אטרקציות בברצלונה – המלצות, מחירים וקישורים להזמנת כרטיסים

הרובע הגותי בברצלונה

אטרקציות בברצלונה – המלצות, מחירים וקישורים להזמנת כרטיסים

ברצלונה היא יעד תיירותי פופולרי הידוע בתרבות העשירה, הארכיטקטורה המדהימה והאוכל הטעים שלה. בין אם אתם מתכננים חופשה ארוכה או חופשת סוף שבוע, יש משהו לכל אחד בעיר היפה הזו. בביקור בעיר ניתן ליהנות מאומנות מרשימה, חופי רחצה, אוכל מעולה, פארקים ירוקים, מקומות בילוי וחיי לילה מגוונים. להלן רשימה של אטרקציות מומלצות בברצלונה שלא תרצו לפספס.

מה בכתבה?

לה סגרדה פמיליה

לה סגרדה פמיליה (La Sagrada Familia) כנסייה אייקונית שתוכננה על ידי האדריכל הנודע אנטוני גאודי. היא אחת האטרקציות המתויירות ביותר בברצלונה. הבנייה החלה בשנת 1882, והיא צפויה להסתיים ב-2026. הארכיטקטורה הייחודית של הבניין והפרטים המורכבים הופכים אותו לאתר חובה לכל מבקר.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים מראש.

יש מספר סוגי כרטיסים: 

לה סגרדה פמיליה

פארק גואל

פארק גואל, שתוכנן גם הוא על ידי גאודי, ממוקם על גבעה בשכונת גרציה. הוא כולל מגוון של פסלים, פסיפסים ואלמנטים אדריכליים שהם באמת ייחודיים. הפארק מציע נופים יפים של העיר, וזה מקום מצוין להירגע וליהנות מהאקלים הים תיכוני. לפארק שני אזורים: אזור כניסה חינמי בו ניתן לשוטט בין שבילי הפארק, ואת אזור המונומנטלי עם יצירותיו של גאודי הדורש רכישת כרטיסים. התורים ארוכים ומומלץ לרכוש כרטיסים מראש. 

לחצו כאן לקניית כרטיס מראש ודילוג על התור.

איך מגיעים לפארק גואל ממרכז העיר?

1. קו 24 מכיכר קטלוניה עד הכניסה לפארק.
2. אוטובוס תיירים.
3. מטרו L3 ולרדת בתחנה Vallcarca ומשם הליכה לא פשוטה של 10 דקות בעלייה חדה.

פארק גואל ברצלונה

חובבי גאודי? תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים המקנים כניסה לפארק גואל וללה סגרדה פמיליה.
הכרטיס כולל מדריך קולי מקיף שילמד אתכם הכל על ברצלונה.

קאזה באליו (Casa Batllo)

זהו בניין נוסף של גאודי, הממוקם בפסץ' דה גראסיה, זהו אחד הבניינים האייקוניים ביותר בעיר. המבנה כולל חזית גלית ופסיפסים צבעוניים, ובהחלט שווה ביקור כדי לראות את העיצוב האדריכלי הייחודי.

המבנה ממוקם בשדרת גרסיה מס' 43, ומהווה חלק מגוש הבניינים המכונה "תפוח המריבה", שזכה לשמו בשל העובדה ששוכנים בו בתים של מספר אדריכלים מודרניסטים. 

לחצו כאן לרכישת כרטיסים 

עוד יצירה של גאודי – קאזה מילה: נקראת גם לה פדררה, היא יצירה שחובה לראות עבור כל חובב אדריכלות. הבניין כולל חזית ייחודית, גלית ופרטים מורכבים שהם באמת מרשימים.

הר היהודים

הר היהודים הוא הכינוי לגבעה בגובה של 200 מטר בדרום העיר הנקראת גבעת המונז'ואיק (Montjuic). לגבעה עבר היסטורי עשיר והווה יפהפייה. הגבעה מציעה תצפיות מרשימות על העיר והים, מוזיאונים, וטירות.

דרכי הגעה להר היהודים:
1. מטרו לכיכר אספניה, משם יש מדרגות נעות איתם ניתן לעלות עד אמצע הגבעה. כאשר הגעתם לחלק המישורי ללכת בעקבות שלטי הדרך לרכבל/אוטובוס פנימי (לחילופין, ניתן לעלות ברגל עלייה לא פשוטה).
2. מטרו לתחנת הפוניקלור (paral), משם לעלות עם הפוניקלור ואז רכבל.
3. רכבל מברצלונטה.
4. אוטובוס תיירים/אוטובוס רגיל.
בתוך הפארק ניתן להתנייד עם קווי אוטובוס פנימיים 50 ,5.

אם אתם בוחרים להגיע ברכבל, תוכלו לקנות כאן כרטיסים מראש.

מוזיאון פיקאסו

ברצלונה היה ביתו של האמן המפורסם פבלו פיקאסו במשך מספר שנים, והמוזיאון מוקדש להצגת יצירותיו. זהו האוסף הגדול ביותר של יצירות האמנות שלו, והוא מספק מבט מעמיק על חייו וקריירה של האמן.

חובבי מוזיאונים? תוכלו לרכוש כרטיס עם כניסה ל-6 מוזיאונים בברצלונה: כרטיס אחד לשישה מוזיאונים: מוזיאון פיקאסו מברצלונה, מוזיאון הלאומי לאמנות קטלוניה, Fundació Joan Miró, The Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, Museu d'Art Contemporani de Barcelona, Fundació Antoni Tàpies

הופעת פלמנקו וטאפאס

אחת החוויות המיוחדת של ברצלונה היא לצפות בהופעת פלמנקו. לחוות את התשוקה של הפלמנקו עם מופע בלב הרובע הגותי של ברצלונה. תהנו מאוכל ספרדי מסורתי ותלגמו מסנגריה בסיור רגלי מודרך ברובע הגותי.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים – אפשר לבטל 24 שעות מראש.

הופעת פלמנקו בברצלונה

ביקור בקאמפ נואו

לקבוצת הכדורגל של ברצלונה יש לא מעט מעריצים בישראל. בשבילם, ביקור בעיר אינו שלם בלי צפייה במשחק אחד לפחות ואולי גם סיור באצטדיון קאמפ נואו. זהו המגרש הביתי של מועדון הכדורגל ברצלונה שמכיל 99,354 מקומות ישיבה. זה האצטדיון הגדול ביותר בספרד ובאירופה כולה, והוא גם אצטדיון הכדורגל הרביעי בגודלו בעולם. ביציע מספר 7 נמצא מוזיאון הכדורגל שכולל מסכי ענק, הקלטות סאונד ישירות ממשחקים וכמובן את ארון הגביעים.

לצערנו, כרגע האצטדיון נמצא בשיפוצים, ולכן ניתן לבקר רק במוזיאון שהועבר לקרבת מקום. התערוכה האינטראקטיבית שבו מכניסה אתכם לביקור וירטואלי באצטדיון ומלמדת על העבר, ההווה והעתיד של הקבוצה. זה מוזיאון מרתק – גם אם אתם לא חובבי כדורגל גדולים, הודות לאמצעי ההמחשה שבהם משתמשים פה.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

בינתיים משחקת ברצלונה באצטדיון של מונז'ואיק, והיא עתידה לשוב הביתה ב-2024. נשמח אם תספרו לנו בתגובות אם גיליתם שתמו השיפוצים והאצטדיון נפתח מחדש.

שוק לה בוקריה

שוק לה בוקריה בברצלונה הוא שוק אוכל ענק ותוסס שביקור בו מגרה את כל החושים. זהו גן עדן קולינרי שבו המסורת והחיים המודרניים נפגשים. השוק הוא אתר חובה לכל מבקר ומבקרת בברצלונה. יש בו לא רק מעדנים מכל העולם, אלא גם הזדמנות לחוות את התרבות המקומית מקרוב.

כתובת: שדרות רמלבס מספר 91.
מתי: כל יום 8:00-20:30 (סגור בימי ראשון).

לברצלונה יש הרבה מה להציע למבקרים, מארכיטקטורה מדהימה ומוזיאונים ברמה עולמית ועד לאוכל טעים וחיי לילה תוססים. אלו הן רק חלק מהאטרקציות הרבות שיש לעיר להציע. 

כתבות נוספות למטייל בברצלונה באתר

עוד כתבות באתר שיעזרו לכם לתכנן את החופשה בברצלונה:

מוזמנים להוסיף בתגובות המלצות נוספות לאטרקציות שכדאי לבקר בהן בברצלונה. אם יש שאלות, תרגישו חופשי להעלות אותן בתגובות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן