פאטאיה – המדריך למטייל

פאטאיה, תאילנד

פאטאיה – המדריך למטייל

פאטאיה, שכנתה של בנגקוק, היא אחת מהערים הפופולריות ביותר בקרב תיירים בתאילנד. על אף השם שיצא לה בעבר כמקום מפוקפק, בשנים האחרונות העיר משנה את פניה. ומקדמת בברכה את כל מי שמחפשים שמש, חופים וספורט ימי, לצד תרבות מרתקת, קניות וגם חיי לילה סוערים. כיום פאטאיה מתאימה לכל סוגי המטיילים, החל מצעירים שרוצים לרבוץ על החוף ולבלות בפאבים, וכלה במשפחות עם ילדים, עבורם יש באזור מספר פארקי מים ואטרקציות נוספות. במדריך למטייל בפאטאיה שלפניכם תמצאו את כל המידע החשוב שצריך כדי לתכנן חופשה מושלמת בעיר. עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לעלות על המטוס ולהתחיל בחופשה!

פאטאיה, תאילנד

מה בכתבה

מידע חשוב למטיילים בפאטאיה

פה תוכלו לערוך היכרות עם פאטאיה, ולמצוא את כל מה שצריך לדעת כדי להחליט מתי לבקר, איך מומלץ להגיע ואיך להתנייד באזור, וגם טיפים על התנהלות כלכלית.

היכרות עם פאטאיה

בפאטאיה כ-120 אלף תושבים, ועוד מיליוני תיירים פוקדים אותה כל שנה. היא ממוקמת על החוף המזרחי של מפרץ תאילנד, דרומית לבנגקוק, שמרוחקת ממנה כ-150 ק"מ או שעתיים נסיעה. משמעות השם פאטאיה היא "הרוח הדרום-מערבית של המונסון", הרוח שמביאה איתה את העונה הגשומה. תחילת דרכה של העיר היא בכפר דייגים צנוע. שהודות להגעתם של חיילים אמריקנים בזמן מלחמת ויאטנם, צמחה לעיר הגדולה והמתויירת של ימינו. אותם חיילים אמריקנים אחראים כנראה גם להתפתחותה של תעשיית המין שאפיינה את העיר שנים רבות. כיום עדיין יש מקומות שעדיף להימנע מהם, אבל העיר מציעה אינספור פעילויות נפלאות כמו חופים, מוזיאונים, ספורט ימי, קניונים, שיט לאיים סמוכים או טיול לשמורות פילים.

לפאטאיה יש כ-30 ק"מ של קו חוף, וניתן לחלק אותה בהכללה ל-3 חלקים – צפון, מרכז ודרום. האזור התיירותי המרכזי נמצא במרכז העיר, שנמתח לאורך ה-Walking Street עתיר הניאונים ו-Beach Road, ממש על החוף. רצועת החוף הארוכה נקראת פשוט "חוף פאטאיה" ובה מתרחש כל האקשן, כולל חיי הלילה של העיר, מועדונים ומסעדות, קניות בקניון Central Festival הגדול ופעם בשנה, בנובמבר, גם פסטיבל הזיקוקים המרהיב של העיר.

בצפון העיר נמצא רובע וונגאמאט ((Wongamat והחוף באותו שם, שהוא אחד המומלצים בעיר. זה המקום לחופשה יוקרתית ושיקית, באחד מהמלונות האופנתיים, ולשופינג באחד ממרכזי הקניות הרבים שבאזור. בסמוך נמצא אזור נה קלואה (Na Kluea). בו שוכן אחד מאתרי התיירות הכי פופולריים בעיר – מקדש האמת שנבנה כבר 50 שנה ובנייתו עוד נמשכת. נה קלואה הוא המקום להתערבב בין המקומיים.

בדרום פאטאיה נמצא חוף ג'ומטין (Jomtien) המציע 6 ק"מ של רצועת חוף יפה ונקיה, באזור שקט יותר שמתאים למשפחות. יש פה מלונות במגוון רמות, שוק לילה גדול ומרכז קניות סמוך, ה-Outlet Mall. מעט צפונית לג'ומטין נמצא אזור פראטומנק (Pratumnak). כאן גרה הנסיכה התאילנדית, ויש כאן פארק מים, חוף ים, ואת הגבעה הכי גבוהה בעיר, גבעת פראטומנק, שעליה ניצב מקדש עם בודהה גדול ונוף פנורמי של הים.

מתי לבקר בפטאיה

בפאטאיה יש אקלים טרופי, עם שלוש עונות עיקריות: חמה, גשומה וקרירה. באופן כללי אפשר לבקר בפאטאיה לאורך כל השנה, ומועד הביקור תלוי בהעדפות של כל אחד. אם אתם רוצים ליהנות ממזג אוויר נוח ככל האפשר, הזמן הטוב ביותר לביקור הוא במהלך העונה הקרירה, הנמשכת מנובמבר עד פברואר. אז הטמפרטורות נוחות והגשם מינימלי. אבל גם המחירים הם הגבוהים ביותר והצפיפות בעיר רבה. העונה החמה, ממרץ עד יוני, יכולה להיות קשוחה, עם טמפרטורות שעולות לרוב על 35 מעלות. אבל כמובן שאין זמן מתאים מזה ליהנות מחוף הים, פארקי המים והספורט הימי.

העונה הגשומה, מיולי עד אוקטובר, מביאה גשמים עזים. אבל הם בדרך כלל קצרים ויכולים לספק הקלה מבורכת מהחום. אז המחירים יורדים, ואם לא אכפת לכם להירטב מדי פעם, תוכלו לנצל זאת להורדת עלויות הטיול. בכל מקרה, זכרו שקשה לחזות את מזג האוויר בתאילנד, וגם את הגעתם בעונה היבשה עלול לתפוס אתכם גשם. אז הישארו גמישים ועשו תמיד תכניות חלופיות למקרה של גשם.

פאטאיה, תאילנד

הגעה לפטאיה

פאטאיה נמצאת 120 ק"מ דרומית לשדה התעופה הבינלאומי של בנגקוק – סובארנאבומי (Suvarnabhumi). ניתן לטוס מישראל לבנגקוק ומשם להמשיך אל פאטאיה.

ליד פאטאיה, בעיר ריונג, יש שדה תעופה בינלאומי (Utapao Airport) שניתן להגיע אליו מבנגקוק בטיסה פנימית. משם תוכלו להגיע לפאטאיה במונית שלוקחת כחצי שעה ועולה כ-20$, או לקחת אוטובוס שיוצא רק פעם בשלוש שעות ועולה כ-10$.

אם כי, אין ממש צורך בטיסה פנימית. כי אפשר לקחת אוטובוס ישירות משדה התעופה בבנגקוק אל פאטאיה. האוטובוס יוצא כל שעה, עולה כ-6$ ולוקח כשעתיים. תמצאו אותו ליד שער 8 בקומה 1 של אולם הנוסעים הנכנסים. לחלופין תוכלו לקחת מונית, שעולה כ-30$ ולוקחת כשעה וחצי. מחיר המונית נקבע לפי מונה, ולכן תלוי במיקום המדויק שאליו אתם נוסעים. כמו כן יש תשלום של כ-5$ על אגרת שדה תעופה ואגרת כביש מהיר. כדי לקחת מונית, גשו לקיוסקים הממוקמים בין שער 3 ל-6 קומה 1 ותקבלו מספר מונית ואת מיקומה.

אופציה נוספת, ולא יקרה מאוד, היא להזמין מראש הסעה פרטית שתחכה לכם בשדה התעופה ותיקח אתכם ישירות עד למלון שלכם בפאטאיה. העלות היא כ-50$ לעד 2 נוסעים.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

כמובן שאפשר גם לשכור רכב בדה התעופה ולנסוע ליעדכם, אבל אלא אם כן אתם מתכוונים לצאת לטיול ברחבי תאילנד, אין ממש סיבה לעשות זאת. התחבורה הציבורית בפאטאיה יעילה ותוכלו להגיע בקלות ממקום למקום. אם בכל זאת החלטתם לשכור רכב, מומלץ להזמין אותו מראש כדי למנוע הפתעות של הרגע האחרון והתעסקות מיותרת עם נחיתתכם. באופן אישי אני מעדיפה לחפש רכבים להשכרה באתר פאפם-פאפם. זה מנוע חיפוש ישראלי שעל כל היתרונות שלו כתבתי כאן.

התניידות בפאטאיה

מלבד הליכה, שיכולה בהחלט לשרת אתכם במרכז פאטאיה, יש 3 אמצעי תחבורה עיקריים בעיר. הראשון והשימושי ביותר הוא הסונגטאו, שעולה 10-20 בהט לנסיעה. מה שהופך אותו לאופציית ההתניידות הזולה ביותר, מלבד, כמובן, הרגליים שלכם. הסונגטאו הם טנדרים עם ספסלים מאחור, שאותם יש לעצור בהנפת יד. יש להם מסלולים קבועים, לאורך החוף במרכז פאטאיה, לאזור ג'ומטין ולנה קלואה. כשרוצים לרדת דופקים על החלון או מצלצלים בזמזם (אם יש) והנהג עוצר. עליכם לרדת ולשלם לו. תמיד כדאי לוודא עם העלייה לנסיעה שהסונגטאו מגיע ליעדכם. ואם אין אף אחד ברכב, וודאו עם הנהג שהוא מבין שזו אינה נסיעה פרטית! (ושלא יחייב אתכם בהתאם).

המוניות בפאטאיה נקראות "טקסי מטר" והן מסתובבות באזורי תיירות מרכזיים. למרבה ההפתעה, למרות שמן של המוניות, רוב הנהגים יעדיפו לא להפעיל מונה. אז סכמו מראש את מחיר הנסיעה, ואל תחששו להתמקח. יש גם מוניות אופנוע זולות יותר, שעוזרות לעקוף את הפקקים, אבל בטיחותן מוטלת בספק. להזמנת מונית אפשר להשתמש באפליקצית BOLT או GRAB TAXI. ההזמנה באפליקציה יקרה יותר לעומת עצירת מונית ברחוב. הסתכלות במחיר באפליקציה יכולה גם לעזור לכם לדעת הם המחיר שמציע נהג ה"טקסי מטר" הוא יקר מדי.

אמצעי תשלום

המטבע המקומי בתאילנד הוא בהט. שקל אחד שווה כ-10 בהט (נכון למאי 2024). כדאי מאוד להצטייד במזומן, כי מלבד המלונות הגדולים ועסקים גדולים אחרים, לא כולם מקבלים אשראי בפאטאיה. למשל עבור נסיעות במוניות או בסונגטאו תצטרכו מזומן, בברים ובמסעדות הרבה פעמים מקבלים רק מזומן, וכך גם בדוכני רחוב. הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לקנות בהט לטיול היא דרך Fly Money. פשוט מזמינים את הכסף מראש באינטרנט ואוספים אותו לפני הטיסה בדלפק בנק הפועלים בנתב"ג. להזמנה לחצו כאן. ניתן לשלם על ההמרה גם בתשלומים.

פאטאיה, תאילנד

טיפים למטיילים בפטאיה

אולי זה ברור מאליו, אבל חשוב להגיד למקרה שלא – אל תחששו להתמקח בחנויות ובמוניות. זה מצופה מכם.

גם את זה חשוב להגיד – כבדו את מנהגי המקום והתלבשו בצניעות כשאתם מבקרים במקדשים.

אל תענו להצעות מפוקפקות ברחוב, במיוחד בווקינג סטריט, אל תתפתו להיכנס לבר או מועדון כדי לקבל משקה בזול, זה עלול בהמשך לעלות ביוקר. הכנסו מיוזמתכם למקומות שאתם בוחרים. שימו לב לחשבון שלכם בכל רגע ואם מנסים "להגדיל" לכם אותו, ערערו על כך מיד.

לא יזיק ללמוד כמה ביטויים תאילנדיים שימושיים, לשיפור התקשורת עם המקומים.

תמיד החזיקו אצלכם קצת כסף מזומן, לא כולם מקבלים אשראי.

חופים מומלצים בפאטאיה

בתור עיר חוף, פאטאיה מציעה מגוון חופים, כאשר לכל חוף יש את הקסם והייחודיות שלו. יש חופים שופעי פעילויות ויש חופים שלווים למשפחות. כך שכל אחד יכול למצוא את החוף שהכי מתאים לו. עם זאת, החופים עשויים להיות מאוד עמוסים בעונת השיא, ובמיוחד בסופי השבוע. כמו כן, יש חופים שמתאימים יותר לרביצה או לספורט מים בלבד, כי המים אינם תמיד נקיים. כך ששימו לב לבחור את החוף שלכם בקפידה.

חוף פטאיה

חוף פטאיה הוא החוף הארוך שבמרכז העיר, ליד הווקינג סטריט. הוא מקיף רצועת חולית באורך כ-3 ק"מ שנמתחת במקביל לכביש החוף של פאטאיה. זה החוף הפופולרי ביותר בעיר, והוא מלא אנרגיות ביום ובלילה. זה המקום עבור מי שרוצים להיות במרכז האקשן. החוף מתאים יותר לפעילויות ספורט ושייט מאשר לשחייה, ויש בקרבתו כמובן את כל המגוון של חנויות ומסעדות, ברים ומועדונים, שאתם יכולים לדמיין.

חוף ג'ומטין

החוף שנמצא בדרום העיר, מציע אווירה נינוחה יותר לעומת חוף פאטאיה. ולכן מתאים גם למשפחות. החוף ארוך מאוד, כ-6 ק"מ, כך שכיף לטייל לאורכו, לעצור לשיזוף ולהירגעות וגם לשחות במים, הצלולים יותר מאשר במרכז העיר. גם כאן יש אפשרויות לספורט ימי כמו גלישה או שנירקול. כמו כן לאורך החוף פזורים מלונות, מסעדות, ובחלקו הצפוני גם פארק מים פופולרי.

Cosy Beach

החוף הזה מתחבא בין חוף פאטאיה לחוף ג'ומטין. בדרך כלל הוא לא עמוס מדי, והמים נקיים יחסית לחופי פאטאיה האחרים. החוף מושלם למי שמחפשים לברוח קצת מהרעש וההמון, יש בו חול רך, שמשיות וכסאות שיזוף להשכרה, וגם שירותים ומקלחות מתוחזקים היטב. בנוסף יש בו מצילים, מגוון אפשרויות לספורט ימי, ומוכרים המציעים אוכל ושתיה. גם השקיעה פה מרהיבה, ובקיצור – כדאי לכם לבדוק אותו מקרוב!

חוף וונגאמאט

החוף הזה בחלק הצפוני של פאטאיה ידוע בניקיונו ומשפחות אוהבות אותו במיוחד. יש בקרבתו גם מלונות נהדרים למשפחות. החוף עצמו מטופח, שליו ובטוח, עם מים צלולים ונקיים וחול רך.

חוף באנג סריי (Bang Saray) וחוף קו לארן (Ko Larn)

אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם חוף עם מים צלולים תצטרכו להרחיק לכת מעט מעבר לעיר. חוף באנג סריי נמצא כ-20 דקות נסיעה מחוץ לעיר, דרומית לחוף ג'ומטין. יש בו חול לבן, דקלים שמוסיפים צל, ומים צלולים בדרך כלל. כמו כן לרוב אין פה עומס של מבקרים. יש בקרבת החוף כמה מסעדות אבל בסך הכל האווירה שלווה ופסטורלית.

חוף קו לארן נמצא בכלל על האי קו לאן שנמצא מערבית לפאטאיה. כדי להגיע לאי לוקחים מעבורת מהמזח Bali Hai Pier שנמצא קצת מערבית לווקינג סטריט. פשוט ניגשים לקצה המזח ועולים על מעבורת שלוקחת כשלושת רבעי שעה של שייט עד האי. עלות המעבורת כ-30 בהט, אבל אפשר גם לשלם 200-300 בהט ולקחת סירה מהירה שעושה את הדרך בכרבע שעה. חוף קו לארן נמצא בדרום האי, כ-10 דקות נסיעה או 40 דקות הליכה מהמזח המקומי. החוף קטן ונקי, עם מים צלולים ואפשרויות לספורט ימי, כמו סירות בננה, אופנועי ים, ושנירקול. אין בעיה למצוא פה אוכל ושתייה, כסאות חוף להשכרה ושירותים. ויש גם בונוס נחמד – מושבת קופים סמוכה!

חוף קו לארן, פאטאיה, תאילנד

אתרים ואטרקציות בפאטאיה

פאטאיה אינה רק חופים ובילויים ליליים. גם בבוקר יש פה מה לעשות! אם אתם רוצים להכיר את העיר והטבע המקומי – תוכלו להצטרף לסיור בעיר, לביקור במקלט לפילים או לשייט אל אי סמוך. אם אתם עם ילדים, יש באזור אינספור אטרקציות בשבילם, כמו מוזיאונים ופארקי מים. ואם אתם בעניין של קניות, אל חשש – יש לנו המלצות מצוינות. בקיצור, באמת שאף פעם לא משעמם בפאטאיה!

אוטובוס הופ און הופ אוף פאטאיה

אם אתם רוצים לראות בקלות את כל אתרי החובה של פאטאיה, זו דרך נוחה ויעילה להסתובב בעיר, בלי לשבור את הראש יותר מדי. האוטובוס יוצא מטרמינל 21, הקניון החדיש של פאטאיה שנמצא מעט צפונית ל-Beach Road, בהצטלבותו עם North Pattaya Road. הוא עוצר במגוון תחנות לאורך המסלול, שכוללות כמובן את הווקינג סטריט, המזח, הגנים הבוטניים, פארק המים קולומביה וקניון האאוטלט בג'ומטין, שהוא התחנה האחרונה. בכל תחנה אפשר לרדת, להסתובב באזור לחזור ולעלות על האוטובוס כרצונכם. ניתן לבחור בין כרטיסים ליום, יומיים, או שלושה ימים. האוטובוס מלווה במדריך קולי באנגלית.

לפרטים והזמנת כרטיסים לחצו כאן.

מקדש האמת (Sanctuary of Truth)

זה אחד האתרים הפופולריים בעיר. מדובר על מקדש בנוי עץ, שניצב סמוך לים על לשון יבשה קטנה צפונית לנה קלואה. תחילת הבנייה ב-1981 והיא טרם הסתיימה… לכן הבקרים במקום מתבקשים לחבוש קסדות. המקדש מרהיב ביופיו וכולל גילופי עץ ופסלים מרשימים, ונוף עוצר נשימה. יש במקום מסעדה, אך עדיף לאכול מחוץ לכניסה, בדוכנים הזולים יותר. שימו לב להגיע בלבוש שמכסה את הכתפיים והברכיים. ואם אתם רוצים להבין לעמוק את משמעות העיטורים והפסלים, ואת החשיבות התרבותית והדתית של המקום, כדאי להצטרף לסיור מודרך.

לרכישת כרטיסי כניסה לחצו כאן.

לסיור מודרך במקדש לחצו כאן.

גבעת פראטמנק ומקדש וואט פרא יאי (Wat Phra Yai)

הגבעה שחוצצת בין חוף פאטאיה לחוף ג'ומטין מהווה נקודת תצפית מרהיבה על הים, ובראשה גם מקדש עם פסל בודהה ענק ומוזהב. אטרקציה נוספת במקום היא גרם המדרגות ששומרים עליו 2 דרקונים מרובי ראשים, ומוביל אל הפסל. ניתן לבקר בגבעה ובמקדש כחלק מסיור מודרך בפאטאיה שנמשך כ-6 שעות וכולל גם ביקור בגלריית ציורי תלת ממד.

בודהה זהב, פאטאיה, תאילנד

ביקור במקלט לפילים

אם אתם רוצים לתרום לסביבה שבה אתם מבקרים, וליהנות מיום מיוחד עם חיות מדהימות, הצטרפו לסיור אל מקלט הפילים שליד פאטאיה, בו דואגים לרווחתם ולשימורם. במהלך הסיור תשמעו את הסיפורים האישיים של הפילים שבמקום, ותצטרפו אליהם לאמבטיית בוץ מרעננת! הסיור כולל גם ארוחת צהריים ונמשך כ-6 שעות.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

שייט אל איים הסמוכים לפאטאיה

השייט הזה מאפשר לכם לחוות את הסביבה הימית של פאטאיה, עם ביקור ב-3 איים שונים – קו פאי, קו רין וקו פד,.כולל צפייה בקופים חמודים וארוחת צהריים מלאה על סיפון קטמרן מפנק. במהלך השייט אפשר גם לשנרקל ולהכיר מקרוב את החיים מתחת למים. או פשוט להשתזף מעל המים, על רשת המתוחה מעליהם. השייט נמשך כ-8 שעות.

לפרטים והזמנות לחצו כאן.

ואם אתם רוצים להתנסות בצלילה, ללא צורך בנסיון קודם, לחצו כאן.

אטרקציות נוספות בפאטאיה

באמת שאין פה סוף לאפשרויות הבילוי.

אטרקציות נוספות בפאטאיה כוללות צפייה באגרוף תאילנדי – מואי תאי, או צפייה במופע קברט צבעוני.

אם נמאס לכם מהחום, תוכלו להפיג אותו עם ביקור בעולם הקרח של Frost Magical Ice of Siam. שכולל פסלי קרח בהשראת התרבות המקומית.

לחוויית שטח ייחודית הצטרפו לרכיבה על אופנועי הונדה CRF 250 בשטח הכפרי שליד פאטאיה, בין מטעי אננס, טפיוקה, עץ גומי, דקלים ואקליפטוס. ההרפתקה נמשכת כ-3 שעות ומתאימה מגיל 13 ומעלה.

אטרקציות למשפחות עם ילדים

כאמור, יש בפאטאיה מספר פארקי מים, שהמומלצים ביניהם הם Ramayana Water Park ,Columbia Pictures Aquaverse ו- Pattaya Water Park. כמו כן, מלון גרנד סנטר פוינט ספייס (Grande Centre Point Space) מציע פארק מים, בריכות, חדרים מודרניים בעיצוב חללי ושירות מושלם עם כל מה שילדים וההורים שלהם צריכים.  

לבילוי יבש יותר, קיפצו אל מיני סיאם, אתר עם כ-100 העתקים מיניאטורים של בניינים מרחבי העולם, או למוזיאון Art in Paradise, עולם של אשליות אופטיות בתלת ממד, עם 10 תצוגות בנושאים שונים שמהוות הזדמנות נהדרת לצילום תמונות משעשעות. אופציה נוספת ליום גשום היא ביקור במוזיאון ריפלי. ואם הילדים צריכים לפרוק קצת אנרגיה ולהעלות אדרנלין, קחו אותם אל הקארטינג שליד המזח.

פארק מים, פאטאיה, תאילנד

קניות בפאטאיה

לחובבי קניות, פאטאיה היא גן עדן של ממש! הקניון הגדול ביותר בעיר הוא טרמינל 21, עם מגוון חנויות מותגים, מסעדות ובתי קפה, ואטרקציות כמו מטוס להצטלם איתו, רפליקות של מגדל אייפל, פיזה ועוד מבנים מרחבי העולם, וכמובן מפלט מהחום או לחילופין, מהגשם.
הכתובת: ชั้น M Terminal 21 Pattaya Pattaya City, Bang Lamung District, Chang Wat Chon Buri . פתוח כל יום מ-11:00 עד 22:00, בסופי שבוע עד 23:00.

קניון סנטרל פסטיבל שבחוף פאטאיה מציע גם הוא מגוון חנויות, וגף נוף יפה של הים.
הכתובת: Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri. פתוח כל יום כמו טרמינל 21. במרחק כמה דקות הליכה ממנו, לכיוון דרום על החוף, תמצאו עוד 2 קניונים – את Mike Shopping Mall ואת הרויאל גרדן פלאזה (Royal Garden Plaza). וקצת מזרחית אליהם, את מתחם Pattaya Avenue שיש בו גם קולנוע.

לא נסגור את פרק הקניות בלי האאוטלט המשובח שכבר הזכרנו למעלה, ה-Outlet Mall Pattaya שנמצא צפון-מזרחית לחוף ג'ומטין. ויש בו חנויות אאוטלט של חברות כמו טימברלנד ואדידס. חשוב מכך, בקרבת מקום נמצא שוק הלילה הפופולרי Thepprasit Night Market. שפתוח מ-17:00 עד 22:30 כל יום ומציע מגוון אוכל רחוב ומוצרים נוספים. יש בפאטאיה גם שוק צף, שמציעים אוכל, מזכרות ומוצרים נוספים.
הכתובת: 451304หมู่ที่ 12 Sukhumvit Rd, Muang Pattaya, Bang Lamung District . פתוח כל יום מ-9:00 עד 19:00.

המזח בפאטאיה, תאילנד

מלונות מומלצים בפאטאיה

פטאיה מתגאה במגוון עצום של אפשרויות לינה. יש כאן הכל, מאכסניות בתקציב נמוך ועד לאתרי נופש יוקרתיים על חוף הים. כדי ליהנות ממרבית האקשן של העיר, קחו מלון ליד ה-Walking Street. לחוויה שקטה יותר ולמשפחות, חוף ג'ומטין או אזור נה קלואה מומלצים. במרכז פאטאיה יש המון מלונות 4 כוכבים נהדרים. ביניהם מומלצים במיוחד הילטון פטאייה (Hilton Pattaya – SHA Extra Plus) ומלון הארד רוק (Hard Rock Pattaya). הם נמצאים ממש בקרבת החוף. מלונות 4 כוכבים שקצת יותר מרוחקים מהחוף אבל עדין מצויינים הם מלון אמבר (Hotel Amber Pattaya) ומלון LK פרזידנט (LK Pattaya).   

למי שרוצים להתפנק במלון 5 כוכבים, מומלצים מלון סיאם דיזיין פאטאיה (Siam@Siam Design Hotel Pattaya) עם הבריכה המופלאה על הגג, מלון Arbour Hotel and Residence, או מלון אבני פטאיה ריזורט (Avani Pattaya Resort).

ולמטיילים בתקציב מוגבל, כדאי לבדוק את ווייטהאוס קונדוטל (Whitehouse Condotel) עם החדרים המרווחים והנקיים, ואת מלון Siam View Hotel and Residence עם הצוות הידידותי והשאטל לחוף.

בחלק הצפוני יותר, באזור נה קלואה, מומלץ מלון גרנדה סנטר פוינט פאטאיה (Grande Center Point Pattaya) שליד מרכז הקניות טרמינל 21, עם הבריכה היפה וארוחת הבוקר המעולה. וגם מלון LK Emerald Beach – SHA Extra Plus שליד חוף נה קלואה, שמציע חוף פרטי ובריכה נהדרת.

בחוף ג'ומטין מומלץ מלון The TJ Hotel Jomtien בדרגת 4 כוכבים, במחיר מצוין ובמיקום שקט ושליו. וגם מלון איירי פלייס (Aiyaree Place Hotel SHA PLUS) בדרגת 5 כוכבים, שכולל מרכז ספא וחדרים עם מרפסות, גם למשפחות.  

אנחנו מאחלים לכם חופשה נפלאה בפאטאיה, וכשתחזרו, נשמח לשמוע בתגובות על החוויות שלכם.

לכתבות נוספות למטיילים בתאילנד לחצו כאן.

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן