איפה לישון בורוצלב || מלונות מומלצים בורוצלב 2024

דירות בורוצלב

איפה לישון בורוצלב || מלונות מומלצים בורוצלב 2024

ורוצלב היא העיר הרביעית בגודלה בפולין. בעיר כיכר שוק תוססת, בתי קפה עם ארוחות בוקר מעולות ומאות פסלים קטנים של גמדים מברונזה, שהתחילו את חייהם כתנועה פוליטית אנטי-קומוניסטית. מכיוון שזו עיר די קטנה וכל האתרים העיקריים מרוכזים באזור אחד. נכון, במרכז העיר תמצאו את רוב המלונות בורוצלב. אבל בדומה לכל עיר אוניברסיטאית מגניבה, יש שכונות רבות פזורות מסביב שיש להן מאפיינים מיוחדים משלהן ודברים מדהימים לעשות.

שלט של ורוצלב

איפה לישון בורוצלב?

מדריך זה יפרט איפה לישון בורוצלב עבור תרמילאים, משפחות עם ילדים, מבקרים בפעם הראשונה ועוד. הוא יפרט את מקומות הלינה הטובים ביותר בורוצלב אם אתם מחפשים מלונות זולים בורוצלב או חוויה יוקרתית.

העיר העתיקה (Stare Miasto) – המקום האידיאלי ללינה בפעם הראשונה בורוצלב

העיר העתיקה של ורוצלב, הידועה גם כ- Stare Miasto (בעברית: "עיר עתיקה") או Wroclaw Centrum, נמצאת ממש בלב העיר. היא גובלת בנהר אודר מצפון ובכביש הטבעת Kazimierza Wielkiego מדרום.

כל מבקר, בין אם תרמילאי או מי שמגיע לטיול סוף שבוע עירוני, יבלה את רוב הטיול שלו בגבולות השכונה הזו. ואם אתם מבקרים בשווקי חג המולד, גם אותם תמצאו כאן. לכן, זהו המקום המושלם ללינה בפעם הראשונה בורוצלב!

כאן תמצאו את הכיכר המרכזית של ורוצלב עם בתי העירייה ההיסטוריים המהממים בצבעי פסטל ובעלי גגות גמלון מדורגים. גם בית העירייה של העיר העתיקה של וורוצלב נמצא בשכונה זו, כמו גם בתי התאומים מימי הביניים המפורסמים "הנזל וגרטל".

תוכלו לטפס גם למגדל כנסיית הקהילה הקתולית הרומית הקדושה אליזבת מהונגריה מהמאה ה-14, ולהשקיף על נופים עוצרי נשימה של העיר. Stare Jatki, רחוב מרוצף צר המלא בגלריות אומנות, הוא רחוב פופולרי בשכונה זו, וגם שוק ורוצלב נמצא ב- Stare Miasto.

מלונות מומלצים בעיר העתיקה של ורוצלב

לחצו על שם המלון לפרטים נוספים על המלון

Hotel Altus Palace: מציע אירוח ברמת 5 כוכבים עם ג'קוזי, מתקני ספא וחדר כושר.
Old Town Haston: נמצא ברובע סטארה מיאסטו בורוצלב, במרחק של 600 מ' מבית העירייה של ורוצלב ו-600 מ' מכיכר השוק המרכזית של ורוצלב.
Europeum Hotel: מלון בוטיק הנמצא במרחק של פחות מ-5 דק הליכה מכיכר השוק. המלון מציע גישה חופשית לסאונה ולחדר הכושר.
Aparthotel New Lux: מלון דירות השוכן בכיכר השוק המרכזית.

שכונת ארבע הדתות – גן העדן הקולינרי של ורוצלב

דרומית מעט לוורוצלב צנטרום, בין כביש הטבעת Kazimierza Wielkiego ותעלת Fosa Miejska, שוכנת שכונת ארבע הדתות (דזילניקה צ'טרך וויזנן – Dzielnica Czterech Wyznań). בעבר היא הייתה ידועה גם כרובע היהודי, עקב אוכלוסיית היהודים שהתגוררה בה באופן היסטורי.

בשנת 1995, הקהילות היהודית והנוצרית המקומיות חברו יד לקידום אחדות בין-דתית ושינו את שם השכונה. השם החדש מדגיש את ארבעת בתי התפילה מדתות שונות, הנמצאים במרחק של 300 מטר זה מזה בשכונה.

מעבר לדת, מה שמביא הרבה מבקרים לשכונה זו הוא איכות וכמות המסעדות. יש כאן מבחר פנומנלי של מסעדות ברונץ' כמו Central Cafe ו-Dinette.

לוורוצלב יש גם מספר מפתיע של מהגרים וצאצאים איטלקים. למעשה, התקשורת אף העניקה לעיר את הכינוי "איטליה הקטנה של פולין". רבות מהמסעדות הטובות ביותר בוורוצלב מגישות אוכל איטלקי, לדוגמה VaffaNapoli.

מלונות מומלצים בשכונת ארבע הדתות

לחצו על שם המלון לפרטים נוספים על המלון

PURO Wrocław Stare Miasto: מלון מעצבים יפה במרחק של 500 מ' מכיכר השוק העתיקה.
Herbal Hotel: החדרים במלון מצוידים בשולחן עבודה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מצעים ומגבות. כל חדר מגיע עם קומקום, בעוד שחלק מהחדרים מציעים נוף לפטיו ואחרים מתפארים גם בנוף לעיר.
Joyinn Aparthotel: מלון דירות הממוקם במרחק של 700 מ' מבית האופרה של ורוצלאב, וכולל גינה, טרסה ושירות חדרים. 
Hostel, Pokoje gościnne Mleczarnia: הוסטל עם המלצות טובות למחפשים אופצית לינה זולה.

אי הקתדרלה

ידעתם שלורוצלב יש לפחות 112 גשרים ברחבי העיר? רק בשתי ערים אירופיות נוספות יש יותר – ונציה ואמסטרדם. אבל, להן יש רשת תעלות ארוכה הרבה יותר. הסיבה למספר המופרז הזה היא שורוצלב היא עיר עם מספר איים.

הם כולם יושבים על נהר האודר של ורוצלב, מצפון לעיר העתיקה ודרומית ל-Nadodrze. אי הקתדרלה, למרות שלא באמת נחשב אי, קיבל את שמו בגלל כנסיות מרשימות רבות השוכנות בשכונה הקטנטנה הזו.

אין הרבה מלונות באיים האלה, לכן הם מקומות לא שגרתיים ללון בהם. אבל אם תוכלו למצוא דירה או מלון, העיר העתיקה של ורוצלב נמצאת במרחק של כמה דקות הליכה בלבד דרומה, כך שתשהו במיקום מצוין.

The Bridge Wroclaw – MGallery: מלון בדירוג 5 כוכבים הכולל מרכז כושר, חניה פרטית וחדרים מרווחים וממוזגים.
WenderEDU Business Center: מלון במיקום מרכזי, קתדרלת ורוצלב נמצאת במרחק של כ-300 מטרים משם.

ז'רניקי – קרוב לשדה התעופה ונמל התעופה בוורוצלב

טיסה מוקדמת או עצירה קצרה? ורוצלב נמצאת רק נסיעה באוטובוס משדה התעופה הבינלאומי של העיר, מספר קילומטרים מערבה למרכז העיר. אם אתם מעדיפים להתארח בסביבה זו במקום בוורוצלב צנטרום, בחרו ברובע ז'רניקי. יש בו תחנת רכבת והוא צמוד ישירות לשדה התעופה.

אמנם אין הרבה מה לעשות בשכונה הזו, אבל יש בה פארק, קניון, וכמה סופרמרקטים. 

Arche Hotel Wrocław Airport: מלון במרחק 10 דקות הליכה מהשדה תעופה. 

אז מצאתם איפה לישון בורוצלב? אם לא מוזמנים לכתוב בתגובות מה שאתם מחפשים וצוות האתר יעזור לכם במציאת מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם!

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירות בורוצלב

ערים נוספות בפולין

מדינות שכנות

גרמניה
צ'כיה
סלובקיה
אוקראינה
בלארוס
ליטא
רוסיה

המלצות חמות

מלון 5 כוכבים בלב ורשה: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

מלון 5 כוכבים בלב קרקוב: Hotel Unicus Palace  
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

רעיונות נוספים

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן