מתי מומלץ לטייל בספרד? עונות לטיול בספרד

טולדו ספרד

מתי מומלץ לטייל בספרד? עונות לטיול בספרד

התשובה לשאלה מתי מומלץ לטייל בספרד מורכבת. לרוב חושבים על ספרד כיעד קיץ, אך חלק ניכר מהמדינה נמצא במיטבה מחוץ לחודשי השיא – במיוחד כעת, כשהטמפרטורות העולה לפעמים אפילו גורמת לחופשת חוף לא נוחה ביולי ואוגוסט. בסתיו, אם בא לכם שחייה בים וטיולים רגליים בנוף מרהיב, נסו את מיורקה, קוסטה בראווה או קוסטה דל סול – בלי קהל.

אפילו בחורף, יש שמיים כחולים שיעלו את רוחכם כשאתם חוקרים את הכפר, ועוצרים בכפרים מימי הביניים ועיירות היסטוריות. שבו ליד שולחן בכיכר, הזמינו טאפאס וכוס מהיין המקומי ותנו לשמש לשקוע פנימה. בנוסף בחודשי החורף תוכלו לשלב חופשת סקי בביקור בספרד.

כיכר קטלוניה ברצלונה

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר?
הזמן הטוב ביותר לבקר בספרד הוא מאפריל עד יוני. זאת בשל מזג אוויר חם שמתאים לפעילות ולחופשות עירוניות. הקיץ הוא הטוב ביותר עבור חופשות חוף עם שמש כמעט מובטחת.

מתי עונת הקצה בספרד?
עונות הקצה נמשכות ממרץ עד יוני וספטמבר עד אוקטובר. אלו חודשים נהדרים לביקור שכן הטמפרטורה הממוצעת היא בדרך כלל 23C נוחה בערים כמו ברצלונה, מדריד, אליקנטה ומלאגה. לעתים קרובות חם מספיק כדי לשבת בשמש בבית קפה על מדרכה ביום ובערב מוקדם. האביב והסתיו הם העונות האידיאליות לחופשות הליכה, רכיבה על אופניים וגולף, במיוחד באנדלוסיה, מחוז ולנסיה והאיים הבלאריים, שם חם מדי בקיץ מכדי להיות פעיל כל היום.

מתי החודש הכי זול לטייל בספרד?

ינואר הוא החודש הזול ביותר לחופשה בספר. גם עם טמפרטורות נמוכות יותר וסיכוי גדול יותר לגשם, זהו זמן מצוין לחופשה עירונית. תעריפי המלונות נמוכים, אין תורים למוזיאונים וגם המכירות נמשכות. לקראת סוף החודש יוצאת פריחת השקד במיורקה, מה שהופך אותו לזמן מצוין לטייל או לרכוב על אופניים ברחבי האי, ולאחר מכן כמה ימים בפלמה.

מתי העונה הגשומה בספרד

בדרך כלל גשום ביותר מנובמבר עד פברואר, במיוחד בצפון ספרד, עם ממוצע של 100 מ"מ של גשם. החודשים החמים והיבשים ביותר הם יולי ואוגוסט, וניתן לצפות לשמש ברוב הימים.

אירועים מיוחדים בספרד לאורך השנה

אירועי מרץ בספרד

פסטיבל הפאלאס בוולנסיה מתחיל בתחילת מרץ, כאשר רוב האקשן מתקיים בין ה-15 ל-19 במרץ. אלפי אנשים מתאספים בכיכר המרכזית בשעה 14:00 בכל יום כדי לחוות את mascletà. זהו פיצוץ דרמטי ומחריש אוזניים של אבק שריפה ו חזיזים. כל שכונה בעיר מייצרת דמויות נייר ענק של סלבריטאים, פוליטיקאים, בני מלוכה ודמויות מיתולוגיות, שמצועדות ברחובות לפני הדלקת. הפסטיבל השופע והמלהיב הזה עוסק כולו בהיפטרות מהישן. מטרתו היא אימוץ החדש עם תחילת האביב – רק אל תשכחו את אטמי האוזניים שלכם.

אירועי אפריל בספרד

סביליה מציעה חגיגה לחושים באפריל, החל מתהלוכות סנטה בחג הפסחא. דמויות של ישו ומריה הבתולה נלקחות מהכנסיות ומובלות ברחובות על מצופים מקושטים, בליווי מאות חוזרים בתשובה הלובשים ברדסים מחודדים המסתירים את זהותם.

שבועיים לאחר מכן העיר מתפרצת למצב פסטיבל מלא עבור ה-Feria de Abril, שבמרכזו מתחם ירידים עצום שבו רוקדים בני הזוג סבילינו, שותים שרי מנזנילה, זוללים טאפאס ורוכבים על סוסים בכל יופי הפלמנקו הנהדר שלהם.

אירועי דצמבר בספרד

שווקי חג המולד צצים בכיכרות בכל רחבי ספרד, עם דוכנים שמוכרים קישוטים, צעצועים, עבודות יד ודמויות העץ המשמשות ליצירת סצנות לידה משוכללות בבתים ספרדיים. בברצלונה לכו ל-Fira de Santa Llúcia מול הקתדרלה כדי לקנות את Tío de Nadal המסורתי. בול עץ מעוטר שילדים מכים בו במקלות כדי לשחרר את הממתקים החבויים בתוכו. היכנסו לאווירת חג המולד בפלאזה מאיור האלגנטית של מדריד. שם תוכלו להאזין למזמורים וטבול צ'ורוס לתוך שוקו חם סמיך.
ב-21 בדצמבר בבילבאו, קנו גבינה באסקית אומנותית, שרקוטרי וטוררון נוגט בשוק השנתי של סנטו טומאס.

התשובה לשאלה "מתי מומלץ לטייל בספרד" היא מורכבת. איזה סוג של טיול אתם רוצים, מה ההרכב ומה העלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן