שדה התעופה פרדריק שופן, ורשה

מלון בשדה התעופה שופן בורשה

שדה התעופה פרדריק שופן, ורשה

שדה התעופה המרכזי של ורשה, בירת פולין, הוא שדה התעופה שופן. נמל התעופה ורשה שופן הוא נמל תעופה בינלאומי שנמצא ברובע אוקנצ'ה (Okęcie) בדרום ורשה. נמל התעופה הוא השער האווירי של כמעט מחצית מהטיסות בפולין, והוא מטפל בכ-300 טיסות יומיות.

שדה תעופה שופן בורשה פינת משחקים לילדים

איך להגיע לשדה התעופה בורשה?

האפשרויות להגיע מ/אל מרכז העיר אל/מ נמל התעופה של ורשה הן מונית, שירותי הסעה, אוטובוס או רכבת.

אוטובוס: נמל התעופה של ורשה מקושר לוורשה באמצעות חמישה קווי אוטובוס (175, 188, 148, 331, N32) למספר מיקומים בתוך מרכז העיר כגון תחנת הרכבת המרכזית או תחנת המטרו וילנובסקה. קו N32 המקשר בין שדה התעופה בורשה לתחנת הרכבת המרכזית פעיל רק בלילות מהשעה 23:15 עד 04:49.

מונית: זמן הנסיעה משדה התעופה בורשה למרכז העיר במונית אורך כ-20 דקות (תלוי בעומסי תנועה). ישנן שלוש חברות מוניות זמינות בנמל התעופה של ורשה: Ele Taxi, iTaxi ו-MPT Taxi. תוכלו למצוא את התחנת המונית מיד היציאה מהטרמינל.
המחירים נעים בין 50-30 ש"ח.

רכבת: אתה יכול לקחת או S2 (למרכז העיר ורשה) או קו S30 (לתחנת הרכבת המרכזית). יש מכונות לקניית כרטיס בכניסה לתחנת הרכבת – אל תשכחו לתקף את הכרטיס בעת העלייה לרכבת.

שירותי הסעה: ניתן להזמין מראש הסעה שתחכה לך בשדה התעופה ותסיע אתכם לאן שתרצו בעיר. לחצו כאן להזמנה מראש להסעה עם נהג דובר אנגלית שיקבל את פניך באולם ההגעה ויוודא שתגיע ליעדך בבטחה ובזמן.

המרת כספים בטרמינל

ניתן להחליף כסף בעמדות הבנק וה-Exchange  הפזורות ברחבי השדה, באזור הנחיתות או באזור ההמראות. בנוסף, ישנם כספומטים שמהם ניתן למשוך כסף מקומי 24 שעות ביממה. על מנת לא לבזבז זמן יקר, מומלץ להצטייד במטבע מקומי מהארץ. הזמינו מראש ובפשטות דרך האתר Fly Money ואספו את המט״ח בנתב״ג, טרמינל 1 או 3 בדלפקי בנק הפועלים 24/7. להזמנה לחצו כאן.

מלונות בקרבת שדה התעופה של ורשה

אם יש לכם טיסה מוקדמת או מאוחרת או שסתם בא לכם להתרענן לפני שמתחילים את החופשה תוכלו למצוא מספר בתי מלון בקרבת שדה התעופה, חלקם במרחק הלירה מהטרמינל.

Renaissance Warsaw Airport Hotel – מלון בדרגת אירוח של 5 כוכבים השוכן מול שדה התעופה, במרחק של שתי דקות הליכה, ומציע לאורחיו בריכת שחייה, מרכז כושר וסאונה. ניתן להוסיף לאירוח ארוחת בוקר, החל מהשעה 05:00, ומסעדת Challenge '32 מגישה מאכלים מסורתיים מהמטבח הפולני, עם טוויסט מודרני. בנוסף המלון מציע בר מודרני, חניה, אינטרנט, דלפק קבלה זמין 24/7, חדרי אירוח מרווחים הכוללים מיני בר, פינת קפה וטלוויזיה עם מבחר ערוצים.
לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון קורטיארד מריוט שדה תעופה ורשה

Courtyard by Marriott Warsaw Airport – מלון בדרגת אירוח של 4 כוכבים השוכן מול שדה התעופה, במרחק חציית כביש, ומציע לאורחיו חדר כושר, מסעדה, בר מודרני, חניה, אינטרנט, דלפק קבלה זמין 24/7, חדרי אירוח מרווחים הכוללים מיני בר, פינת קפה וטלוויזיה עם מבחר ערוצים.
למרות הקירבה לשדה – החדרים שקטים מאוד.
לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון מריוט בשדה התעופה בורשה
שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מלון בשדה התעופה שופן בורשה

ערים נוספות בפולין

מדינות שכנות

גרמניה
צ'כיה
סלובקיה
אוקראינה
בלארוס
ליטא
רוסיה

המלצות חמות

מלון 5 כוכבים בלב ורשה: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

מלון 5 כוכבים בלב קרקוב: Hotel Unicus Palace  
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

רעיונות נוספים

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן