא ממש בתוך הבריכה, עם האפי הוואר שמחה במיוחד! המיקום הוא במרחק הליכה קצרה מהחופים הטובים, המסעדות והחנויות, אבל באתר עצמו שומרים על שקט ושלווה. זאת כמובן מלבד הקופים החמודים שקופצים לבקר מדי פעם.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

הולידיי סטייל או נאנג ביץ' Holiday Style Ao Nang Beach Resort

ריזורט מושלם למשפחות, ממש על חוף או נאנג. המקום מרהיב ביופיו, עם יחידות מוארות ומרווחות, כולל יחידות גדולות למשפחות. החוף, השווקים, החנויות והמסעדות נמצאים ממש קרוב, הבריכה מעולה והאוכל טעים. גם הצוות אדיב ומאיר פנים, בקיצור יש פה כל מה שצריך לחופשה משפחתית מנצחת!

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

היכרות עם קראבי וטיפים לבחירת מלון

לפני שנצלול אל שאר המלונות המומלצים, בואו נעשה קצת סדר. בקראבי מלונות רבים ומפנקים במחירים נוחים יחסית למקובל אצלנו. וכשההיצע כל כך גדול, לא פשוט לבחור את זה שמתאים לכם ביותר.

נתחיל מבחירת המיקום:

מחוז קראבי נמצא בחלק המערבי של לשון היבשה התאילנדית שמפרידה בין מפרץ תאילנד לים אנדמן. המחוז מתגאה במצוקי גיר המתרוממים בפתאומיות מתוך הים, בג'ונגל סבוך וצמחיית מנגרובים ענפה, ובחופים לבנים, הן על היבשה והן באינספור האיים שלו.

עיר הבירה של המחוז היא קראבי טאון, עיירה קטנה ושלווה שהיא בסיס מצוין לצאת ממנו לטיולים וסיורים באיים. בעיר עצמה אין חופים, רק את נהר קראבי. אבל היא מהווה מרכז מסחרי ותרבותי, עם מקדשים, מוזיאונים, חנויות, שוק לילה תוסס, מסעדות וברים. רוב התיירים לא נשארים בעיר זמן רב, אלא רק בדרך משדה התעופה או אליו. אין פה גם מלונות מפנקים במיוחד. אבל אם אתם כבר פה אל תפספסו את שוק הלילה!

העיירה או נאנג הנמצאת מערבה לקראבי טאון היא מוקד משיכה לתיירים. היא נהנית משילוב מנצח של קו חוף ארוך, חופים זהובים, מגוון אתרי שנירקול וצלילה וחיי לילה סוערים. ממנה תכלו לצאת לשייט אל ריילי ביץ' המפורסם ואל איים שונים בסביבה. גם קופיפי נכלל במחוז קראבי, ואם תבחרו ללון שם, הנה המדריך שלנו למלונות מומלצים בקופיפי. מלבד זאת יש לא מעט ריזורטים מפנקים באזור, שהם מרוחקים יותר מהערים או החופים המרכזיים. ומתאימים לי שמחפשים להתנתק מהכל.

כמו שניתן להבין, קראבי הוא מחוז גדול שמתפרש על פני קילומטרים רבים של ים ויבשה, איים ויבשת, חופים ושוניות. כדי לבחור איפה הכי מתאים לכם ללון מבין כל האפשרויות, המשיכו לקרוא את המדריך שלנו למלונות המומלצים בקראבי.

נמשיך בתקציב:

כאמור, מחירי המלונות בקראבי נמוכים בהרבה מהמחירים בישראל, מערב אירופה וארצות הברית. כך שתוכלו להתפנק במלון 5 כוכבים במחיר נוח יחסית. אך גם למי שמאוד מוגבלים בתקציב יש פה אפשרויות נהדרות.

ונסיים בתזמון:

תאילנד היא מדינה טרופית ולכן חמה במשך כל השנה, כך שאין זמן לא מומלץ לבקר בקראבי. עם זאת, הזמן הטוב ביותר לבקר הוא במהלך העונה היבשה, הנמשכת בדרך כלל מנובמבר עד אפריל. תקופה זו מציעה טמפרטורות נוחות ומינימום גשמים, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור פעילויות בטבע וטיולי חוף. עם זאת, קחו בחשבון שזוהי עונת השיא של התיירות, אז צפו לעומס של תיירים ולמחירים גבוהים יותר עבור מקומות הלינה. והזמינו הכל מראש.

העונה הגשומה, ממאי עד אוקטובר, מביאה איתה מחירים נוחים יותר ופחות תיירים. אך למרות שמזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי, זה לא אומר שאי אפשר לטייל. הטמפרטורות עדיין נעימות ובין גשם לגשם יש בהחלט הפוגות שבהן אפשר להנות מהחופים ושאר הפעילויות.

קראבי, תאילנד

מוכנים? לפניכם המלונות המומלצים שלנו בקראבי:

מלונות מומלצים בקראבי טאון

כאמור, אין בקראבי טאון מלונות מפנקים במיוחד. אבל אם אתם רוצים לחוות את העיר המקומית ולבקר בשוק הלילה, הנה מלונות שכדאי לשקול.

הבית התשיעי The 9th House

מלון פשוט ובסיסי למי שצריכים מקום ללון ללילה אחד או שניים בקראבי, או למי שרוצים לחוות את העיר לזמן ממושך יותר. המלון נמצא במרכז העניינים של קראבי טאון, קרוב לשוק הלילה, מסעדות וחנויות. החדרים כאן פשוטים אך נקיים מאוד וממוזגים, ועוצבו מתוך הרבה מחשבה על נוחות האורחים. הבעלים הם משפחה שגרה בקומה התחתונה של המלון והם משתדלים להעניק לכל אורח שירות אישי ואדיב. והמחיר הנמוך הוא בונוס נוסף.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון די אנדמן Dee Andaman Hotel

מלון 3 כוכבים במרכז קראבי טאון, עם חדרים יפים ומרווחים עם מרפסת. יש פה מסעדה על הגג ובריכה, ואפשר להזמין מסאז' או להיעזר בפקידי הקבלה להזמנת טיולים באזור. המלון נמצא במרחק הליכה משוק הלילה, חנויות ומסעדות. וארוחת הבוקר שלו זוכה לשלל שבחים, דבר שאינו שכיח במלונות בעיר.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלון ריבר פרונט קראבי River Front Krabi Hotel

מלון שממוקם בחלק הצפוני של קראבי טאון, אך עדין במרחק הליכה של כרבע שעה מהמרכז. מלבד המיקום המעט מרוחק, המלון הוא אופציה איכותית ללינה בקראבי. הוא מציע חדרים מוארים ויפים עם מרפסת, בריכה מצוינת, מסעדה ובר.  האווירה רגועה ושקטה והצוות תמיד שמח לעזור.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים בריילי ביץ'

זה ה-חוף של קראבי, ומקום מעולה להשתכן בו! ריילי ביץ' מרהיב ביופיו עם צוקי אבן גיר דרמטיים ומים צלולים. אך שימו לב שהוא אינו נגיש דרך היבשת, בגלל מחסום של צוקים תלולים. כך שהדרך היחידה להגיע לפה היא בשייט. יש פה בעצם שני חופים, בצד המערבי ובצד המזרחי של לשון היבשה. החוף בצד המערבי יוקרתי יותר, עם חופי רחצה ומלונות מפנקים. והחוף בצד המזרחי פחות מתאים לרחצה אבל יש בו מלונות, חנויות, מסעדות ופאבים.

מלון ראיאוואדי Rayavadee

מלון 5 כוכבים שנחשב לאחד הטובים בתאילנד כולה! הוא נמצא בצד המזרחי של ריילי ביץ' ושום תיאור שלו לא יהיה נאמן לאמת, כי המקום פשוט מהמם. הוא מוקף בג'ונגל טרופי וחופים זהובים. יחידות האירוח ענקיות, חלקן מתאימות גם למשפחות ובחלקן בריכה פרטית. יש במלון מספר מסעדות משובחות, בריכה, מרכז ספא מפנק ושירות VIP לכל אחד מהאורחים. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם את המחיר, שאינו זול, אנחנו ממליצים בחום לבחור במלון זה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אוואטר ריילי Avatar Railay

מלון 3 כוכבים שנמצא גם הוא בצד המזרחי של ריילי ביץ'. פה תוכלו למצוא וילה ענקית עם בריכה פרטית במחיר ממש מיניאטורי! יש פה גם בריכה גדולה, מסעדה, ובאופן כללי הרבה טבע ושלווה. שימו לב שלפעמים חולקים פה את הבריכה עם הקופים, אז אם אתם לא מחובבי הז'אנר זה לא המקום בשבילכם.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

ראפאלה רוק ווד  Rapala Rock Wood Resort

אתר נופש פשוט ונעים, עם בקתות אירוח בסיסיות במחיר נוח מאוד. תוסיפו לזה את המיקום שהוא רק כמה דקות הליכה מריילי ביץ' ותקבלו אופציה מעולה ללינה בתקציב מוגבל. יש פה בריכה ומסעדה עם נוף מהמם, והצוות במקום מתייחס לאורחים ממש כמשפחה. מה עוד צריך?

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מלונות מומלצים באו נאנג

זה אחד החופים הטובים בקראבי ויש פה המון מקומות מצוינים להתאכסן בהם. אל תתנו למבחר הרב לבלבל אתכם, הנה המלונות המומלצים ביותר, שעונים על מגוון העדפות.

פונסירי או נאנג Poonsiri Resort Aonang

ריזורט 4 כוכבים בחלק הצפוני של או נאנג. ממוקם בינות לצוקים ומנגרובים וייחודו באגם המרכזי שעליו בנויות יחידות האירוח. לכל יחידה מרפסת ממש מעל האגם! ביחידות יש מזגן, טלויזיה, פינת ישיבה ובחלקן גם מטבחון. כמו כן יש יחידות עם מספר חדרי שינה למשפחות. באתר יש גם בריכה ומסעדה, והסעות בחינם אל מרכז או נאנג, מספר פעמים ביום. כחלק מהחוויה תזכו לפגוש קופים חמודים ולשוט בקיאק בין הדגים באגם. אמנם הריזורט ממוקם מספר דקות נסיעה מהחוף וממרכז או נאנג, אך ההסעות פותרות את העניין. מקום מעולה למשפחות עם ילדים, שימצאו פה המון דברים מעניינים לחקור.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

או נאנג וילה Aonang Villa Resort

אם אתם רוצים להשתכן במלון ממש על חוף או נאנג, זה המקום בשבילכם! המלון נמצא צעדים ספורים מהחוף ויש בו 2 בריכות, חדר כושר וג'קוזי, ספא ומסעדה. החדרים פשוטים אך מרווחים, עם מרפסת וחלונות גדולים. וארוחת הבוקר זוכה לשבחים.   

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

פינתונג אונאנג וילה Pinthong Aonang Villa

ריזורט בדרגת 3 כוכבים, חדש יחסית והכל בו עדין נקי ומצוחצח. יחידות האירוח ממוזגות, מרווחות, וכוללות מטבחון. הן מתאימות במיוחד למשפחות, ונותנות תמורה מצוינת למחיר. מיקום הריזורט הוא במעלה חוף או נאנג, כך שכדי להגיע לחוף תצטרכו הסעה, המסופקת בחינם על ידי המלון. יש כאן גם בריכה ומסעדה, וארוחת בוקר טובה. והכי חשוב – כל אחד מתקבל כאן כמו בן משפחה ממש על ידי הצוות.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

בלו-סוטל סמארט BlueSotel SMART Krabi Aonang Beach

מלון 4 כוכבים למבוגרים בלבד, במיקום מצוין, כ-200 מטרים מחוף או נאנג. לחדרים יש מרפסות, לחלקם אף בריכה פרטית במחיר נוח במיוחד. הם מעוצבים ונעימים, עם מזגן, קומקום, מקרר, וטלוויזיה. תוכלו להזמין פה מגוון ארוחות בוקר – מקומית, אמריקאית או צמחונית, ובמסעדה יש מאכלים מכל העולם וגם אוכל טבעוני או ללא גלוטן. הבריכה ענקית ויש בריכה נוספת מרהיבה על הגג. והאווירה שלווה ורגועה, אך במרחק הליכה מכל האקשן של החוף.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

ד'ה קראבי פורסט הומסטיי The Krabi Forest Homestay

כפר נופש ייחודי שיש בו שילוב מנצח של שקט ושלווה, קירבה לחופים, למסעדות ולאטרקציות, ומחיר מצוין. החדרים מעוצבים באופן מסורתי וטובלים בגן פורח. הצוות יוצא מגידרו לעזור בכל דבר, ומציע שירותי הזמנת טיולים ועיסויים. יש פה גם מסעדה ובונוס – ממש קרוב לכאן יוצאות הסירות לריילי ביץ'.

לפרטים והזמנת מקומות לחצו כאן.

ריזורטים מפנקים בקראבי

באזור שבין או נאנג לקראבי טאון, ובכלל בסביבה, יש הרבה ריזורטים מפנקים שעומדים בזכות עצמם. אמנם הם בדרך כלל ידרשו נסיעה אל החוף, אך הם מהווים אופציה נהדרת למי שמחפשים שקט ושלווה.

טובקאק קראבי בוטיק ריזורט The Tubkaak Krabi Boutique Resort

ריזורט 5 כוכבים על החוף המערבי של קראבי, מול איי הונג. נמצא בתוך גן ירוק ושופע, עם נוף להרים ולים. יש כאן חוף פרטי מפנק וחדרים מפוארים עם מרפסות, לחלקם בריכה פרטית. מורגש שהושקעה מחשבה בכל פרט קטן. בנוסף יש בריכה באתר, מסעדה, ספריה, והיצע של טיולים ושיעורי בישול שישמחו לארגן עבורכם. המלון מרוחק מאזורי תיירות ובילוי, כ-20 דקות נסיעה מחוף או נאנג, כך שמתאים בעיקר עבור מי שרוצים להתנתק מהכל.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אנאנה אקולוגי ריזורט Anana Ecological Resort Krabi

עוד ריזורט מפנק, גם למשפחות. מיקומו בקצה המזרחי של או נאנג, רחוק יחסית מהים, אך יש פה בריכה מעולה ושאטלים חינם מהמלון למרכז העיירה. החדרים מרווחים ומעוצבים, עם פינת ישיבה, בחלקם מרפסת. יש גם חדרים למשפחות עם מיטות קומתיים בעיצוב מהמם שהוא חוויה לכל ילד. הצוות חייכן ואדיב וארוחת הבוקר נהדרת.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

מחבוא טינידי בחוף טונסאי Tinidee Hideaway Tonsai Beach

ריזורט בדרגת 3 כוכבים שנמצא בחוף טונסאי האהוב על מטפסי צוקים, צפונית לריילי ביץ'. המקום מרהיב ביופיו, עם בקתות הפזורות מול הים, ויש גם מסעדה ובריכה. יש גם יחידות למשפחות של עד 6 אנשים. הבקתות בסיסיות אבל הנוף הנשקף מהמרפסת בהחלט מפצה על כך! הריזורט יחסית מבודד ומגיעים אליו עם סירה בלבד, אבל הליכה קצרה תביא אתכם לריילי ביץ'. מושלם למחפשים שקט, שלווה ונוף.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

ווילות אמדהה Amadha Villas Retreat

אתר נופש הבנוי ממספר ווילות אירוח המקיפות בריכה, בהרים הנמצאים במעלה חוף או נאנג. יש פה גם וילה עם בריכה פרטית, והכל במחירים מצוינים. המקום מתאים מאוד למשפחות שמחפשות שקט ושלווה ורוצות להיות עצמאיות, עם מטבח משלהן. תוכלו לשכור רכב כדי להתנייד מפה אל העיר, אך המקום גם מספק הסעות חינם אל החוף, ובכלל הצוות ידידותי ויוצא מגדרו לעזור לאורחים בכל בעיה או שאלה.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

אנחנו מקווים שעכשיו אתם כבר ממש מוכנים לחופשה בקראבי. ואחרי שאתם חוזרים, אל תשכחו לספר לנו על החוויות שלכם בתגובות!

כתבות נוספות למתכננים טיול בתאילנד:

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן