איפה לישון באילת? המלצות על מלונות, דירות והוסטלים באילת

איפה לישון באילת? המלצות על מלונות, דירות והוסטלים באילת

בעיר הדרומית ביותר, אילת, יש מבחר גדול של מלונות בכל הרמות: החל ממלונות יוקרה מפוארים ועד מלונות פשוטים וזולים. מעבר למלונות בכל הרמות שאילת מציעה ניתן למצוא בה מגוון דירות נופש ואפילו הוסטלים כייפים וצעירים. בכתבה ריכזתי עבורכם המלצות איפה לישון באילת בחופשה הבאה שלכם. 

שימו לב, דאגתי לכם להנחה בחלק ממקומות האירוח. 

נחל שני בהרי אילת

דירות נופש MR Soof

רשת מלונות דירות TLV2GO בעלת יותר מ-10 בנייני דירות לחופשות קצרות, בתל אביב ואילת. בקרוב ייפתח בניין נוסף גם בירושלים. המנטרה של הרשת היא לספק לכם חופשה ביתית, בשיא הסטייל. כל הדירות מעוצבות ומתוחזקות. 
את אחד הבניניים שלהם בתל אביב אולי תזהו מצילומי התוכנית אהבה ממבט ראשון.

הרשת מאפשרת חופשה ברמה גבוהה עם כל המשפחה, אפילו עם החברים על 4. הדירות מאובזרות לחלוטין – ציוד מטבח מלא, מכונת נספרסו, טוסטר, מיקרו, טלוויזיות חכמות ועוד.

מלון הדירות MR Soof ממוקם במיקום אטרקטיבי, ליד התחנה המרכזית. מספיק קרוב לקניון מול הים, לטיילת ולחופים אבל גם מספיק רחוק מהרעש של העיר. 
הדירות במלון מאובזרות עד הפרטים הקטנים, קפסולות לקפה, מגבת מטבח, כלי מטבח, צלחות, כוסות ופותחן יין.  לכל דירה מרפסת עם נוף מהמם לים האדום. 

לעוקבי הבלוג הנחה של 5% בשימוש קוד קופון shiryam באתר הרשת.

דירות עם כלבים באילת
מיטה במלון דירות באילת
מטבח במלון דירות באילת

אברהם הוסטל אילת

רשת אברהם הוסטל מציעה הרבה יותר ממקום לשים בו את הראש. היא מציעה חווית אירוח שלמה עם ניחוח של חו"ל. בימים של טרום קורונה, ההוסטלים של אברהם הפכו למוקד משיכה למקומיים ולתיירים מכל העולם, הודות לעיצוב בסיסי אך נעים ומשמח, חיבור בין האורחים בחללים המשותפים הרבים ובאירועים שונים, וחיבור לסביבה דרך שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים קטנים.

ההוסטל באילת הוא הסניף הרביעי של הרשת, שהוקם אחרי ההוסטלים בנצרת, ירושלים ותל אביב
בהוסטל יש הרבה חללים משותפים – לאונג' עם בר, מטבח משותף, בריכה, חדר טלוויזיה וגג עם מרפסת שיזוף. 

באברהם הוסטל אילת מספר אפשרויות לינה: חדרים משותפים (דורמס), חדרים אקונומי לזוג, חדרים עם מרפסת וחדרים למשפחות (שמתאימים ל-6-7 נפשות). כל החדרים נקיים ומרווחים.  

לעוקבי הבלוג הנחה של 10% בשימוש קוד קופון CIO10 באתר הרשת.

כניסה לאברהם הוסטל אילת
לובי אברהם הוסטל

רויאל ביץ אילת ממלונות היוקרה של ישרוטל

מלון רויאל ביץ' (Royal Beach Hotel by Isrotel Exclusive Collection) ממוקם בחוף אילת הצפוני, ומציע 364 סוויטות וחדרים אשר כולם פונים אל הבריכות והים. אורחי המלון יוכלו ליהנות מחוף פרטי, שלוש בריכות שחייה חיצוניות, טרסת שמש ומרכז בריאות.

האורחים המבוגרים יוכלו ליהנות מ"ספא יערות הכרמל" היוקרתי, המציע למעלה מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי על ידי טובי המטפלים. מחדרי הטיפולים תוכלו לעבור אל החמאם הטורקי, הסאונה, הג'קוזי, חלל המנוחה, אל מתחם הבריכות או אל חדר הכושר, המאובזר במיטב הציוד ומכשירי האימון העדכניים.

ילדים יוכלו ליהנות במועדון  'ילדודס' שם מגוון פעילויות לגיל הצעיר כמו שעת סיפור, סדנאות יצירה ועוד. בנוסף, בפלייזון יוכלו ילדים גדולים ובני נוער ליהנות מחדר מולטימדיה עדכני, הכולל עמדות משחקים: אקס-בוקס, פלייסטשיין VR, ועוד.

לחצו כאן להזמנות באתר של ישרוטל

מחפשים המלצות לחופשה שלכם באילת?

מחפשים איפה לעצור בדרך לאילת? 

הגעתם לאילת ואתם מחפשים מה לעשות בסביבה? הנה כמה כתבות שיעזרו לכם להחליט.

מצאתם איפה לישון באילת? 
נשמח לשמוע על החוויה שלכם! שתפו אותנו בתגובות לכתבה. 

נעזרתם בהמלצות של הבלוג?
מוזמנים לתייג אותנו ברשתות החברתיות.

 

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן