טיסות לניו יורק – טיפים לדילים הכי טובים

סנטרל פארק, ניו יורק

טיסות לניו יורק – טיפים לדילים הכי טובים

מי לא רוצה להגיע לניו יורק? ובצדק! מדובר בבירת העולם המערבי, העיר שתמיד יש בה מה לחקור ולגלות. לצערנו, ניו יורק היא גם אחת מהערים היקרות בעולם. אבל כמו בכל דבר, תמיד יש דרכים לחסוך בעלויות, ולכן הכנו עבורכם את הכתבה הבאה, טיסות לניו יורק – טיפים לדילים הכי טובים.

לפניכם כל הטיפים הכי שווים כיצד להגיע לניו יורק במינימום הוצאות, כדי שיישאר לכם כמה שיותר כסף לשופינג, או למלון מעולה.

לפני שנצלול אל פירוט הטיפים , אם אתם מאלה שאוהבים להגיע לתכלס, ומהר, הנה הטיפ הכי חשוב: הכנסו לאתר סקייסקנר ושם תוכלו למצוא טיסות מישראל לניו יורק, ובעצם לכל מקום בעולם, באופן שעוקב אחרי כל הטיפים שלנו, בלי לשבור את הראש יותר מדי.

ואם יש לכם זמן להבין יותר לעומק על מה מדובר, הנה הטיפים המובילים שלנו לחיפוש טיסות לניו יורק:

חפשו הכל במקום אחד

אל תכנסו לאתר של כל חברת תעופה בנפרד. השתמשו באתרי השוואת מחירים כמו סקייסקנר כדי למצוא את המחירים הטובים ביותר. פלטפורמות השוואת מחירים מאפשרות לכם להשוות מחירים מחברות תעופה וסוכנויות נסיעות שונות, ועוזרות לכם לזהות את האפשרויות המשתלמות ביותר.

הזמינו מראש

תעשיית התיירות העולמית הולכת ומתרחבת מיום ליום ומשנה לשנה, ואנחנו צריכים להתרגל להזמין את החופשות שלנו הרבה זמן מראש. ככה גם מבטיחים שיהיה לנו מקום במלונות מומלצים ביעד וגם חוסכים בעלויות הטיסה. כי בדרך כלל, הזמנת הטיסה זמן רב מראש מבטיחה מחירים נמוכים יותר. בסקייסקנר אפשר למצוא טיסות שנה קדימה!

טיימס סקוור, ניו יורק

תכננו קדימה

אם אתם יכולים, תכננו את החופשה בהתאם למועד הטיסה ולא להפך. גמישות בתאריכים ובשעות של הטיסות תעזור לכם להשיג את המחירים הכי טובים. טיסה בימי חול, ובמיוחד בימי שלישי ורביעי, נוטה להיות זולה יותר מטיסה בסופי שבוע. בנוסף, שקלו לטוס מחוץ לשעות העומס, מכיוון שטיסות בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרות הן לרוב ידידותיות יותר לתקציב. באתר סקייסקנר אפשר לחפש ולמצוא את החודש או אפילו את היום הזול ביותר בשנה לטוס לניו יורק! איך? השתמשו בכלי 'כל החודש' כדי למצוא את הזמן שהכי משתלם לטוס בו.

בדקו כמה שיותר שדות תעופה

באזור ניו יורק שלושה שדות תעופה, ששניים מהם מקבלים את רוב הטיסות מחו"ל – JFK (קנדי) בקווינס וניוארק בניו ג'רזי השכנה. מומלץ תמיד לבצע חיפוש על כל שדות התעופה הקרובים ליעד, כמו שמתאפשר באתר סקייסקנר. האתר עורך חיפוש גם בשדות תעופה שרוב הישראלים לא שמעו עליהם, כי המחירים יכולים להיות שונים מאוד. גם אם בין שני השדות מפרידים רק קילומטרים בודדים, למשל במקרה של ניו יורק. ואל תשכחו להכניס לשיקולים גם את עלות ההגעה משדה התעופה אל יעדכם הסופי בעיר. כי בעיר יקרה כמו ניו יורק מדובר לעיתים בהוצאה משמעותית. לשימושכם המדריך המפורט שלנו להגעה מ-JFK או מניוארק אל מנהטן.

לפעמים שווה לעצור לרגע

דרך טובה להפחתת עלויות הטיסה היא לקחת טיסה לא ישירה לניו יורק. נכון, הדרך נמשכת יותר זמן, אבל ההבדל במחיר יכול להיות גדול. כמו כן, חלקנו דווקא מעדיפים לעשות הפסקה כשמדובר בטיסה כל כך ארוכה. זכרו שהטיסה לניו יורק נמשכת מעל 10 שעות! חניית הביניים מאפשרת למתוח את הרגליים וליישר את הגב. ואולי אפילו לאכול משהו שלא נארז לפני שלושה חודשים בחמגשית. ב-סקייסקנר תוכלו לבחור לחפש טיסות ישירות בלבד, או גם טיסות עם עצירת ביניים.

מגדל החירות ניו יורק

שימו לב לאותיות הקטנות

תמיד זכרו לבדוק פעמיים ואפילו שלוש את התנאים וההגבלות הקשורים לטיסות ולמחירים שמצאתם! חשוב להיות מודעים לכל מיני עמלות נסתרות שעלולות לצוץ ולהשפיע על העלות הכוללת של הטיסה. חשוב במיוחד לשים לב האם הכרטיס שבו בחרתם מאפשר שינוי של מועד הטיסה או אפילו ביטולה במקרה הצורך, ללא תוספת תשלום. באתר סקייסקנר משולבות לכל אורך הדרך תזכורות שיעזרו לכם לא לשכוח את הראש גם כשאתם בשיא ההתלהבות מטיסה לניו יורק ב-200 דולר (סיפור אמיתי!).

דאגו לא לפספס שום מבצע

אם מצאתם אתר מוצלח במיוחד להשוואת מחירי טיסות, בדקו אם הוא כולל גם את האופציה לקבל התראה ישירות אליכם כאשר יש שינויים במחירים. בסקייסקנר, למשל, אפשר להירשם ולקבל הודעה או אימייל בכל פעם שהמחירים יורדים או עולים. ככה באמת תוכלו להשיג את הדיל הטוב ביותר ברגע שהוא הופך לזמין. ולא תפספסו שום מבצע!

סנטרל פארק, ניו יורק

לא מאמינים לי שסקייסקנר עושה את כל זה? בדקו בעצמכם!

עוד על ניו יורק באתר צק אין אאוט

ואחרי שבחרתם טיסה, הנה כל הכתבות שלנו שיעזרו לכם לתכנן גם את הטיול בניו יורק, ולא רק את הטיסה:

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכננים טיול לניו יורק?

הירשמו לרשימת תפוצה של צ'ק אין אאוט
ותקבלו לתיבת המייל שלכם מידע מקיף לתכנון החופשה.

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן