המלונות הטובים ביותר באילת למשפחות | מלונות מומלצים באילת 2024

מלון במרינה באילת

המלונות הטובים ביותר באילת למשפחות | מלונות מומלצים באילת 2024

אילת היא ללא ספק אחד המקומות המובילים לחופשות משפחתיות, הודות למגוון האטרקציות לילדים ולמשפחות בתוספת כל המלונות המפוארים. לצאת לטיול עם המשפחה לאילת תהיה בחירה מדהימה! מחפשים בתי מלון באילת לטיול משפחתי מהנה? תתחילו לבדוק מה יש למלונות להציע. בכתבה סקירה עבור מלונות מומלצים באילת למשפחות, בהמשך הכתבה תמצאו מלונות מומלצים המציעים חבילת אירוח הכל כלול באילת.

מה בכתבה?

דירות עם כלבים באילת

מלונות מומלצים למשפחות באילת

רויאל ביץ אילת ממלונות היוקרה של ישרוטל

מלון רויאל ביץ' (Royal Beach Hotel by Isrotel Exclusive Collection) ממוקם בחוף אילת הצפוני, ומציע 364 סוויטות וחדרים אשר כולם פונים אל הבריכות והים. אורחי המלון יוכלו ליהנות מחוף פרטי, שלוש בריכות שחייה חיצוניות, טרסת שמש ומרכז בריאות.

האורחים המבוגרים יוכלו ליהנות מ"ספא יערות הכרמל" היוקרתי, המציע למעלה מ-70 טיפולי גוף, בריאות ויופי על ידי טובי המטפלים. מחדרי הטיפולים תוכלו לעבור אל החמאם הטורקי, הסאונה, הג'קוזי, חלל המנוחה, אל מתחם הבריכות או אל חדר הכושר, המאובזר במיטב הציוד ומכשירי האימון העדכניים.

ילדים יוכלו ליהנות במועדון  'ילדודס' שם מגוון פעילויות לגיל הצעיר כמו שעת סיפור, סדנאות יצירה ועוד. בנוסף, בפלייזון יוכלו ילדים גדולים ובני נוער ליהנות מחדר מולטימדיה עדכני, הכולל עמדות משחקים: אקס-בוקס, פלייסטשיין VR, ועוד.

 לחצו כאן למחירים והזמנות באתר בוקינג.

אתר בוקינג מתחייב למחיר הטוב ביותר, אבל לפעמיים אפשר למצוא מחיר זול יותר באתר הרשת של ישרוטל.

מלון דן

מלון דן אילת (Dan Eilat Hotel) מצא במיקום פנורמי מול חוף הים האדום. במלון בריכת שחייה בעלת צורה חופשית וכוללת מגלשה. מתקני הפנאי כוללים מגרשי סקווש, אמבט עיסוי חיצוני ומרכז בריאות מודרני. ילדים בכל הגילאים יוכלו לבלות במועדון דנילנד, עם צוות מקצועי והמון פעילויות.

מלון דן אילת מציע לאורחיו 375 חדרים מרווחים מאוד, הכוללים יחידות דה לוקס, חדרי משפחה וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי במרפסת.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

רויאל גארדן מקבוצת מלונות ישרוטל

מלון ישרוטל רויאל גארדן (Royal Garden by Isrotel Collection) שנמצא באזור הלגונה בחוף הצפוני של אילת, מוקף בגנים עם עצי דקל, ומציע מסעדת גורמה ו-5 בריכות מעוצבות. 

במהלך היום, הילדים והמבוגרים יוכלו ליהנות מחדר הכושר, מהספא ומאזור המשחקים. בערב, מופעים בסגנון לאס וגאס מתקיימים בתיאטרון, במחירים מיוחדים לאורחי ואורחות המלון.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

Herods Boutique

מלון הרודס בוטיק אילת (Herods Boutique Eilat a Premium collection by Fattal Hotels) הוא מקום אירוח יוקרתי בדירוג 5 כוכבים, השוכן בקצה טיילת אילת. המלון מציע חבילות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר או חצי פנסיון: לינה עם ארוחות בוקר וערב.

חדרי האירוח משקיפים לעבר הלגונה החדשה והרי אדום, וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזית LCD, פינת ישיבה עם מיני בר וחדרי רחצה פרטיים עם אמבט ספא, חלוקי רחצה ונעלי בית.
למלון יש חוף רחצה ביציאה מהרודס פאלאס עם מיטות שיזוף ושימשיות ללא עלות לאורחי המלון.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

וורט אילת

מלון וורט אילת (Vert Hotel Eilat) נמצא במיקום מושלם על טיילת החוף הצפונית, ומציע גישה נוחה (בהליכה) לרוב האתרים המרכזים של אילת, כולל לקניון, לים ולפעילויות פנאי. במלון יש מתחם חדש של אולמות אירועים, מתחם PlayZone לנוער, מרכז ספא ובריאות, ומגוון של פעילויות בדגש על בריאות וכושר.

החדרים משלבים בין יופי ונוחות. הם בין החדרים המרווחים ביותר שזמינים במלונות בעיר וכוללים מרפסת שמש שתוכלו לשבת ולנוח בה.

המלון מציע מגוון פעילויות למשפחות (חלקן בתוספת תשלום): שנורקלינג, צלילה, רכיבה על אופניים, ביליארד, מגרש משחקים לילדים ועוד. 

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

יו מג'יק פאלאס

מלון יו מג‘יק פאלאס (U Magic Palace) ממוקם ממש ליד החוף הצפוני ומשקיף על הלגונה ועל המרינה המפורסמת של אילת.

המלון מציע חדרים גדולים ונוחים, חלקם עם מרפסות ונוף לבריכה. המלון מושלם לחופשה משפחתית ומציע מתקנים נהדרים כגון בריכת שחיה גדולה ושירותי ספא (חדר כושר, אמבט עיסוי וסאונות, בתשלום נוסף). המלון מציע בידור ופעילויות למבוגרים ולילדים כאחד.

מלון מותאם לילדים ומציע מועדון ילדים עשיר עם מבחר משחקים – פעיל עד שעות מאוחרות.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

בראון אילת, מבית מלונות בראון

בראון אילת, מלון הבוטיק החדש, הממוקם בחוף הצפוני, צמוד לקניון ה"אייס מול", ובמרחק הליכה קצר מהטיילת, חוף הים ומוקדי הבילוי התוססים של העיר. 

מלון מעולה לחופשה משפחתית שכוללת גם את הכלב! המלון מאפשר אירוח עם בעלי חיים.

במלון 84 חדרים מעוצבים ומרווחים עם חדר רחצה הכולל מקלחון מפל, מוצרי אמבט איכותיים מבית מולטון בראון, מצעים ומגבות מכותנה מצרית, חלוקי רחצה וכפכפים, טלוויזיה, מכונת קפה, מיני-בר ועוד.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

דן פנורמה אילת

מלון דן פנורמה אילת (Dan Panorama Eilat) ממוקם באזור החוף הצפוני של אילת ומשקיף ללגונה. המלון מציע בריכה חיצונית ומרכז בריאות. דן פנורמה הוא מלון מושלם למשפחות עם ילדים בכל הגילים, וגם לזוגות שמחפשים חופשה רומנטית בעיר.

מלון דן פנורמה מכיל מתקני נופש מתקדמים, תפריט קולינרי מפנק ופעילויות לכל המשפחה במלון עצמו וסביב לו. הילדים יוכלו ליהנות מפעילויות יצירה, אמנות ומחשב במועדון הפנאי. בריכה לילדים, פארק מתנפחים ומתקני שעשועים זמינים גם כן.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

הרברט סמואל ריף אילת

מלון מפואר המספק אירוח חם ומגע אישי באווירת בוטיק. אתם תרגישו כאילו אתה בחופשה באיזה גן עדן רחוק. בנוסף, הוא ממוקם במקום מדהים ליד שמורת שונית האלמוגים – ממש שליו ושליו! מול חוף הים בו מסעדה יוונית, מיטות שיזוף רחבות ושמשיות.

שהייה במלון מלווה בשפע של יתרונות, כמו ההזדמנות ליהנות מפעילויות ספורט שונות. מחדר כושר וגלישת רוח ועד קיאקים ושנורקלינג, אין מחסור בהיצע. יש גם בריכת שחייה ובריכת שכשוך לילדים.

למלון יש חדרים מרווחים ומפוארים. חלק מהחדרים סמוכים לבריכה הראשית ויש גם חדרים עם בריכה פרטית צמודה (אך אלו מיועדים למבוגרים בלבד). כל חדר מרוהט עם מיטת טווין או קינג סייז, חדר רחצה מפואר, פינת ישיבה פרטית, טלוויזייה LCD ומרפסות המשקיפות לים סוף ומפרץ אילת.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

מלונות הכל כלול באילת

באילת מספר מלונות המציעות אירוח על בסיס הכל כלול – שלא תצטרכו לצאת מהמלון. 

יו ספלאש ריזורט אילת

מלון יו ספלאש ריזורט אילת (U Splash Resort Eilat) ממוקם בקיבוץ אילות, במרחק שלושה ק”מ בלבד מאילת ומהחוף.  המלון, מבית פתאל, מציע פארק מים מטריף עם מגוון מגלשות ומתקנים, מופעי בידור, מועדון ילדים ונוער, בריכות שחייה, ספא, ארוחות עשירות, פינוקים מסביב לשעון, חדרים ייחודיים למשפחות ושטחים צבעוניים נרחבים 

המלון מציע מתקנים נהדרים לכל הגילאים: פארק מים שכולל 5 מגלשות, ספא, מועדון לילדים, בידור בלובי, 2 בריכות שחיה גדולות, חדר משחקים, מגרש כדורגל ומגרש טניס. אפשר גם לתאם מול המלון הפלגות וסיורי ג’יפים.

מה כלול בהכל כלול? ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכן קפה ועוגה אחר הצהריים. משקאות מוגשים 24 שעות ביממה, וכוללים משקאות קלים, שתייה חמה ומשקאות אלכוהוליים.

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

ספורט קלאב מקבוצת מלונות ישרוטל

מלון ישרוטל ספורט קלאב נמצא במרחק 3 דקות הליכה מהחוף הצפוני של אילת, בסמוך לטיילת רויאל ביץ' בה תוכלו להנות משפע המסעדות, הברים והאטרקציות הימיות.

מה כלול בהכל כלול? המלון מציע אירוח כל בסיס הכל-כלול עם מזון, משקאות וחטיפים המוצעים לאורך כל היום. ארוחות עשירות, גלידות, שתייה קרה, חמה ואלכוהולית – לאורך כל היום ללא הגבלה

לחצו כאן למחירים והזמנות || לחצו כאן למחירים והזמנות באתר של ישרוטל

מלון לאונרדו פריויליג' – הכל כלול

מלון לאונרדו פריוילג' אילת – הכול כלול, הנמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהחוף ובסמוך לרבות מהאטרקציות של אילת, מציע אירוח על בסיס הכול כלול ומתקנים נהדרים לכל הגילאים, כגון בריכה חיצונית. תוכלו ליהנות מסביבה שקטה ורגועה ללא פעילויות בידור לצד הבריכה. הילדים גם יוכלו ליהנות ממתקני שעשועים לילדים וחדר משחקים.

מה כלול בהכל כלול? 3 ארוחות ביום, נשנושי לילה, קפה ועוגה, יין הבית חופשי בארוחות הערב, בר חופשי של משקאות קלים, חמים ואלכוהוליים, מאפים טריים ומשקאות חריפים תוצרת חוץ (בין השעות 16:00-18:00), שייק בר ועוד 

>> לחצו כאן למחירים והזמנות

לגונה מקבוצת ישרוטל

מלון ישרוטל לגונה הכל-כלול (Lagoona by Isrotel Collection) ממוקם על טיילת החוף הצפוני של אילת, 2 דקות מאזור הקניות והבילויים. המלון מציע חדרי אירוח נוחים עם כל הארוחות והמשקאות כלולים. תוכלו ליהנות ממתקנים טובים לכל המשפחה במיקום נוח קרוב מאוד לחוף. תיהנו מהקרבה לים, שחו בבריכת השחייה החיצונית, התאמנו בחדר הכושר, התפנקו בספא והניחו לילדים לשחק במתקני השעשועים.

מה כלול הכל כלול? ארוחות עשירות לאורך כל היום, גלידות וקרטיבים, שתייה קרה, חמה ואלכוהולית – ללא הגבלה. גם פעילויות לילדים כלולות במחיר. במועדון 'ילדודס' שבמלון ממתינים לילדים, בכל הגילאים, מגוון משחקים ופעילויות – סדנאות: יצירה, בועות, ושוקולד, מבחר צעצועים, פאזלים, קסמים, תאטרון בובות ועוד.

לחצו כאן למחירים והזמנות  || לחצו כאן למחירים והזמנות באתר של ישרוטל

המידע על בתי המלון באילת לקוח מהאתרים של בתי המלון. 
אם נתקלתם במידע שאינו מעודכן – נשמח אם תכתבו לצוות האתר ונעדכן את הכתבה. 

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלון במרינה באילת

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן