מדריך למטייל בפורטלנד: מידע חשוב, מקומות לינה ואטרקציות מומלצות

תצפית על פורטלנד

מדריך למטייל בפורטלנד: מידע חשוב, מקומות לינה ואטרקציות מומלצות

פורטלנד היא אחד היעדים הפחות מוכרים לטיול, אבל זה לא בגלל שהיא לא שווה את זה. פורטלנד היא העיר הגדולה ביותר במדינת אורגון, ונמצאת על גדות הנהר קולומביה ונחצית על ידי נהר הווילמט, בין הרי געש כבויים וטבע ירוק ומדהים. אין טיסות ישירות לפורטלנד, וזו כנראה הסיבה העיקרית שהיא פחות מוכרת בקרב תיירים ישראלים, אבל עם עצירת ביניים קטנה תגיעו למקום שבהחלט שווה את הטיסה. 

האווירה בפורטלנד צעירה, פתוחה, קלילה ומתוחכמת. הטבע העוצר נשימה שמסביב לעיר ובתוכה נותן לה הרגשה של כפר, ואם יתמזל מזלכם תזכו לראות צבאים ואיילות מקפצים באיזורים הירוקים של העיר. 

התחבורה הציבורית בעיר היא לא מהנוחות והיעילות במיוחד, בדומה לרוב ארצות הברית, לכן מומלץ לשכור רכב, כך גם יהיה קל יותר להגיע לפנינות הטבע מסביב לעיר. מומלץ כמובן לעשות השוואה בין רכבים מראש ולשכור רכב מבעוד מועד. כך תחסכו התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה, ניתן לחפש רכבים באתר פאפם-פאפם.

לפורטלנד יש קסם מיוחד בסתיו – עלי העצים עוטים צבעים צהובים עד אדומים, ונותנים לעיר מראה סתווי ציורי במיוחד.

קו רקיע של פורטלנד

מקומות לינה מומלצים בפורטלנד

דאונטון פורטלנד

מרכז העיר השוקק וההומה עם חנויות רבות, מסעדות ומקומות בילוי. בעוד שברוב הערים הגדולות בארצות הברית איזור הדאונטאון נוטה להיות סואן, לדאונטאון של פורטלנד הרגשה יותר נעימה ורגועה, כנראה בזכות הפארקים הירוקים הרבים.

מלונות מומלצים בדאון טאון:

  • Dossierמלון ארבעה כוכבים במיקום מאוד מרכזי. קרוב לחנויות ובתי קפה רבים.
  • Woodlarkמלון ארבעה כוכבים, קרוב מאוד למוזיאון האומנות של פורטלנד וחנות הספרים המפורסמת Powell's City of Books
  • The Mark Spencer Hotelמלון שלושה כוכבים המציע אופניים להשכרה בחינם, דרך תחבורה מאוד נפוצה בפורטלנד. 

Pearl District

פעם היה האיזור התעשייתי בסמוך לדאונטאון, אבל היום מחוז פרל הפך לאיזור יוקרתי מלא בפארקים נעימים וירוקים, מסעדות טעימות ובתי קפה.

מלונות מומלצים בפרל:

  • Hampton Inn And Suites By Hilton Portlandמלון ארבעה כוכבים עם מרפסת גדולה הצופה על פורטלנד.
  • Harlow Hotelמלון שני כוכבים אשר ידוע בשירות האדיב וחברי מאוד שהוא מציע. 

מרכז הצד המזרחי (Central Eastside)

נהר הווילמט חוצה את פורטלנד לחלק המזרחי והמערבי. בעוד דאונטון ומחוז פרל נמצאים בצידו המערבי של הנהדר, המרכז של צידו המזרחי הפך לאחת השכונות המגניבות ביותר בפורטלנד. מעבר להרבה גלריות אומנות, איזורי בילוי, קניות ומסעדות טעימות, השכונה הזאת נפלאה לאוהבי הקפה ומבשלות בירות מקומיות. הווייב ההיפסטרי בהחלט שולט במקום. לכן תצפו לראות הרבה חנויות ספרים ותקליטים, יחד עם חנויות יד שניה של בגדי וינטג׳. 

מלונות מומלצים במרכז הצד המזרחי:

  • Hotel Grand Stark מלון ארבעה כוכבים הממוקם לא רחוק מהגנים הסינים של לן סו וממוזיאון המדע והתעשייה של פורטלנד. 
  • KEX Hotel הוסטל בו תוכלו למצוא חדרים משותפים וחדרים פרטיים. 

Hawthorne

אם הצד המרכז מזרחי נחשב לאיזור המגניב של פורטלנד אז איזור הות׳ורן הוא הקרם של הקרם של מה שנחשב מגניב וקורה בפורטלנד. אם אתם רוצים להיות חלק ממרכז העניינים של המקומיים, להנות מבתי קפה ומסעדות שרק המקומיים יושבים בהם אז זוהי השכונה בשבילכם.

מלונות מומלצים בהות׳ורן:

  • Bluebird Guesthouseמבנה קולוניאלי ישן מ – 1910 שהומר לגסטהאוס מתוק וביתי. קרוב למסעדות רבות.
  • Evermore Guesthouseמלון שלושה כוכבים עם מרפסות נעימות הפונות לנוף הירוק ומלא העצים. 

Alberta Arts District

אוהבי האומנות מוכרחים להגיע לשכונה הזו. השכונה מלאה באומנות רחוב בכל פינה, גלריות אומנות רבות, ולברים ומסעדות בה עיצובים מיוחדים ותופסים את העין.

מלונות מומלצים באלברטה ארט:

  • Upscale NE סטודיו מודרני ונעים עם מרפסת וגינה ירוקה ומטופחת.
  • Backyard Cottageסטודיו מרווח עם מדשאות נוחות לישיבה בחוץ.

Nob Hill

שכונה שקטה ונעימה הנמצאת מערבית למחוז פרל. נמצאת ליד הפארקים הגדולים של פורטלנד ומתאימה מאוד למי שאוהב את השקט ומעוניין לעשות את מסלולי ההליכה בפארקים, או לבקר בגני החיות ומרכזי ההצלה לחיות.

מלונות מומלצים בנוב הייל: 

שכונה ללינה בפורטלנד

אטרקציות מומלצות בפורטלנד

הגנים הבוטנים

פורטלנד מלאה בפארקים יפים, והגן סיני של לאן סו יחד עם הגן היפני הם שני גנים בוטנים שאסור לפספס, במיוחד אם אתם חובבים ישיבה במקומות נעימים ופסטורלים. תוכלו למצוא בתי תה, אזורי מדיטציה, בירה מקומית ומסעדות בתוך הגנים, כך שתוכלו למלא את החך בעודכם צופים בפרחים היפים.

גלידה

פורטלנד מצדיקה את הסטריאוטיפ ההיפסטרי שלי עם מבחר גלידריות עם טעמים מיוחדים שכנראה לא הייתם חושבים לנסות בדרך כלל, אבל בפורטלנד התנהגו כפורטלנדאים – כנסו לכל גלידריה בעיר ונסו את מבחר הטעמים המיוחדים והמוזרים שלהם, מי יודע, אולי עוד תגלו שגלידה בטעם ארטישוק זה הד-ב-ר. 

בירה

פורטלנד ידוע במבשלות בירה מקומיות רבות. לא משנה אם אתם בעניין של מאלט או לאגר, אתם בטוח תמצאו בירות שתאהבו. בדומה לגלידות, אל תיבהלו כאשר יציעו לכם בירות בטעמים מיוחדים. 

מוזיאון האומנות של פורטלנד

מוזיאון המציג יצירות של אומנים קלאסים כמו דגה, ואן גוך, רנואר ועוד. יחד עם אומנות מודרנית, אומנות אינדינאית, אומנות אפריקאית ואומנות אסייתית. בחצר המוזיאון יש גן פסלים.

מוזיאון המדע והתעשייה של פורטלנד

אחד המוזיאונים הנחשבים ביותר של ארצות הברית למדע. בילוי מושלם עם ילדים.

Powell's City of Books

חנות שהיא כמו עיר קטנה מלאה בספרים חדשים, ספרים יד שניה ומשחקים. מומלץ מאוד לכל מי שחובב קריאה.

שוק השבת של פורטלנד

שוק הקורה מחודשי האביב עד הסתיו כל שבת. בשוק תוכלו למצוא מבחר פירות וירקות שגידלו חקלאי האיזור, אומנות מקומית, כלי מוזיקה, בגדים ועוד. השוק תמיד מלווה בנגני רחוב המנגנים מוזיקה חיה, מופעי רחוב נוספים ואווירה צעירה וכייפית.

תעלות שנגחאי 

טיול תת קרקעי בתעלות הנמצאות מתחת לעיר. התעלות עוברות בעיקר תחת איזור צ׳יינהטאון ומובילות למרתפים של מלונות ומסעדות באיזור נהר הווילמט. מתאים למי שאוהב אטרקציות קצת מפחידות. נהדר עם ילדים.

טיולי טבע בסביבת פורטלנד

פורטלנד מלאה בטבע בתוכה וסביבה. לפעמים צריך לסוע מעט בכדי להגיע לפנינות טבע מיוחדות, אך הן בהחלט שוות את זה. תוכלו למצוא בטבע שסביב אורגון מסלולי הליכה לכל הרמות, נקודות תצפית ועוד. 

הנקודות המומלצות ביותר הן: 

מפלי Multnomah – מפלים מרשימים באמצע יער ירוק על גדות נהר הקולומביה. באיזור תוכלו למצוא עוד 90 מפלים! לחלקם תוכלו להגיע במסלולי הליכה. טבע עוצר נשימה שרצוי לא לפספס. 

Mount Hood – הר געש כבוי, שהוא גם ההר הגבוה ביותר באורגון. כיפתו מכוסה בשלג כל השנה. תוכלו לראות אותו מתנוסס ברקע העיר, וגם לסוע קרוב יותר אליו ולטפס אותו. 

Larch Mountain – הר נהדר לטיפוס בחודשי האביב והקיץ. תצפית מהממת להר הוד ולנהר הקולומביה. הליכה קלה בשביל בנוי, מתאימה גם לילדים. 

Sandy Ridge Trail System – מסלולי הליכה בכל הרמות בטבע ירוק וקסום. מסלולי ההליכה יגרמו לכם להרגיש שאתם הולכים ביער פיות.

Witch's Castle – מסלול הליכה ביער המוביל לבית אבן נטוש. האגדות מספרות שהבית נטוש היה בית של מכשפה בעבר. 

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן