מה לעשות באילת בחורף? רעיון לטיול סוף שבוע באילת

פארק תמנע כביש פוטוגני

מה לעשות באילת בחורף? רעיון לטיול סוף שבוע באילת

זאת תקופה משוגעת. נקודה. יצא שבעלי קיבל חופשה של כמה ימים מהמילואים, אז נסענו להתאורר באילת. זאת לא תקופה פשוטה לצאת לחופש, אבל אם כבר לעשות את זה – אז רק כחול לבן. לחזק את העסקים בארץ. נפלנו על סופ"ש עם מזג אוויר מעולה ולמרות זאת אילת הרגישה ריקה מתיירים. המסעדות והרחובות היו ריקים. אתרי הטבע מסביב לאילת היו ריקים. בכתבה תמצאו המלצה למקום לינה זול ורעיונות מה לעשות באילת בחורף.

לצפייה בסטורי'ס סיכום מהחופשה באילת

איפה ישנו

דירות נופש אלמוגים – הדירות מעוצבות בקפידה רבה ותמצאו בהן כל מה שצריך לחופשה שלכם: מטבחים מאובזרים בכלי אוכל, חדרי שינה עם מיטות מפנקות, טלוויזיה עם חבילת ערוצים של Yes, אינטרנט Wi-Fi וחדרי רחצה מרווחים.

במתחם בריכה מחוממת, מסעדה כשרה וחדר כושר לשימוש חופשי של אורחי המלון.

המלון ממוקם בקצה המערבי של אילת, במרחק 10 דקות נסיעה מהטיילת. יש חניה חינם לאורחי המלון. אם אתם מגיעים לאילת עם אוטו, אתם במרחק נסיעה קצר לכל מקום בעיר. מהקומות העליונות תוכלו ליהנות מנוף מהמם.

כתובת: משעול התלמוד 3, אילת.

לחצו כאן למחירים והזמנות

עצירות בדרך לאילת

🦌חי בר יטבתה – אטרקציה וחוויה חובה לילדים באזור אילת. פרויקט פורץ דרך להשבת חיות בר שנכחדו מנופי ארצנו, בפרט פראים וראמים. מסלול הטיול בשמורה מיועד לכל כלי הרכב (אין לרדת מהרכב) ומאפשר צפייה בבעלי החיים – פראים, ראמים, צבאים, יענים, ובעופות דורסים בכלובם.

הכניסה היא בתשלום, חינם לבעלי מנוי מטמון.

〽️חולות כסוי – בנגב הדרומי, ליד הישוב שחרות, נמצאות דיונות חול גדולות ומרהיבות הנקראות חולות כסוי. הביקור בחולות כסוי הינו חוויה מהנה לכל המשפחה, ויגרום אפילו למבוגרים שבינינו להתחבר שוב לילד שבכם וליהנות מגן השעשועים של הטבע.

☕עצרנו בדרך להפסקת קפה בבאר שבע – קפה רגע ובמצפה רמון – לשה אפייה מקומית.

נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת.

אטרקציות באילת

אטרקציות ומקומות שביקרנו בהם:

פארק הצפרות אילת

הערבה משמשת ציר נדידה חשוב לעופות. על פי ההערכות, בעונות הנדידה עוברים בשמי הערבה בין 500 מיליון למיליארד ציפורים. ציפורים נודדות רבות נוטות לנוח באזור אילת. בסתיו, בדרך לאפריקה, הן נחות ואוגרות כוח לפני חציית המדבריות. באביב, בדרך לאירופה, הציפורים מחליפות כוח אחרי חציית המדבר. בפארק הכשירו שבילים להולכי רגל ומאגרי מים לעופות – כך שניתן לצפות בקלות בעופות מתרעננים בדרכם לאפריקה או לאירופה.

לא לשכוח להביא משקפת!

הפארק פתוח כל ימות השנה.
הכניסה לפארק אינה כרוכה בתשלום.

פארק תמנע

יום שלם העברנו בפארק תמנע. פארק תמנע, הממוקם בלב הערבה הדרומית, מציע חוויה היסטורית וגיאוגרפית בנוף קדומים. יש מספר מסלולי טיול באתר העוברים דרך הפטרייה, הקשתות, ציורי הסלע העתיקים, עמודי שלמה, האגם והח'אן. רובם כוללים הליכה קצרה מהרכב.

החורף זוהי עונה מעולה לבקר בפארק כיוון שרובו חשוף לשמש.

שעות פתיחה: 08:00 עד 16:00, כל השבוע כולל שישי ושבת.
מומלץ לשריין יום שלם לביקור בפארק (אפשר לפצל לשני חצי ימים).

שופינג באילת

עכשיו זה זמן מעולה לשופינג באילת! שילוב סופעונה ואין מע"מ. יש מספר מתחמים מומלצים לקניות: טיילת אילת, קניון מול הים, קניון אייסמול ומרכז ביג.

מה לעשות באילת בחורף? תוכלו לשלב בחופשה שלכם באילת גם מסלולי טיול בהרי אילת. יש לשים לב לתחזית מזג האוויר ולא לצאת לטייל אם יש חשש לשטפונות. ניתן לבדוק אם יש התראה באתר השירות המטארולוגי ובאתר מטאו-טק.

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פארק תמנע כביש פוטוגני

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן