מלונות הכל כלול ברודוס

חוף טסמביקה

מלונות הכל כלול ברודוס

הרבה פעמים שיוצאים לחופשה אנחנו רוצים להשאיר את כל המטלות בבית. במלונות מסוג הכל כלול תיהנו מארוחות מעולות מסביב לשעון, הפסקות מתוקות, פעילויות נפלאות לילדים והאפשרות להשאיר את הארנק בכספת למשך כל החופשה! ככה שאתם באמת בחופשה. מלונות 'הכל כלול' בהחלט מהווים פתרון מצוין עבור נופש משפחתי. ברודוס תוכלו למצוא מספר מלונות מעולים המציעים חבילות הכל כלול.

להלן אתרי הנופש מומלצים עם חבילות הכל כלול ברודוס.

חוף טסמביקה

Mitsis Alila Resort & Spa

אתר הנופש והספא מיטסיס אלילה (Mitsis Alila Resort & Spa) נמצא ישרות בחוף פרטי בפליראקי (Faliraki), ומציע בריכת שחיה מקורה, בריכת שחיה חיצונית, מרכז ספא, מסעדת א-לה-קארט עם מאכלים איטלקיים, יווניים, טקס-מקס ופאן-אסייתים, מסעדת המבורגרים ועמדת פיתות.

כל החדרים כוללים ריהוט אקלקטי לבן, רצפת שיש, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, שירות חדרים 24 שעות ביממה ומכונת קפה של Nespresso עם אספקת קפסולות חדשה כל יום. בחדרי הרחצה יש חלוקי רחצה מפנקים, כפכפים וכלי רחצה.

האירוח במלון הוא על בסיס הכל-כלול. המסעדות כלולות אך מומלץ לשריין מראש מקום למסעדות במקום האירוח. ההזמנה נעשית דרך האתר שלהם, לפחות שבועיים מראש ורצוי יותר עם מספר ההזמנה שקיבלתם בהזמנת המלון.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Leonardo Kolymbia Resort Rhodes

מלון לאונרדו קולימביה ריזורט רודוס (Leonardo Kolymbia Resort Rhodes) ממוקם במרחק של 250 מ' בלבד מחוף קולימביה. המלון מציע לאורחיו 2 בריכות שחיה חיצוניות, מרכז בריאות וחדר כושר. 

114 החדרים במלון מוארים וכוללים טלוויזיה, חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומיזוג אוויר בשליטה אישית. כל יחידות האירוח כוללות מוצרי טיפוח ללא תשלום.

המלון מרוחק 45 דקות מנמל התעופה של רודוס.
במלון גם סוכנות להשכרת רכבים עם מחירים נוחים. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

Princess Andriana Resort & Spa

אתר הנופש והספא פרינסס אדריאנה (Princess Andriana Resort & Spa) הוא אתר נופש בדירוג 5 כוכבים. האתר נמצא במרחק של 150 מ' מחוף קיוטארי (Kiotari Beach). האירוח הוא על בסיס הכל-כלול, ויש במקום בין השאר 4 מסעדות, 5 ברים, מרכז ספא וחדר כושר. 

מתקנים נוספים במלון כוללים בריכות שחייה עם מיטות שיזוף ושמשיות, פעילויות ספורט ופנאי ומועדון לילדים וילדות.

המלון ממוקם כ-15 ק"מ מהעיירה לינדוס, כשעה נסיעה משדה התעופה של רודוס.

לחצו כאן למחירים והזמנות

 

Esperos Mare Resort

אתר הנופש אספרידס ביץ' פמילי (Esperides Beach Resort) נמצא מול הים בקליתאה. אתר הנופש מציע אירוח על בסיס הכל כלול.

המתקנים של אתר הנופש כוללים שלוש מסעדות, בר בריכה, בר-קפה, בר לילדים, מתקני כדורעף חופים ושני מגרשי טניס. מקום האירוח כולל בריכות לילדים ולתינוקות, יש בריכה עם מגלשות לילדים.

המלון ממוקן כשעה נסיעה משדה התעופה של רודוס.
ביציאה מהמלון יש תחנות אוטובוס כל 20 דקות בערך לכיוון רודוס או לכיוון פאלירקי.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Mayia Exclusive Resort & Spa –  למבוגרים בלבד

אתר הנופש והספא למבוגרים בלבד מאיה אקסקלוסיב (Mayia Exclusive Resort & Spa – Adults Only) שוכן בקיוטארי, ומציע לאורחיו אירוח על בסיס הכל כלול. אורחי המלון יכולים ליהנות מחוויות גסטרונומיות ייחודיות ומשירותים ברמה של 5 כוכבים, לרבות מתקני ספא יוקרתיים, בריכות שחייה, בידור בערב ואזור חוף פרטי. 

מקום האירוח על בסיס הכל-כלול מציע מזנוני ארוחת בוקר, צהריים וערב עשירים במסעדה הראשית של המלון. כמו גם מגוון רחב של קפה ותה, כיבוד, בירות ויינות נבחרים.

כל החדרים כוללים שולחן עבודה, טלוויזיה חכמה, מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום, וחלקם מציעים טרסה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות נוספים ברודוס

רשימה של מלונות נוספים ברודוס, לא רק על בסיס הכל כלול:

2 תגובות

  1. אלופה! תודה על ההמלצה. ממש אהבנו את המלון מאיה!
    מקום חלומי ושקט, מציעה מגוון מאכלים ואלכוהול ברמה גבוה מאוד. מוזיקה חיה איכותית. מרוחק מהכל בערך, בשבילנו זה מושלם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן