מלונות בסנטוריני | איפה לישון בסנטוריני 2024

מלונות בסנטוריני | איפה לישון בסנטוריני 2024

סנטוריני מהממת ביופיה אך אינה מתאימה לכל סוג של מטיילים. למי שמחפש חופשה רומנטית ומפנקת, זה בהחלט המקום. אז איפה לישון בסנטוריני? מהן הערים שכדאי לחפש מהם מקום לינה ובאיזה מלון לבחור? להלן רשימה של מלונות מומלצים בסנטוריני כולל מלונות עם בריכות אינפיניטי, בתי מלון 5 כוכבים ומלונות יוקרה בסנטוריני, לאלו שאוהבים להתפנק. 

מלון עם בריכה בסנטוריני

מה בכתבה?

איפה לישון בסנטוריני

היופי של סנטוריני טמון במצוקים הקסומים והאדריכלות המסורתית המיוחדת. הר הגעש, הקלדרה והשקיעה של הצד המערבי של האי הם אלה שהופכים את האי למיוחד כל כך ולמפורסם בעולם כולו.  אם אתם מתלבטים איזה אזור בסנטוריני – בחרו בצד המערבי, באחת מעיירות הקלדרה: אויה, פירה, אימרוביגלי ופירוסטפני. בצד המזרחי של סנטוריני תוכלו למצוא חופים, אך זה אינו הצד החזק של סנטוריני. אם אתם מחפשים חופשת בטן גב וחופים מרשימים – סנטוריני אינה בהכרח היעד הנכון עבורכם. 

הצד המערבי של סנטוריני מורכב ממספר עיירות שכולן קסומות ומיוחדות באופן אינדיבידואלי.

אויה (Oia) – זו אחת העיירות הכי מדהימות, יפייפיות ורומנטיות. איה מאוד יקרה ויוקרתית וצריך לעשות את החשבון הזה לפני שטסים. רוב המלונות באויה הם מלונות בוטיק מעוצבים, כל אחד באופן קצת שונה. זה לא סגנון של הכל כלול ושפע מטורף אלא סגנון יווני אותנטי.

פירה (Fira) –  פירה היא העיירה הגדולה ביותר בסנטוריני, היא מרכז חיי הלילה של האי וברחובות שלה שפע חנויות, ברים ומסעדות. העיירה ממוקמת על צוק הקלדרה ומציעה נופים עוצרי נשימה של הר הגעש. 
הנמל המרכזי של של הצד המערבי הוא מפירה. 

אימרוביגלי ופירוסטפנישתי עיירות שקטות, אם אתם רוצים להתרחק מהמולת התיירים. שתיהן ממוקמות על צוקי הקלדרה ומציעות נוף מרהיבים של הר הגעש. פירוסטפני – ממוקמת כ-15 דקות הליכה מפירה. אימרוביגלי – ממוקמת כ-30 דקות הליכה מפירה.

מלונות בסנטוריני עם בריכה אינסופית

להלן רשימת מלונות בסנטוריני עם בריכות אינסופיות.

Perivolas Hotel: מלון פריבולס בסנטוריני הינו מלון 5 כוכבים שנמצא על צוקים, גבוה מעל הים האגאי ובמרחק הליכה קצרה מאויה הציורית. במלון יש 22 יחידות אירוח פרטיות שנבנו במערות משוחזרות בנות 300 שנים. מסעדת המלון נמצאת במרתף יין משוחזר ומגישה מנות ים תיכוניות ויווניות ממוצרים מקומיים. במלון מרכז בריאות בו תמצאו מרחץ אדים, סאונה, ג'קוזי באוויר הפתוח, מתקני עיסוי וחדר כושר.  
חלק מיחידות האירוח הן עם בריכה פרטית!

Astra Suites: מלון אסטרה סוויטס (Astra Suites) בנוי על מצוקי לע הר הגעש בעיירה אימרוביגלי בסנטוריני. המלון כולל מרכז בריאות עם אמבט hot tub, חדר אדים ואזור עיסוי.  בנוסף, בריכה עם שפת אינסוף וטרסה עם כסאות נוח.
חלק מיחידות האירוח מציעות נוף ללוע הר הגעש, חלקן מכילות אמבט ספא משלהן או בריכה פרטית.

Hotel San Antonio: מלון סן אנטוניו (San Antonio – Small Luxury Hotels of the World) מרשת המלונות היוקרתיים בעולם נהנה ממיקום מבודד בפאתי אימרוביגלי, ומציע נוף מדהים לים, ספא ובריכת אינסוף השוכנת בגנים אקזוטיים. ספא המלון ממוקם בתוך מערה, וכולל אמבט עיסוי ומקלחת סילונית. 
חלק מיחידות האירוח מציעות אמבט ספא פרטי.

מלונות קטיקיס מרשת מלונות The Leading Hotels of the World מציע 3 מבנים של מלונות עם בריכות אינסוף על המצוקים המרשימים של אויה. המלנות בעלי ארכיטקטורה מסורתית ומשתרעים על טרסות רבות על פני מפלסים. 
לרשת 3 מלונות: Katikies Santorini, Katikies Villa Santorini ו-Kirini Santorini. באחרון יש בו 2 מסעדות: Botrini's Santorini ו-Katikies Lower Deck Lounge. בריכות האינפיניטי משקיפות לנוף מרהיב של הקלדרה.

The Tsitouras Hotel: מלון טסיטוראס קולקשן (Tsitouras Collection) הממוקם בפירוסטפני, במבנה שהיה בית אחוזה מהמאה ה-18. המלון מציע יחידות אירוח מפוארות עם נופי שקיעה מרהיבים ובריכת אינפיניטי.
פירה (Fira), הבירה ההומה של סנטוריני, נמצאת במרחק של 700 מ' בלבד ממקום האירוח. 

וילות לקבוצות בסנטוריני

ווילה טרייריס וילאס אנד סוויטס: וילה אשר נבנתה ב-1790, וממוקמת בגובה 350 מ' מעל פני הים. במתחם מספר יחידות אירוח לזוגות, ווילה הכוללת שני חדרי שינה ובריכה פרטית מחוממת וווילה הכוללת 3 חדרי שינה, בריכה חיצונית מחוממת עם סילוני הידרומסאז', ונוף פנורמי של הים האגאי ושל לוע הר הגעש. 

הוילות ממוקמת במרחק 3 דקות הליכה בלבד ממרכז העיר פירה. 

מלונות למשפחות בסנטוריני

בניגוד לאיים יווניים שיותר מזוהים עם חופשה משפחתית כמו כרתים או רודוס, רוב התיירים בסנטוריני הם זוגות או מבוגרים ללא ילדים. חופי הים של סנטוריני הם גם שונים מחופי הים של רוב איי הנופש ביוון כי החול בהם הוא חול וולקני שחור שיכול להתחמם מאוד תחת חום השמש (יותר מהחולות הלבנים) – ולכן יעד פחות פופולרי לבטן גב.
רוב בתי המלון בסנטוריני הם מלונות בוטיק וחדרים מעוצבים קטנים,  שלא מתאימים למשפחות שמגיעות אל סנטוריני עם ילדים ורוצות ליהנות ממרחב.
גם מבחינת עלויות של חופשה משפחתית, סנטוריני יקרה יחסית לאיים אחרים ביוון.
אם בכל זאת בחרתם לטוס לחופשה בסנטוריני עם ילדים, בחרו מלון באזור החופים כמו פריסה או קמארי.
כמה מלונות שיכולים להתאים:

אתר הנופש סנטוריני קסטלי ריזורט (Santorini Kastelli Resort) בדירוג 5 כוכבים נהנה ממיקום מבודד, במרחק של 2 דקות הליכה בלבד מחוף קמארי.  מוקף בגנים מבושמים ובמדשאות שופעות, ומציע 2 בריכות שחייה, ספא ומסעדה-בר על שפת הבריכה.
ניתן לבקש, ללא תוספת עלות, עריסה לתינוק. 

מקום האירוח סמסונ'ס ווילג' (Samson's Village) מציע יחידות אירוח מסורתיות בסגנון קיקלדי עם נופים לים. דירות הסטודיו ודירות האירוח שופצו בשנת 2012 ומעוצבות בסגנון מסורתי, וכוללות מטבחון ומרפסת ממנה נשקף נוף לים האגאי או לבריכה. המתחם מציע בריכה עם כיסאות. מקום האירוח נמצא במרחק של 2 דקות בלבד מחוף הים של פריסה, מיקום מעולה ליד הטיילת.

מלונות למבוגרים בלבד בסנטוריני

לא תראו הרבה משפחות מטיילות בסנטרוריני, אך אם בכל זאת תרצו להבטיח שלא תפגשו ילדים בבריכה או בארוחת בוקר, תוכלו למצוא מספר מלונות באי המציעים אירוח למבוגרים בלבד.

La Perla Villas and Suites – Adults Only: מלון זה ממוקם באויה ויש בו וילות וסוויטות אלגנטיות ומסגננות, ונוף פנורמי לים ולקו החוף של אויה. חדרי האירוח בנויים ומעוצבים בסגנון הפשוט והמסורתי שאופייני לאי. יש במקום בריכת שחייה חיצונית עם טרסה שמשקיפה לים. 

Orabel Suites Santorini: מקום האירוח אוראבל סוויטס סנטוריני ממוקם בכפר פריבולוס. אורחי המקום יוכלו ליהנות מבריכת שחייה עם זרמים ובר לצד הבריכה. מקום האירוח מקבל ביקורות מעולות מאורחיו!  כל הסוויטות מעוצבות בסגנון קיקלאדי וכוללות אמבט עיסוי פרטי ונוף לים האגאי או לבריכה. 

Callia Retreat Suites: מקום האירוח קאליה ריטריט סוויטס – מבוגרים בלבד (Callia Retreat Suites – Adults Only) ממוקם בפירה. מקום האירוח מציע סוויטות אלגנטיות עם מרפסת או טרסה משלבות בין אלמנטים מסורתיים לעיצוב מודרני.
 
אם תבחרו ללון בצד המזרחי של האי, תוכלו למצוא מלון מפנק במיוחד למבוגרים בלבד.
מלון אנסטסיה פרינסס (Anastasia Princess Luxury Residence & Spa- Adults Only) הוא מלון למבוגרים בלבד בסגנון קיקלאדי שממוקם בפריסה. המלון מציע 3 בריכות שחיה, ספא ונוף מרהיב. האווירה במלון שקטה, אינטימית ונחמדה. חלק מיחידות האירוח מציעות בריכה פרטית או ג'קוזי פרטי. 

מה עושים בסנטוריני?

מדובר באי יוקרתי עם נוף עוצר נשימה ומלונות ברמה הכי גבוהה שיש. ניתן להתנייד באי באמצעות קטנוע, רכב, אוטובוס (קישור לאתר האוטובוסים של סנטוריני) ומוניות. 

חופי ים מומלצים: חוף קמארי, החוף האדום והחוף השחור בפריסה.
קחו בחשבון שכל החופים באי הם סלעיים, לכן מומלץ לטייל עם נעליים שניתן להיכנס איתם למים. 

ביקור ביקבים: santo vines.
סיור יין מודרך: לטעום את היינות המיוצרים באי סנטוריני בסיור טעימות עם מומחה יין מקומי. בקרו ביקבים הטובים ביותר של האי כדי לחקור את הכרמים ולשמוע על זני הענבים השונים.

תצפיות: עלייה ברכבל לתצפית בפירה.

שייט ביאכטה עם ארוחה ושנורקלינג: חווה את היופי של סנטוריני בשייט ביאטנה (קטמרן) יוקרתי לקבוצות קטנות. בשייט יש עצירה לשנורקלינג ותיהנו מארוחת מזנון יוונית עם משקאות. 
אורך הפעילות היא כ-5 שעות ועולתה היא 120 יורו לאדם.

סיור מודרך באי: סיור העובר באתרים הפופולריים ביותר של סנטוריני בו תלמדו על ההיסטוריה שלה. תבקרו בכפרים מסורתיים ובחופים געשיים. לקינוח – תצפית על שקיעה מרהיבה מאויה. אוטובוס עובר בכל העיירות המערביות של האי, אוסף את המטיילים ממלונותיהם ואז מתחיל הסיור. 

שייט קיאקים: צאו לחקור את הים האגאי בעזרת קיאק, תגיעו למערה מהממת ותוכלו לצאת לשנורקלינג. 
משך הפעילות היא 7 שעות ועלותה היא 120 יורו לאדם.

יום צילומים עם צלם מקצועי: נצלו את הרקע היפה של סנטוריני ליום של צילומים. שכרו צלם ליום שלם (מתאים לקבוצה של עד 6 משתתפים), וצרו לכם מזכרות מהממות.

שייט לאיים הוולקניים של אזור הקלדרה של סנטוריני: תוכלו לשחות במעיינות חמים, להתפעל מנופים מהר געש פעיל ולחקור את הכפרים הטיפוסיים של טירסיה ואויה.

עוד על מלונות בסנטוריני

האם יש מלון הכל כלול בסנטוריני? 
מחיפושים מקיפים ברשת, לא מצאתי מלון בסנטוריני המציע אירוח על בסיס הכל כלול. 

האם יש מלון כשר בסנטוריני? 
מחיפושים מקיפים ברשת, לא מצאתי מלון כשר בסנטוריני.

חיפשתם מידע ולא מצאתם? מוזמנים לשאול בתגובות וצוות האתר ינסה לעזור לכם!

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן